Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistäs tässä on kyse? Jotain spaghetti bolognese tyylistä reilulla salaatilla tms?
Mistäs tässä on kyse? Jotain spaghetti bolognese tyylistä reilulla salaatilla tms?
Hyh hyh. Kuka ihminen pystyy tollasta syömään?Testasin Hesen Halloumi-burgerin:
Maku oli tyypillistä heseä eli majoneesipulla, itsellä ei sitä mitään vastaan. Mutta mutta, ulkoasu oli niin epäilyttävä että alkoi etoa aina kun tuota katsoi. Koko hampparin alas saaminen vaati ponnistelut. Ei kiitos, en ota enää samaa uudestaan. 1/5
Paksu pulla ainakin.Testasin Hesen Halloumi-burgerin:
Maku oli tyypillistä heseä eli majoneesipulla, itsellä ei sitä mitään vastaan. Mutta mutta, ulkoasu oli niin epäilyttävä että alkoi etoa aina kun tuota katsoi. Koko hampparin alas saaminen vaati ponnistelut. Ei kiitos, en ota enää samaa uudestaan. 1/5
Näyttää olevan tyypillinen kaupan valmis pulla tuossa. Kuiva ja paksu.Tuli testattua tuo Scanburgerin juustoateria:
Näyttää olevan tyypillinen kaupan valmis pulla tuossa. Kuiva ja paksu.
Missä vaiheessa tota on ruvettu maustamaan jollain grillimausteella?Pitkästä aikaa tuli käytyä hesellä ja napattua juustohampurilainen. Oli kyllä aika surkea esitys. Pihvi paperinohut, mutta pahinta oli, että sen päälle oli laitettu älyttömästi sitä suolaista ja pahanmakuista grillimaustetta. Miksi ihmeessä? Tykkääkö joku muka tuosta? Macin suola & mustapippuri on paljon parempi.
Aina sitä on siellä ollut. Ehkä et vain huomaa sitä.Missä vaiheessa tota on ruvettu maustamaan jollain grillimausteella?
Ei ainakaan viel pari kk sit.
Näköjään ainakin nyt listattuna. En kyl tosiaan ole aikasemmin kiinnittäny huomiota että ois mitenkään erityisen maustettu ns. ketjuburgeriks.Aina sitä on siellä ollut. Ehkä et vain huomaa sitä.
Kannattaa sivuilta ainesosaluettelo katsoa.
Joo, en itsekään ole aikaisemmin tuohon huomiota kiinnittänyt, reilu pari vuotta varmaan viime käynnistä. Oisko kesähessulta lipsahtanut vähän liikaa, mut turhaa joka tapauksessa.Näköjään ainakin nyt listattuna. En kyl tosiaan ole aikasemmin kiinnittäny huomiota että ois mitenkään erityisen maustettu ns. ketjuburgeriks.
Lapsille kun on tilannut Hesestä hampparin pelkällä ketsupilla, niin joka kerta viimeiset viisi vuotta on kyselty "saako olla grillimaustetta?" No ei saa, vai onko se ketsuppia hä?Missä vaiheessa tota on ruvettu maustamaan jollain grillimausteella?
Ei ainakaan viel pari kk sit.
Ihan mielenkiinnosta, minkä ikäisille lapsille tällaisia tilataan? Itse muistelen että kun joskus kolmosluokalla tuli kovaksi jutuksi käydä mäkkärissä syömässä, niin meillä pikemminkin kerskailtiin sillä että kuka jaksaa syödä isoimman aterian. Jos joku jaksoi syödä plus-aterian niin sitä pidettiin että kyllä on kova jätkä.Lapsille kun on tilannut Hesestä hampparin pelkällä ketsupilla,
Mulla on esiteininä vielä kaveri joka nakkarilta tilas aina lihapiirakan kahdella nakilla ja ketsupilla. Ei mitään muuta. Mun mielestä tollainen on todella mauton.Ihan mielenkiinnosta, minkä ikäisille lapsille tällaisia tilataan? Itse muistelen että kun joskus kolmosluokalla tuli kovaksi jutuksi käydä mäkkärissä syömässä, niin meillä pikemminkin kerskailtiin sillä että kuka jaksaa syödä isoimman aterian. Jos joku jaksoi syödä plus-aterian niin sitä pidettiin että kyllä on kova jätkä.
En muista kyllä että omat porukat olisi ikinä tilannut hamppareita lapsille vajailla mausteilla, niin kauan kuin muistan olen syönyt kaikilla mausteilla. Joskus 12v ikäisenä pyöräilin itse snägärille (joka oli muuten lähempänä kuin mäkkäri), ja sieltä vakiotilaus oli hampurilainen kaikilla mausteilla. Maksoi muistaakseni 3€ tuohon maailmanaikaan.
Alle kouluikäisiä ovat, että eivät ihan vielä lähde omin päin ostelemaan mitään.Ihan mielenkiinnosta, minkä ikäisille lapsille tällaisia tilataan? Itse muistelen että kun joskus kolmosluokalla tuli kovaksi jutuksi käydä mäkkärissä syömässä, niin meillä pikemminkin kerskailtiin sillä että kuka jaksaa syödä isoimman aterian. Jos joku jaksoi syödä plus-aterian niin sitä pidettiin että kyllä on kova jätkä.
En muista kyllä että omat porukat olisi ikinä tilannut hamppareita lapsille vajailla mausteilla, niin kauan kuin muistan olen syönyt kaikilla mausteilla. Joskus 12v ikäisenä pyöräilin itse snägärille (joka oli muuten lähempänä kuin mäkkäri), ja sieltä vakiotilaus oli hampurilainen kaikilla mausteilla. Maksoi muistaakseni 3€ tuohon maailmanaikaan.
Joo, useissa perheissä pelätään antaa mausteita lapsille.Hamppari pelkällä ketsupilla tuntuu kyllä siltä että vegeperheestä kyse, kyllä meillä lapset on aina sen pihvin ottaneet mukaan ketsupin ja juuston lisäksi, nykyään menee (6v+8v) kaikilla mausteilla.
Olet melkein yhtä terävä kuin Hesen myyjät. Ainakin kolme kertaa on tiedusteltu, että "ai eiks tuu pihvii vai?" Vaikka siis olen aina sanonut: "lasten ateria hampurilaisella, mausteeksi vain ketsuppia".Hamppari pelkällä ketsupilla tuntuu kyllä siltä että vegeperheestä kyse, kyllä meillä lapset on aina sen pihvin ottaneet mukaan ketsupin ja juuston lisäksi, nykyään menee (6v+8v) kaikilla mausteilla.
On noille tarjottu pari kertaa vahingossa täytteillä. Palautetta annettiin allekirjoittaneelle virheellisestä tilauksesta varsin äänekkäästi.Joo, useissa perheissä pelätään antaa mausteita lapsille.
Sovelluksella. Ei taida tulla enää kuponkeja.Olen käynyt viimeksi Hesessä n. 10 vuotta sitten ja nyt tekisi mieli kunnon majoneesiburgeria. Onko mega ateriaan saatavilla alennuskuponkeja yms? Ei viitsi noita hesen kalliita normihintoja maksaa.
Pitääkö tehdä tili?Sovelluksella. Ei taida tulla enää kuponkeja.
99% varmuudella. Ei ole itellä appia.Pitääkö tehdä tili?
Itse käyn tyyliin viikoittain hesessä, enkä silti käytä kuponkeja. Joskus aikoinaan käytin, mut sit siirryin tilauksiin joita ei kupongeissa ole. Kanatortilla-ateriaa harvemmin taitaa kupongeissa olla?Täytyy kyllä ihastella toisten vaivannäköä että säästää mahdollisesti euron tai kaksi kun 10v välein käy Hesessä..
En tiedä onko enää, mutta mäkissä oli jossain välissä lounaspassi josta sai ateriasta leiman ja joka kymmenes ilmainen. Se tuli leimattua ja ilmainen ateria vaikka siinä se puolisentoista vuotta menikinItse käyn tyyliin viikoittain hesessä, enkä silti käytä kuponkeja. Joskus aikoinaan käytin, mut sit siirryin tilauksiin joita ei kupongeissa ole. Kanatortilla-ateriaa harvemmin taitaa kupongeissa olla?
Mulla on myös se jäsenyys ja keräsin joskus pisteitä, mut lopetin ku tajusin et 100 vierailun jälkeen saldoa oli tyyliin 4€. Ei maksa vaivaa.
Subway on ainoa jonka kantis-järjestelmässä on jotain järkeä. Taitaa olla joka 11 subi ilmainen aina.
Niin joo tää. Oon vissiin ikuisesti kulta-tasolla kun aina kun näytän korttia tarjotaan tuota.Kulta-tasolla joka ei kovin paljoa ostoja vaadi saa jo "pieni kahvi/tee/kaakao
Noissa hesen jä mäkin itsepalveluhärpäkkeissä on yks aika suuri vika.
Itellä entisajan mäkeissä sai tiskiltä aina juoman ja ranut (ja euron juustot jos tilas) aina suoraan mukaan. Sitten loput tuotiin pöytään kuin valmis. Siinä oli hyvä tarjottimen kanssa sitten hakea ketsupit ja mausteet ja aloitella ranujen tai euron juustojen kanssa ennen "päähampparia". Mutta nykyään jos tilaa pöytiin tarjoilun niin pitää mennä pöytään pönöttämään kunnes kaikki on valmiina ja sitten lähtee tarjottimen kanssa hakemaan ketsuppia ja systeemejä ja osa ehtii jopa alkaa jäähtyä kun kaikki on yhtäaikaa.
Mäkissä käyntikin on ruokiksella vähentyny ku puolet ajasta menee pippeliä venytellessä ja ruokaa odotellessa ja sitten kaikki tulee kerralla ja joutuu hotkimaan entistä pahemmin.
Tossa on vaan pari muuttujaa.Kyllä mä ainakin kämmenelläni saan ne 3 ketsuppitötsää ja servettejä valmiiksi pöytään odottamaan aterian saapumista.
Tästä syystä menen aina tiskille tilaamaan. Burger Kingillä ranskalaiset saa vasta hampurilaisen kanssa, mutta saapa sentään mukin juomalle etukäteen, mikä ei maatilta tilatessa onnistu.Noissa hesen jä mäkin itsepalveluhärpäkkeissä on yks aika suuri vika.
Itellä entisajan mäkeissä sai tiskiltä aina juoman ja ranut (ja euron juustot jos tilas) aina suoraan mukaan. Sitten loput tuotiin pöytään kuin valmis. Siinä oli hyvä tarjottimen kanssa sitten hakea ketsupit ja mausteet ja aloitella ranujen tai euron juustojen kanssa ennen "päähampparia". Mutta nykyään jos tilaa pöytiin tarjoilun niin pitää mennä pöytään pönöttämään kunnes kaikki on valmiina ja sitten lähtee tarjottimen kanssa hakemaan ketsuppia ja systeemejä ja osa ehtii jopa alkaa jäähtyä kun kaikki on yhtäaikaa.
Mäkissä käyntikin on ruokiksella vähentyny ku puolet ajasta menee pippeliä venytellessä ja ruokaa odotellessa ja sitten kaikki tulee kerralla ja joutuu hotkimaan entistä pahemmin.
Mäkissä ei onnistu. Ei saa tiskiltä mitään mukaan. Hesessä muistaakseni sai vielä tarjottimen ja ranut ja juoman jos tiskiltä tilas.Tästä syystä menen aina tiskille tilaamaan. Burger Kingillä ranskalaiset saa vasta hampurilaisen kanssa, mutta saapa sentään mukin juomalle etukäteen, mikä ei maatilta tilatessa onnistu.
No jopas. Missä kaupungissa tällaista on? Vaasassa - ainakin vielä kesäkuussa kun aiempi Mäkkäri oli auki ennen uuden valmistumista - sai kyllä aina tiskiltä vähintään juoman mukaan. Yleensä ranskalaiset ja valmiina olevat hampurilaisetkin, vaikka osa olisi pitänyt tuoda pöytään. Samoin Hesessä saa osan ruoista kyllä mukaan tiskiltä.Mäkissä ei onnistu. Ei saa tiskiltä mitään mukaan. Hesessä muistaakseni sai vielä tarjottimen ja ranut ja juoman jos tiskiltä tilas.
Hyvinkäällä. Kolme kertaa käyny rempan jälkeen. Kerran automaatilla, kaks tiskillä. Aina sama juttu. Mitään ei saa mukaan vaan pelkän standin missä tilausnumero.No jopas. Missä kaupungissa tällaista on? Vaasassa - ainakin vielä kesäkuussa kun aiempi mäkkäri oli auki ennen uuden valmistumista - sai kyllä aina tiskiltä vähintään juoman mukaan. Yleensä ranskalaiset ja valmiina olevat hampurilaisetkin, vaikka osa olisi pitänyt tuoda pöytään.
Jos Vaasan uudessa paikassa on sama meno, niin taidan viedä vatsani jatkossa Burger KingiinHyvinkäällä. Kolme kertaa käyny rempan jälkeen. Kerran automaatilla, kaks tiskillä. Aina sama juttu. Mitään ei saa mukaan vaan pelkän standin missä tilausnumero.
Koskee näitä tilausautomaatilla olevia paikkoja ainoastaan Mäkkärin hampurilaisten tekotapaan mullistus: Tätä suosittua kysymystä et voi enää esittääHyvinkäällä. Kolme kertaa käyny rempan jälkeen. Kerran automaatilla, kaks tiskillä. Aina sama juttu. Mitään ei saa mukaan vaan pelkän standin missä tilausnumero.
Nojust. Loppu kyllä itellä ruokiksella mäkissä käynti.Koskee näitä tilausautomaatilla olevia paikkoja ainoastaan Mäkkärin hampurilaisten tekotapaan mullistus: Tätä suosittua kysymystä et voi enää esittää
Joo. Kuka hullu haluaa vastatehdyn hampurilaisen. Kyllä sen pitää ainakin viis minsaa maata ensin tiskillä.Nojust. Loppu kyllä itellä ruokiksella mäkissä käynti.
Paitti että ne euron juustot kuitenkin makaa siellä pöydällä ranujen kanssa odottamassa Big Mackiä ku mä pönötän pöydässä. On nimittäin ranut ja juustot ollu poikkeuksetta jäähtyneitä kun ovat pöytään saapuneet.Joo. Kuka hullu haluaa vastatehdyn hampurilaisen. Kyllä sen pitää ainakin viis minsaa maata ensin tiskillä.
Mä tilaan sen euron juuston BM:n seuraksi kahdesta syystä. En syö ranuja, ja käärin sen BM:n siihen euron juuston paperiin. Siistimpi syödä. Eli aina se juusto alkuruuaksi. BM toki venaa siinä boksissa sen pari minsaa. Silti tykkään tiedosta, että se luultavasti oli tuore tuodessa.Paitti että ne euron juustot kuitenkin makaa siellä pöydällä ranujen kanssa odottamassa Big Mackiä ku mä pönötän pöydässä. On nimittäin ranut ja juustot ollu poikkeuksetta jäähtyneitä kun ovat pöytään saapuneet.
Juu mä kanssa käytän juuston paperin BM:iin. Kumma ettei siinä ole omaa kunnon käärettä mukana. Vaihtaisivat sen paskantärkeen pahvirasian kääreeseen.Mä tilaan sen euron juuston BM:n seuraksi kahdesta syystä. En syö ranuja, ja käärin sen BM:n siihen euron juuston paperiin. Siistimpi syödä. Eli aina se juusto alkuruuaksi. BM toki venaa siinä boksissa sen pari minsaa. Silti tykkään tiedosta, että se luultavasti oli tuore tuodessa.
Oikein. Hese ei kyllä sovi omaankaan makuun. Pienet ranut ja aina liikaa majoneesia. Tosin Se kebabpitamikälie oli hyvä mutta sitäkään ei enää saa.Mulla tosin loppui Mäkkärissä käynti lounaalla, kun uuden konttorin lähistöllä ei ole kuin Hese. Ja siellähän mä en käy, oon mieluummin ilman.
Hesessä on myöskin todella mauttomat ranskalaiset. Mäkkärin ranskalaisissa on todella hyvä maku.Oikein. Hese ei kyllä sovi omaankaan makuun. Pienet ranut ja aina liikaa majoneesia. Tosin Se kebabpitamikälie oli hyvä mutta sitäkään ei enää saa.
Ja pienet. Herranjumala että hesen ranut on pieni annos.Hesessä on myöskin todella mauttomat ranskalaiset. Mäkkärin ranskalaisissa on todella hyvä maku.
Jeps. Hesen ranut on taidettu tehdä jostain perunamuussista. Mäkin ranut tuntuu olevan ihan kunnon perunoista tehty.Ja pienet. Herranjumala että hesen ranut on pieni annos.