Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Peruuta se. Olis reilua kaikille.Ei överihinnan pyytäminen kiinnosta ja tuntuu että konsoleita alkaa ropisemaan sen verran usein että kohta normalisoituu tilanne niin uskaltaakohan sitä tilata edes uudelleen myytäväksi.
Ei överihinnan pyytäminen kiinnosta ja tuntuu että konsoleita alkaa ropisemaan sen verran usein että kohta normalisoituu tilanne niin uskaltaakohan sitä tilata edes uudelleen myytäväksi.
Tänne napsahti bingo myös, vaikka ihan huumorilla kokeilin tätä arvontaan. Se on laitettava ostohousut jalkaan ensi viikollaSainpas tällaisen sähköpostiviestin:
Arpaonni on suosinut sinua ja olet voittanut Playstation 5 levyasemamallisenpelikonsolin osto-oikeuden 4.3.2021 suoritetussa arvonnassa. Voit käydä tekemässä yhdestä (1) pelikonsolista tilauksen Prisma.fi -verkkokaupassa 15. – 21.3.2021 välisenä aikana.
Omani on 28.9.2020 tilattu ja vielä odotan.Onko muutes kukaan lokakuussa ps5 verkkokaupasta tilannut saanut jo pleikkarinsa?
Okei!Omani on 28.9.2020 tilattu ja vielä odotan.
Itselläkin siis osto-oikeus levyasemalliseen mutta heräsi uteliaisuus... Onko levyasemallisessa versiossa jotain huonompaa verrattuna digitaaliseen muuta kuin se pieni hintaero? Levyasemallahan kuitenkin on se hyöty että voi pelata ps4 levyjä ja käyttää 4k bluray soittimena, mutta onko tuo levyasema sitten tosi äänekäs tai lisää tuulettimien melua tai jotain?Itse halusin ostaa digiversion, koska halvempi ja en osta pelejä fyysisinä, mutta levyversio tuli ensin saataville Gigantista.
Ihan yhtä äänekäs/hiljainen kun digiversio jos pelaa digipelejä eikä levyä ole asemassa. Levymallin huonoin puoli on esteettisesti rumempi ulkomuotoItselläkin siis osto-oikeus levyasemalliseen mutta heräsi uteliaisuus... Onko levyasemallisessa versiossa jotain huonompaa verrattuna digitaaliseen muuta kuin se pieni hintaero? Levyasemallahan kuitenkin on se hyöty että voi pelata ps4 levyjä ja käyttää 4k bluray soittimena, mutta onko tuo levyasema sitten tosi äänekäs tai lisää tuulettimien melua tai jotain?
Olin unohtanut että olin joskus laittanut itseni myös Konsolinetin jonoon, ja tänään tuli ilmoitus että levyasemallinen versio on noudettavissa. Itse en enää tarvitse koska sain omani jo Verkkokaupan edellisestä erästä. Haluaisko joku foorumilainen tuon? Ihan vaan niin että käy yhdessä nappaamassa konsolin messiin liikkeestä. Sen kummemmaksi välikädeksi en suostu. Yksäriä jos kiinnostaa, muuten vaan peruutan tilauksen.
Milloin laitoit itsesi jonoon? Ihan mielenkiinnosta kyselen kun muistin että olen myös itseni laittanu kyseiseen jonoon
No ei yllätä. pitäkööt konsolinsa noil hinnoilla toiv. kukaa ei osta..siellä on tori pullollaan taas näitä ps5 myynti ilmotuksia prisman arvonnan jälkeen. tässäpä yksi Playstation 5 konsoleita, Pelik...
Oliko missäpäin myytävänä?siellä on tori pullollaan taas näitä ps5 myynti ilmotuksia prisman arvonnan jälkeen. tässäpä yksi Playstation 5 konsoleita, Pelik...
onhan noita ympäri Suomea. Tuo oli Liperissä muistaakseniOliko missäpäin myytävänä?
Olen seuraillut tätä ketjua jo jonkin aikaa ja viimein tein tunnukset, kun pääsen kertomaan ilouutisen. Verkkokaupasta silloin syyskuun puolivälissä isossa rytäkässä tilattu levyasemallinen on lupailtu tulevaksi kuluvan viikon lopulla tai viimeistään ensi viikon alussa. Eli nyt puretaan siellä sitä isoa tilauspompsia edit. tsekkasin vielä sen tilausajankohdan tarkemmin eli 18.9. klo 10.40 on tullut vahvari
Itselle ei ole kone vielä lähtenyt. Toivottavasti viimeistään huomenna tulisi viestiä. Kovasti haluais viikonlopun pelailla!Viime perjantaina gigantin DE erästä tilatusta tuli seurantakoodi viime yönä.
Tuli maili suurinpiirtein sanoilla: saamme erän lähipäivinä ja riippuen sen tarkasta toimitusajasta saat konsolisi siitä loppuviikosta tai viimeistään alkuviikosta.Kyselitkö aspasta vai saitko sähköpostia? Itsellä on pieni pelko, että en saa vielä seuraavasta erästä, kun tilasin 20.9. yhden aikaan yöllä (levyasemallinen). Toisaalta mulla on vielä joitakin pelejä Switchillä vielä kesken, että ei sinänsä hirveästi kirvele vaikkei vielä saisi seuraavasta erästä. Lähellä ollaan kuitenkin!
Tuli maili suurinpiirtein sanoilla: saamme erän lähipäivinä ja riippuen sen tarkasta toimitusajasta saat konsolisi siitä loppuviikosta tai viimeistään alkuviikosta.
Tuli maili suurinpiirtein sanoilla: saamme erän lähipäivinä ja riippuen sen tarkasta toimitusajasta saat konsolisi siitä loppuviikosta tai viimeistään alkuviikosta.
Ja onhan tuo 4k blu-ray soittimena ihan asiansa ajava. Sekä Series X että PS5 saisivat kyllä sisällyttää Dolby Vision tuen blu-ray softiinsa. Jotenkin surkeaa että tuota ei kummassakaan ole.
ehdin jo innostua mutta kyseessä digital...Telialta mainos, liittymän vaihtajalle ostooikeus ps5, toimitus 2vk.
Vähä ristiriitaista kamppanjaa.
Onnea, nyt jännittämään koska saadaan ps5 pelejä lisääSe o kotiutettu vihdoin!! Nyt voi vapaasti peruuttaa verkkokaupan tilauksen niin jonoki pienenee.
Missäs moinen mainos kun ei ole tullut vastaanTelialta mainos, liittymän vaihtajalle ostooikeus ps5, toimitus 2vk.
Vähä ristiriitaista kamppanjaa.
Missäs moinen mainos kun ei ole tullut vastaan
Pitänee olla liittynyt Telia Esports Seriesin postituslistalle, jotta sai tarjouksen sähköpostiin.Missäs moinen mainos kun ei ole tullut vastaan
Haha, aivan mahtava liike Telialta. Vähän veikkaan et ne jotka vielä jonottaa ps5 telian listoilla saa odottaa vielä pidempään kun antavat pleikkarit uusille asiakkaille.