Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuskinpa oli. Rauhoitu, saat pleikkarisi kyllä.Ilmiselvää, että Gigantti lähettelee noita tilauksia aivan summanmutikassa. Olipas vihoviimeinen kerta kun kyseisestä paikasta mitään ostan.
Ensi vuodelle luvattu tähän asti.No tuo kuulostaa jo aika kivalta, jos tilaus on ollut 6.8 Verkkokaupalta. Saitko aiemmin viestiä, että olisit saamassa konsolin toisesta erästä vai tuliko tuo yllätyksenä?
Useat jotka ostanu omansa 25-30min mun jälkeen on tänään saanut toimitusvahvistuksen, niin onhan tuo naurettavaa. Vai meneekö mielestäsi niin kuin pitää?Tuskinpa oli. Rauhoitu, saat pleikkarisi kyllä.
Upeaa.Tuli myös gigantilta viestiä, että lähtee varastolta. Tilaus sisässä 12:36
Tammikuuksi luvattu. Uskon, että saat siihekseen. Jos sivut jäkittivät ostovaiheessa ja tuli se kevyt satoja ostoja minuutissa niin nuo kellonajat tuskin kauhean oikeassa ovat. Varmaan heille tulee tilauslista, kuten normaalisti ja aukaisevat sen järjestyksessä. Itselle tilausvahvistus tullut 12:20 ja ei o viestiä tullut. Sama se tuleeko vahvistus tänään vai viikon päästä kun tammikuuksi odotan ja aikaisempi plussaa. Tuskin he siellä tahallaan kusettavat ja kauneimman nimen perusteella sitä tilausta eteenpäin laittavat. Järjestyksessä (mikä näkyy heille) tuo menee.Useat jotka ostanu omansa 25-30min mun jälkeen on tänään saanut toimitusvahvistuksen, niin onhan tuo naurettavaa. Vai meneekö mielestäsi niin kuin pitää?
Juurihan tuolla aiemmalla sivulla katsoimme yhden joka tilasi omansa 30 minuuttia minun jälkeen ja hänellä on tilausnumero huomattavasti suurempi kuin omani. Eli ei tässä nyt ihan mennä oikeassa järjestyksessä. Edelleen kysymys kuuluu, onko sinusta oikein, että tilaukset käsitellään täysin eri järjestyksessä kuin tilausjärjestyksessä?Tammikuuksi luvattu. Uskon, että saat siihekseen. Jos sivut jäkittivät ostovaiheessa ja tuli se kevyt satoja ostoja minuutissa niin nuo kellonajat tuskin kauhean oikeassa ovat. Varmaan heille tulee tilauslista, kuten normaalisti ja aukaisevat sen järjestyksessä. Itselle tilausvahvistus tullut 12:20 ja ei o viestiä tullut. Sama se tuleeko vahvistus tänään vai viikon päästä kun tammikuuksi odotan ja aikaisempi plussaa. Tuskin he siellä tahallaan kusettavat ja kauneimman nimen perusteella sitä tilausta eteenpäin laittavat. Järjestyksessä (mikä näkyy heille) tuo menee.
Tässä jälleen yksi jossa tilausnumero on noin 1800 suurempi kuin omani.Jos jotain kiinnostaa niin itselle tuli juuri Gigantilta toimitusvahvistus 1401874xx tilausnumerolle.
Tilausvahvistus oli saapunut 12:32 joten en odottanut, että tänä vuonna konetta olisi saanut.
Itse ostin DNA:lta tossa viime viikolla kun tuli uudelleen mahdollisuus tilata sieltä. Telialta ei pysty tilaamaan kun taas Elisalta pystyy ennakkoon ostaan niikuin DNA.
Uusista eristä en tiedä, veikkaan että DNA avas uudelleen tilauksien oton koska on saanut ensimmäisen erän selvitettyä ja valmistelee seuraavaa kuormaa varten.
aika varma, että joka paikassa menee uusimpien tilausten toimitukset ensi vuoden alkuun tammi-huhtikuun välille riippuen siitä kuinka paljon uusia eriä on saatu ja missä järjestyksessä.
Levyasemallinen? Itse sain ton digitaalisen gigantista tilattua, enkä tiiä et lasketaanko se toiseksi eräksi kun tuli myyntiin kahdeltatoista sekin. Ei niistä toimituksista mainittu mitään paitsi et saapuisi varastoon 7.12. Saa nähä sitten.Jos jotain kiinnostaa niin itselle tuli juuri Gigantilta toimitusvahvistus 1401874xx tilausnumerolle.
Tilausvahvistus oli saapunut 12:32 joten en odottanut, että tänä vuonna konetta olisi saanut.
Riippuu siitä miten ne käsitellään. Tilausnumerojärjestys ehkä? Ei tietoa kun en ole Gigantilla töissä. Toivottavasti kuitenkin saat pleikkarisi pian, kuten toivottavasti minäkinJuurihan tuolla aiemmalla sivulla katsoimme yhden joka tilasi omansa 30 minuuttia minun jälkeen ja hänellä on tilausnumero huomattavasti suurempi kuin omani. Eli ei tässä nyt ihan mennä oikeassa järjestyksessä. Edelleen kysymys kuuluu, onko sinusta oikein, että tilaukset käsitellään täysin eri järjestyksessä kuin tilausjärjestyksessä?
Ilmeisesti menevät käänteisessä järjestyksessä kun pienenee numerot joille on lähetetty. Omaani ek vielä, mutta ehkä joskus.Ketjua tullut sen verran tiiviisti seurattua, että ajattelin rekisteröityä ja päivittää oman tilaukseni osalta tietoa tänne.
Eli Gigantin klo 12 erästä levyasemallinen konsoli saatu. Tilausvahvistus sähköpostiin 12:05 ja tilausnumero 140186xxx. Klo 15.01 tuli tänään sähköpostiin viesti että tilaus lähtenyt liikkeelle. En meinaa uskoa todeksi. Olin asennoitunut täysin, että tammikuussa tulee. Pieni toivonkipinä heräsi, että voisi tulla aikaisemmin kun täältä luin monen käymiä aspa-keskusteluja. Toivon todella, että mahdollisimman moni meistä 2 erän tilaajista saa nyt tällä viikolla viestin.
Ilmeisesti menevät käänteisessä järjestyksessä kun pienenee numerot joille on lähetetty. Omaani ek vielä, mutta ehkä joskus.
Itelläki digitaaline tilattuna. Tilausvahvistus 12.30. Ei vielä mitää ole kuulunutOnko kukaan kuullu mitää gigantin klo 12 erästä tilatusta digi versiosta?
Eipä tuo hirveästi yllättä, että Gigantilla on suuria vaikeuksia suoriutua yksinkertaisimmistakin asioista. Suurin syy miksi tulee Amazonista tehtyä melkein kaikki ostokset on juurikin tuo kun suomessa toimivat yritykset onnistuvat mokamaan melkein tilauksen kuin tilauksen. Olisi kyllä mielenkiintoista kuulla Gigantin selitys miten tämä on mahdollist ryssiä näin totaalisesti.Itsellä kanssa 140186 mutta ei ole kuulunut mitään. Eiköhän noi randomilla mene.
Juu, levyasemallinen.Levyasemallinen? Itse sain ton digitaalisen gigantista tilattua, enkä tiiä et lasketaanko se toiseksi eräksi kun tuli myyntiin kahdeltatoista sekin. Ei niistä toimituksista mainittu mitään paitsi et saapuisi varastoon 7.12. Saa nähä sitten.
Tuli myös gigantilta viestiä, että lähtee varastolta. Tilaus sisässä 12:36
Jos jotain kiinnostaa niin itselle tuli juuri Gigantilta toimitusvahvistus 1401874xx tilausnumerolle.
Itellä ei oo ees käyny luikauksella vihreällä vaikka tilattu ennen kesäkuuta, joten en usko että vielä lähettävät kun ei oo Helsingistäkään noudettavissa.Nyt luikahti itelle verkkiksessä pallo vihreeksi ja 1/1 varattu tilaukseen. Otin noudon raision myymälästä. Lähettävät vissiin noita parhaillaan eteenpäin. Tosiaan 13.6 tilattu.
Gigantin toiminta kyllä hienoa, jos 12:20-12:30 tilanneet saaneet toimitusvahvistuksen ja 12:03-12:10 tilanneet jatkavat odotusta.
No mitäpä lottoot?Tämä Prisman lupaama erä ennen joulua taitaa olla näillä näkymin ainoa mahdollisuus saada konsoli ostettua vielä tämän vuoden puolella? Itsellä on oma ennakkotilaus tehty verkkokauppa.comiin vasta 19.9., joten sieltä pleikkarin saaminen tammikuussakaan ei ole ihan varmaa.
Onko kellään vielä mitään tarkempaa tietoa milloin tämä Prisman erä olisi tulossa myyntiin?
Tämä Prisman lupaama erä ennen joulua taitaa olla näillä näkymin ainoa mahdollisuus saada konsoli ostettua vielä tämän vuoden puolella? Itsellä on oma ennakkotilaus tehty verkkokauppa.comiin vasta 19.9., joten sieltä pleikkarin saaminen tammikuussakaan ei ole ihan varmaa.
Onko kellään vielä mitään tarkempaa tietoa milloin tämä Prisman erä olisi tulossa myyntiin?
Tuliko sulle sähköpostia vai tekstari asiasta?
Mulla on elisalta kanssa tilattu konsoli ja en tajua kun nettisivuilla ei näy mitään mistään tilauksesta mutta silti on tullut tilausvahvistus ja vielä sanottu että pitäis nyt joulukuussa saada.
Ketjua tullut sen verran tiiviisti seurattua, että ajattelin rekisteröityä ja päivittää oman tilaukseni osalta tietoa tänne.
Eli Gigantin klo 12 erästä levyasemallinen konsoli saatu. Tilausvahvistus sähköpostiin 12:05 ja tilausnumero 140186xxx. Klo 15.01 tuli tänään sähköpostiin viesti että tilaus lähtenyt liikkeelle. En meinaa uskoa todeksi. Olin asennoitunut täysin, että tammikuussa tulee. Pieni toivonkipinä heräsi, että voisi tulla aikaisemmin kun täältä luin monen käymiä aspa-keskusteluja. Toivon todella, että mahdollisimman moni meistä 2 erän tilaajista saa nyt tällä viikolla viestin.
Soitin Gigantti aspan toisesta erästä, väitti että tammikuulle mene, ei osannut selittää miksi ne jotka tilasivat mun jälkeen on saanut jo.♂
Itsekin ihmettelen kovasti miten pleikkari lähti tänään postiin, vaikka tilausvahvistus tuli 12.36. Hyvä logiikka kyllä Gigantilla tässä, ei voi muuta sanoa.
Näin. Luulisi olevan maailman helpoin asia hoitaa noiden lähettäminen tilausjärjestyksessä. Ei vaadi mielestäni kummoisesti yritykseltä, mutta näköjään se on ylitsepääsemättömän vaikeaa.Juu, ei se haittaisi yhtään vaikka menisi tammikuulle, jos nuo menisi kuitenkin tilausjärjestyksessä, kuten pitäisi. Ihan tarpeeksi vitutti jo lukea niitä viestejä silloin 19.11. niistä "avasin sivun 09:20 ja laitoin tilauksen läpi Prismasta " samalla kun itse koitti koko 08:50-09:50 välin tilata useasta eri paikasta, eikä missään vaiheessa edes saanut edes ostoskoriin lisättyä missään kaupassa saatika että se Sittarin fiasko jonotussysteemin sivu olisi kertaakaan tuona aikana latautunut. Noh, Prismalta tuli vittuiluviesti seuraavana päivänä jossa kerrottiin, että oli jäänyt ostoskori kesken, jossa oli pleikkari, jee.
Noh sitten tuosta 09:00 Gigantin erästä viisastuneena olin valmiina tuohon 12:00 erään, eli lisäsin tuotteen ostoskoriin sieltä tuotehaun kautta, jossa ne nappi aktivoitui ennen itse tuotekorttia. Sain tilauksen läpi 12:03 vaikka meni varmaan minuutti hukkaan kun koitin ensin toista maksutapaa.
Noh, kaiken tämän jälkeen asennoiduin siihen, että tammikuussa sitten saa pleikkarin, eipä tarvi enää asiasta stressata. Nyt stressaa taas, koska jos kerran noita lähetellään noin vitun randomisti, niin mikä takaa sen, ettei joku tilaa sitä pleikkaria tammikuussa ja saa sen taas ennen minua?
Jep. Taitaa olla vähän black friday tilausten kanssa ruuhkaa siellä varastomiehillä.Helsingin verkkokaupan nouto vieläkin keltaisena....