PlayStation 5 tilausseuranta

Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
59
Jos täällä jollain olisi jäämässä levyasemallista ylimääräiseksi, niin kyllä mä olen sellaisen kiinnostunut ostamaan! Oma digi-mallini kyllä löytäisi uuden kodin kaveriltani, joka rokkaa edelleen alkuperäistä ps4-fattiä. :D
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 067
Ei överihinnan pyytäminen kiinnosta ja tuntuu että konsoleita alkaa ropisemaan sen verran usein että kohta normalisoituu tilanne niin uskaltaakohan sitä tilata edes uudelleen myytäväksi.
Peruuta se. Olis reilua kaikille.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.09.2017
Viestejä
1 024
Sainpas tällaisen sähköpostiviestin:
Arpaonni on suosinut sinua ja olet voittanut Playstation 5 levyasemamallisenpelikonsolin osto-oikeuden 4.3.2021 suoritetussa arvonnassa. Voit käydä tekemässä yhdestä (1) pelikonsolista tilauksen Prisma.fi -verkkokaupassa 15. – 21.3.2021 välisenä aikana.

Pitänee laittaa verkkokauppa.com tilaus peruutukseen. Olin aika kaukana jonon hännillä.

Edit: Olin osallistunut myös gigantin arvontaan. Sieltä ei tärpännyt.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 339
Ei överihinnan pyytäminen kiinnosta ja tuntuu että konsoleita alkaa ropisemaan sen verran usein että kohta normalisoituu tilanne niin uskaltaakohan sitä tilata edes uudelleen myytäväksi.
Juu, voi olla hyvinkin pian se tilanne, että konsoleita alkaa tipahdella sen verran tiuhaan saataville, että jää käteen nuo tuplakappaleet, jos yrittää saada samaa hintaa tai enemmän, mitä maksaa kaupassa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
53
Tuli osallistuttua arvontoihin vain, että sukulaiselle sai tilattua levyasemallisen pleikkarin eikä itse pitänyt hommata ollenkaan. Gigantin arvonnasta tärppäs ensin ja viime perjantaina vielä cittarista niin tuli sitten sorruttua hommaamaan itsellekin oma :whistling:
 
Liittynyt
24.12.2019
Viestejä
70
Sainpas tällaisen sähköpostiviestin:
Arpaonni on suosinut sinua ja olet voittanut Playstation 5 levyasemamallisenpelikonsolin osto-oikeuden 4.3.2021 suoritetussa arvonnassa. Voit käydä tekemässä yhdestä (1) pelikonsolista tilauksen Prisma.fi -verkkokaupassa 15. – 21.3.2021 välisenä aikana.
Tänne napsahti bingo myös, vaikka ihan huumorilla kokeilin tätä arvontaan. Se on laitettava ostohousut jalkaan ensi viikolla :D
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
1 540
Näkyykö kellää tilausseurantaa tuolle viimeviikon ps5 digital versiolle(gigantista), että olisi lähetetty? Tuli niin viimetippaa pistettyä tilaus vetämään, että tarttuikohan tyhjä arpa kohdalle... :S

Edit. Lähetetty
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.08.2017
Viestejä
73
Jos jotakuta kiinnostaa vaihtaa avaamaton PS5 digiversio vähän käytettyyn levyversioon Uudellamaalla kasvotusten pientä välirahaa vastaan, niin pistäkää yksityisviestiä. Itse halusin ostaa digiversion, koska halvempi ja en osta pelejä fyysisinä, mutta levyversio tuli ensin saataville Gigantista.
 
Liittynyt
11.12.2020
Viestejä
6
Viime viikolla kotiutui gigantin levyasemallinen, ja nyt tuli viesti Prismalta, että ois tilattavissa asemallinen.. Kuukausia ettei mistään ja nyt kaksinkäsin?! Jos ei Sukulainen/kaveri ei ota, niin peruutus!
 

Testostenori

Filter Coffee, Not People
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
351
Itellekin napsahti levyasemallinen prismasta, mutta ei varmaan itellä vielä tarvettaa, joten saa mennä kaverille.
 
Liittynyt
21.09.2017
Viestejä
1 024
Itse halusin ostaa digiversion, koska halvempi ja en osta pelejä fyysisinä, mutta levyversio tuli ensin saataville Gigantista.
Itselläkin siis osto-oikeus levyasemalliseen mutta heräsi uteliaisuus... Onko levyasemallisessa versiossa jotain huonompaa verrattuna digitaaliseen muuta kuin se pieni hintaero? Levyasemallahan kuitenkin on se hyöty että voi pelata ps4 levyjä ja käyttää 4k bluray soittimena, mutta onko tuo levyasema sitten tosi äänekäs tai lisää tuulettimien melua tai jotain?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
639
Ei oo mitenkään äänekäs. Ei nyt ihan täysin äänetönkään mutta ei mikään rälläkkä todellakaan.
 
Liittynyt
15.07.2020
Viestejä
416
Itselläkin siis osto-oikeus levyasemalliseen mutta heräsi uteliaisuus... Onko levyasemallisessa versiossa jotain huonompaa verrattuna digitaaliseen muuta kuin se pieni hintaero? Levyasemallahan kuitenkin on se hyöty että voi pelata ps4 levyjä ja käyttää 4k bluray soittimena, mutta onko tuo levyasema sitten tosi äänekäs tai lisää tuulettimien melua tai jotain?
Ihan yhtä äänekäs/hiljainen kun digiversio jos pelaa digipelejä eikä levyä ole asemassa. Levymallin huonoin puoli on esteettisesti rumempi ulkomuoto :D
Oma laite on levyjä pyörittäessä hiljaisempi ainakin kun OG ps4.

Tuo levyslotti näyttää juuri siltä että ajatus blu-ray asemasta on tullut suunnittelutiimille vähän niinkuin jälkiajatuksena kun design on jo lyöty lukkoon.
Siinä missä digi versio näyttää vaakatasossa olevan kokonaan vähän kuin ilmassa jalustallaan, levyversion levyaukko rahaa maassa.
Mahdollisuus pelata levyllä olevia ps4 pelejä ja mahdollisuus ostaa yleensä halvemia ps5 levyversioita (jotka voi tämän lisäksi myydä) on vaan semmonen ominaisuus itselle että otan esteettisen rumuuden vastaan mielelläni :D
Ja onhan tuo 4k blu-ray soittimena ihan asiansa ajava. Sekä Series X että PS5 saisivat kyllä sisällyttää Dolby Vision tuen blu-ray softiinsa. Jotenkin surkeaa että tuota ei kummassakaan ole.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.02.2021
Viestejä
11
Olin unohtanut että olin joskus laittanut itseni myös Konsolinetin jonoon, ja tänään tuli ilmoitus että levyasemallinen versio on noudettavissa. Itse en enää tarvitse koska sain omani jo Verkkokaupan edellisestä erästä. Haluaisko joku foorumilainen tuon? Ihan vaan niin että käy yhdessä nappaamassa konsolin messiin liikkeestä. Sen kummemmaksi välikädeksi en suostu. Yksäriä jos kiinnostaa, muuten vaan peruutan tilauksen.
Milloin laitoit itsesi jonoon? Ihan mielenkiinnosta kyselen kun muistin että olen myös itseni laittanu kyseiseen jonoon :)
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
9
Milloin laitoit itsesi jonoon? Ihan mielenkiinnosta kyselen kun muistin että olen myös itseni laittanu kyseiseen jonoon :)
Tilauksen laitoin 16.9. muistaakseni. Tiedoksi myös että halukas löytyi silmänräpäyksessä ja kone on jo kotiutettu. Olivat saaneet 6kpl erän tänään kun tiedusteltiin.
 
Liittynyt
09.03.2021
Viestejä
2
Olen seuraillut tätä ketjua jo jonkin aikaa ja viimein tein tunnukset, kun pääsen kertomaan ilouutisen. Verkkokaupasta silloin syyskuun puolivälissä isossa rytäkässä tilattu levyasemallinen on lupailtu tulevaksi kuluvan viikon lopulla tai viimeistään ensi viikon alussa. Eli nyt puretaan siellä sitä isoa tilauspompsia :) edit. tsekkasin vielä sen tilausajankohdan tarkemmin eli 18.9. klo 10.40 on tullut vahvari
 
Liittynyt
09.03.2021
Viestejä
1
Nyt pitää ilmoittaa DNA:lta tilanneille, että tänään tuli ainakin itselle viestiä että omani tulee seuraavasta maalis-huhtikuun vaiheessa tulevasta erästä levyasemallinen laite joka tilattu 27.10! Että pitäis ainakin sitä aiemmin tilanneet saada myös koneet himaan!
 
Liittynyt
12.02.2017
Viestejä
160
Viime perjantaina gigantin DE erästä tilatusta tuli seurantakoodi viime yönä.
 
Liittynyt
09.03.2021
Viestejä
6
Olen seuraillut tätä ketjua jo jonkin aikaa ja viimein tein tunnukset, kun pääsen kertomaan ilouutisen. Verkkokaupasta silloin syyskuun puolivälissä isossa rytäkässä tilattu levyasemallinen on lupailtu tulevaksi kuluvan viikon lopulla tai viimeistään ensi viikon alussa. Eli nyt puretaan siellä sitä isoa tilauspompsia :) edit. tsekkasin vielä sen tilausajankohdan tarkemmin eli 18.9. klo 10.40 on tullut vahvari
Kyselitkö aspasta vai saitko sähköpostia? Itsellä on pieni pelko, että en saa vielä seuraavasta erästä, kun tilasin 20.9. yhden aikaan yöllä (levyasemallinen). Toisaalta mulla on vielä joitakin pelejä Switchillä vielä kesken, että ei sinänsä hirveästi kirvele vaikkei vielä saisi seuraavasta erästä. Lähellä ollaan kuitenkin!
 
Liittynyt
09.03.2021
Viestejä
2
Kyselitkö aspasta vai saitko sähköpostia? Itsellä on pieni pelko, että en saa vielä seuraavasta erästä, kun tilasin 20.9. yhden aikaan yöllä (levyasemallinen). Toisaalta mulla on vielä joitakin pelejä Switchillä vielä kesken, että ei sinänsä hirveästi kirvele vaikkei vielä saisi seuraavasta erästä. Lähellä ollaan kuitenkin!
Tuli maili suurinpiirtein sanoilla: saamme erän lähipäivinä ja riippuen sen tarkasta toimitusajasta saat konsolisi siitä loppuviikosta tai viimeistään alkuviikosta.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
14
Tuli maili suurinpiirtein sanoilla: saamme erän lähipäivinä ja riippuen sen tarkasta toimitusajasta saat konsolisi siitä loppuviikosta tai viimeistään alkuviikosta.
Itellä tilaus tehtynä 18.9 klo 11:52, mutta ei ole putkahtanut mailia vielä tänne.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
639
Ja onhan tuo 4k blu-ray soittimena ihan asiansa ajava. Sekä Series X että PS5 saisivat kyllä sisällyttää Dolby Vision tuen blu-ray softiinsa. Jotenkin surkeaa että tuota ei kummassakaan ole.
Oliko näin että pleseV ei tue Dolby Atmosta? :(
 
Liittynyt
12.02.2017
Viestejä
160
Jos jotakuta kiinnostaa vaihtaa levyasemallinen malli käyttämättömään digital editioniin ja sijainti 100km säteellä Lahdesta, niin laittele ihmeessä viestiä.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 560
Telialta mainos, liittymän vaihtajalle ostooikeus ps5, toimitus 2vk.
Vähä ristiriitaista kamppanjaa.
 

Karppi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.10.2019
Viestejä
2 058
Levyasemallinen PS5 kotiutettu Citymarketista hintaan 529€, nyt voi perua tuon Verkkokaupan 8.11 varauksen.
 
Liittynyt
05.03.2021
Viestejä
11
Haha, aivan mahtava liike Telialta. Vähän veikkaan et ne jotka vielä jonottaa ps5 telian listoilla saa odottaa vielä pidempään kun antavat pleikkarit uusille asiakkaille.
 
Liittynyt
10.01.2021
Viestejä
1
Onks lähiaikoin tulossa missää osto-oikeuden arvontaa? Jos ei ni mistä näkee jos niit on tulos
 
Liittynyt
15.02.2021
Viestejä
3
Haha, aivan mahtava liike Telialta. Vähän veikkaan et ne jotka vielä jonottaa ps5 telian listoilla saa odottaa vielä pidempään kun antavat pleikkarit uusille asiakkaille.
Tais sentään telialla olla niin että digitaalin jono oli jo saatu purettua. Silti itse ehkä nään tämän vähän kyseenalaisena tai en ainakaan ihan reiluna pelinä mutta firmat tehköön mitä firmat tekee.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 674
Viestejä
4 188 434
Jäsenet
70 778
Uusin jäsen
Heiniks

Hinta.fi

Ylös Bottom