PlayStation 5 tilausseuranta

a1m

Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
76
Gigantin toiminta kyllä hienoa, jos 12:20-12:30 tilanneet saaneet toimitusvahvistuksen ja 12:03-12:10 tilanneet jatkavat odotusta.
 
Liittynyt
27.11.2020
Viestejä
12
Laitoin Prismalle lisä kyssärin liittyen huhuun mahdollisesta tän päivän erästä.
Juhuu! Lähiaikoina lähtee matkaan!78592F4C-7CAF-4321-A404-02C4DCD48634.jpeg
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 594
Useat jotka ostanu omansa 25-30min mun jälkeen on tänään saanut toimitusvahvistuksen, niin onhan tuo naurettavaa. Vai meneekö mielestäsi niin kuin pitää?
Tammikuuksi luvattu. Uskon, että saat siihekseen. Jos sivut jäkittivät ostovaiheessa ja tuli se kevyt satoja ostoja minuutissa niin nuo kellonajat tuskin kauhean oikeassa ovat. Varmaan heille tulee tilauslista, kuten normaalisti ja aukaisevat sen järjestyksessä. Itselle tilausvahvistus tullut 12:20 ja ei o viestiä tullut. Sama se tuleeko vahvistus tänään vai viikon päästä kun tammikuuksi odotan ja aikaisempi plussaa. Tuskin he siellä tahallaan kusettavat ja kauneimman nimen perusteella sitä tilausta eteenpäin laittavat. Järjestyksessä (mikä näkyy heille) tuo menee.
 
Liittynyt
20.09.2020
Viestejä
122
Tammikuuksi luvattu. Uskon, että saat siihekseen. Jos sivut jäkittivät ostovaiheessa ja tuli se kevyt satoja ostoja minuutissa niin nuo kellonajat tuskin kauhean oikeassa ovat. Varmaan heille tulee tilauslista, kuten normaalisti ja aukaisevat sen järjestyksessä. Itselle tilausvahvistus tullut 12:20 ja ei o viestiä tullut. Sama se tuleeko vahvistus tänään vai viikon päästä kun tammikuuksi odotan ja aikaisempi plussaa. Tuskin he siellä tahallaan kusettavat ja kauneimman nimen perusteella sitä tilausta eteenpäin laittavat. Järjestyksessä (mikä näkyy heille) tuo menee.
Juurihan tuolla aiemmalla sivulla katsoimme yhden joka tilasi omansa 30 minuuttia minun jälkeen ja hänellä on tilausnumero huomattavasti suurempi kuin omani. Eli ei tässä nyt ihan mennä oikeassa järjestyksessä. Edelleen kysymys kuuluu, onko sinusta oikein, että tilaukset käsitellään täysin eri järjestyksessä kuin tilausjärjestyksessä?
Jos jotain kiinnostaa niin itselle tuli juuri Gigantilta toimitusvahvistus 1401874xx tilausnumerolle.
Tilausvahvistus oli saapunut 12:32 joten en odottanut, että tänä vuonna konetta olisi saanut.
Tässä jälleen yksi jossa tilausnumero on noin 1800 suurempi kuin omani.
 
Liittynyt
12.11.2020
Viestejä
3
Jos jotain kiinnostaa niin itselle tuli juuri Gigantilta toimitusvahvistus 1401874xx tilausnumerolle.
Tilausvahvistus oli saapunut 12:32 joten en odottanut, että tänä vuonna konetta olisi saanut.
 
Liittynyt
30.11.2020
Viestejä
9
Nyt luikahti itelle verkkiksessä pallo vihreeksi ja 1/1 varattu tilaukseen. Otin noudon raision myymälästä. Lähettävät vissiin noita parhaillaan eteenpäin. Tosiaan 13.6 tilattu.
 
Liittynyt
10.12.2018
Viestejä
68
Itse ostin DNA:lta tossa viime viikolla kun tuli uudelleen mahdollisuus tilata sieltä. Telialta ei pysty tilaamaan kun taas Elisalta pystyy ennakkoon ostaan niikuin DNA.
Uusista eristä en tiedä, veikkaan että DNA avas uudelleen tilauksien oton koska on saanut ensimmäisen erän selvitettyä ja valmistelee seuraavaa kuormaa varten.

aika varma, että joka paikassa menee uusimpien tilausten toimitukset ensi vuoden alkuun tammi-huhtikuun välille riippuen siitä kuinka paljon uusia eriä on saatu ja missä järjestyksessä.
Itsellä tilaus gigantista 12.04 kellonajalla. Tuossa 15.07 tuli viesti että lähtee keskusvarastolta tänään! Eli ihan randomia gigantilla hommat.
 
Liittynyt
01.12.2020
Viestejä
16
Jos jotain kiinnostaa niin itselle tuli juuri Gigantilta toimitusvahvistus 1401874xx tilausnumerolle.
Tilausvahvistus oli saapunut 12:32 joten en odottanut, että tänä vuonna konetta olisi saanut.
Levyasemallinen? Itse sain ton digitaalisen gigantista tilattua, enkä tiiä et lasketaanko se toiseksi eräksi kun tuli myyntiin kahdeltatoista sekin. Ei niistä toimituksista mainittu mitään paitsi et saapuisi varastoon 7.12. Saa nähä sitten.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
41
Gigantin sivuilla muistaakseni luki klo 12 erästä, että toimitus viimeistään tammikuun aikana. Ja varastoilla nyt menee oma aikansa, että saavat paketit matkaan, eikä se tapahdu samalla minuutilla kaikille. Turha vielä hikeentyä ja kiusata asiakaspalvelijoita, vaan kannattaa ihan rauhassa odottaa jokusen päivän. Jos pahaa tekee, niin suosittelen ottamaan tämän luonnetta ja kärsivällisyyttä kasvattavana asiana, sillä ei tässä vielä olla kenenkään oikeuksia loukattu. Kyseessä on ainoastaan pelikonsoli.
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 594
Juurihan tuolla aiemmalla sivulla katsoimme yhden joka tilasi omansa 30 minuuttia minun jälkeen ja hänellä on tilausnumero huomattavasti suurempi kuin omani. Eli ei tässä nyt ihan mennä oikeassa järjestyksessä. Edelleen kysymys kuuluu, onko sinusta oikein, että tilaukset käsitellään täysin eri järjestyksessä kuin tilausjärjestyksessä?
Riippuu siitä miten ne käsitellään. Tilausnumerojärjestys ehkä? Ei tietoa kun en ole Gigantilla töissä. Toivottavasti kuitenkin saat pleikkarisi pian, kuten toivottavasti minäkin :)
 
Liittynyt
24.11.2019
Viestejä
399
Olis kyl hauska nähdä millainen logiikka tuossa on takana =D
Näyttää 12.03 tulleen Gigantilta tilausvahvistus sähköpostiin eli konsoli tulee sit joskus, kun tulee.
 

JSoi

Make ATK Great Again
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
873
Itsellä myös Gigantin tilausnumero pienempi kuin monilla, joille tilaus on lähetetty. (140186XXX)
Ei mikään maailmanloppu, mutta olisihan se kiva saada omakin värkki tällä viikolla, kun niitä selvästi on tullut jo varastoon.
 
Liittynyt
01.12.2020
Viestejä
8
Ketjua tullut sen verran tiiviisti seurattua, että ajattelin rekisteröityä ja päivittää oman tilaukseni osalta tietoa tänne.

Eli Gigantin klo 12 erästä levyasemallinen konsoli saatu. Tilausvahvistus sähköpostiin 12:05 ja tilausnumero 140186xxx. Klo 15.01 tuli tänään sähköpostiin viesti että tilaus lähtenyt liikkeelle. En meinaa uskoa todeksi. Olin asennoitunut täysin, että tammikuussa tulee. Pieni toivonkipinä heräsi, että voisi tulla aikaisemmin kun täältä luin monen käymiä aspa-keskusteluja. Toivon todella, että mahdollisimman moni meistä 2 erän tilaajista saa nyt tällä viikolla viestin.
 
Liittynyt
20.09.2020
Viestejä
122
Ketjua tullut sen verran tiiviisti seurattua, että ajattelin rekisteröityä ja päivittää oman tilaukseni osalta tietoa tänne.

Eli Gigantin klo 12 erästä levyasemallinen konsoli saatu. Tilausvahvistus sähköpostiin 12:05 ja tilausnumero 140186xxx. Klo 15.01 tuli tänään sähköpostiin viesti että tilaus lähtenyt liikkeelle. En meinaa uskoa todeksi. Olin asennoitunut täysin, että tammikuussa tulee. Pieni toivonkipinä heräsi, että voisi tulla aikaisemmin kun täältä luin monen käymiä aspa-keskusteluja. Toivon todella, että mahdollisimman moni meistä 2 erän tilaajista saa nyt tällä viikolla viestin.
Ilmeisesti menevät käänteisessä järjestyksessä kun pienenee numerot joille on lähetetty. Omaani ek vielä, mutta ehkä joskus.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
98
Itsellä kanssa 140186 mutta ei ole kuulunut mitään. Eiköhän noi randomilla mene.
Eipä tuo hirveästi yllättä, että Gigantilla on suuria vaikeuksia suoriutua yksinkertaisimmistakin asioista. Suurin syy miksi tulee Amazonista tehtyä melkein kaikki ostokset on juurikin tuo kun suomessa toimivat yritykset onnistuvat mokamaan melkein tilauksen kuin tilauksen. Olisi kyllä mielenkiintoista kuulla Gigantin selitys miten tämä on mahdollist ryssiä näin totaalisesti.
 
Liittynyt
12.11.2020
Viestejä
3
Levyasemallinen? Itse sain ton digitaalisen gigantista tilattua, enkä tiiä et lasketaanko se toiseksi eräksi kun tuli myyntiin kahdeltatoista sekin. Ei niistä toimituksista mainittu mitään paitsi et saapuisi varastoon 7.12. Saa nähä sitten.
Juu, levyasemallinen.
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
278
Tuli myös gigantilta viestiä, että lähtee varastolta. Tilaus sisässä 12:36
Jos jotain kiinnostaa niin itselle tuli juuri Gigantilta toimitusvahvistus 1401874xx tilausnumerolle.
Tilausvahvistus oli saapunut 12:32 joten en odottanut, että tänä vuonna konetta olisi saanut.
Siis ihan perseestä tää gigantin meno (tilausvahvistus klo 12.11) :mad: o_O:angry:

Ja mistä pankista maksoitte? Onko se tässä nyt sitten jotenkin ongelma että maksaa väärästä pankista.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.12.2020
Viestejä
8
Tämä Prisman lupaama erä ennen joulua taitaa olla näillä näkymin ainoa mahdollisuus saada konsoli ostettua vielä tämän vuoden puolella? Itsellä on oma ennakkotilaus tehty verkkokauppa.comiin vasta 19.9., joten sieltä pleikkarin saaminen tammikuussakaan ei ole ihan varmaa.

Onko kellään vielä mitään tarkempaa tietoa milloin tämä Prisman erä olisi tulossa myyntiin?

1606833713536.png
 

cz_

Liittynyt
15.04.2020
Viestejä
28
Nyt luikahti itelle verkkiksessä pallo vihreeksi ja 1/1 varattu tilaukseen. Otin noudon raision myymälästä. Lähettävät vissiin noita parhaillaan eteenpäin. Tosiaan 13.6 tilattu.
Itellä ei oo ees käyny luikauksella vihreällä vaikka tilattu ennen kesäkuuta, joten en usko että vielä lähettävät kun ei oo Helsingistäkään noudettavissa.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
331
Tämä Prisman lupaama erä ennen joulua taitaa olla näillä näkymin ainoa mahdollisuus saada konsoli ostettua vielä tämän vuoden puolella? Itsellä on oma ennakkotilaus tehty verkkokauppa.comiin vasta 19.9., joten sieltä pleikkarin saaminen tammikuussakaan ei ole ihan varmaa.

Onko kellään vielä mitään tarkempaa tietoa milloin tämä Prisman erä olisi tulossa myyntiin?

No mitäpä lottoot?
 
Liittynyt
17.12.2016
Viestejä
29
Itselle tilausvahvistus gigantista 12:09. Jännityksellä odotan josko lähtisi tänään matkaan.
 
Liittynyt
25.11.2020
Viestejä
11
Tämä Prisman lupaama erä ennen joulua taitaa olla näillä näkymin ainoa mahdollisuus saada konsoli ostettua vielä tämän vuoden puolella? Itsellä on oma ennakkotilaus tehty verkkokauppa.comiin vasta 19.9., joten sieltä pleikkarin saaminen tammikuussakaan ei ole ihan varmaa.

Onko kellään vielä mitään tarkempaa tietoa milloin tämä Prisman erä olisi tulossa myyntiin?

Tästä pitäisi lähettää ymmärtääkseni julkaisupäivänä ylimyydyt konsolit joten toivottavasti eivät kauhean montaa yksikköä ainakaan tätä ennen myy.
 
Liittynyt
21.11.2018
Viestejä
1 333
Tuliko sulle sähköpostia vai tekstari asiasta?
Mulla on elisalta kanssa tilattu konsoli ja en tajua kun nettisivuilla ei näy mitään mistään tilauksesta mutta silti on tullut tilausvahvistus ja vielä sanottu että pitäis nyt joulukuussa saada. :hmm:
Postin sovellus sanoi että olis paketti rekisteröitynä. Sitte menin Elisan tilaussivulle ja siellä oli tosiaan lähetettynä merkintä. :)
 
Liittynyt
23.06.2019
Viestejä
262
Ketjua tullut sen verran tiiviisti seurattua, että ajattelin rekisteröityä ja päivittää oman tilaukseni osalta tietoa tänne.

Eli Gigantin klo 12 erästä levyasemallinen konsoli saatu. Tilausvahvistus sähköpostiin 12:05 ja tilausnumero 140186xxx. Klo 15.01 tuli tänään sähköpostiin viesti että tilaus lähtenyt liikkeelle. En meinaa uskoa todeksi. Olin asennoitunut täysin, että tammikuussa tulee. Pieni toivonkipinä heräsi, että voisi tulla aikaisemmin kun täältä luin monen käymiä aspa-keskusteluja. Toivon todella, että mahdollisimman moni meistä 2 erän tilaajista saa nyt tällä viikolla viestin.
Täällä täysin samaan aikaan tilaus ja näköjään samalla tilausnumerolla 140186xxx. Ei näytä olevan mitään järkeä näissä lähetys perusteissa, elätellään silti toivoa jos vaikka ennen joulua saapuisi..
 
Liittynyt
25.11.2020
Viestejä
33
Soitin Gigantti aspan toisesta erästä, väitti että tammikuulle mene, ei osannut selittää miksi ne jotka tilasivat mun jälkeen on saanut jo.‍♂
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
278
Soitin Gigantti aspan toisesta erästä, väitti että tammikuulle mene, ei osannut selittää miksi ne jotka tilasivat mun jälkeen on saanut jo.‍♂
Itse pitää varmaan odottaa tuota 4.12 päivää joka annettiin viime viikon tiistaina mulle chatissa ja olla sit taas yhteydessä tuonne suuntaan jos ei tule toimitusvahvistusta.

Niille jotka miettii miksi klo 12 erästä puhutaan niin paljon. JOO tiedän että tilaushetkellä sanottiin että tulee tammikuun aikana mutta omaan järkeen ei käy päinsä se että myöhemmin tilanneet saa koneensa aiemmin. Myöhemmin tilanneiden pitäisi tietysti saada siinä järjestyksessä kun ovat tilanneetkin eli sitten tammikuussa.
 
Liittynyt
25.11.2020
Viestejä
17
Itsekin ihmettelen kovasti miten pleikkari lähti tänään postiin, vaikka tilausvahvistus tuli 12.36. Hyvä logiikka kyllä Gigantilla tässä, ei voi muuta sanoa.
 
Liittynyt
10.12.2018
Viestejä
68
Itsekin ihmettelen kovasti miten pleikkari lähti tänään postiin, vaikka tilausvahvistus tuli 12.36. Hyvä logiikka kyllä Gigantilla tässä, ei voi muuta sanoa.
Todella epäreilua miten nuo käsittelee tilaukset. Minä näytin olevan poikkeus ku mulle lähtee/lähti tänään tulemaan ja tilasin 12.04. onnea toki heille jotka saivat myöhemmästä tilauksesta.
 
Liittynyt
21.10.2020
Viestejä
27
Onkohan kellään täällä tullut tilausvahvistusta 12:37 jälkeen Gigantista? Taidan olla aika lailla viimeisten joukossa ketkä sieltä tilauksen läpi saivat :think:
 

Zerby

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
324
Juu, ei se haittaisi yhtään vaikka menisi tammikuulle, jos nuo menisi kuitenkin tilausjärjestyksessä, kuten pitäisi. Ihan tarpeeksi vitutti jo lukea niitä viestejä silloin 19.11. niistä "avasin sivun 09:20 ja laitoin tilauksen läpi Prismasta :D:D" samalla kun itse koitti koko 08:50-09:50 välin tilata useasta eri paikasta, eikä missään vaiheessa edes saanut edes ostoskoriin lisättyä missään kaupassa saatika että se Sittarin fiasko jonotussysteemin sivu olisi kertaakaan tuona aikana latautunut. Noh, Prismalta tuli vittuiluviesti seuraavana päivänä jossa kerrottiin, että oli jäänyt ostoskori kesken, jossa oli pleikkari, jee.

Noh sitten tuosta 09:00 Gigantin erästä viisastuneena olin valmiina tuohon 12:00 erään, eli lisäsin tuotteen ostoskoriin sieltä tuotehaun kautta, jossa ne nappi aktivoitui ennen itse tuotekorttia. Sain tilauksen läpi 12:03 vaikka meni varmaan minuutti hukkaan kun koitin ensin toista maksutapaa.

Noh, kaiken tämän jälkeen asennoiduin siihen, että tammikuussa sitten saa pleikkarin, eipä tarvi enää asiasta stressata. Nyt stressaa taas, koska jos kerran noita lähetellään noin vitun randomisti, niin mikä takaa sen, ettei joku tilaa sitä pleikkaria tammikuussa ja saa sen taas ennen minua?
 
Liittynyt
20.09.2020
Viestejä
122
Juu, ei se haittaisi yhtään vaikka menisi tammikuulle, jos nuo menisi kuitenkin tilausjärjestyksessä, kuten pitäisi. Ihan tarpeeksi vitutti jo lukea niitä viestejä silloin 19.11. niistä "avasin sivun 09:20 ja laitoin tilauksen läpi Prismasta :D:D" samalla kun itse koitti koko 08:50-09:50 välin tilata useasta eri paikasta, eikä missään vaiheessa edes saanut edes ostoskoriin lisättyä missään kaupassa saatika että se Sittarin fiasko jonotussysteemin sivu olisi kertaakaan tuona aikana latautunut. Noh, Prismalta tuli vittuiluviesti seuraavana päivänä jossa kerrottiin, että oli jäänyt ostoskori kesken, jossa oli pleikkari, jee.

Noh sitten tuosta 09:00 Gigantin erästä viisastuneena olin valmiina tuohon 12:00 erään, eli lisäsin tuotteen ostoskoriin sieltä tuotehaun kautta, jossa ne nappi aktivoitui ennen itse tuotekorttia. Sain tilauksen läpi 12:03 vaikka meni varmaan minuutti hukkaan kun koitin ensin toista maksutapaa.

Noh, kaiken tämän jälkeen asennoiduin siihen, että tammikuussa sitten saa pleikkarin, eipä tarvi enää asiasta stressata. Nyt stressaa taas, koska jos kerran noita lähetellään noin vitun randomisti, niin mikä takaa sen, ettei joku tilaa sitä pleikkaria tammikuussa ja saa sen taas ennen minua?
Näin. Luulisi olevan maailman helpoin asia hoitaa noiden lähettäminen tilausjärjestyksessä. Ei vaadi mielestäni kummoisesti yritykseltä, mutta näköjään se on ylitsepääsemättömän vaikeaa.
 
Liittynyt
20.09.2020
Viestejä
122
Hmm. Tuli sellainen mieleen teiltä, jotka olette saaneet ilmoituksen Gigantin klo. 12:00 erästä. Onko kellään teistä käytössä tuo Matkahuolto Premium, itsevalittu noutopaikka (automaatti)? Tuossa nimittäin omalla kohdallani lukee "saat tekstiviesti-ilmoituksen kun tilaus on noudettavissa". Aiemmin kun olen tilannut Gigantista tavaraa Matkahuollolla, on kyseessä ollut kotiinkuljetus ja tällöin on se koodi ilmeisesti tullut. Kävi vaan mielessä, että jos se oma kone onkin lähtenyt liikkeelle, mutta saan ilmoituksen vasta kun se on noutopisteessä?
 
Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
108
Ite taas tilasin kotiinkuljetuksella niin ilmoittavat varmaan sopivan toimitusajankohdan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 196
Viestejä
4 194 493
Jäsenet
70 870
Uusin jäsen
liianvanha

Hinta.fi

Ylös Bottom