Pixel-puhelimet

Liittynyt
30.12.2016
Viestejä
860
Onko Gigantin hyvitysmalli paskin kun siitä ei ole puhuttu Saako niiltä vaan lahjakortin, ettei saa suoraan rahaa tilille/alennusta heti itse pixeliin?
En nyt tiedä tarkalleen mistä hyvitysmallista puhut, mutta onko tuossa nettisivun tekstissä jotain tulkinnan varaa? Jos siis tarkoitit vaihtopuhelinta.

Maksamme hyvitettävän summan sinulle välittömästi sen jälkeen, kun vanhan laitteesi vaihtoarvo on laskettu myymälässämme. Voit vastaanottaa hyvityksen lahjakorttina tai käyttää sen uuden tuotteen hankintaan.
 
Liittynyt
08.01.2023
Viestejä
2 377
Onko Gigantin hyvitysmalli paskin kun siitä ei ole puhuttu Saako niiltä vaan lahjakortin, ettei saa suoraan rahaa tilille/alennusta heti itse pixeliin?
Pitäisi onnistua niin että tilaat noudun myymälään ja viet samalla vaihtopuhelimen jolloin voivat suoraan hyvittää sen vaihtoedun uuden laitteen hinnassa.
 
Liittynyt
08.08.2017
Viestejä
2 096
Onko Gigantin hyvitysmalli paskin kun siitä ei ole puhuttu Saako niiltä vaan lahjakortin, ettei saa suoraan rahaa tilille/alennusta heti itse pixeliin?
Vein vanhan luurin ja sain heti luurin hyvityksen + 200€ hinnasta pois.
Ainoastaan se, että vaihtoluuri pitää antaa heti meinasi ainakin itsellä sitä, että nykyistä käyttöluuria en voinut antaa.
 
Liittynyt
20.12.2019
Viestejä
80
Ei oo vielä kuulunut mitään?
Ne pompotteli eestaas. YT:een ei nyt oikein mitään kautta saa yhteyttä, vissiin edes kontsan tekijät. Play kaupan support ei käsittele YT:n asioita, mutta sieltä sentään vastattiin ja vahvisti, että tilauksia ei sieltä aikaisemmin ole. DNA nyt ei myöskään oikeen mitään voi tehdä. Laitoin YT apin kautta myös muutaman palautteen, mutta tiedä sitten mihin ne menee, kun ei tule mitään vahvistusta tai tiketin nroa.

Eipä tässä tämän enempää viitti tuhrata. Hyvä, että joillain toimii.

Itse luuriin olen tyytyväinen. Akku hyvä omaan käyttöön ja hyvä näyttö. Googlen kaupasta tilasin Mous magsafe kuoren ja suojalasin. Lasi ei mene ihan reunoille, mutta sormenjälki toimii 100% ja kuori on tukeva, toki vähän mohlo vrt. esim Pitaka vanhassa Sampassa.
 
Liittynyt
17.11.2016
Viestejä
47
9 Pro XL pari viikkoa ollut käytössä. Hyvin vastannut omia tarpeita tähän asti. Näyttöön oli aika nopeasti tullut joku pieni hiertymäjälki, kun en ole ehtinyt suojaa siihen pistää. Ensi viikolla tulee postissa Google storesta suojalasi.

DNA teki mukavat ja pudotti vaihtoluurin hyvityshintaa Oneplus 9 Prosta aika rajusti. Ennakkotilatessa laskurin mukaan vaihtohyvitys oli 109€ ja siitä viikko eteenpäin 30€. No täytyy silti viedä, kun siinä on latausportin kanssa ongelmia ja akkukin loppuun käytetty - ei jaksa myydä eteenpäin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 200
Viikonloppuna ilmestyi Pixel 8 Prohoni tuki ruumiinlämmön mittaamiselle. Sovellus ei päivittynyt, mutta tuo optio vain ilmestyi siihen yhtäkkiä. Pikaisella testaamisella pariin eri otteeseen vaikuttaa varsin tarkalta. Ero korvakuumemittariin, on testeissäni ollut maksimissaan 0.1C
 
Liittynyt
03.01.2019
Viestejä
766
9 Pro XL pari viikkoa ollut käytössä. Hyvin vastannut omia tarpeita tähän asti. Näyttöön oli aika nopeasti tullut joku pieni hiertymäjälki, kun en ole ehtinyt suojaa siihen pistää. Ensi viikolla tulee postissa Google storesta suojalasi.

DNA teki mukavat ja pudotti vaihtoluurin hyvityshintaa Oneplus 9 Prosta aika rajusti. Ennakkotilatessa laskurin mukaan vaihtohyvitys oli 109€ ja siitä viikko eteenpäin 30€. No täytyy silti viedä, kun siinä on latausportin kanssa ongelmia ja akkukin loppuun käytetty - ei jaksa myydä eteenpäin.
Onko jollain tiedossa käyttääkö DNA ja Elisa samaa puljua hyvityshinnan arvioimiseen? Sain sellaisen käsityksen Elisalta että käyttävät ulkopuolista toimijaa tähän...

Itsekin sain alustavan arvion 104€ hyvityshinnasta, mutta nyt alkoi jännittämään että käykö itselläkin samoin kuin sulla... Viimeistään huomenna pitäisi toimittaa vaihtoluuri myymälään eli päätös pitäis tehdä suht pian että myynkö itse vai en.
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
434
Viikonloppuna ilmestyi Pixel 8 Prohoni tuki ruumiinlämmön mittaamiselle. Sovellus ei päivittynyt, mutta tuo optio vain ilmestyi siihen yhtäkkiä. Pikaisella testaamisella pariin eri otteeseen vaikuttaa varsin tarkalta. Ero korvakuumemittariin, on testeissäni ollut maksimissaan 0.1C
En ollut tällaisesta kuullutkaan. Mistä ja miten tuo sen mittauksen tekee?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 200
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
252 229
Viestejä
4 388 429
Jäsenet
72 957
Uusin jäsen
VeLaa

Hinta.fi

Ylös Bottom