Pixel-puhelimet

Liittynyt
08.01.2023
Viestejä
2 190
Itse olen yleensä tilannut suoraan googlen saksan kaupasta käyttämällä forward2me/mailboxde.com palveluita.

Amazon.de taisi myös tarjota 8 sarjaa heti julkkarissa. Amazonilla tosin jää saamatta mahdolliset kaupanpääliset kun ne pitää tilata erikseen ja eivät lähetä niitä kuin saksalaiseen osoitteeseen ja eivät salli uudelleenlähetyspalveluita. Googlelta tulee nuo mahdolliset kaupanpääliset aina smassa tilauksessa mukana.
 
Liittynyt
18.04.2024
Viestejä
339
Itse olen yleensä tilannut suoraan googlen saksan kaupasta käyttämällä forward2me/mailboxde.com palveluita.

Amazon.de taisi myös tarjota 8 sarjaa heti julkkarissa. Amazonilla tosin jää saamatta mahdolliset kaupanpääliset kun ne pitää tilata erikseen ja eivät lähetä niitä kuin saksalaiseen osoitteeseen ja eivät salli uudelleenlähetyspalveluita. Googlelta tulee nuo mahdolliset kaupanpääliset aina smassa tilauksessa mukana.
Katsoin tuota Forward2me palvelua ja vaikutti hyvin selkeältä, tein tilin ja laitoin osoitteet valmiiksi.

Koska jos sieltä Googlelta on saatavilla kaupanpäälisiä, niin siinä säästää heti. Mites toi Google store toimii, pitääkö sinne olla kirjautuneena, koska silloin heittää automaatisesti Suomeen?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 073
Viestejä
4 316 632
Jäsenet
71 970
Uusin jäsen
blacknex

Hinta.fi

Ylös Bottom