Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Itsellä cyperpunkista on tullut toimitusilmoitus jo melkein viikko sitten ja nyt tuli viimein myös pleikasta!Ny tuli toimitusvahvistus! Tuskin cyberpunkista tulee seurantanumeroa, joten todennäköisemmin ps5 tulossa!
Näköjään itsellekkin tullut toimitusvahvistus puolen yön aikaan. Tilattu 12:05 tilausnumerolla 140186XXX, maksettu verkkopankilla.
Melkonen määrä tullut taas gigantille peruutuksia, kun näin monelle lähetetty konsoli yön aikana![]()
Tämäkin lähti tulemaan viime yönäPakko itsekin osallistua keskusteluun. Oma tilausvahvistus Gigantin toisesta erästä tuli 12.02 (levymalli) ja tilausnumero 1401854XX.
Vaikka toista erää luvattiin tammikuulle niin kyllähän se hieman ihmetyttää miten yli puoli tuntia ja satoja ellei tuhansia tilausnumeroita myöhemmin tilanneet ovat jo saaneet konsolinsa. Periaatteessa siinähän myydään sun jo maksettu konsoli uudelleen myöhemmin jonoon tulleelle...
Onkohan nyt toimitusvahvistuksen saaneet kaikki Matkahuollon toimituksella tilanneita? Ajattelin, että josko olisi Postilla tilatut priorisoitu lähtemään perjantaina ja viikonloppuna (koska posti kulkee myös vkl?) ja siten nyt olisi lähetetty Gigantista viikonlopun nämä matkahuollon paketit vähän myöhemmin?
Ei ole. Kuvittelisi että muuttuu puolilta päivin, kun matkahuolto kirjailee paketteja järjestelmäänsä. Toki ei tiedä vaikka viimeyön pleikkarit olisivat vielä ruotsin puolellaOnko teillä seuranta muuttunut miksikään? Mulla odottaa kuljetusta ollut 0.30 lähtien.
Mulla ei vielä lähetetty cyberpunkia.Mulla ainakin tuli toimitusvahvistus kanssa yöllä tadadataddadaaaaaaaaaaaa, cyberpunkista........ kannattaa tarkistaa, enne kuin alkaa juhlimaan (sen tila oli muuttunut lähetetty, ps5 tila ei mihinkään)
No pakko se olla ps5 omassa tapauksessa, kun ei ole muita aktiivisa tilauksia gigantissa sisällä. Gigantin omien sivujen mukaan tila edelleen: tilaus vastaanotettu..Mulla ainakin tuli toimitusvahvistus kanssa yöllä tadadataddadaaaaaaaaaaaa, cyberpunkista........ kannattaa tarkistaa, enne kuin alkaa juhlimaan (sen tila oli muuttunut lähetetty, ps5 tila ei mihinkään)
Mulla sillon lauantaina yöllä tuli toimitusvahvistus ja vieläki lukee, että matkahuolto odottaa pakettia.Onko teillä seuranta muuttunut miksikään? Mulla odottaa kuljetusta ollut 0.30 lähtien.
Sain toimitusvahvistuksen ja seurantakoodin 5.12. yöllä. Matkahuollon status on: Odotamme lähetystä kuljetettavaksi. Onko jollain paketti jo viikonlopulta liikahtanut eteenpäin?
Mulla sama.Mulla sillon lauantaina yöllä tuli toimitusvahvistus ja vieläki lukee, että matkahuolto odottaa pakettia.
Eikös ne tuu Ruotsista, niin saattaa jokunen tovi mennä ennen kuin ne on postilla kuljetettavana.. siihen vielä voi laskea yleisen ryysiksen mukaan.Ei ole edelleenkään lähtenyt oma Powerin PS5 etenemään minnekään. Perjantaista asti ollut ”Lähetys ei vielä saapunut Postille. Odotathan” tilassa.
Sama täällä! Eiköhän tänään lähde tulemaan.Sain toimitusvahvistuksen ja seurantakoodin 5.12. yöllä. Matkahuollon status on: Odotamme lähetystä kuljetettavaksi. Onko jollain paketti jo viikonlopulta liikahtanut eteenpäin?
Vantaalla nuo ainakin seurannan mukaan majailee. Joku sanoi aikaisemmin, että sillä oli jo lajiteltu ja saapunut viikonlopun aikana jo samalle paikkakunnalle.Eikös ne tuu Ruotsista, niin saattaa jokunen tovi mennä ennen kuin ne on postilla kuljetettavana.. siihen vielä voi laskea yleisen ryysiksen mukaan.
Mulle ei oo myöskään tullu vielä(kään) mitään ja konsoli tilattu klo 12 erästä...Jahas, minä pidän vielä notskia yllä meille ensimmäisten joukossa klo 12 tilanneille, joiden konsolia ei ole Gigantti vaivautunut lähettämään.
Nyt kun ollaan vihdoin saatu toimitusvahvistuksia Gigantilta niin aletaanko seuraavaksi porukalla itkemään kun matkahuollolta ei kuulu "vieläkään" mitään.![]()
Ei näköjää kellää mitään kuultu niistä digitaalisista vielä.Onko kukaan kuulllu mitään gigantin klo 12 digital editioneista??
Jos tätä itkemiseksi lasketaan niin olkootItse lähinnä uteliaisuuttani kysyin asiaa, että miten kauan keskimäärin keskusvarastolta Suomeen toimittaminen kestää.
Ei oo eiEi näköjää kellää mitään kuultu niistä digitaalisista vielä.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.