Pieniä kysymyksiä & vastauksia autoista ja liikenteestä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja w!rd
  • Aloitettu Aloitettu
Löytyi mieluinen auto ja laitoin jo tarjouspyynnon menemään. Kuitenkin nyt huomasin kuvissa, että ilmeisesti peräkärry on osunut puskuriin. Valon taittumisesta päätellen puskuri on mennyt ihan lommolle ja maaliakin on lähtenyt.

Mitenköhän vaikea ja kallis tuota on korjata? Varmaan pitäisi yrittää tinkiä autoliikkeen piikkiin.

18281.jpg
Autoliike ei tee tuolle mitään

Autoliike ei tee tuolle mitään
Useinkin tekee jos pyytää. Tietty riippuu onko ostajia jonoksi asti. Mutta jos kauppaa aletaan hieromaan niin itse olen saanut tingittyä kaupan yhteyteen mm. alkuperäisen bose vahvistimen korjauksen, tuulilasin vaihdon ja lommojen korjauksia. Tuttavat on saaneet esim. myllytyksiä ja ppf teippauksia. Ärsyttää muutenkin kun itse pitää autoja keskimääräistä paremmin ja vaihdokeissa on aina "elämän jälkiä".

Simppelifiksi olisi tietysti laittaa tuohon se liimattava suojamuovi, joka on juurikin noita varten olemassa. Toki, sitten siinä on se suojamuovi.

Useinkin tekee jos pyytää. Tietty riippuu onko ostajia jonoksi asti. Mutta jos kauppaa aletaan hieromaan niin itse olen saanut tingittyä kaupan yhteyteen mm. alkuperäisen bose vahvistimen korjauksen, tuulilasin vaihdon ja lommojen korjauksia. Tuttavat on saaneet esim. myllytyksiä ja ppf teippauksia. Ärsyttää muutenkin kun itse pitää autoja keskimääräistä paremmin ja vaihdokeissa on aina "elämän jälkiä".

Itse olen saanut toisen vuoden lisäturvan, toiset matot, turvaverkon ja puuttuneen laturijohdon mukaan. Oli jäänyt edellisen matkaan ja myyjä heti ymmärsi hoitaa mainitessa.

Olen myös kuullut vastauksen, että kyseessä on käytetty niillä varusteilla ja siinä kunnossa missä ovat sen saaneet.

Toiseen suuntaan olen myös vaihtoon menevän auton tuulilasin vaihtanut vakuutukseen, kun aiemmin ei ollut ehtinyt/jaksanut.

Itsekkin käytön jälkien kanssa tuskaillut ja kuullut tutuilta myös kuittailua, kun kriteerit on tiukat ja pitäisi löytyä yhtä tarkalta omistajalta tuleva mikä ei ole harjapesua nähnyt tai lumiharjalla hierottu. Onneksi ei ole rahaa tai halua ostaa uusia niin ei tarvitse kuljetusvaurioiden korjauksista ennen luovutusta murehtia.

Statistiikka

Viestiketjuista
304 626
Jäsenet
82 510
Uusin jäsen
Janihanc

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom