Pixel-puhelimet

Liittynyt
24.10.2017
Viestejä
419
Väittämä oli ettei niitä ollut myynnissä. Gigantista sai 6a mallia 299e about 1/2v julkaisusta.
Uotellaan nyt ensin BlackFriday ja Joulun jälkeiset alet,mistä ostin silloin Gigantista tuon 6a 299€.
399€ voisi olla 8a hinta,kaikkihan on kallistunut huimasti parissa vuodessa.
 

nonnzz98

Mini-ITX ❤️
Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2017
Viestejä
826
Itselle näyttää -50€ kun tilaa samalla 31€ 5G liittymän...jep,jep,eihän siinä jos tuollaiselle on tarvetta.
Taitanee riippua jotenkin tapauskohtaisesti, kun matkapuhelinfoorumilla joillekin tarjottu -100€. Ehkä kalliimmasta liittymästä saa enemmän tjsp
 
Liittynyt
18.04.2024
Viestejä
473
Miten tuo DNA lisävaihtari toimii, ottavatko minkä tahansa puhelimen "vaihdossa" ja hyvittävät sen 200€ siitä?

"200 € lisävaihtohyvitys vanhasta puhelimesta tai tabletista

DNA hyvittää ehjistä ja toimivista puhelimista ja tableteista vaihdossa uuteen laitteeseen jopa 600 €. Vaihtohyvitys ei voi ylittää uuden laitteen hintaa ja vaihtolaite tulee palauttaa DNA Kauppaan.

Osta Google Pixel 9 Pro tai Pro XL -puhelin ja saat ylimääräisen 200 € lisävaihtohyvityksen vanhasta puhelimestasi tai tabletistasi. Eli jopa 600 + 200 euroa!"



Tilasin siis Pixel 9pro, niin vienkö vain vanhan toimivan kiinan puhelimen vuodelta 2010 liikkeeseen ja he antaa mulle 201€ hyvitystä?
 

jos

Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
606
Tilasin siis Pixel 9pro, niin vienkö vain vanhan toimivan kiinan puhelimen vuodelta 2010 liikkeeseen ja he antaa mulle 201€ hyvitystä?
Olen ymmärtänyt että antavat hyvityksen kaikista älypuhelimista. Annoin aikanaan vanhan Galaxy Trend -puhelimen vaihdossa Galaxy S23:een. Myyjä piippasi paketista viivakoodin kun sellainekin oli vielä tallessa.

Puhelimen ei tarvitse löytyä Dna:n sivuilla olevasta listasta, sillä omakaan vaihtari ei löytynyt.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.04.2024
Viestejä
473
Olen ymmärtänyt että antavat hyvityksen kaikista älypuhelimista. Annoin aikanaan vanhan Galaxy Trend -puhelimen vaihdossa Galaxy S23:een. Myyjä piippasi paketista viivakoodin kun sellainekin oli vielä tallessa.

Puhelimen ei tarvitse löytyä Dna:n sivuilla olevasta listasta, sillä omakaan vaihtari ei löytynyt.
No näin olen itsekin ymmärtänyt, ajattelin vain varmistaa vielä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
249 905
Viestejä
4 352 345
Jäsenet
72 532
Uusin jäsen
Tietojenkalastaja

Hinta.fi

Ylös Bottom