Perunalastut

Liittynyt
07.06.2023
Viestejä
218
Mikäs on hyvä dippi/salsa noille doritoseille? :D kohta pitäs kauppaa lähtee..

Mikähän tämä on.

Screenshot_20240802_183154_Opera.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.10.2017
Viestejä
150
Tämähän on kylläkin maissilastu. Voisi oikeastaan ottaa hommaksi käydä näitä Doritoseja hieman läpi. Täällä jo aiemmin kun oli mainittu, päätin aloittaa sweet chilli [sic] pepperistä. Erittäin maukas, koska mausteseoksella on hölvätty oikein kunnolla. Itse lastu aika jämerä jos vertaa perunalastuihin, ei kuitenkaan kova. Ei varsinaista poltetta chilistä, mutta makeuden maistaa. Hieman hiertää käytettyjen ainesosien määrä, jossa ei varmasti ole käytetty mitään liian karsinogeenistä....

 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
816
Tämähän on kylläkin maissilastu. Voisi oikeastaan ottaa hommaksi käydä näitä Doritoseja hieman läpi. Täällä jo aiemmin kun oli mainittu, päätin aloittaa sweet chilli [sic] pepperistä. Erittäin maukas, koska mausteseoksella on hölvätty oikein kunnolla. Itse lastu aika jämerä jos vertaa perunalastuihin, ei kuitenkaan kova. Ei varsinaista poltetta chilistä, mutta makeuden maistaa. Hieman hiertää käytettyjen ainesosien määrä, jossa ei varmasti ole käytetty mitään liian karsinogeenistä....

Noita olisin tänään itsekin ostanu mutta oli loppu lähikaupasta, dippasin viimeks mutti pizzakastikkeeseen jota jäi pizzaprojektista yli niin pirun hyvin sopi ton kanssa.
Tää sweet chili taitaa olla mun suosikki doritoseista, flaming hot nacho cheese sit jos haluaa erittäin tulista kamaa mutta ovat kuiteskin vielä ihan hyviä.
Santa marialla on kanssa noita sweet chili maissilastuja ja nekin hyviä mutta ei näin hyviä
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
249 030
Viestejä
4 349 499
Jäsenet
72 304
Uusin jäsen
Stekkode

Hinta.fi

Ylös Bottom