PlayStation 5 tilausseuranta

Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
20
Gigantti 7.12 00:14 tullut tilausvahvistus

09.12.2020 07:53 Helsinki
Lähetys on valmiina jatkamaan matkaa Matkahuollosta Helsinki
 

JSoi

Make ATK Great Again
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
897
Mulla mun matkahuollon lähetys ei kai ole vielä lähtenyt. Ehkä tänään, mutta ei ole maailmanloppu jos menee ensi viikolle, kun ajattelee muiden tilannetta.
Nyt juuri rapsahti Matkahuollolta sähköposti, että ovat saaneet paketin. Seuranta on päivittynyt ja näyttää, että pleikkari on Helsingissä. Viimeistään huomenna pitäisi päästä pelailemaan.

Gigantin klo 12 levymalli siis kyseessä, joka lähti maanantain vastaisena yönä liikkeelle.
 
Liittynyt
14.06.2018
Viestejä
34
Gigantti 7.12 00:14 tullut tilausvahvistus

09.12.2020 07:53 Helsinki
Lähetys on valmiina jatkamaan matkaa Matkahuollosta Helsinki
Mulla minuuttia ennen tuli gigantilta tuo posti, eli lienee samasta kuormasta tulleet matkahuollolle. Vielä ei ainakaan mulla ole mitään päivittynyt. Lienee nopeinta hakea tuolta kampista jos siellä on hirveä ruuhka niin saattaa mennä ensi viikolle jakelu pakettiautomaatteihin.
 
Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
108
Mulla minuuttia ennen tuli gigantilta tuo posti, eli lienee samasta kuormasta tulleet matkahuollolle. Vielä ei ainakaan mulla ole mitään päivittynyt. Lienee nopeinta hakea tuolta kampista jos siellä on hirveä ruuhka niin saattaa mennä ensi viikolle jakelu pakettiautomaatteihin.
Mullakin tuli 0.13 ja vielä ei oo päivittyny. Kotiinkuljetuksella tilattu.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
20
Mullakin tuli 0.13 ja vielä ei oo päivittyny. Kotiinkuljetuksella tilattu.
7.12 0.14, Helsingistä lähtee tänään. On matkalla Pohjanmaalle ja kotijakelu viimmeistään Perjantaina. Jos eivät ehdi niin saa itse hakea terminaalista kun on auki Lauantaisin.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
50
Eipä oo tullu aikaisemmin (tai nytkään muiden pakettien kohdalla) funtsittua näitä systeemeihin liittyviä pikkujuttuja, toisaalta ei ole koskaan ennen tullut tiedettyä näin tarkkaan muiden tilauksien kulusta. Mulle ja Webeerille on varmaan sama pleikkari tulossa kun liikkuu minuutilleen samoja reittejä.
 
Liittynyt
06.12.2020
Viestejä
39
Tännekin tuli aamulla viestiä että paketti Matkahuollon käsistä ja etenee Helsingistä. On kyllä melkoinen bonus jos tammikuulle luvatulla vehkeellä pääsee pelaileen Cyberpunkkia jo viikonloppuna.

Toivotaan että Suomeen tulee vielä toinen lähetys tässä kuussa Sonyltä niin mahdollisimman moni saa koneensa.
 
Liittynyt
10.12.2018
Viestejä
68
Hauskaa sinänsä ku 5 päivä sain pleikkarin. Kuittia tosin ei ole vielä saatu ollenkaan. Ei konsolin mukana eikä sähköisenä.. laitoin viestiä jo sunnuntaina asiasta mutta eipä ole kuulunut. Cyberpunk lähetetty jo 3 päivä. Onko muille tätä edes tullut? Tuntuu kestävän aika kauan...
 
Liittynyt
06.12.2020
Viestejä
39
Cyberpunk lähetetty jo 3 päivä. Onko muille tätä edes tullut? Tuntuu kestävän aika kauan...
Olettaisin että tänään lähtevät kaikki Postiin. Tuskin ihan lakisyistä voivat liikaa ennakkoon niitä lähettää, mutta Postille helpompi jos seurantatunnukset on jo olemassa niin voivat varautua.
 
Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
108
7.12 0.14, Helsingistä lähtee tänään. On matkalla Pohjanmaalle ja kotijakelu viimmeistään Perjantaina. Jos eivät ehdi niin saa itse hakea terminaalista kun on auki Lauantaisin.
Eli jos ei tulis perjantaina, nii voi hakea lauantaina sieltä toimipisteestä? Mulla ei vieläkään päivitystä matkahuollolta.
 
Liittynyt
13.11.2018
Viestejä
17
Gigantin klo 12 erästä tilattu PS5 lähti su-ma yönä ja on postin mukaan eilen lajiteltu Liedossa ja tänään pitäisi olla pääkaupunkiseudulla noudettavissa postista.
 
Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
108
Gigantin klo 12 erästä tilattu PS5 lähti su-ma yönä ja on postin mukaan eilen lajiteltu Liedossa ja tänään pitäisi olla pääkaupunkiseudulla noudettavissa postista.
Jostain syystä en näe tota postin kautta. Gigantin sivuilla on joku seurantatunnus, mutta en näe mitään toimituksen seurantaa.
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
284
Jostain syystä en näe tota postin kautta. Gigantin sivuilla on joku seurantatunnus, mutta en näe mitään toimituksen seurantaa.
Jos sulla on käytössä matkahuolto niin eihän sen kuuluisikaan näkyä postin sivuilla? Vaikka se itselläkin ohjasi postin sivuille niin ei ne tiedot sinne päivity vaan matkahuollon sivuille:
Seuraa pakettia <- kokeileppa syöttää se sun tunnus tonne
 
Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
108
Jos sulla on käytössä matkahuolto niin eihän sen kuuluisikaan näkyä postin sivuilla? Vaikka se itselläkin ohjasi postin sivuille niin ei ne tiedot sinne päivity vaan matkahuollon sivuille:
Seuraa pakettia <- kokeileppa syöttää se sun tunnus tonne
Juu oon syöttänyt sinne, mutta edelleen odottaa kuljetusta. Varmaan tämän päivän aikana tulee muutos.
 
Liittynyt
14.06.2018
Viestejä
34
Matkahuolto taitaa olla ihan pirun ruuhkautunut kun tässä seurannut toimituksia. Kysyin facebookissa Matkahuollolta asiasta ja päivän viiveellä tuli vastaus, että todennäköisesti saa nopeammin jos ei jää odottamaan kotiinkuljetusta/pakettiautomaattiin jakoa ja hakee kampin lajittelupisteestä. Lähinnä tämä viikonlopun läheisyys tässä itsellä mielessä, jos ei ehdi perjantaiksi... Tosin ei pystynyt muuttamaan tuota kautta toimitusta ja pitää Gigantin kautta muuttaa. Chatillä Gigantin asiakaspalveluun ei pääse koskaan, koska aina on liikaa ihmisiä jonossa, joten puhelinjonotus lienee ainoa tapa.
 
Liittynyt
23.06.2019
Viestejä
268
07.12.2020 00:33
Odotamme lähetystä kuljetettavaksi

Matkahuolto ainakin ottaa aikansa.. :D
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
284
Matkahuolto taitaa olla ihan pirun ruuhkautunut kun tässä seurannut toimituksia. Kysyin facebookissa Matkahuollolta asiasta ja päivän viiveellä tuli vastaus, että todennäköisesti saa nopeammin jos ei jää odottamaan kotiinkuljetusta/pakettiautomaattiin jakoa ja hakee kampin lajittelupisteestä. Lähinnä tämä viikonlopun läheisyys tässä itsellä mielessä, jos ei ehdi perjantaiksi... Tosin ei pystynyt muuttamaan tuota kautta toimitusta ja pitää Gigantin kautta muuttaa. Chatillä Gigantin asiakaspalveluun ei pääse koskaan, koska aina on liikaa ihmisiä jonossa, joten puhelinjonotus lienee ainoa tapa.
Laitoin Matkahuollolle itse myös facebookin kautta viestin viikko sitten, en oo vieläkään saanut vastausta. Gigantin chattiin pitää jonottaa about 30-45min niin sitten saa ihmis asiakaspalvelijan.
 
Liittynyt
14.06.2018
Viestejä
34
Laitoin Matkahuollolle itse myös facebookin kautta viestin viikko sitten, en oo vieläkään saanut vastausta. Gigantin chattiin pitää jonottaa about 30-45min niin sitten saa ihmis asiakaspalvelijan.
En ole noin 20 yrityksellä koskaan edes päässyt jonoon asti tässä noin kymmenen päivän sisään. Botti sanoo aina, että jonossa on liikaa ihmisiä ja ei pääse liittymään.
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
284
En ole noin 20 yrityksellä koskaan edes päässyt jonoon asti tässä noin kymmenen päivän sisään. Botti sanoo aina, että jonossa on liikaa ihmisiä ja ei pääse liittymään.
Odota muutama hetki ja sitten koitat uudestaan. Kyllä siitä pääsee läpi kunhan jaksaa odottaa :)
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
20
Eli jos ei tulis perjantaina, nii voi hakea lauantaina sieltä toimipisteestä? Mulla ei vieläkään päivitystä matkahuollolta.
Kyllä. Ainakin vaasan matkahuolto auki lauantaisin jouluun asti.
Ps. 10min kesti saada vastauksen matkahuollon chatista.
 
Liittynyt
14.06.2018
Viestejä
34
Odota muutama hetki ja sitten koitat uudestaan. Kyllä siitä pääsee läpi kunhan jaksaa odottaa :)
Pahimmillaan spammasin ehkä 3-4 kertaa tunnissa tuota pari tuntia ja kertaakaan ei mennyt läpi :D No sain puhelimella asiakaspalvelijan kiinni mutta ei kuulemma pysty enää muuttaa sitäkään kautta tuota toimitusta, joten se tulee kun se tulee. Tämä herra oli kyllä sitä mieltä, että pitäisi tällä viikolla ehtiä tulemaan, "melkein voi luvata" sanoi. Kuulostaa oudolta, mistä Gigantin random aspa tietäisi Matkahuollon toimitusruuhkista.
 
Liittynyt
17.11.2020
Viestejä
16
Mulle tuli myös kuitti spostiin yöllä Digital Editionista, muttei oo vielä tullut toimitusvahvistusta Gigantilta eikä tietenkään seurantakoodia Matkahuollolta. Pitää odotella muutama päivä rauhassa ja perjantaina kysellä sit suoraa Gigantilta, että mikä on homman nimi, jos ei ennen sitä tuu muuta tietoa lähetyksestä...
näkyykö sulla gigantin sivuissa että paketti on lähetetty? sieltä löysin ite matkahuollon seurantakoodin :)
 
Liittynyt
18.02.2019
Viestejä
442
Matkahuolto taitaa olla ihan pirun ruuhkautunut kun tässä seurannut toimituksia. Kysyin facebookissa Matkahuollolta asiasta ja päivän viiveellä tuli vastaus, että todennäköisesti saa nopeammin jos ei jää odottamaan kotiinkuljetusta/pakettiautomaattiin jakoa ja hakee kampin lajittelupisteestä. Lähinnä tämä viikonlopun läheisyys tässä itsellä mielessä, jos ei ehdi perjantaiksi... Tosin ei pystynyt muuttamaan tuota kautta toimitusta ja pitää Gigantin kautta muuttaa. Chatillä Gigantin asiakaspalveluun ei pääse koskaan, koska aina on liikaa ihmisiä jonossa, joten puhelinjonotus lienee ainoa tapa.
Oma kokemus on että gigantin aspa ei millään pysty muuttamaan toimitusta sen jälkeen kun tuote on tilattu. Tuntu olevan ihan mahdoton homma heille ja totesivat että onnea ens kertaan.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
20
Juu ite asun Hämeenlinnassa, ja Helsingistä tänne on n. 100km matkaa.
Vaikka lähtis huomenna niin saat kyllä viikonlopuks. Matkahuolto on nopeampi / toimivampi kuin posti.

Tässä vielä vastaus. Kysymykseni oli että voiko matkahuollon terminaalista hakea lauantain jos ei ehdi kotiinkuljetuksella perjantaina. Töistäkin haettu monta kertaa kiireisiä paketteja sieltä, mutta en tiennyt jos yksityishenkilö voi hakea.

"Hei, lähetys matkaa Vaasaan todennäköisesti tämän päivän/illan aikana, eli jos viimeistään huomenna saapuu Vaasaan, saadaan se kyllä sinulle jaettua perjantaina. Jos lähetys jostain syystä viivästyisi ja ei ehtisi pe jakoon niin voit noutaa sen Vaasan Matkahuollosta (on auki nyt joulun alla myös lauantaisin)"
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
50
Lähetys valmiina jatkamaan matkaan Helsingistä klo 13.30. Toivottavasti ei Webeerillä samalla minuutilla tai sitten alan epäillä että ne laatikot on liimaantunu toisiinsa kiinni.
 
Liittynyt
24.11.2019
Viestejä
399
Tänne tuli 13.44 Helsinki - Lähetys valmiina jatkamaan matkaa -viesti. Eiköhän se sieltä tällä viikolla tule... =D
 
Liittynyt
23.06.2019
Viestejä
268
13:45 lähetys matkalla Helsingistä, vihdoin se liikkuu! :D Eiköhän huomenna saavu Turun toimipisteeseen.
 
Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
108
Voiko tohon kotiinkuljetuken kellonaikaan vaikuttaa? Oon huomenna kotona ennen klo 15 niin voiko sen toimituskellonajan valita?
 

Zerby

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
332
09.12.2020 13:43 Helsinki
Lähetys on valmiina jatkamaan matkaa Matkahuollosta Helsinki

Sieltä se tulee!
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
20
Voiko tohon kotiinkuljetuken kellonaikaan vaikuttaa? Oon huomenna kotona ennen klo 15 niin voiko sen toimituskellonajan valita?
tee tili Matkahuollon sivuille, sieltä muistaakseni näin jotain tollasta. Muuten he kyllä soittavat kun voivat tulla, jos et ole kotona niin kysyt jos voivat tuoda eri aikaan.

EDIT: Se oli varmaankin sen "chatbotin" kautta kun pystyi vaihtamaan jakeluaikaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.12.2018
Viestejä
2 382
Voinko joku toinen ottaa pakettini vastaan? Tarvitseeko minun henkilötunnusta?
Voi jos toimittajana on posti eikä tarvitse sinun hankkareita. Hakija tarvitsee lähetystunnuksen ja omat henkkarinsa. Jos kyseessä on kirjattulähetys silloin tarvitsee valtakirjan. Olen itsekin välillä hakenut muille osoitettuja paketteja ja aina on riittänyt omat henkkarit ja vilauttaa sitä viestiä missä on lähetystunnus. Pakettiautomaatilla riittää, että tietää koodin kun ei siellä kukaan kysele muutenkaan kuka sen koodin sinne näpyttää. (sitä en tiedä miten onnistuu jos toimittajana on Matkahuolto tai joku muu pulju)

Näin posti sanoo kotisivuillaan:
Haetko paketin toisen puolesta?
Aina ei vaan ehdi! Voit hakea kaverin, kummin tai kaiman paketin. Ota mukaan lähetystunnus ja omat henkkarit, valtakirjaa ei tarvita. Kirjatun lähetyksen noutamiseen tarvitaan valtakirja.
 

Zerby

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
332
Voi jos toimittajana on posti eikä tarvitse sinun hankkareita. Hakija tarvitsee lähetystunnuksen ja omat henkkarinsa. Jos kyseessä on kirjattulähetys silloin tarvitsee valtakirjan. Olen itsekin välillä hakenut muille osoitettuja paketteja ja aina on riittänyt omat henkkarit ja vilauttaa sitä viestiä missä on lähetystunnus. Pakettiautomaatilla riittää, että tietää koodin kun ei siellä kukaan kysele muutenkaan kuka sen koodin sinne näpyttää. (sitä en tiedä miten onnistuu jos toimittajana on Matkahuolto tai joku muu pulju)

Näin posti sanoo kotisivuillaan:

Nyt tais olla Webeerin tilanteessa kyse Matkahuollon kotiinkuljetuksesta.

Käsittääkseni paketin voi kuitata kuka vain, joka oven avaa. Tai näin ainakin oman kokemuksen mukaan, ikinä en ole näyttänyt henkkareita kenellekään, joka on paketin tuonut kotiin.
 
Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
108
Voi jos toimittajana on posti eikä tarvitse sinun hankkareita. Hakija tarvitsee lähetystunnuksen ja omat henkkarinsa. Jos kyseessä on kirjattulähetys silloin tarvitsee valtakirjan. Olen itsekin välillä hakenut muille osoitettuja paketteja ja aina on riittänyt omat henkkarit ja vilauttaa sitä viestiä missä on lähetystunnus. Pakettiautomaatilla riittää, että tietää koodin kun ei siellä kukaan kysele muutenkaan kuka sen koodin sinne näpyttää. (sitä en tiedä miten onnistuu jos toimittajana on Matkahuolto tai joku muu pulju)

Näin posti sanoo kotisivuillaan:

Kiitos, mutta mulle tulossa matkahuollon kotiinkuljetuksella.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
150
Täällä vielä odotellaan, ilmeisesti jäänyt jonnekin suomen ja ruotsin välille minun konsoli :D
5.12. toimitusvahvistus ja edelleen matkahuolto odottelee lähetystä : )

Edit: näemmä samanalaista arpapeliä tämä itse kuljetus, kuin tilauskin oli.
 
Liittynyt
23.11.2020
Viestejä
52
Hyvä että gigantin koneet vihdoin liikkuu, onnea saaneille. Jää ehkä ihan pikkasen parempi mahdollisuus Prisman arvontaan ja muihin jonotuksiin
 
Liittynyt
09.12.2020
Viestejä
17
Täällä vielä odotellaan, ilmeisesti jäänyt jonnekin suomen ja ruotsin välille minun konsoli :D
5.12. toimitusvahvistus ja edelleen matkahuolto odottelee lähetystä : )

Edit: näemmä samanalaista arpapeliä tämä itse kuljetus, kuin tilauskin oli.
Mulla sama homma! :/
 

Axu

Make ATK Great Again
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
83
Onko joku saanut DNA:lta vielä mitään laskua tai tietoa miten edes voi maksaa konsolin?
Sivuilla kyllä näkyy konsoli ja mitä on vielä maksamatta, mutta ei mitään tarkempia tietoja ja eivät ole reiluun viikkoon vastailleet tiedusteluunkaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 310
Viestejä
4 313 285
Jäsenet
72 004
Uusin jäsen
Saukka

Hinta.fi

Ylös Bottom