Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onnittelut arvonnassa voittaneille - taisin itse jäädä ilman tällä kertaa![]()
Laitoin kymmenen kappaletta tilaukseen.Gigantista saa nyt ostettua konsolia 9999e hinnalla ilman arpaonneakin.
Minulla on 17.9 klo 15 tilattu DE. Jäin juuri ja juuri ulos edellisestä erästä, koska puolen päivän aikaan tilanneet vielä saivat. Toivottavasti noita digiversioita tulee piakkoin lisääMinulla on tilaus vetämässä verkkiksestä. Digiversio tilattu 18.9 klo 13.30. Ei ole vielä näkynyt pleikkaa täällä...
Toivottavasti Verkkokauppakin saa lisäerän digiversiota Gigantin tavoin pian.
Jep, näin tässä varmaan kävi monelle. Oli niin randomia toi sähköpostin kulku monelle mitä eilen keskustelua seurasi.Onnea voittaneille, eipä tullut minullekaan. Tosin vähän epäilen, että en edes ollut mukana arvonnassa.
Oma verkkiksen tilaus tehty 17.9 klo. 12.18 ja jäi ulos edellisestä erästä. Toki nyt joutaa perua se tilausMinulla on 17.9 klo 15 tilattu DE. Jäin juuri ja juuri ulos edellisestä erästä, koska puolen päivän aikaan tilanneet vielä saivat. Toivottavasti noita digiversioita tulee piakkoin lisää
Katselet sitten kuola valuen vierestä, kun vaimo pelaaVaimolla kävi arpaonnea.
Täällä toisinpäin. Mulle napsahti voitto, vaimolle eiVaimolla kävi arpaonnea.
Ei taida pelata, en minäkään. Mutta tyttären jälkikasvu on varmasti innoissaan.Katselet sitten kuola valuen vierestä, kun vaimo pelaa![]()
Joo ei täälläkään yhtään mitään voittoa tullut vaikka kahdella sähköpostilla osallistuin, täytyy jättää "ikuisuus" 25.12 tilaus voimaan dnalta, jos sitä ens jouluna sitten!Tyhjää veti, onnittelut voittajille! Aika monelle foorumilaiselle kuitenkin osunut ja hyvä niin![]()
Ehkä se yllättää sut ja tilaa? NaaatItselle ei osunut mutta tyttöystävälle napsahti "arpaonni". Kysyin että "jesss voitko lähettää mulle sen meilin/tiedot jos ostan sen itelle". Vastasi että "soittelee kun on päässyt töistä"... What did I do![]()
Ehkä se yllättää sut ja tilaa? Naaat
Ehkä se myy sen sulle 750-850€ hintaanItselle ei osunut mutta tyttöystävälle napsahti "arpaonni". Kysyin että "jesss voitko lähettää mulle sen meilin/tiedot jos ostan sen itelle". Vastasi että "soittelee kun on päässyt töistä"... What did I do![]()
Onnittelut voittajille. Tuliko teille vahvistusviestejä arvontaan osallistumisesta?
liityin uutena, ei tullut kuittia osallistumisesta, tyhjä arpa-maili kyllä tuli tänään.Jos liittyi uutena klubiin, niin tuli.
Jos osallistui vanhana, niin ei tule ilmoitusta. Haiskahtaa vähän siltä, että uudet asiakkaat oli mukana arvonnassa ainoastaan.
Ei onnistu kyllä yksikään arvonta, jalkapallon EM-kisoista lähtien mennyt jokaikinen arvonta ohi.
Olin klubissa jo aiemmin ja sain vahvistusviestin arpajaisiin osallistumisesta. Ohi meni kuitenkin arvonnassa.Jos liittyi uutena klubiin, niin tuli.
Jos osallistui vanhana, niin ei tule ilmoitusta. Haiskahtaa vähän siltä, että uudet asiakkaat oli mukana arvonnassa ainoastaan.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.