PlayStation 5 tilausseuranta

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 712
18.9 levyasemallisen tilanneille ei oo voinut riittää, koska itse tilasin 17.9 eikä riittänyt edellisestä
Ei oo eka kerta kun verkkikselle sattuis pleikkareiden kanssa vähän tilausjärjestys menemään sekasin. Meni niillä myös RTX 3080-korttien kanssa se tilausjärjestys sekasin ja aiemmin tilanneet jäi ilman korttia, kun taas huomattavasti myöhemmin tilannut sai. Kannattaa selvitellä et onko joku sua myöhemmin tilannut täällä ketjussa saanu pleikkaria ja jos on, niin laitella siitä sit verkkikselle viestiä. Varmasti jotain hyvitystä koittavat tuossa tilanteessa keksiä ja lataavat sen sun tilauksen sit ekaks jonossa, tai näin ainakin luulis et toimisivat.
 
Liittynyt
04.02.2017
Viestejä
721
Onnittelut arvonnassa voittaneille - taisin itse jäädä ilman tällä kertaa :shy:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
258
Onnittelut voittajille. Tuliko teille vahvistusviestejä arvontaan osallistumisesta?
 

get

Liittynyt
22.08.2018
Viestejä
111
Onnea voittaneille, eipä tullut minullekaan. Tosin vähän epäilen, että en edes ollut mukana arvonnassa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
258
Gigantista saa nyt ostettua konsolia 9999e hinnalla ilman arpaonneakin.
Laitoin kymmenen kappaletta tilaukseen.

Itseäni myös epäilyttää etten ollut edes arvonnassa mukana :D. No jospa näitä ennen juhannusta saisi ostettua..

Edit:: No sieltähän se "Ei voittoa" - maili tuli.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
120
Minulla on tilaus vetämässä verkkiksestä. Digiversio tilattu 18.9 klo 13.30. Ei ole vielä näkynyt pleikkaa täällä... :(

Toivottavasti Verkkokauppakin saa lisäerän digiversiota Gigantin tavoin pian.
Minulla on 17.9 klo 15 tilattu DE. Jäin juuri ja juuri ulos edellisestä erästä, koska puolen päivän aikaan tilanneet vielä saivat. Toivottavasti noita digiversioita tulee piakkoin lisää
 

Sleipnir

Platinum-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
353
Gigantilta tuli viesti, että arpaonni ei osunut kohdalle. Hieman ehdin jo innostua.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
27
Onnea voittaneille, eipä tullut minullekaan. Tosin vähän epäilen, että en edes ollut mukana arvonnassa.
Jep, näin tässä varmaan kävi monelle. Oli niin randomia toi sähköpostin kulku monelle mitä eilen keskustelua seurasi.

Edit. Sain kun sainkin "tyhjä arpa" viestin mailiboksiin. Olin siis ainakin mukana.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
7
Gigantilta tuli viesti jossa kerrottiin että arpa ei osunut. Ainakin siis osallistuminen oli mennyt läpi, vaikka siitä ei mitään vahvistusta tullut :D
 
Liittynyt
30.12.2016
Viestejä
168
Minulla on 17.9 klo 15 tilattu DE. Jäin juuri ja juuri ulos edellisestä erästä, koska puolen päivän aikaan tilanneet vielä saivat. Toivottavasti noita digiversioita tulee piakkoin lisää
Oma verkkiksen tilaus tehty 17.9 klo. 12.18 ja jäi ulos edellisestä erästä. Toki nyt joutaa perua se tilaus
 
Liittynyt
12.12.2020
Viestejä
28
Perus paska arpaonni täälläkin. No.. kohtahan se tulee jo sitten parempi versio tuostakin laitteesta slimminä tai prona.
 
Liittynyt
07.09.2017
Viestejä
595
Ei arpaonnea pleikkarin suhteen. Onneksi samalla huomasin roskapostista että joku ukrainalainen prostituoitu on lähestynyt minua männäviikolla. Tästähän voi kehkeytyä jotakin videopelejäkin parempaa.
 
Liittynyt
11.12.2020
Viestejä
10
Melkein tulee kohta itku, kun ei missään voi lykästää. Ei osunut taaskaan itselle, eikä puolesta osallistuneille kavereille. Onnea voittajille. Mä lakkaan nyt tämän metsästämisen...
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
256
Joopa. Ei voittoa. Tässä meinas jo vähän olla optimistinen kun kerran "satoja koodeja" jaossa. Ei se sit riittäny.
 
Liittynyt
25.09.2020
Viestejä
25
Ei suosinut arpaonni. No johan tässä on liki puoli vuotta odoteltu, eiköhän kohta ala jonot purkautumaan.
 

get

Liittynyt
22.08.2018
Viestejä
111
Itselle ei tullut edes tuota "arpaonni ei osunut kohdalle" -viestiä, joten taisin siis epäonnistua osallistumisessa. :(
 
Liittynyt
19.10.2018
Viestejä
154
Ei osumaa (tietenkään) mutta en tiedä avopuolisosta, enkä ehkä haluakaan tietää. Tällä hetkellä on toivon suhteen pienoinen Schrödingerin kissa ja toivossa on hyvä elää. Sähköpostin tarkastamalla senkin tappaa. :psmoke:
 
Liittynyt
07.02.2018
Viestejä
136
Tyhjää veti, onnittelut voittajille! Aika monelle foorumilaiselle kuitenkin osunut ja hyvä niin :thumbsup:
Joo ei täälläkään yhtään mitään voittoa tullut vaikka kahdella sähköpostilla osallistuin, täytyy jättää "ikuisuus" 25.12 tilaus voimaan dnalta, jos sitä ens jouluna sitten!
 
Liittynyt
07.01.2021
Viestejä
19
Itselle ei osunut mutta tyttöystävälle napsahti "arpaonni". Kysyin että "jesss voitko lähettää mulle sen meilin/tiedot jos ostan sen itelle". Vastasi että "soittelee kun on päässyt töistä"... What did I do :lonely:
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
1 043
Itselle ei osunut mutta tyttöystävälle napsahti "arpaonni". Kysyin että "jesss voitko lähettää mulle sen meilin/tiedot jos ostan sen itelle". Vastasi että "soittelee kun on päässyt töistä"... What did I do :lonely:
Ehkä se yllättää sut ja tilaa? Naaat
 
Liittynyt
01.04.2020
Viestejä
613
Ostokoodi napsahti myös äsken sähköpostiin :kippis:
Ja kuten jo aiemminkin ihmettelin (ja aspasta asti kyselin), niin mitään vahvistusviestiä kilpailuun osallistumisesta ei missään vaiheessa tullut.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
1 043
tais se gigantti jonkunlaisen kasan saada koneita, kun varastosaldo näyttää edelleen 100+
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 120
Viestejä
4 307 442
Jäsenet
71 984
Uusin jäsen
Jonesy

Hinta.fi

Ylös Bottom