• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Perussuomalaiset

Asiaton käytös - toistuva keskustelun häirintä ja yksipuolinen julistaminen
On se kyllä varmasti ihan saatanan raskasta elää joku helvetin persunaamari päässä, sääliksi käy kyllä näitä raukkoja kun vassarit on kimpussa koko ajan, jättäkää nyt hyvät ihmiset nämä syyttömät ihmiset rauhaan, ettetkö te nää että siellä kärsitään jo ihan saatanasti!

Tästäkin on ihan turha puhua mitään paskaa, kyllähän joku lentokapteeni ja emäntä on aina väärässä ku joku persunaamari päässä vähän perseilee, kyllähän se on helppo tollasta katella omalla työpaikalla .

Viimeksi muokattu:
Sanottiinko nyt siis jossain että olisi oikeasti puhaltanut? Hyppäsi ohi silmien jos näin on. Olen nähnyt vain tekstin jossa kertoo itse puhaltaneensa.
is.fi

Immonen kertoi pyytäneensä itse poliisin paikalle puhalluttamaan hänet, jotta he voisivat yhdessä todeta hänen humaltumisensa tason. Heillä ei ollut alkometriä mukana, joten hän kävi Rajavartiolaitoksen toimipisteessä puhaltamassa.

Immonen itse sanoi puhaltaneensa koneesta poistamisen jälkeen alkometriin lukeman 0,69.

Jos tosiaan ei ollut kyse promilleista, vaan milligrammoista niin varmaan ymmärtänyt että kuuliat ymmärtää sen väärin.

Aseman paarissa otettu jo kunnon tumut ja sitten koneen henkilökunta on arvioinut (seuraavia tapahtumia ajatellen täysin oikein), että tästä ei hyvä seuraa, kun juominen varmaan jatkuu koneessa sitten. Aika paljon olen lentänyt, mutta en koskaan ole vielä nähnyt ketään koneesta poistettavan, joten ihan pelkkä pieni humalatila ei siihen kyllä riitä. Sitten yritetty änkyttää, että ettekö te tiedä kuka mää oon. Vaan jos henkilökunta haluaa jonkun poistaa koneesta, niin se päätös ei taida muuttua sillä, että änkyttää siihen vastaan. Kotiin päästyä juomista jatkettu ja uhriuduttu, kuinka tämä ei suinkaan omasta humalatilasta johtunut, vaan poliittisesta vainosta. Arvokasta kansanedustajan käytöstä ja PS:n Eduskuntaryhmän puheenjohtajan kommentti on suurinpiirtein, että "muttako Kiljunen".

Sinällään hyvä Immosen kannalta, että poistivat koneesta jo ennen lentoa. Olisi paljon raskaammat prosessit, jos olisi pitänyt kesken lennon alkaa häirikköä poistamaan.

Ottaen huomioon, että tuossa on jo ainakin tunnin ellei toisenkin verran rähisty ja oltu muuten niin sanotusti prosessissa ilman lisäviinoja maksan samalla tehdessä töitään, niin on kaveri kyllä aikamoisissa numeroissa ollut koneeseen tullessaan julistamaan kuviteltua kalifin asemaansa.

Ja puhuuhan tuokin kunnosta omaa kieltään, ettei kaveri ole edes ymmärtänyt minkä viranomaistahon puhallutettavana on ollut.

Onkohan lainkaan tajunnut, että tuo 0,69 ei ole promillelukema kun on tätä halunnut julkisuudessa toitottaa. Tuohan osottaa että on ollut todella tuhdissa humalassa. Veikkaan ettei tajunnut ja jos olisi tajunnut, ei olisi tuota puhalluttamista ikinä julkaissut.

Viimeksi muokattu:
Joskus mökillä kun saunottiin ilta ja kaadettiin kirkastakin puhalsin yöllä 1.69 ja olin kyllä aika simoissa.
Ja ennen oli ruorijuopumuksen raja tuo 1.5, mikä oli kyllä aika järjetöntä kun nyt ajattelee.
Ei olisi saanut Immonen ajaa edes venettä ennenvanhaan.

Joskus mökillä kun saunottiin ilta ja kaadettiin kirkastakin puhalsin yöllä 1.69 ja olin kyllä aika simoissa.
Ja ennen oli ruorijuopumuksen raja tuo 1.5, mikä oli kyllä aika järjetöntä kun nyt ajattelee.
Ei olisi saanut Immonen ajaa edes venettä ennenvanhaan.

Nopeasti THL:n alkoholilaskurilla laskettuna, jos 90 kilonen mies kiskoo 8 paukkua jallua tuntiin, niin lopputuloksena on 1,6 promillen kännit.

Että joo, aika vahvat alut on haettu lomareissulle.

Ei valehdellut kylläkään mutta olikohan videon julkaiseminen Immoselta sittenkään fiksua? Toihan todistaa sen, että äijä oli aika räkäkännissä

Ei valehdellut kylläkään mutta olikohan videon julkaiseminen Immoselta sittenkään fiksua? Toihan todistaa sen, että äijä oli aika räkäkännissä
Noh, voihan hän kehaista että videoinnilla saatiin totuus talteen. Eli vaikkaa tiukkaa teki, niin loppupeleissä oli rehellinen ja liian kännissä koneeseen.

Joka tapauksessa harmillinen takaisku PS:lle, koska sakkojen kerääjiä, aseenkantoa ja Hakkaraisen toillailuja on jo nähty. PS:lle kiusallista on se, että heidän vastustajillaan eli Vihreillä ja Vasemmistoliitolla on ollut selkeästi vähemmän kohuja. Se siitä vastuuttomasta vihervasemmistosta tältä näkökannalta katsottuna.

Mielenkiintoisinta on se, että sotkuja imagolle ovat tuottaneet poliisit ja ex-puolustusvoiman everstiluutnantti.

Onhan tämä koko keissi jälleen kerran sellainen rimanalitus Kansanedustajalta ettei paremmasta väliä!
"90kg mies kiskoo 8 paukkua tuntiin" on sellainen määrä, että huhheijakkaa, varsinkin kun edessä on pitkät lennot Aasiaan? Faktahan on, että jotain mölinää on nousuhumalassa koneeseen noustessa aiheuttanut. Siihen on kiinnitetty huomiota ja annettu palautetta. Viesti ei ole mennyt läpi ja vastaus on ollut tyyliin "eksä tiedä kuka mä olen? Mä olen Everstiluutnantti evp Kansanedustaja!". :x3:

No ei ole ensimmäinen kerta kun Kantahenkilökuntaan kuulunut mieshenkilö tuo oman arvonsa ääneen julki. Näitä juttuja kuulee aina silloin tällöin...ovat tottuneet siihen, että muut kuuntelevat heitä ja hän ohjeistaa. Valitettavasti Herra Immonen on ansainnut kaiken paskansa tähän liittyen. Kaiken kruunuksi veti uhriutumisvaihteen päälle, kehui puhaltaneensa 0,69 ja syy olikin vain puoluetausta. Tää herra päätti sitten kerätä koko värisuoran vain ja ainoastaan siksi, että oman toimintansa arviointi on lasten kengissä. Huoh...

Ei valehdellut kylläkään mutta ...
No tässä promille jutussa enemmänkin sanottu sitä että jätti jotain oleellista kertomatta, antoi ymmärtää ihan muuta miten asia oli. Pitänyt ymmärtää että jos sanoo puhaltaneen 0,69 niin se tulkitaan tarkoittavan "promillea" eikä mg litrassa. Tosin vähän epäilen ettei ole ymmärtänyt, mitä mittari näyttänyt, mitä sanottu, ja toki viestii sitä että alkoholin käyttö ylittänyt sen rajan missä se on kohtuullista ja "hallinnassa" (*

Nyt tunnettavuutta niin yleisö ja tietyt lehdet odottaa mitä jatkossa. jos korkki ei mene tiukasti ja pysyvästi kiinni, niin jännitetään pysyykö edes lomareissun kiinni.

(*
Jatkoa, jos uskoo tuossa alkoholimäärässä olevan niin selvinpäin että haluaa puhaltaa, todistaakseen sen , niin tuskin on ensimmäinen virhearvio, no enneki ei ole mitään onnettomuuksia tapahtunut , tai ei ainakaan julkisuudessa ole ollut.

Saas nähdä tekeekö hakkaraiset aikoinaan eli ennustettiin seuraavissa vaaleissa varma putoaminen mutta mites kävi
sama vaalipiiri kuin Tomi Immosella ?

En nyt tunne henkilöiden vaaliteemoja, mutta jos Immonen lähtee vetämään samaa linjaa kuin Hakkarainen, niin onko menestys, ei välttämättä, hän taisi olla puolueen eniten ääniä saanut vaalipiirissään, ja jos sieltä irtoo kaksipaikkaa seuraavissakin vaaleissa niin en tiedä vaikka parempi menetysmisen mahku jos vetää tämän asiallisesti läpi. Ymmärtääkseni kaksi paikkaa voi säilyä vaikka äänisaalis(%) putoaisi huomattavasti.

Perussuomalaisten kansanedustajia kusetettiin. Kyllä kansanedustajilla oli ihan luulo että kokoomus ja keskusta eivät kuseta ja aikovat kirjattua hallitusohjelmaa noudattaa. Miksi sinne hallitukseen muuten oltaisiin menty? Poislukien se hillotolppagang joka pääsi ministeriaudeihin. Kun tämä tuli ilmi niin puolue hajosi. Persujen äänestäjiä kusettivat sininen tulevaisuus josta sitten maksoivat hinnan kannatuksen menetyksellä.
Sitte saa persujen kansanedustajat katsoa peiliin, hallitusohjelma ei ole mikään muu kuin löyhä ohjelma siihen, että on löydetty jonkunlainen sopu. Ei se sido yhtään mitään. Jos sitä ei noudateta niin olisi pitänyt varmaan erota siitä hallituksesta, minkä kanssa on eri mieltä asioiden hoitamisesta. Tämän hallituksesta eroamisen Soini torppasi rintamakarkuruutena, ja Sampo Terho ja Jussi Niinistö totesi että sitten ei voida vaikuttaa mihinkään jos ei olla hallituksessa, eli kannattivat kokoomuksen ja kepun linjaa maahanmuutosta eikä "hallitusohjelmafundamentalismia" jos asian nyt voi noin ilmaista. Tää jälkimmäinen oli Halla-Ahon, Tynkkysen, Huhtasaaren ja näiden kannattama tapa.

Tää hillotolppanarratiivi on edelleen ihan persujen omaa selittelyä. Vaikka puoluekokouksessa Halla-Aho voitti selvin lukemin, silti muistaakseni noin kolmannes persuista kannatti silloista johtoa ja heidän linjaansa. Se ei ole mikään gäng vaan aika merkittävä osa puolueesta. Todellinen rintamakarkuruus tapahtui siinä kun se silloinen johto ei kunnioittanut puolueväen äänestystulosta.

Se ei ole mikään gäng vaan aika merkittävä osa puolueesta.

Ei se hillotolppagang viitannut mihinkään puolueväkeen vaain ainoastaan puoluejohtoon. Ja sille ei kyllä löytynyt yhtään kannatusta että Soinin ja Terhon porukka erosi puolueesta ja jatkoi Hallituksessa. Sen takia sitä kutsutaan hillotolppajengiksi.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
264 813
Jäsenet
75 493
Uusin jäsen
Tyhmäkoneekasaja22

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom