Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kannata masentua. Jonot alkaa nyt purkautua ja kamaa alkaa liikkuu tiheemmin. Sanoisin että kohta alkaa tule näitä kaikille halukkaille.Voi vitsaatperk!!! Just kun käy syömässä, niin Prismaan on tullu myyntiin ja myyty kaikki![]()
varsinkin kun nyt alkaa porukkaa taas prisman, powerin ja gigantin tilausten myötä perumaan olemassaoleviaEi kannata masentua. Jonot alkaa nyt purkautua ja kamaa alkaa liikkuu tiheemmin. Sanoisin että kohta alkaa tule näitä kaikille halukkaille.
Toivottavasti oot oikeessa ja niitä alkaa tippumaan kunnolla, itse en kyllä elättele mitään toiveita et vähään aikaan mitään saisin dna:lta kun on tilaus sisälläEi kannata masentua. Jonot alkaa nyt purkautua ja kamaa alkaa liikkuu tiheemmin. Sanoisin että kohta alkaa tule näitä kaikille halukkaille.
Onkohan kukaan saanut Konsolinet.fi:stä mitään tietoa tai konsolia? Verkkokauppa.com ilmoittelee tällä viikolla taas että konsoleita tulossa mutta Konsolinetiltä ei ole kuulunut mitään pitkään aikaan.
Eikait täs parane ku pittää viel elisan tilauksesta kiinni.
tilasin sen 22.9milloin tilasit? Itse 30.11..
Nythän ne lupaili Elisankin osalta että isohko erä tulossa. Kokoluokkaa M että mitähän sekin nyt sit meinaa
Kaari kannelmäki sanoi ystäväniMistä muilla on konsoli tulossa Prismasta tilanteilla? Mulla tulee Porista.
En saanut vielä seurantakoodia, mutta kaikki muut kyllä vahvistukset tullut.Mistä muilla on konsoli tulossa Prismasta tilanteilla? Mulla tulee Porista.
Pori myös täälläMistä muilla on konsoli tulossa Prismasta tilanteilla? Mulla tulee Porista.
Siis mikä? Ettei ole vielä postin koodia? Tilauksesta aikaa alle 2h?Nyt alkaa näyttämään pahalta.
Eri foorumeilla vaan moni saanut jo koodin. Ja noissa voi käydä se päällekkäisyys usein. Ei tässä nyt kuset housuissa sentään vielä olla.Siis mikä? Ettei ole vielä postin koodia? Tilauksesta aikaa alle 2h?![]()
Sama aika oli ostossaPorista tännekin olisi tulossa. Tilaus kyllä vasta 11.40 perillä ja tilaus keräilyssä, eli ei tässä vielä ylävitosia heitellä.
No voi tietty olla päällekkäisiä, samalla kyllä luulis miljardikauppaa tekevän puljun saavan homman toimimaan kun se ei tod.ole mikään amerikantemppuEri fpprumeilla vaan moni saanut jo koodin. Ja noissa voi käydä se päällekkäisyys usein. Ei tässä nyt kuset housuissa sentään vielä olla.
Juu siis tietenkin ja eri kaupunkeihin varmaan katselee lähetyksiä, että koska lähtee, toimitusaika kuitenkin 2-4 päivää. Ja itse siis tilasin ovelle asti paketin.No voi tietty olla päällekkäisiä, samalla kyllä luulis miljardikauppaa tekevän puljun saavan homman toimimaan kun se ei tod.ole mikään amerikantemppu
Edit.jos pitäis arvailla ni postihommat menee eri tavalla eri puljussa ja jonkun varaston heebot on ehtiny skannata tavarat matkaan, toisissa ei
Toivo elää.Oma tilaus sisään 11:25, tilaus keräilyssä, Helsinki Kaari Kannelmäki
Kaverin1 tilaus sisään 11:31, tilaus lähetetty, Pori Mikkola
Kaverin2 tilaus sisään 11:35, tilaus lähetetty, Helsinki Kaari Kannelmäki
Eiköhän Prisma ilmoita nopeasti samalla lailla kuin viime vuonna, jos olisi tapahtunut saldojen ohi myyntiä.![]()
Itse en ainakaan saanut mitään postiaEli ymmärsinkö oikein että verkkokauppa laittanut spostia myös digital editionin saapumisista? Itellä tilaus tehty 29.9 Digital editionista. Ei kyllä mitään ilmoitus spostia seuraavasta etästä saapunu.
Tuon saa ilmeisesti saman tien ostettua jos vain ostaa. Sivuston sisälläkin sama hinta. Päteekös tähän se 3kk palautusoikeus?![]()
Halpaa kannattaa mainostaa
Itsellä tilaus sisään 11:23 ja vieäkin keräilyssä. Porista tämä siis tulossa. Ei ole kyllä reilua jos selkeästi myöhemmin tilanneet saavat konsolit, mutta aiemmin tilanneet eivät. Uskon tosin itse, että siellä nyt vasta puretaan tilausjonoa ja paketit otetaan käsittelyyn sattumanvaraisessa järjestyksessä.Oma tilaus sisään 11:25, tilaus keräilyssä, Helsinki Kaari Kannelmäki
Kaveri 1 tilaus sisään 11:31, tilaus lähetetty, Pori Mikkola
Kaveri 2 tilaus sisään 11:35, tilaus lähetetty, Helsinki Kaari Kannelmäki
Eiköhän Prisma ilmoita nopeasti samalla lailla kuin viime vuonna, jos olisi tapahtunut saldojen ohi myyntiä.![]()
Eiköhän sieltä kaikille tilanneille riitä. Jos ei niin elämä on, jos tulee niin katos prkl. Toiset sentään odottaneet sieltä syksystä, en jaksa marista jos jää saamatta nyt.Itsellä tilaus sisään 11:23 ja vieäkin keräilyssä. Porista tämä siis tulossa. Ei ole kyllä reilua jos selkeästi myöhemmin tilanneet saavat konsolit, mutta aiemmin tilanneet eivät. Uskon tosin itse, että siellä nyt vasta puretaan tilausjonoa ja paketit otetaan käsittelyyn sattumanvaraisessa järjestyksessä.
WOOOO!!!! Saan vihdoinkin elämän.Pitäisi riittää. Soitin Prismaan ja sanoivat että kaikki läpi menneet tilaukset toimitetaan. Niitä parhaillaan varmistetaan. Lähetys tämän tai huomispäivän aikana.
No jos yhtään oloa helpottaa niin tilattu elisalta 18.9 siinä 12 nurkilla ja ei ole vieläkään tullut. Saa nähdä riittäisikö tästä tulevasta erästä jotilasin sen 22.9
kaverin kaverille oli tullu tänään viestiä asiasta jo, ja se oli tilannut elisalta 18.9 sen. Viestissä kerrottiin että voi mennä ensi kuun alkuun että saisi vehkeen. Itse en ole saanut viestiä vielä asiasta. Meneeköhän siihen tuttuun 17 päivään ja sanotaan että eipäs riittänyt taaskaan.
mitä luultavammin saat. viimekerralla elisa sanoi että suurin osa uudesta erästä menee juurikin tämän 18 päivän tilauksien purkamiseen. saa silti nähdä jääkö itselle asti.No jos yhtään oloa helpottaa niin tilattu elisalta 18.9 siinä 12 nurkilla ja ei ole vieläkään tullut. Saa nähdä riittäisikö tästä tulevasta erästä jo![]()
Kannelmäestä tulossa...
Tilattu 11.26 ja "tilaus keräilyssä".
Sama aika, lähti myös matkalle. Tai siis ei näkynyt edes postin seurannassa vielä, mutta selkeästi on naputeltu johonkin järjestelmään valmiiksi. Arvioitu toimituspäivä 13., eli lauantaina. Toivottavasti tässä nyt malttaa rauhassa odotella vielä viimeiset metrit, vaikka sitten valuisikin ensi viikon puolelle.Tilausvahvistus tuli 11:28. Nyt on matkalla.
Samassa tilassa on toimitus mulla. Yöllä tuli sähköposti, että lähtee tänään keskusvarastolta ja lähetystunnus.Onko muita gigantin arvonnasta tilanneita, joilla tilaus ei ole vielä edennyt mihinkään suuntaan? Tilausvahvistu tullut sähköpostiin, mutta muuta ei. Toimituksen tilana näkyy "Tilaus vastaanotettu"
Minullakin on Tilaus vastaanotettu. Seurantakoodi kyllä löytyy, mutta siellä ei ole tapahtunut mitään, kuten voi olettaa.Onko muita gigantin arvonnasta tilanneita, joilla tilaus ei ole vielä edennyt mihinkään suuntaan? Tilausvahvistu tullut sähköpostiin, mutta muuta ei. Toimituksen tilana näkyy "Tilaus vastaanotettu"
Ei oo itsellekkään tullut enempää tietoa Gigantilta mutta olivat sanoneet asiakaspalvelussa että perjantaina ilmeisesti lähtee tavaraa jakoon. Ens viikolla varmaan meillä jotka sieltä nappasivatTäällä Gigantin tilaaja, tavara ei ole koko päivän aikana liikahtanutkaan.
Minullakin on Tilaus vastaanotettu. Seurantakoodi kyllä löytyy, mutta siellä ei ole tapahtunut mitään, kuten voi olettaa.
Samassa tilassa on toimitus mulla. Yöllä tuli sähköposti, että lähtee tänään keskusvarastolta ja lähetystunnus.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.