Pixel-puhelimet

Onko muilla ollut ongelmaa Discordin kanssa Pixel 9 Pro:ssa? Kaikki lagaa ihan älyttömästi. Viestit lähtee yli 20min viiveellä. Uudelleen käynnistely tai asennus ei muuta tilannetta mitenkään. Kaikki muu pelittää vikkelääkin vikkelämmin.
 
Onko muilla ollut ongelmaa Discordin kanssa Pixel 9 Pro:ssa? Kaikki lagaa ihan älyttömästi. Viestit lähtee yli 20min viiveellä. Uudelleen käynnistely tai asennus ei muuta tilannetta mitenkään. Kaikki muu pelittää vikkelääkin vikkelämmin.
Ei ainakaan mitään ongelmia 9 pro xl tai 9 pro foldin kanssa
 
Missähän Pro XL on tehty?
Jos sekin on tehty Vietnamissa, niin voisiko pienen Pron myöhästyminen johtua siitä, että vain se tulee eri tehtaalta, jossa on ollut jotain tuotanto-ongelmia?
 
P8.png

Pixel 8 256GB
 
Tuli nyt DNA:lta ostettua pixel 8a, tuntuu hiukan virheeltä ottaa heidän tarjoama suojakalvo palvelus, ei tunnu niin mukavalta kuin panssarilasi.
 
1000019319.jpg


Puhelin on kädessä, mutta olenko ihan idiootti vai ameeba, mutta en saa sormenjälki tunnistusta laitettua käyttöön?

Sanoo vain "paina anturia voimakkaasti" mutta ei reagoi vaikka kuinka painan?
 
1000019319.jpg


Puhelin on kädessä, mutta olenko ihan idiootti vai ameeba, mutta en saa sormenjälki tunnistusta laitettua käyttöön?

Sanoo vain "paina anturia voimakkaasti" mutta ei reagoi vaikka kuinka painan?
Laitoitko jo jonkun suojalasin siihen? Ultraäänilukijan kanssa ei tavalliset suojalasit toimi. Pitää olla ultraääntä tukeva lasi.
 
Laitoitko jo jonkun suojalasin siihen? Ultraäänilukijan kanssa ei tavalliset suojalasit toimi. Pitää olla ultraääntä tukeva lasi.
Niin, noh... Ostinhan minä siihen käyvän suojakuoren ja suojalasin, missään ei toki mainittu ettei sormenlukija toimi sen kanssa!

Näköjään lisätty teksti ettei suojalasi välttämättä toimi sormenlukija kanssa, hienosti.

Kiitos...
 
Niin, noh... Ostinhan minä siihen käyvän suojakuoren ja suojalasin, missään ei toki mainittu ettei sormenlukija toimi sen kanssa!

Näköjään lisätty teksti ettei suojalasi välttämättä toimi sormenlukija kanssa, hienosti.

Kiitos...
Itse tein saman virheen. Luurinetistä ostin suojalasin ja ei toiminut, niin ilmoitin asiasta, jonka jälkeen lisäsivät tekstit tuotesivuille ja hyvittivät suojalasin hinnan.

Eli aina kannataa kysyä myyjältä, että miten tehdään.

edit. Esimerkiksi Spigenin suojalasin kanssa toimii lukija. Se on itsellä käytössä.
 
Itse tein saman virheen. Luurinetistä ostin suojalasin ja ei toiminut, niin ilmoitin asiasta, jonka jälkeen lisäsivät tekstit tuotesivuille ja hyvittivät suojalasin hinnan.

Eli aina kannataa kysyä myyjältä, että miten tehdään.

edit. Esimerkiksi Spigenin suojalasin kanssa toimii lukija. Se on itsellä käytössä.
Mulla Quadlockilta ostettu suoja, laitoin viestiä että rahat takas, kiitos.
 

Celebrate with us and receive exclusive birthday benefits^. And if you enter the code BIRTHDAY26 at checkout, you can save an additional 20% on selected products^^. Only until September 29, 2024. Offer conditions apply.

Pixeleistä näyttäisi saavan -20% listahinnasta jo jonkin verran alennetusta hinnasta.
 

Statistiikka

Viestiketjut
253 986
Viestejä
4 417 932
Jäsenet
73 258
Uusin jäsen
lu1kero

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom