PlayStation 5 tilausseuranta

Liittynyt
24.11.2020
Viestejä
91
Tilattu: Gigantti 19.11. Kello 12:18
Laite: PS5 levyasemallinen
Tila: Tänään tuli sähköpostiin ilmoitus siitä että paketti on lähdössä piakkoin varastolta

Pitänee lähteä hakemaan jo toista ohjainta ja muutamaa peliä. Varmaankin Demon's Souls ja Cold War lähtee mukaan. :cool:

Edit: Tilausnumero 140187XXXX
 
Liittynyt
11.11.2020
Viestejä
40
Onkos kenelläkään muulla tuollainen kuljetuspalvelu kuin Bring? Itsellä ensimmäinen kerta kun olen tuommoisesta kuullutkaan
Ne on niitä vaaleanvihreitä pakuja, jotka pysäköivät miten sattuu, ajavat yksisuuntaisia väärinpäin ja yleensä 15-20 km/h ylinopeutta, jos vaan on liikenteessä vapaata tilaa. Tästä syystä boikotoin kyseistä firmaa, jos mahdollista.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Oikohan tuo kesällä Verkkokauppaan laitettu ennakkotilaus ihan huti jos ihmiset marraskuussa tilaten muualta saa konsoleitaan jo?

Onko kukaan saanut Verkkiksestä muuten kuin heti avauserästä?
 
Liittynyt
21.11.2020
Viestejä
18
Hetki sitten kävin hakemassa postista Powerin yllätyserän levyasemallisen PlayStationin. Nämä ohjaimet taitaa olla melko huonolaatuisia. Itse sain jo yhden rikki muutaman tunnin pelaamisella. Saa nähdä vaihtaako Sony tuota uuteen vai pitääkö vaan avata ohjain ja alkaa nikkaroimaan täydellä takuulla olevaa ohjainta. R2 liipaisimen jousi sanoi itsensä irti. Näyttäisi siltä, että melko yleinen vaiva.

Mutta nyt on taas yksi lelu lisää. Jee.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
31
5AEB0B26-2443-4A66-9249-C159AFF1E861.jpeg

Kiitos kaikille foorumilaisille tästä hermojakin raastavasta tilausseurannasta. Posti äsken kiikutti perille Prismasta julkaisupäivänä kello 9.10 tilatun konsolin
 

kolistelija

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.02.2018
Viestejä
1 162
Oikohan tuo kesällä Verkkokauppaan laitettu ennakkotilaus ihan huti jos ihmiset marraskuussa tilaten muualta saa konsoleitaan jo?

Onko kukaan saanut Verkkiksestä muuten kuin heti avauserästä?
Onhan sieltä juuri viime viikolla tulleet toisen erän konsolit.
 

kolistelija

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.02.2018
Viestejä
1 162
Eli kesällä tilatut tulee sitten jossain erässä n kun muualta saa marraskuussa tilanneet konsoleitaan? Noh, mistäpä sitä ikinä tietäisi mihin jonoon asettua...
Juuri näin, ei taida olla mitään keinoa tietää kuinka pitkiä jonoja ja tilauksia milläkin kaupalla on. Tällä hetkellä tilanne on jokatapauksessa se, että ensi vuodelle menee jos nyt vasta miettii tilaamista.
 
Liittynyt
18.02.2019
Viestejä
442
Eli kesällä tilatut tulee sitten jossain erässä n kun muualta saa marraskuussa tilanneet konsoleitaan? Noh, mistäpä sitä ikinä tietäisi mihin jonoon asettua...
Eiköhän se ero oo tässä se että muualle et oo voinu jonottaa. Verkkis antanu ihmisten jonottaa 6 kuukautta kun prisma esim avasi jonon vaan tunniks. Kai tän nyt ymmärtää kuka vaan
 
Liittynyt
22.10.2020
Viestejä
27
Telialta Digi -versio tilattavissa. Toimitus alustavasti tammi-maaliskuu. Levyasemallinen ei ole tilattavissa
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
284
Hetki sitten kävin hakemassa postista Powerin yllätyserän levyasemallisen PlayStationin. Nämä ohjaimet taitaa olla melko huonolaatuisia. Itse sain jo yhden rikki muutaman tunnin pelaamisella. Saa nähdä vaihtaako Sony tuota uuteen vai pitääkö vaan avata ohjain ja alkaa nikkaroimaan täydellä takuulla olevaa ohjainta. R2 liipaisimen jousi sanoi itsensä irti. Näyttäisi siltä, että melko yleinen vaiva.

Mutta nyt on taas yksi lelu lisää. Jee.
Milläslailla sait ohjaimen rikki?
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
53
Onko kukaan saanu vielä ohjainta, mitä lupailivat gigantilta hyvitykseksi myöhästymisestä?
 

a1m

Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
76
Oikohan tuo kesällä Verkkokauppaan laitettu ennakkotilaus ihan huti jos ihmiset marraskuussa tilaten muualta saa konsoleitaan jo?

Onko kukaan saanut Verkkiksestä muuten kuin heti avauserästä?
12.6. tilattu Verkkiksestä. Konsoli haettu n. viikko sitten.
 
Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
108
En kyl gigantista mitään hyvitystä tarvii, kun alunperin klo 12 erän piti tulla tammikuussa, mutta saadankin suuri osa jo tällä viikolla.
 
Liittynyt
06.12.2020
Viestejä
12
En kyl gigantista mitään hyvitystä tarvii, kun alunperin klo 12 erän piti tulla tammikuussa, mutta saadankin suuri osa jo tällä viikolla.
Ei tarvi, eikä ole mitään oikeutta sellaista vaatia mikäli on klo 12 erästä tilannut
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
12.6. tilattu Verkkiksestä. Konsoli haettu n. viikko sitten.
No katellaan, itellä loppukesästä vasta. Lähinnä kiva kuulla, että näitä liikkuu. Tuli sellainen 3080-fiilis, että pitääkö tässä lähteä kärkkymään hetkeksi ilmestyviä saldoja ja jonot ei liiku mihinkään ;)
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
21
Yaawn :sleep: Alkaa hieman väsyttää Postimiehen odottelu. Kotiinkuljetuksesta tuli maksettua 10 euroa ja ajankohdaksi valitsin 8.12 klo 13-16. Nyt on tullut päivystettyä nelisen tuntia eikä kukaan ole vielä rimputtanut ovikelloa.
 

night_crawler

Tukijäsen
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
1 000
Yaawn :sleep: Alkaa hieman väsyttää Postimiehen odottelu. Kotiinkuljetuksesta tuli maksettua 10 euroa ja ajankohdaksi valitsin 8.12 klo 13-16. Nyt on tullut päivystettyä nelisen tuntia eikä kukaan ole vielä rimputtanut ovikelloa.
Jep, ei enää ikinä Postin kotiinkuljetusta. Kommunikaatio toimitusvalintaa lukuunottamatta täysi nolla.

Saat odotella vielä extrapäivän, vaikka tavara olisi saapunut kohdekaupunkiin aikaisin aamuyöstä toimituspäivää edeltävänä päivänä.
 
Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
108
Itellä toi matkahuollon kotiinkuljetus. Toivottavasti tulis tällä viikolla. Voiko siihen kellonaikaan vaikuttaa, että millon tulee?
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
21
Jep, ei enää ikinä Postin kotiinkuljetusta. Kommunikaatio toimitusvalintaa lukuunottamatta täysi nolla.

Saat odotella vielä extrapäivän, vaikka tavara olisi saapunut kohdekaupunkiin aikaisin aamuyöstä toimituspäivää edeltävänä päivänä.
Joo setvin asiaa Chatin kanssa. Tismalleen samalla tapaa on ennenkin käynyt koiran murkinoiden kanssa.

OmaPostin tiedot:

7.12.2020 7.03
Lähetyksen toimitusaika on sovittu vastaanottajan kanssa

8.12.2020 13.32
Lähetystä kuljetetaan vastaanottajalle

...

Samaan aikaan Chatissa:

Aspa: Soittavat sinulle huomenna uuden toimitusajan
Minä: Anteeksi?
Minä: Miksi minulle soitetaan huomenna uudesta ajankohdasta, sillä sovin ko. ajankohdan tälle päivälle
Aspa: Koska tämän päivän aika meni ohi
Minä: Eli paketti ei ole toimituksessa paraikaa?
Aspa: Ei ne voi muiden toimitusaikoja myöhentää, eli sinun jäi välistä

Kaikinpuolin miellyttävä kokemus kertakaikkiaan. En nyt oikein sisäistä sitä, miksi OmaPostin mukaan paketti on edelleen lähetyksessä, mutta asiakaspalvelijan mukaan minun paketti "jäi välistä".
 
Liittynyt
03.12.2020
Viestejä
2
Ei ole edelleenkään lähtenyt oma Powerin PS5 etenemään minnekään. Perjantaista asti ollut ”Lähetys ei vielä saapunut Postille. Odotathan” tilassa.
Oma lajiteltiin eilen 14.47 ja toimitusarvio oli tänään, vaan eipä ole mitään koko päivänä kuulunut. Kaveri samalta paikkakunnalta sai taas omansa jo eilen. Kait se sieltä vielä tämän viikon aikana.. toivottavasti

EDIT: n. 3 sekuntia tän postauksen jälkeen tuli postilta viesti et cittarista voi hakea. Seurannassa ei ollut mitään päivitystä kek
 
Liittynyt
11.11.2020
Viestejä
40
Verkkokauppa.comin sivujen mukaan ovat saaneet ekan kuorman 22 päivää sitten ja seuraavan 8 päivää sitten. Jos toimitustahti jatkuu samana, niin viikon päästä pitäisi seuraavaa erää alkaa toimittamaan ennakkotilaajille.
 
Liittynyt
08.12.2020
Viestejä
1
Gigantin 2. erästä 12.03 tilattu levyasemallinen. Lauantaiyöllä tuli toimitusvahvistus. Vähän on hidasta toimintaa matkahuollolta:

07.12.2020 22:09 Helsinki
Lähetys on valmiina jatkamaan matkaa Matkahuollosta Helsinki
05.12.2020 02:11
Odotamme lähetystä kuljetettavaksi
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
32
Ainakaan vielä eilen ei Verkkokauppa tiennyt seuraavien erien aikataulusta sen tarkemmin, kuin että kuulemma ensi vuonna
 
Liittynyt
03.12.2020
Viestejä
13
Gigantin 2. erästä 12.03 tilattu levyasemallinen. Lauantaiyöllä tuli toimitusvahvistus. Vähän on hidasta toimintaa matkahuollolta:

07.12.2020 22:09 Helsinki
Lähetys on valmiina jatkamaan matkaa Matkahuollosta Helsinki
05.12.2020 02:11
Odotamme lähetystä kuljetettavaksi
Nuo lähti vasta 6.12 illalla Ruotsista kohti Suomea. Matkahuolto sai nuo vastuulleen vasta 7.12 illalla. Mulle tuli jo tänään päivällä Konsoli, mulla päinvastainen mielipide
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
12
Verkkokauppa.comin sivujen mukaan ovat saaneet ekan kuorman 22 päivää sitten ja seuraavan 8 päivää sitten. Jos toimitustahti jatkuu samana, niin viikon päästä pitäisi seuraavaa erää alkaa toimittamaan ennakkotilaajille.
tiedätkö mikä oli viimeisimmän digitaalisen järjestys?
 
Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
108
Kellään sunnuntai-maantai yönä gigantista toimitusvahvistuksen saaneilla kuulunut mitään uutta?
 
Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
108
Joo, eiköhän huomenna rupea tulemaan tänne Hämeenlinnaan päin.
Cyberpunk ei ole myöskään lähtenyt vielä. Ei haittaa, koska varasin gigantista myös toisen, joka menee veljelle joululahjaksi, joten ainakin Cyberpunk tulossa julkaisuna. En asenna pelia, ennen kun ps5 on kotona, enää en lataile ps4:lle.
 
Liittynyt
11.11.2020
Viestejä
40
Ainakaan vielä eilen ei Verkkokauppa tiennyt seuraavien erien aikataulusta sen tarkemmin, kuin että kuulemma ensi vuonna
Voisin laittaa kaks kossuu vetoa, että vielä tulee yksi erä ennen joulua. Eivät uskalla julkistaa, koska kuljetuksissa voi mennä jotain pieleen.
 
Liittynyt
05.12.2017
Viestejä
422
Maanantaina vihdoinkin noudettu postista verkkokauppa.comin toisesta erästä lähetetty konsoli, tilattu 10.6.

Perille tuli puhtaana ja ehjänä, siinä ylimääräisessä pakkauksessa niin kuin ohjeistettu, tosin hieman oli tyhjää laatikossa :D
 

Liitteet

Liittynyt
17.11.2020
Viestejä
16
sain just gigantilta kuitin ” Kuitti ostoksestanne Gigantissa 19.11.20” sähköpostiin digital edition pleikasta, oon kuiteki vähä sekasin kun kuitti kiittää kaupoista, siihen on myös liitetty pdf jos näkyy ostoksen tiedot, postitustavan yms.

mitä tämä sähköposti gigantilta tarkottaa? oliks tää vaa kuitti vai tarkottaaks tää et ne alko käsitellä mun tilaust :o
 
Liittynyt
23.11.2020
Viestejä
20
sain just gigantilta kuitin ” Kuitti ostoksestanne Gigantissa 19.11.20” sähköpostiin digital edition pleikasta, oon kuiteki vähä sekasin kun kuitti kiittää kaupoista, siihen on myös liitetty pdf jos näkyy ostoksen tiedot, postitustavan yms.

mitä tämä sähköposti gigantilta tarkottaa? oliks tää vaa kuitti vai tarkottaaks tää et ne alko käsitellä mun tilaust :o
Onko sulle tullut jo seurantakoodi/toimitusvahvistusta siitä sähköpostiin? vai pelkkä kuitti?
 
Liittynyt
05.12.2020
Viestejä
2
ei oo kyl tullu sähköpostiin mutta gigantin sivussa lukee että on lähetetty!
mistäköhän saisin ton seurantakoodin revittyy
Mulle tuli myös kuitti spostiin yöllä Digital Editionista, muttei oo vielä tullut toimitusvahvistusta Gigantilta eikä tietenkään seurantakoodia Matkahuollolta. Pitää odotella muutama päivä rauhassa ja perjantaina kysellä sit suoraa Gigantilta, että mikä on homman nimi, jos ei ennen sitä tuu muuta tietoa lähetyksestä...
 
Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
108
Mulla mun matkahuollon lähetys ei kai ole vielä lähtenyt. Ehkä tänään, mutta ei ole maailmanloppu jos menee ensi viikolle, kun ajattelee muiden tilannetta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 328
Viestejä
4 313 867
Jäsenet
72 004
Uusin jäsen
Saukka

Hinta.fi

Ylös Bottom