PlayStation 5 tilausseuranta

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
126
Tänne napsahti kanssa Gigantin voittoarpa. Yhdessäkään jonotuslistalla en ollut mukana, kun ajattelin hankkia vitosen vasta kun niitä tulee riittävästi kaupan hyllylle. Ikinä en ole missään arpajaisissa juurikaan onnistunut, mutta paistaa se aurinko nähtävästi joskus myös tänne risukasaankin! :)

Gigantti.jpg
 

Diplomaatti

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.07.2019
Viestejä
864
Onnittelut voittajille. Tuliko teille vahvistusviestejä arvontaan osallistumisesta?
Jos liittyi uutena klubiin, niin tuli.

Jos osallistui vanhana, niin ei tule ilmoitusta. Haiskahtaa vähän siltä, että uudet asiakkaat oli mukana arvonnassa ainoastaan.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
1 041
Jos liittyi uutena klubiin, niin tuli.

Jos osallistui vanhana, niin ei tule ilmoitusta. Haiskahtaa vähän siltä, että uudet asiakkaat oli mukana arvonnassa ainoastaan.
liityin uutena, ei tullut kuittia osallistumisesta, tyhjä arpa-maili kyllä tuli tänään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
453
Ei onnistu kyllä yksikään arvonta, jalkapallon EM-kisoista lähtien mennyt jokaikinen arvonta ohi.
Lainataan itseä marraskuulta.

Saldo jatkaa kasvamista, ei onnistunut julkkarina, ei Prisman osto-oikeutta, ei kerkeä yllätysmyynteihin mukaan kun töitäkin pitää tehdä. Kärkkäisen arvonnat ohi, kaikki arvonnat ohi ja nyt Gigantin osto-oikeus.... *Tädääääää*

OHI
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
264
Jos liittyi uutena klubiin, niin tuli.

Jos osallistui vanhana, niin ei tule ilmoitusta. Haiskahtaa vähän siltä, että uudet asiakkaat oli mukana arvonnassa ainoastaan.
Olin klubissa jo aiemmin ja sain vahvistusviestin arpajaisiin osallistumisesta. Ohi meni kuitenkin arvonnassa.
 

Sleipnir

Platinum-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
353
Kuinkahan monelle on mennyt voittoarpa vain huomatakseen että voitti vain osto-oikeuden johonkin mitä ei ollut aikomustakaan ostaa. Facebookissahan näitä arpajais kärkkyjiähän riittää
Joo, eiköhän Gigantilla jää niitä lunastamattomia konsoleita varastoon jokunen kappale. Voisi hyvin arpoa ne sitten 12. päivä, jo osallistuneiden kesken.
 

Black Sheep

Tukijäsen
Liittynyt
11.01.2018
Viestejä
396
Ensimmäiset Gigantin arvonnan onnekkaat ovatkin tässä vaiheessa tajunneet etteivät tarvitsekaan PS5 ja laittaneet omansa torille myyntiin pientä vaivanpalkkaa vastaan... :shifty:
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
475
Jos liittyi uutena klubiin, niin tuli.

Jos osallistui vanhana, niin ei tule ilmoitusta. Haiskahtaa vähän siltä, että uudet asiakkaat oli mukana arvonnassa ainoastaan.
Vaimo liittyi uutena Gigantin klubiin ja voitti arvonnassa. Minä vanhana klubilaisena en voittanut. Huono arpaonni?
 

get

Liittynyt
22.08.2018
Viestejä
110
Olenko nyt siis ainoa täällä, joka on liittynyt uutena klubiin arvontaa varten, mutta ei ole saanut Gigantista mitään mailia (edes siis "ei voittoa"-mailia) ?
 

Shiraus

Tukijäsen
Liittynyt
27.11.2019
Viestejä
497
Ei osunut arpaonni itselle tai miehelle. Odotus jatkuu. Ei olla kyllä missään jonotuslistoillakaan. Kai niitä joskus ihan hyllyynkin tulee.
 
Liittynyt
04.02.2017
Viestejä
715
Pitäisiköhän tässä kuitenkin ostaa tuo PS5 kymppitonnilla ja sitten, kun hinta taas laskee normaaliin 529€, niin tyynesti esittää chatissa hyvityspyyntö hinnan tippumisen johdosta.. :cigar2:
 
Liittynyt
04.02.2017
Viestejä
715
Saat 9470 euron lahjakortin kikanttiin.
Jos palauttaa verkon kautta, niin kyllä ne rahat tilille tulee 100% varmasti.

Voishan toi toimia
Tuli tuossa yritettyä jo viedä tilausta viimeistä klikkausta myöden valmiiksi. Klarna-lasku maksuvaihtoehtona ja ei herjannut kummempia esim. ostohinnan suuruudesta. Jos he eivät suostuisi hyvittämään, niin sitten palauttaen vaan ja lasku mitätöityy.:asif:
 

scowl

Tukijäsen
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
628
Kävi näköjään tuuri gigantin arvonnassa ja nyt on kone tilauksessa. Toivottavasti tulisi tarpeeksi nopeasti että pääsisi jo viikonloppuna testailemaan. :)
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 818
Ei oo eka kerta kun verkkikselle sattuis pleikkareiden kanssa vähän tilausjärjestys menemään sekasin. Meni niillä myös RTX 3080-korttien kanssa se tilausjärjestys sekasin ja aiemmin tilanneet jäi ilman korttia, kun taas huomattavasti myöhemmin tilannut sai. Kannattaa selvitellä et onko joku sua myöhemmin tilannut täällä ketjussa saanu pleikkaria ja jos on, niin laitella siitä sit verkkikselle viestiä. Varmasti jotain hyvitystä koittavat tuossa tilanteessa keksiä ja lataavat sen sun tilauksen sit ekaks jonossa, tai näin ainakin luulis et toimisivat.
Ainakin Verkkis toimii niin että perutut noutotilaukset menee seuraavalle noutotilaajalle. Ne lähettää noita vain Helsingistä päävarastosta. Tuollainen systeemi on ihan järkevä normaalitilanteessa, niin ne eivät ole sitten muuttaneet sitä että jos noutotilaus X myymälästä Y peruutetaan, että se menisi tilaajalle X+5 myymälään Z kokeilemaan onneaan. Jos samaan liikkeeseen on noutotilaus niin se menee seuraavalle.

Mä olen tuolla tavalla jotain saanut parissa päivässä, samalla kun itse myyntiartikkeliin on parin viikon jono postitilauksissa. Auton omistavan ihmisen joka asuu Helsinki Turku Tampere kolmion sisällä kannattaa laittaa noutotilaukset jokaiseen liikeeseen.


Mä en ole tälläiseen konsolijuttuun sen enempää osallistunut, aikoinaan yhden sain käsiini ja trokasin pois. Aika yllättävää, että mä jouduin myymään itsekin trokarille. Tavallisilta ihmisiltä jotka luultavasti ostivat vain käyttöönsä, tuli vain paskoja tarjouksia. Mun pyyntikin oli Torin alhaisimpia. Silti ainoastaan tämä trokari maksoi riittävän lähelle pyyntiä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 700
Ainakin Verkkis toimii niin että perutut noutotilaukset menee seuraavalle noutotilaajalle. Ne lähettää noita vain Helsingistä päävarastosta. Tuollainen systeemi on ihan järkevä normaalitilanteessa, niin ne eivät ole sitten muuttaneet sitä että jos noutotilaus X myymälästä Y peruutetaan, että se menisi tilaajalle X+5 myymälään Z kokeilemaan onneaan. Jos samaan liikkeeseen on noutotilaus niin se menee seuraavalle.

Mä olen tuolla tavalla jotain saanut parissa päivässä, samalla kun itse myyntiartikkeliin on parin viikon jono postitilauksissa. Auton omistavan ihmisen joka asuu Helsinki Turku Tampere kolmion sisällä kannattaa laittaa noutotilaukset jokaiseen liikeeseen.
Ahaa, joo tää on uutta tietoa itelle. Sinällänsä ihan looginen, mutta tälleen nykyhetkellä kun kaiken teknologian saatavuus on mitä on niin vähän kyseenalainen ratkasu kieltämättä.
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Ei "voittoa". Eipä tällä mitään vielä olis tehnytkään.
 
Liittynyt
12.09.2019
Viestejä
347
Oman arvan lisäksi oli vetämässä yhteensä viiden kätyrin arvat ja 5. minionilla natsas o___O En muista vastaavaa arpaonnea kohdanneeni tyyliin ikinä. Ylimääräinen Dualsense, Demon's Souls ja Spider-Man Ultimate Edition odottaneetkin konsolia vasta marraskuusta. Työvoitolta tuntuu siihen nähden, kuinka monta kertaa ehti jäädä luu käteen aiemmissa F5:n takomiskekkereissä.

muoks. Lataustelakkaa unohtamatta, sekin odottanut tyhjänpanttina -___-
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 690
Siis voititko vai et?
Oman arvan lisäksi oli vetämässä yhteensä viiden kätyrin arvat ja 5. minionilla natsas o___O En muista vastaavaa arpaonnea kohdanneeni tyyliin ikinä. Ylimääräinen Dualsense, Demon's Souls ja Spider-Man Ultimate Edition odottaneetkin konsolia vasta marraskuusta. Työvoitolta tuntuu siihen nähden, kuinka monta kertaa ehti jäädä luu käteen aiemmissa F5:n takomiskekkereissä.

muoks. Lataustelakkaa unohtamatta, sekin odottanut tyhjänpanttina -___-
 
Liittynyt
13.03.2017
Viestejä
321
Minulle tuli myös koodi. On se kumma, kun kerrankin voittaa, niin pitää maksaa. Ei ollut edes tarkoitus ostaa PS5, mutta jostain syystä osallistuin ja pakkohan se on nyt sitten ostaa, kun "voitin"...
 

Black Sheep

Tukijäsen
Liittynyt
11.01.2018
Viestejä
396
Minulle tuli myös koodi. On se kumma, kun kerrankin voittaa, niin pitää maksaa. Ei ollut edes tarkoitus ostaa PS5, mutta jostain syystä osallistuin ja pakkohan se on nyt sitten ostaa, kun "voitin"...
Minä voin vapauttaa sinut rahan menosta ja ottaa tuon lunastuskoodin vastaan ;)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
419
Ittellä oli ystävien ja perheen avulla 5 arpaa menossa ja ei osunut kohdalle. Toivottavasti lähiaikoina tulisi taas lisää pömpeliä saataville. Hyväähän tässä on se, että kilpailu vähenee.
 

get

Liittynyt
22.08.2018
Viestejä
110
Ittellä oli ystävien ja perheen avulla 5 arpaa menossa ja ei osunut kohdalle. Toivottavasti lähiaikoina tulisi taas lisää pömpeliä saataville. Hyväähän tässä on se, että kilpailu vähenee.
Pitää kuitenkin muistaa se, että vaikka laitteita tulisikin lisää ja uusia arvontoja järjestettäisiin, siellä on samat trokarit aina osallistumassa niihin, jolloin omat todennäköisyydet saada laite on aika pieni. Laitetta todennäköisesti löytyy hyllytavarana vasta joskus keväällä 2022, joten jos ei ole hyvässä positiossa jossain jonossa, joutuu kyllä vielä vuoden odottamaan.
 
Liittynyt
13.03.2017
Viestejä
321
No joo en oo kauheesti seurannu tätä PS5 saatavuutta, joten ehkäpä tässä vois olla enemmän kuin iloinen, kun arpaonni sattu kohdalle. Näyttäs olevan aika kiven alla joka paikassa.
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 268
Pitää kuitenkin muistaa se, että vaikka laitteita tulisikin lisää ja uusia arvontoja järjestettäisiin, siellä on samat trokarit aina osallistumassa niihin, jolloin omat todennäköisyydet saada laite on aika pieni. Laitetta todennäköisesti löytyy hyllytavarana vasta joskus keväällä 2022, joten jos ei ole hyvässä positiossa jossain jonossa, joutuu kyllä vielä vuoden odottamaan.
Jos laitteen saatavuus kaupoista venyy keväälle 2022, on kyseessä konsolihistorian pahin fiasko. Ei oikein tuollaiseen jaksa uskoa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 700
Huh, vai että 2022 keväällä. Alkaa kyllä jo kyrsimään tämä odottelu, taidan siirtyä kohta trokareiden puoleen. Koronan syytäkö muuten tämä myöhästyminen on vai miksi tästä tuli jo tämmöinen fiasko?
Korona ja kasvanut kysyntä koronan takia. Logistiikka kusee pahemman kerran osien toimituksessa ja tehtaat käy sitten sen seurauksena hitaammin ja valmis kamakin liikkuu hitaammin.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
1 041
Korona ja kasvanut kysyntä koronan takia. Logistiikka kusee pahemman kerran osien toimituksessa ja tehtaat käy sitten sen seurauksena hitaammin ja valmis kamakin liikkuu hitaammin.
ps5 "pro"kin launchaa varmaan joskus 2023 alkuvuodesta :rofl:
 
Liittynyt
07.01.2021
Viestejä
19
Verkkokaupan marraskuun varauksen peruutan saman tien kun laittavat Gigantista meiliä että tuo ostoarvasta tullut konsoli lähtee matkaan. Toivottavasti saavat (Verkkokauppa.com) lisää piakkoin.
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
255
Ans kattoo jääkö arpoja vielä yli 12.2 ja jos niin mitä niille tehdään. Meneekö uudelleen jakoon vai pistetäänkö taas vapaille saldoille 13.2 klo 10.23:23 kun olen töissä enkä ehdi jatkuvasti päivittelemään sivua.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
888
Mitenköhän paljon noita arpoja Gigantilla ollut jaossa? Tännekkin osui kohdalle. Menee omaan käyttöön, Demons souls odotteleekin jo valmiina.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
1 041
Mitenköhän paljon noita arpoja Gigantilla ollut jaossa? Tännekkin osui kohdalle. Menee omaan käyttöön, Demons souls odotteleekin jo valmiina.
hämärästi muistelen jossain lukeneen "satoja" ja 100+ näyttää varastosaldo edelleen
 
Liittynyt
18.03.2017
Viestejä
1 222
Nyt näyttäisi Gigantin toimitus lähtevän "tänään". Matkahuolto Premium toimitustapana.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
245 691
Viestejä
4 293 330
Jäsenet
71 687
Uusin jäsen
Jortsa

Hinta.fi

Ylös Bottom