Tällaistako se persuvihaajien keskustelu nyt on? Ei faktoilla mitään väliä? Sinä yrität käyttää MINUN mielipiteitäni siihen, että perustelet Perussuomalaisten rasismia

Mitä helvettiä oikeasti?
Jos minä olen rasisti, niin miten hitossa sinä sillä perusteella väität että Persut ovat rasisteja?
Ja paino sanalla jos, sillä ei nuo minunkaan mielipiteet ole rasismia. Ellei sitten raiskaajien vastustaminen ole mielestäsi rasismia? Tai islamin vastustaminen. Ehkä nyt olisi syytä kerrata itselleen, että mitä rasismi tarkoittaa.
Mutta pointtina kuitenkin se, että älä nyt hyvä ihminen yritä väittää persuja rasistiksi sillä perusteella, mitä joku random nimimerkki foorumilla sanoo.
Et voi olla tosissasi?

Siis kun minä sanon, että joku Vasemmistoliiton ja Vihreiden äänestäjä voi pitää perussuomalaisten politiikkaa rasistisena, olen persuvihaaja?
Siis tuosta
yhdestä väitteestä voi päätellä, että minä vihaan persuja, mutta samaan aikaan kukaan, ei siis kukaan voi mitenkään päätä johtopäätökseen, että
perussuomalaisten politiikka on hänelle itselleen liian rasistista? En käsitä miten voi samaan aikaan tulkita yhden viestin vihaamiseksi, mutta perussuoalaisten kymmenet lausunnot, jotka ihan selvästi voi tulkita kokonaisia ihmisryhmiä halventaviksi, niitä ei siis voi arvioida ihmisryhmiä halventaviksi ja rasistisiksi?
Tässäkään ei ole mitään rasismla, vaikka värikkäitä kielikuvia käytetäänkin. Käsittääkseni vuohipaimen on ihan validi ammatti.
Tuleeko sinulle jotenkin yllätyksenä, että kaikki eivät ole ihan samaa mieltä?
Kyllä minä ymmärrän että perussuomalaisten mielestä noissa jutuissa ei ole mitään rasistista, mutta minun väitteeni olikin, että Vasemmistoliiton ja Virheiden kannattajien mielestä ne ovat juuri sitä, eikä kyse ole tietämättömyydestä. Jos ei halua, että oman puolueen politiikkaa pidetään rasistisena, ei kannata käyttää sellaista kieltä, joka on jonkun toisen mielestä rasistista. Ja olen aivan varma, että jos joku pitää persujen politiikkaa liian rasistisena itselleen, niin nämä sinun selittelyt pikemminkin vain vahvistavat sitä käsitystä kuin hälventävät.
Tätä en käsitä, että samaan aikaan
1. väität hyvin kevyin perustein minun vihaavan perussuomalaisia
2. sinusta on kummallista, että joku toinen vetää herneet nenään tuollaisista "värikkäistä kielikuvista".
Tässä on mielestäni aivan ilmiselvät tuplastandardit käytössä, toiset persuille ja toiset kaikille muille.
Tämä näkyy tässäkin säikeessä monta monituista kertaa
, lainaan itseäni
:
"Toisaalta useilla perussuomalaispoliitikoilla ja heidän äänestäjillään tuntuu olevan kummallinen tapa olettaa, että heidän ajatukset sopimuksista ja laeista ovat suuren enemmistön kanta, vaikka samaan aikaan puolueen kannatus on 13% luokkaa."