Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei tuota ole pakko ottaa käyttöön ja maksaa. Tänä vuonnakin toi oli maksullinen, mutta sitten keväällä siitä tehtiinkin ilmainen. Ja tuo pitää siis ottaa käyttöön joka vuosi uudestaan jos sen haluaa, eli ei ole mitään automaattista veloitusta.Ei hyvänen aika, tuo Pivoon liitettävä Cityshoppari-hässäkkä on näköjään maksullinen "etupalvelu":
CityShoppari 2018
Vuoden loppuun saakka se on ilmainen, mutta sen jälkeen pitäisi maksaa 9,90€ (sitä en tiedä kuinka usein tuo maksu pitää suorittaa). Ei kyllä tulisi mieleenkään maksaa senttiäkään moisesta, kun en ole nähnyt siellä yhtään hyödyllistä etua. Toivottavasti eivät veloita automaattisesti sen jälkeen kun tuo ilmainen jakso päättyy.
Olen laiska enkä jaksa lukea kaikkia 150 viestiä. Joko vihdoin osuuspankin asiakas voi jättää lompakon kotiin ja maksaa jokaisella bensiksellä, torikioskilla ja kaupassa kotimaassa puhelimella minkä tahansa summan?
OK, kiitos vastauksesta. Täytyykö puhelimessa olla joku näyttölukitus, jotta pivo toimii?Jos puhelin on Android NFC'llä ja maksupäätteessä tuki NFC'lle niin kyllä, voinut jo vuosia. Jos löytyy Apple niin ei, koska onhan tuo Pivo nyt niin amazing.
Ei tietenkään ole pakko, enhän minä niin sanonutkaan.Ei tuota ole pakko ottaa käyttöön ja maksaa. Tänä vuonnakin toi oli maksullinen, mutta sitten keväällä siitä tehtiinkin ilmainen. Ja tuo pitää siis ottaa käyttöön joka vuosi uudestaan jos sen haluaa, eli ei ole mitään automaattista veloitusta.
Tähän on pakko kommentoida edelleen, että ei toiminut ainakaan yhdessä paikallisessa uudehkossa K-Marketissa vielä viime keväänä, kun maksu oli yli 25€. Se jäi mieleen, kun erityisesti sitä oikein kokeilin. Tiskin takana oli ko. kaupan kauppias, joka ei ollut siinä vaiheessa kuullutkaan että lähimaksulla voisi ylipäätään maksaa sitä suurempia ostoksia. En osaa sanoa minkä kaikkien komponenttien ja minkä asetusten pitää olla ajan tasalla, jotta tuo voisi toimia, mutta toivotaan että tilanne olisi nykyisellään parempi. Ketjussa ainakin on kommentteja siihen suuntaan, että olisi.Jos puhelin on Android NFC'llä ja maksupäätteessä tuki NFC'lle niin kyllä, voinut jo vuosia. Jos löytyy Apple niin ei, koska onhan tuo Pivo nyt niin amazing.
Tähän on pakko kommentoida edelleen, että ei toiminut ainakaan yhdessä paikallisessa uudehkossa K-Marketissa vielä viime keväänä, kun maksu oli yli 25€. Se jäi mieleen, kun erityisesti sitä oikein kokeilin. Tiskin takana oli ko. kaupan kauppias, joka ei ollut siinä vaiheessa kuullutkaan että lähimaksulla voisi ylipäätään maksaa sitä suurempia ostoksia. En osaa sanoa minkä kaikkien komponenttien ja minkä asetusten pitää olla ajan tasalla, jotta tuo voisi toimia, mutta toivotaan että tilanne olisi nykyisellään parempi. Ketjussa ainakin on kommentteja siihen suuntaan, että olisi.
Näin olen lukenut, mutta ajattelin vaan huomauttaa, että ei se taida ihan itsestäänselvää olla edelleenkään että toimisi aina ja kaikkialla.Onnistuu kyllä, ite oon maksanut Pivolla ja Nordea Walletilla/GPay ainakin 400€ ostoksia ongelmitta.
Niinhän sitä aina sanotaan. Oli se vika nyt sitten missä tahansa, niin on se siinä maksutilanteessa aika helkutin noloa, varsinkin jos on jättänyt lompakon kotiin ja naiivisti kuvitellut että kyllä minä tällä luurilla pärjään.Varmaan joku maksupääteongelma jos ei oo toiminut.
Mielestäni tuo on ihan hyvä. Riippuu toki paljon asuinpaikasta, mutta ainakin Helsingissä tuolla saa brunssipaikoista 2 yhden hinnalla tarjouksia joissa säästää monesti joku 20€/kerta. Joku vuosi ostin kengät -25% tuolla. Ja vaikka ei mitään löytyisikään niin eihän tuosta mitään haittaakaan ole.Ei tietenkään ole pakko, enhän minä niin sanonutkaan.
Ihmettelin vaan, että miksi ylipäätään kukaan maksaisi tuosta, kun tarjoukset ovat niin harvassa ja verrattain huonoja? Vähän tulee sama fiilis, kuin että maksaisi siitä että saa mainoksia kotiin postiluukusta.
Veloituksen osalta en löytänyt mitään mainintaa Cityshopparin käyttösäännöistä/ohjeistuksesta, mutta se sopii ihan hyvin tähän "tehtiin vähän sinne päin" -tyyppiseen konseptiin, mikä tuo koko Pivokin tuppaa olemaan.
Niin, siitä hetkellisesti tarjolla olevasta ilmaisesta jaksosta ei ole haittaa, mutta muuten se maksaa 10€/vuosi. Ostakoon ken haluaa, mutta ei oikein uppoa minulle idea siitä, että pitää maksaa jostakin etukortista, kun ei ole edes takeita että sinne tulee sellaisia tarjouksia, joita voi itse hyödyntää.Ja vaikka ei mitään löytyisikään niin eihän tuosta mitään haittaakaan ole.
Niin, siitä hetkellisesti tarjolla olevasta ilmaisesta jaksosta ei ole haittaa, mutta muuten se maksaa 10€/vuosi. Ostakoon ken haluaa, mutta ei oikein uppoa minulle idea siitä, että pitää maksaa jostakin etukortista, kun ei ole edes takeita että sinne tulee sellaisia tarjouksia, joita voi itse hyödyntää.
OP omistajajäsenille ilmainen.
Niin, vuoden 2018 loppuun saakka, kuten tällä hetkellä kaikille muillekin. Sen jälkeen se maksaa 9,90€.OP omistajajäsenille ilmainen.
OPn omistaja-asiakkaana saat CityShoppari-kortin Pivosta maksutta 8.5.2018 alkaen (norm. 9,90 €). Etu on voimassa vuoden 2018 loppuun asti.
Ei kyllä ollut tänä vuonna, alkuvuodesta olisi pitänyt maksaa ja jossain kohtaa muuttui omistaja-asiakkaille ilmaiseksi.
Niin, vuoden 2018 loppuun saakka, kuten tällä hetkellä kaikille muillekin. Sen jälkeen se maksaa 9,90€.
OPn omistaja-asiakkaan edut
Tuo on ollut jo monta vuotta ilmainen, joten uskoisin, että taas ensi keväänä tulee ilmaiseksi. Ja noita etuja voi mielestäni selata ilman maksamista ja jonkun ravintola edun kohdalla tuossa säästää monesti jo kerralla yli tuon 10€ joten mielestäni kyllä ihan hyvä tuo city shoppari. Mutta ei nyt liity tähän ketjuun enää kovin oleellisesti.Niin, siitä hetkellisesti tarjolla olevasta ilmaisesta jaksosta ei ole haittaa, mutta muuten se maksaa 10€/vuosi. Ostakoon ken haluaa, mutta ei oikein uppoa minulle idea siitä, että pitää maksaa jostakin etukortista, kun ei ole edes takeita että sinne tulee sellaisia tarjouksia, joita voi itse hyödyntää.
Sama homma upouudella S9+:lla suoraan paketista. Hienoa. Yritin poistella kaikki sovellukset jotka olivat Root enabled yms (jääneet Google accountille roikkumaan vanhasta rootatusta puhelimesta) mutta aina vaan herjaa kehittäjäasetuksista jotka eivät tällä puhelimella koskaan ole edes olleet päällä... Pivo on vaan perseestä.
Päädyin siihen lopputulokseen ja aspa varmisti, että jos puhelimessa on sovelluksia, jotka hyödyntävät root oikeuksia, sovellus herjaa noista kehittäjäasetuksista vaikka ne eivät olisikaan päällä. Yritin sitten poistella kaikki roottia hyödyntävät sovellukset mitä Googlen tililtä palautui, mutta eipä tämä paska-Pivo toiminut silti. Kaipa niillä on listoillaan sitten sovelluksia jotka eivät pää-asiassa ole roottia hyödyntäviä, mutta voivat sitä hyödyntää jos sellaiset oikeudet löytyy... Aika lailla ainoa sovellus mitä jäi mikä voi hyödyntää root oikeuksia (jos sellaiset edes olisi laitteessa...) on Tasker. Ja se on varma että joku paska pankkisovellus lähtee mäkeen ennen Taskeria
Onkos muilla ollut tämmöistä, että pivo ei enää ilmoittele luuriin notifikaationa jos korttia käyttää? Tainnut olla joulukuusta lähtien tommonen mykkä. Luurina Noksun 7+
Ei ilmoita minullakaan, mutta kohta kai pitäisi tulla se isompi päivitys josko se korjaisi asian. Kovasti jo odotan tuota muutenkin niin ei tarvitse mobiilikorttia vaan voi liittää normi kortin pivoon.Oolrait, "kiva" kuulla etten ole nyt ainoa, että nyt omassa luurissa olisi bitti poikittain... ehkäpä tuo korjaantunee sitten jossain päivityksessä
Onkos muilla ollut tämmöistä, että pivo ei enää ilmoittele luuriin notifikaationa jos korttia käyttää? Tainnut olla joulukuusta lähtien tommonen mykkä. Luurina Noksun 7+
Ei ilmoita minullakaan, mutta kohta kai pitäisi tulla se isompi päivitys josko se korjaisi asian. Kovasti jo odotan tuota muutenkin niin ei tarvitse mobiilikorttia vaan voi liittää normi kortin pivoon.
Mitä on poistettu? Olen käyttänyt oikeastaan vaan cityshopparia kunnsaldonkin saa nopeammin katsottua op:n mobiilipankista.Uusi päivitys muuttaa pivon vain huonompaan suuntaan. Ei paljoa kortin lisäämisen mahdollisuus auta, kun muita hyödyllisiä ominaisuuksia poistettu ja lisätty kaikkea turhaa.
Mitä on poistettu? Olen käyttänyt oikeastaan vaan cityshopparia kunnsaldonkin saa nopeammin katsottua op:n mobiilipankista.
Tosin tuo kulutuksen seuranta on ollut ihan mielenkiintoinen, toivottavasti sitä ei ole sitten poistettu.
Mikä järki tuossa nyt on, kun se kulutuksen seurantahan on ollut koko Pivon idea.Se kulutuksen seuranta on juurikin otettu pois tästä uudesta. Kotipizzaa, matkalipun ostamista, tableonline tuli tilalle.
Mikä järki tuossa nyt on, kun se kulutuksen seurantahan on ollut koko Pivon idea.
Itsellä on onnistunut Pivo lähimaksu 2 kertaa joulun jälkeen varmaan 20 yrityksestä. Tätä ennen, vuoden aikana on varmaankin 2 kertaa kun se ei ole onnistunut. Maksu keskeytyy aina ilmoitukseen "Payment failed. Enable the screen lock on your phone and try again.".
Puhelimena Sony Z2 Compact, Pivo versio 2.9.13.
Onko muilla ollut ongelmia viimeisimmän päivytyksen jälkeen lähimaksussa?
Sama homma Oneplus 6:lla. Ennen joulua toimi ongelmitta.Itsellä on onnistunut Pivo lähimaksu 2 kertaa joulun jälkeen varmaan 20 yrityksestä. Tätä ennen, vuoden aikana on varmaankin 2 kertaa kun se ei ole onnistunut. Maksu keskeytyy aina ilmoitukseen "Payment failed. Enable the screen lock on your phone and try again.".
Ihan normaalisti toimii itsellä. Oneplus 6 käytössä. Samoin lähimaksu toimii normaalisti, k-plussaa en ole enää käyttänyt kun teki lähimaksamisesta epävarmempaa (eli ei yleensä toiminut).Onkos muilla ollut tämmöistä, että pivo ei enää ilmoittele luuriin notifikaationa jos korttia käyttää? Tainnut olla joulukuusta lähtien tommonen mykkä. Luurina Noksun 7+
Itsellä on onnistunut Pivo lähimaksu 2 kertaa joulun jälkeen varmaan 20 yrityksestä. Tätä ennen, vuoden aikana on varmaankin 2 kertaa kun se ei ole onnistunut. Maksu keskeytyy aina ilmoitukseen "Payment failed. Enable the screen lock on your phone and try again.".
Eikö tuohon Google Payhin voi lisätä S-ryhmän bonuskorttia? Bonuskorttia voi ilmeisesti käyttää tuon oman sovelluksen kautta mutta miten nämä toimii ristiin toistensa kanssa siinä maksutilanteessa?
Ei saa, koska OP ei tue. Vain Danske ja Nordea näistä suomalaisista mukana.Saako Google Payhin liitettyä Op:n korttia?