PlayStation 5 tilausseuranta

Liittynyt
20.01.2021
Viestejä
1
Kävin eilen Gigantissa ja kun kyselin että milloinkohan koneen saa kun vielä ei oo varannut mistää. Myyjä vastas että arviolta kuukauden sisään niitä on jo silleen että jonot on kaikki saatu purettua. Kuulemma isot erät nää mitä tulee kuun lopussa ja Helmikuun alussa.

Katselin vaan näitä keskusteluja ja alko trokarien puolesta melkein säälittään.
 

namlepo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 604
No aika hurjalta kuulostaa että noin paljon ruiskahtaisi kerralla.
 
Liittynyt
11.12.2020
Viestejä
114
No aika hurjalta kuulostaa että noin paljon ruiskahtaisi kerralla.
Ei itseasiassa mahdottomuus, koska Sony oli jo ilmeisesti viime vuoden puolella lopettanut nelosen valmistuksen, paitsi vissiinkin slimin ja keskittynyt vitosen tuotantoon, että mahdollisimman paljon saadaan ulos.
 
Liittynyt
08.01.2021
Viestejä
6
Telialta tuli jo nyt viestiä että tuote on pakattu ja lähetetään pian, vaikka piti vasta maanantaina lähteä. Seurantakoodinkin jo sain

Edit: ja kyseessä siis digital edition mikä tilattu 5.10
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 911
Kävin eilen Gigantissa ja kun kyselin että milloinkohan koneen saa kun vielä ei oo varannut mistää. Myyjä vastas että arviolta kuukauden sisään niitä on jo silleen että jonot on kaikki saatu purettua. Kuulemma isot erät nää mitä tulee kuun lopussa ja Helmikuun alussa.

Katselin vaan näitä keskusteluja ja alko trokarien puolesta melkein säälittään.
Itse kysyin vajaa 2vko sitten muiden asioiden lomassa PS5 tilanteesta niin kertoivat maaliskuu-huhtikuu aikataulusta. Luulisi, että niillä oli tietoa tulevista isoista eristä jo siinä vaiheessa.
 
Liittynyt
20.01.2021
Viestejä
8
Sain äsken viesti Verkkokauppa.comista Olen siis tilannut digiversion 17.9.

"Seuraava lähetys konsoleita saapuu varastoon vko 3-4, mutta valitettavasti erästä ei riitä konsolia tilaukseesi".

Olen myös tilannut normi version 29.7 mutta tästä toimituksestä ei vielä tietoa...
 
Liittynyt
07.01.2021
Viestejä
50
Sain äsken viesti Verkkokauppa.comista Olen siis tilannut digiversion 17.9.

"Seuraava lähetys konsoleita saapuu varastoon vko 3-4, mutta valitettavasti erästä ei riitä konsolia tilaukseesi".

Olen myös tilannut normi version 29.7 mutta tästä toimituksestä ei vielä tietoa...
Samaa viestiä tuli kanssa minulle, digiversio tilattu 29.11.

"Hei, saat tämän viestin, koska olet tilannut PlayStation 5 -pelikonsolin.
Seuraava lähetys konsoleita saapuu varastoon vko 3-4, mutta valitettavasti erästä ei riitä konsolia tilaukseesi.
Sony ei ole vielä ilmoittanut myöhemmin saapuvien erien aikataulua, mutta pidämme tilaajat ajan tasalla, kunhan Sony vahvistaa tulevat lähetykset. "

Vähän kuumottaa jos syyskuussa tilattuja digiversioita ei tulevasta erästä pystytä toimittamaan, mahtaakohan mennä kesälle ennenkuin oma marraskuussa tilattu lähtee liikkeelle :cry:
 
Liittynyt
11.12.2020
Viestejä
114
Sain äsken viesti Verkkokauppa.comista Olen siis tilannut digiversion 17.9.

"Seuraava lähetys konsoleita saapuu varastoon vko 3-4, mutta valitettavasti erästä ei riitä konsolia tilaukseesi".

Olen myös tilannut normi version 29.7 mutta tästä toimituksestä ei vielä tietoa...
Luultavasti saat sen, suurin osa noista lähetyksistä taitaa pesällisiä. En tosin voi vannoa mitään, koska tiedä kuinka moni aikaisempi tilaajia ei ole vielä saanut. Ja eikö gigantti ilmoittanut, että tässä erässä saadaan ns. jonot pois? Tarkoitti varmaan näitä aikaisempia ennakkotilaajia.


"Kävin eilen Gigantissa ja kun kyselin että milloinkohan koneen saa kun vielä ei oo varannut mistää. Myyjä vastas että arviolta kuukauden sisään niitä on jo silleen että jonot on kaikki saatu purettua. Kuulemma isot erät nää mitä tulee kuun lopussa ja Helmikuun alussa."
 

jhu

Liittynyt
19.12.2016
Viestejä
120
Kävin eilen Gigantissa ja kun kyselin että milloinkohan koneen saa kun vielä ei oo varannut mistää. Myyjä vastas että arviolta kuukauden sisään niitä on jo silleen että jonot on kaikki saatu purettua. Kuulemma isot erät nää mitä tulee kuun lopussa ja Helmikuun alussa.

Katselin vaan näitä keskusteluja ja alko trokarien puolesta melkein säälittään.
No Gigantillahan ei pitäisi edes olla mitään jonoja, eli ainakaan tässä ketjussa kukaan ei ole raportoinut, että myyntiin tulleista eristä ei olisi lopulta saanut tilaamaansa konsolia. Mutta jos siis isompia eriä olisi tulossa myyntiin, niin ehkä niitä riittää halukkaille pidempään kuin 10 minuuttia myynnin aloittamisesta, toivottavasti...
 
Liittynyt
11.12.2020
Viestejä
114
No Gigantillahan ei pitäisi edes olla mitään jonoja, eli ainakaan tässä ketjussa kukaan ei ole raportoinut, että myyntiin tulleista eristä ei olisi lopulta saanut tilaamaansa konsolia. Mutta jos siis isompia eriä olisi tulossa myyntiin, niin ehkä niitä riittää halukkaille pidempään kuin 10 minuuttia myynnin aloittamisesta, toivottavasti...
Eihän kaikki varaajat varaustilaisuudesta ja ennakkotilaajat ole vielä edes saanut konsoliaan?
 
Liittynyt
20.01.2021
Viestejä
1
Eipä riitä tännekkään verkkokauppa.com seuraavasta erästä.
Digital Editioni tilattu 17.9 tilausvahvistus tullu klo 14:39.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Itse tilasin tän kuun aikana eikä mitään viestiä ole näkyny eli oletettavasti vain lähetetty heille joille on konsolia tulossa? En siis olettanut tilatessa että hetkeen saan mutta se hieman ärsyttää että rahat ovat kyllä kelvanneet :D
 

jhu

Liittynyt
19.12.2016
Viestejä
120
Eihän kaikki varaajat varaustilaisuudesta ja ennakkotilaajat ole vielä edes saanut konsoliaan?
En tiedä onko multa mennyt jotain ohi, mutta olin siinä käsityksessä, että Gigantti ei ottanut missään vaiheessa ennakkotilauksia vastaan ja myi konsoleita ainoastaan julkaisupäivänä sekä parina ylimääräisenä kertana marraskuun lopussa ja joulukuun alussa. Ainakin kaikki tässä ketjussa käyty keskustelu viittaa siihen, että Gigantista tilaustaan odottavia ei ole kovin paljon, toisin kuin Verkkokaupasta ja muista ennakkotilauksia vastaan ottaneista firmoista (Elisa, Telia, DNA, VPD).
 
Liittynyt
11.12.2020
Viestejä
114
En tiedä onko multa mennyt jotain ohi, mutta olin siinä käsityksessä, että Gigantti ei ottanut missään vaiheessa ennakkotilauksia vastaan ja myi konsoleita ainoastaan julkaisupäivänä sekä parina ylimääräisenä kertana marraskuun lopussa ja joulukuun alussa. Ainakin kaikki tässä ketjussa käyty keskustelu viittaa siihen, että Gigantista tilaustaan odottavia ei ole kovin paljon, toisin kuin Verkkokaupasta ja muista ennakkotilauksia vastaan ottaneista firmoista (Elisa, Telia, DNA, VPD).
No ehkä oli väärin kyllä sanottu tuo julkaisupäivän homma, mutta sitten tuli se toinen erä mikä oli ihan juosten kustu.
 
Liittynyt
21.04.2017
Viestejä
330
Onkos kukaan tätä ketjua seuraava saanut tänään viestiä dna:lta konsolin saamisesta? Ja jos on niin koska oli tilattu? Dna:n tuki sivuilla vaan aiakaspalvelija kirjoitti että tänään tulee viestit seuraavasta erästä konsolin saaville.
 
Liittynyt
08.01.2021
Viestejä
72
Onkos kukaan tätä ketjua seuraava saanut tänään viestiä dna:lta konsolin saamisesta? Ja jos on niin koska oli tilattu? Dna:n tuki sivuilla vaan aiakaspalvelija kirjoitti että tänään tulee viestit seuraavasta erästä konsolin saaville.
En ole saanut tänään mitään viestiä. Sain eilen vain vastauksen kysymykseen (sähköpostiin), jonka lähetin asiakaspalveluun jo melkein viikko sitten, että heillä ei ole mitään tietoa, koska he saavat konsolia varastoon. Tilattu 30.10.-20 levyasemallinen versio. :rolleyes:
 
Liittynyt
21.11.2020
Viestejä
18
Onkos kukaan tätä ketjua seuraava saanut tänään viestiä dna:lta konsolin saamisesta? Ja jos on niin koska oli tilattu? Dna:n tuki sivuilla vaan aiakaspalvelija kirjoitti että tänään tulee viestit seuraavasta erästä konsolin saaville.
Minulle tuli äsken tekstari DNA:lta jossa sanottiin että oma konsoli tulee helmikuun alussa. Tilattu 24.9. ja BD asemallinen versio.
 
Liittynyt
21.01.2021
Viestejä
22
Itse tilasin 29.9 verkkokaupasta ja tiistaina tuli viesti, että 3-4 viikolla tulee lisää mutta minulle ei vieläkään riittänyt tästä erästä :) josko helmikuussa sitten...
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
9
Itse tilasin 29.9 verkkokaupasta ja tiistaina tuli viesti, että 3-4 viikolla tulee lisää mutta minulle ei vieläkään riittänyt tästä erästä :) josko helmikuussa sitten...
Oliko toi digi- vai levyasemallinen versio? Ite tilasin levyasemallisen 15.9. ja mulle ei oo tullu mitään tilannetietoa sitten marraskuun.
 
Liittynyt
21.01.2021
Viestejä
1
verkkokaupasta tilattu 17.9.2020 kl 10:17 mutta mitään muuta tietoa kuin, että odotamme tuotteita....
 
Liittynyt
21.01.2021
Viestejä
22
Oliko toi digi- vai levyasemallinen versio? Ite tilasin levyasemallisen 15.9. ja mulle ei oo tullu mitään tilannetietoa sitten marraskuun.
Tilasin digitaalisen version. Ookko sähköpostia seurannut? He lähettävät joka viikko jotain tilaukseen liittyvää
 
Liittynyt
20.03.2020
Viestejä
96
Myös minulle tuli Verkkokaupasta sähköpostia, ettei riitä tuosta seuraavasta erästä minulle asti. Mutta eipä tuolla kiirettä.
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
9
Tilasin digitaalisen version. Ookko sähköpostia seurannut? He lähettävät joka viikko jotain tilaukseen liittyvää
Joo toki sähköpostia seuraan. En vaan laske tuota automatisoitua kerran viikossa tulevaa "Odotamme vielä osaa tilauksesi tuotteista. " -viestiä tilannetiedottamiseksi. Näyttää siltä että nyt tällä viikolla on mennyt pelkästään digiversion tilanneille tietoa että saako seuraavasta erästä. Josko ilmoittelisivat pian myös sit meille levyasemallisen tilanneille että lohkeaako seuraavasta satsista.
 
Liittynyt
03.01.2021
Viestejä
20
Mitenkäs näillä jotka saivat 13päivä Elisan viestin että tulevat saamaan konsolin tämän kuun erästä. Onko lähteneet jo liikkumaan?
 
Liittynyt
11.12.2020
Viestejä
114
Tilasin digitaalisen version. Ookko sähköpostia seurannut? He lähettävät joka viikko jotain tilaukseen liittyvää
Digiversion tilaajat näemmä ainoastaan saanut verkkokaupasta viestiä toistaiseksi, koska kaverit jotka tilasi pesällisen ole saanut vielä mitään viestiä
 
Liittynyt
11.12.2020
Viestejä
114
Myös minulle tuli Verkkokaupasta sähköpostia, ettei riitä tuosta seuraavasta erästä minulle asti. Mutta eipä tuolla kiirettä.
Verkkokauppa lopetti myynnin ilmeisesti eli tuokin voi olla positiivinen asia siinä mielessä, että keväällä viimeistään saa mahdollisesti. Ei silti kannata toiveita elätellä liikaa. Itselläni kuitenkin varmaan parikymmentä peliä ps4 pelaamatta vielä niin eiköhän siinä ajan saa kulumaan.
 
Liittynyt
21.04.2017
Viestejä
330
Verkkokauppa lopetti myynnin ilmeisesti eli tuokin voi olla positiivinen asia siinä mielessä, että keväällä viimeistään saa mahdollisesti
Itse en näe tässä mitään positiivista, vaan sen että saatavuus on oletettavasti todella heikkoa vielä pitkän aikaa.
 
Liittynyt
20.01.2021
Viestejä
8
Verkkokauppa.com on ilmeisesti tänään saanut erän Digital Edition

  • Tänään 13:46 Saapunut: yli 25 kpl
 
Liittynyt
21.01.2021
Viestejä
22
Verkkokauppa.com on ilmeisesti tänään saanut erän Digital Edition

  • Tänään 13:46 Saapunut: yli 25 kpl
Siis tuleeko niitä kerralla nuon vähän? ”Yli 25 kpl eriä” onko se niinkun vähä vaan yli sen 25 vai satoja?!
 
Liittynyt
21.09.2017
Viestejä
1 018
Niin mikähän juttu tuo on että tuo 25 on maaginen määrä saldoissa verkkokaupassa, Jimmsillä ja onko jossain muuallaki sitte? Jonku taustalla pyörivän saldojen raportointi-sovelluspalikan getInventory metodin ominaisuus että kun saldoa on yli 25 niin sitten raportoidaan vain 25+ ja sama taustapalvelu käytössä monessa paikassa. Mutta miksi näin?
 
Liittynyt
20.01.2021
Viestejä
8
Siis tuleeko niitä kerralla nuon vähän? ”Yli 25 kpl eriä” onko se niinkun vähä vaan yli sen 25 vai satoja?!
jostain syystä verkkokaupp on vain ilmoitanut max 25 kpl asti ja mikäli luku on isompi, näytetään vain ”yli 25+” eli emme tiedä tästä montako ovat oikeasti saanut. Jos heille tulee alle 25 kpl niin kerrotaan esim. 10 saapunut tänään.
 
Liittynyt
21.01.2021
Viestejä
22
Niin eli josse on käytäntö kaikis niiden tuotteissa että 25+ voi tarkoittaa siis ihan mitä tahansa lukua yli sen periaattees. No parempi uutinen tämä on mutta vaikea myös arvioida millon saan omani pois sieltä
 

TMC

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
37
Hieman offtopic, mutta Verkkokaupan oman API-rajapinnan kautta näkee tarkempia tietoja saapuneiden erien koosta, mutta tarkkaa tietoa ei ole kuinka paikkaansa pitäviä nämä ovat.
Esim digiä olisi tämän mukaan tullut viimesksi128kpl erä:
levyasemallisen erät:

Tuotteiden lisätiedot välilehdeltä näkee PID-numerosarjan millä voi hakea muidenkin tuotteiden tiedot, jos sellaiset nyt jota kuta kiinnostaa.
Saattaa toki olla että nämäkin poistuvat julkisesta näkymästä jollain aika välillä.
 
Liittynyt
18.12.2019
Viestejä
117
Itse olen tilannut verkkokauppa.comista levyasemallisen version vasta 7.12. Jotenkin alkaa usko loppumaan, että järkevässä ajassa saa omaansa. Olen jo alkanut miettimään, että ostaisin huuto.net kautta pois, mutta ei millään viitsisi lahjoittaa rahaa trokareille.
 
Liittynyt
26.06.2020
Viestejä
19
Verkkokaupasta tilattu joulukuun alussa ja ei vaan kuulu, eikä näy. Onko joku onnistunut Prismasta varaamaan, vai myyvätkö sitä mukaa, kun tulee varastoon?
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 070
13.10 tilattu Verkkokaupasta, ei ole vielä tullut. Tilasin ensin digitaalisen mutta sitten vaihdoin tilaukseen levyllisen. Taitaa olla tuo 13.10 sen alkuperäisen tilauksen päivämäärä ja vaihdos tuli kait parisen viikkoa myöhemmin
 

Diplomaatti

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.07.2019
Viestejä
864
Verkkokaupasta tilattu joulukuun alussa ja ei vaan kuulu, eikä näy. Onko joku onnistunut Prismasta varaamaan, vai myyvätkö sitä mukaa, kun tulee varastoon?
Prismalla tuote poistunut valikoimasta.

Verkkiksen tilausta kannattaa odotella ehkä vapun ja juhannuksen välille jos joulukuussa olet tilannut
 
Liittynyt
07.02.2018
Viestejä
125
Eikös ens kuun lopulla ole tulossa aika paljon konsoleita, et saataisiin jonoa purettua oikein kunnolla? Vai olenko jotain väärin kuullut
 
Liittynyt
18.12.2019
Viestejä
117
Eilen juttelin verkkokauppa.comin aspan kanssa ja hän sanoi, että heillä ei ole mitään tietoa tulevista toimituksista. Ilmeisesti lähiaikoina tulee jotain suuntaa-antavaa sähköpostia saatavuudesta tilauksen tehneille.

Laitoin varmuuden vuoksi tilauksen sisään vpd.fi kautta myös. Siellä näkyi olevan arvio, että huhtikuussa voisi jotain tapahtua.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Verkkokaupasta tilattu joulukuun alussa ja ei vaan kuulu, eikä näy. Onko joku onnistunut Prismasta varaamaan, vai myyvätkö sitä mukaa, kun tulee varastoon?
Verkkokaupasta tilattu kesällä eikä näy ja kuulu joten siitä referenssiä. Tosin on vähän siinä ja siinä, että kaipaanko enää koko vehjettä kun PC on nyt iskussa. Mietin että jos ostais vain sen kapulan...
 

The Groke

Kärttyinen mörkö
Liittynyt
25.01.2021
Viestejä
820
Elokuussa tilattu levyasemallinen versio verkkiksestä, ei ole kuulunut laitetta tai tietoa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 442
Viestejä
4 161 900
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
Acrat

Hinta.fi

Ylös Bottom