Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla mun matkahuollon lähetys ei kai ole vielä lähtenyt. Ehkä tänään, mutta ei ole maailmanloppu jos menee ensi viikolle, kun ajattelee muiden tilannetta.
Pelaamalla muutaman tunnin ihan normaalisti.
Sama. Ja toimitusvahvistus tuli jo sunnuntai aamullaItellä ei vieläkään tullut päivitystä matkahuollolta.
Sama.Itellä ei vieläkään tullut päivitystä matkahuollolta.
Gigantti 7.12 00:14 tullut tilausvahvistus
09.12.2020 07:53 Helsinki
Lähetys on valmiina jatkamaan matkaa Matkahuollosta Helsinki
Mullakin tuli 0.13 ja vielä ei oo päivittyny. Kotiinkuljetuksella tilattu.Mulla minuuttia ennen tuli gigantilta tuo posti, eli lienee samasta kuormasta tulleet matkahuollolle. Vielä ei ainakaan mulla ole mitään päivittynyt. Lienee nopeinta hakea tuolta kampista jos siellä on hirveä ruuhka niin saattaa mennä ensi viikolle jakelu pakettiautomaatteihin.
Mulla ei ollut edes valittavana kotiinkuljetusta jostain syystä.Mullakin tuli 0.13 ja vielä ei oo päivittyny. Kotiinkuljetuksella tilattu.
Olisin ottanut lähimpään postiin tai nouto myymälästä, mutta kumpaakaan ei ollut saatavilla, joten otin hätäisesti kotiinkuljetuksen.Mulla ei ollut edes valittavana kotiinkuljetusta jostain syystä.
Mullakin tuli 0.13 ja vielä ei oo päivittyny. Kotiinkuljetuksella tilattu.
Cyberpunk lähetetty jo 3 päivä. Onko muille tätä edes tullut? Tuntuu kestävän aika kauan...
Eli jos ei tulis perjantaina, nii voi hakea lauantaina sieltä toimipisteestä? Mulla ei vieläkään päivitystä matkahuollolta.7.12 0.14, Helsingistä lähtee tänään. On matkalla Pohjanmaalle ja kotijakelu viimmeistään Perjantaina. Jos eivät ehdi niin saa itse hakea terminaalista kun on auki Lauantaisin.
Jostain syystä en näe tota postin kautta. Gigantin sivuilla on joku seurantatunnus, mutta en näe mitään toimituksen seurantaa.Gigantin klo 12 erästä tilattu PS5 lähti su-ma yönä ja on postin mukaan eilen lajiteltu Liedossa ja tänään pitäisi olla pääkaupunkiseudulla noudettavissa postista.
Jostain syystä en näe tota postin kautta. Gigantin sivuilla on joku seurantatunnus, mutta en näe mitään toimituksen seurantaa.
Juu oon syöttänyt sinne, mutta edelleen odottaa kuljetusta. Varmaan tämän päivän aikana tulee muutos.Jos sulla on käytössä matkahuolto niin eihän sen kuuluisikaan näkyä postin sivuilla? Vaikka se itselläkin ohjasi postin sivuille niin ei ne tiedot sinne päivity vaan matkahuollon sivuille:
Seuraa pakettia <- kokeileppa syöttää se sun tunnus tonne
Matkahuolto taitaa olla ihan pirun ruuhkautunut kun tässä seurannut toimituksia. Kysyin facebookissa Matkahuollolta asiasta ja päivän viiveellä tuli vastaus, että todennäköisesti saa nopeammin jos ei jää odottamaan kotiinkuljetusta/pakettiautomaattiin jakoa ja hakee kampin lajittelupisteestä. Lähinnä tämä viikonlopun läheisyys tässä itsellä mielessä, jos ei ehdi perjantaiksi... Tosin ei pystynyt muuttamaan tuota kautta toimitusta ja pitää Gigantin kautta muuttaa. Chatillä Gigantin asiakaspalveluun ei pääse koskaan, koska aina on liikaa ihmisiä jonossa, joten puhelinjonotus lienee ainoa tapa.
Laitoin Matkahuollolle itse myös facebookin kautta viestin viikko sitten, en oo vieläkään saanut vastausta. Gigantin chattiin pitää jonottaa about 30-45min niin sitten saa ihmis asiakaspalvelijan.
En ole noin 20 yrityksellä koskaan edes päässyt jonoon asti tässä noin kymmenen päivän sisään. Botti sanoo aina, että jonossa on liikaa ihmisiä ja ei pääse liittymään.
Kyllä. Ainakin vaasan matkahuolto auki lauantaisin jouluun asti.Eli jos ei tulis perjantaina, nii voi hakea lauantaina sieltä toimipisteestä? Mulla ei vieläkään päivitystä matkahuollolta.
Pahimmillaan spammasin ehkä 3-4 kertaa tunnissa tuota pari tuntia ja kertaakaan ei mennyt läpi No sain puhelimella asiakaspalvelijan kiinni mutta ei kuulemma pysty enää muuttaa sitäkään kautta tuota toimitusta, joten se tulee kun se tulee. Tämä herra oli kyllä sitä mieltä, että pitäisi tällä viikolla ehtiä tulemaan, "melkein voi luvata" sanoi. Kuulostaa oudolta, mistä Gigantin random aspa tietäisi Matkahuollon toimitusruuhkista.Odota muutama hetki ja sitten koitat uudestaan. Kyllä siitä pääsee läpi kunhan jaksaa odottaa
näkyykö sulla gigantin sivuissa että paketti on lähetetty? sieltä löysin ite matkahuollon seurantakoodinMulle tuli myös kuitti spostiin yöllä Digital Editionista, muttei oo vielä tullut toimitusvahvistusta Gigantilta eikä tietenkään seurantakoodia Matkahuollolta. Pitää odotella muutama päivä rauhassa ja perjantaina kysellä sit suoraa Gigantilta, että mikä on homman nimi, jos ei ennen sitä tuu muuta tietoa lähetyksestä...
Matkahuolto taitaa olla ihan pirun ruuhkautunut kun tässä seurannut toimituksia. Kysyin facebookissa Matkahuollolta asiasta ja päivän viiveellä tuli vastaus, että todennäköisesti saa nopeammin jos ei jää odottamaan kotiinkuljetusta/pakettiautomaattiin jakoa ja hakee kampin lajittelupisteestä. Lähinnä tämä viikonlopun läheisyys tässä itsellä mielessä, jos ei ehdi perjantaiksi... Tosin ei pystynyt muuttamaan tuota kautta toimitusta ja pitää Gigantin kautta muuttaa. Chatillä Gigantin asiakaspalveluun ei pääse koskaan, koska aina on liikaa ihmisiä jonossa, joten puhelinjonotus lienee ainoa tapa.
Juu ite asun Hämeenlinnassa, ja Helsingistä tänne on n. 100km matkaa.
Ei vielä mitään, ei hätää.Lähetys valmiina jatkamaan matkaan Helsingistä klo 13.30. Toivottavasti ei Webeerillä samalla minuutilla tai sitten alan epäillä että ne laatikot on liimaantunu toisiinsa kiinni.
Jep sama!Tänne tuli 13.44 Helsinki - Lähetys valmiina jatkamaan matkaa -viesti. Eiköhän se sieltä tällä viikolla tule... =D
Voiko tohon kotiinkuljetuken kellonaikaan vaikuttaa? Oon huomenna kotona ennen klo 15 niin voiko sen toimituskellonajan valita?
Voinko joku toinen ottaa pakettini vastaan? Tarvitseeko minun henkilötunnusta?
Haetko paketin toisen puolesta?
Aina ei vaan ehdi! Voit hakea kaverin, kummin tai kaiman paketin. Ota mukaan lähetystunnus ja omat henkkarit, valtakirjaa ei tarvita. Kirjatun lähetyksen noutamiseen tarvitaan valtakirja.
Voi jos toimittajana on posti eikä tarvitse sinun hankkareita. Hakija tarvitsee lähetystunnuksen ja omat henkkarinsa. Jos kyseessä on kirjattulähetys silloin tarvitsee valtakirjan. Olen itsekin välillä hakenut muille osoitettuja paketteja ja aina on riittänyt omat henkkarit ja vilauttaa sitä viestiä missä on lähetystunnus. Pakettiautomaatilla riittää, että tietää koodin kun ei siellä kukaan kysele muutenkaan kuka sen koodin sinne näpyttää. (sitä en tiedä miten onnistuu jos toimittajana on Matkahuolto tai joku muu pulju)
Näin posti sanoo kotisivuillaan:
Lähetyksen seuranta ja hakeminen – Henkilöille – Posti
Mitä ikinä keksitkään tilata, syötä lähetystunnus ja seuraa pakettisi matkaa! Myös OmaPosti-sovellus ottaa postipaketit seurantaan. Lue lisää >>www.posti.fi
Kiitos, mutta mulle tulossa matkahuollon kotiinkuljetuksella.Voi jos toimittajana on posti eikä tarvitse sinun hankkareita. Hakija tarvitsee lähetystunnuksen ja omat henkkarinsa. Jos kyseessä on kirjattulähetys silloin tarvitsee valtakirjan. Olen itsekin välillä hakenut muille osoitettuja paketteja ja aina on riittänyt omat henkkarit ja vilauttaa sitä viestiä missä on lähetystunnus. Pakettiautomaatilla riittää, että tietää koodin kun ei siellä kukaan kysele muutenkaan kuka sen koodin sinne näpyttää. (sitä en tiedä miten onnistuu jos toimittajana on Matkahuolto tai joku muu pulju)
Näin posti sanoo kotisivuillaan:
Lähetyksen seuranta ja hakeminen – Henkilöille – Posti
Mitä ikinä keksitkään tilata, syötä lähetystunnus ja seuraa pakettisi matkaa! Myös OmaPosti-sovellus ottaa postipaketit seurantaan. Lue lisää >>www.posti.fi
Mulla sama homma! :/Täällä vielä odotellaan, ilmeisesti jäänyt jonnekin suomen ja ruotsin välille minun konsoli
5.12. toimitusvahvistus ja edelleen matkahuolto odottelee lähetystä : )
Edit: näemmä samanalaista arpapeliä tämä itse kuljetus, kuin tilauskin oli.