Puuttuu French creme, noin 1,5dl myösAnteeksi pilkun viilaus, mutta tarkoitit varmaan avokadoja. Ettei ruveta valmiita guacamole purkkeja runnomaan...
Tuosta reseptistä puuttuu muuten chili.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Puuttuu French creme, noin 1,5dl myösAnteeksi pilkun viilaus, mutta tarkoitit varmaan avokadoja. Ettei ruveta valmiita guacamole purkkeja runnomaan...
Tuosta reseptistä puuttuu muuten chili.
Nämä on hyviä lidlistä, ei toki tulisia, mutta maku ja koostumus hyvä. Pussi myös sopivan pieni niin vaikka tulee himo niin ähky ei pääse yllättämään.
![]()
Eikös nuo liiterin kaikki perussipsut (suolattu, sc&onion, sc&cheese, paprika) kaikki vaihtaneet viime vuonna pussia ja ovat nykyään isompia ja erinäköisiä?
Eikö noi Crusti Crocit vaihtunut kokonaan niihin Snack Day mekkisiin?
On noitten juustosipsien maku muuttunut huonommaksi. Iha jees ne toki on vieläkin, mutta vanha pussi oli parempi. Itseasiassa noissa oli välissä ihan lyhyen aikaa joku samankokoinen pussi kuin ennnen(merkki taisi olla eri), mutta se oli ihan jäätävää shaibaa, onneksi muuttui edes vähän paremmaksi.Itse asiassa joo ne vaihtoi nimeäkin eikä vaan pussin ulkonäköä ja kokoa. Ja maku muuttui sc&cheese oli ennen parempaa tai sitten mun päässä on vikaa. En tiedä mistä olivat roudanneet silloin noita isomman säkin crusti croc paprikasipsuja, mutta eilen kun kävin pitkästä aikaa lidlissä niin eihän sielä perkele ollut paprikasispuja enää ollenkaan - paitsi niitä uusia uunitettuja perunamassalevyjä.
Joku on muuttunu koska Sourcream&onion oli ennen huomattavasti parempia. Nykyään jotenkin tosi tunkkaisia ja todella rasvaisia. Jää semmonen inha fiilis suuhun .On noitten juustosipsien maku muuttunut huonommaksi. Iha jees ne toki on vieläkin, mutta vanha pussi oli parempi. Itseasiassa noissa oli välissä ihan lyhyen aikaa joku samankokoinen pussi kuin ennnen(merkki taisi olla eri), mutta se oli ihan jäätävää shaibaa, onneksi muuttui edes vähän paremmaksi.
Eiköhän siellä ole vaan valmistaja vaihtunut, ja merkki pysynyt samana, kuten lidlin tuotteissa usein tapahtuu, taikka vaihtoehtoisesti resepti vaihdettu halvemmalla "parempaa" tyyliseksi.Joku on muuttunu koska Sourcream&onion oli ennen huomattavasti parempia. Nykyään jotenkin tosi tunkkaisia ja todella rasvaisia. Jää semmonen inha fiilis suuhun .
Juu tätä ittekkin epäilen. Kauppojen omissa merkeissä on se huono puoli ettei koskaan tiiä mitä saa.. paitti että tässä oli kyllä jo "merkkikin" muuttunu.Eiköhän siellä ole vaan valmistaja vaihtunut, ja merkki pysynyt samana, kuten lidlin tuotteissa usein tapahtuu, taikka vaihtoehtoisesti resepti vaihdettu halvemmalla "parempaa" tyyliseksi.
Nykyiset Taffelin Hot Rodit olivat ympärysmitaltaan pienempiä kuin ennen. Vai kultaako muistot?
Ennen niitä pystyi laittamaan jokaisen sormen päähän, mutta nyt teki tiukkaa saada mihinkään sormeen.
Ei haittaa. Ihan syötäviä oli kaikesta huolimatta, mutta en ihan hetkeen osta uudestaan.
Tämä. Ihmettelin itsekin tovi sitten, että miksi nää ei enää mahdu sormiin. Ihan varmasti olen noita aiemmin sormiin pujottanut ja syönyt. Tai sit on vaan tullut läskiä sormiinNykyiset Taffelin Hot Rodit olivat ympärysmitaltaan pienempiä kuin ennen. Vai kultaako muistot?
Ennen niitä pystyi laittamaan jokaisen sormen päähän, mutta nyt teki tiukkaa saada mihinkään sormeen.
Ei haittaa. Ihan syötäviä oli kaikesta huolimatta, mutta en ihan hetkeen osta uudestaan.
Liika kun syö näitä niin ei enää mahdu.Tämä. Ihmettelin itsekin tovi sitten, että miksi nää ei enää mahdu sormiin. Ihan varmasti olen noita aiemmin sormiin pujottanut ja syönyt. Tai sit on vaan tullut läskiä sormiin![]()
Täytyy varmaan laihduttaaLiika kun syö näitä niin ei enää mahdu.
Saman havainnon tein jo vuosia sitten. Renkulat ovat pienempiä mutta onneksi maku on entisellään.Nykyiset Taffelin Hot Rodit olivat ympärysmitaltaan pienempiä kuin ennen. Vai kultaako muistot?
Nykyiset Taffelin Hot Rodit olivat ympärysmitaltaan pienempiä kuin ennen. Vai kultaako muistot?
Taffelin Bravot ilmeisen hyviä sipsejä, kun tuossa pussillisen olen viikossa niitä syönyt. Uusi tuttavuus itselle.
Vois auttaa, jos söis vaan sen pussillisen viikossa. Tai kahdessa.Pussillinen viikossa? Kyllä mulla menee pussillinen päivässä jos sipsejä on. Pitäis vissii laihduttaa..
Nämä on hyviä lidlistä, ei toki tulisia, mutta maku ja koostumus hyvä. Pussi myös sopivan pieni niin vaikka tulee himo niin ähky ei pääse yllättämään.
![]()
Nämä kanssa hyviä, mutta kaikki ei tykkää, bonuksena taas se sopivan kokoinen pussi niin ei pääse ahky yllättämään vaikka vetää pussin kerralla.
![]()

Pirkka Parhaat guacamoledippi 150gOnko jotain suosituksia valmis quacamolesta?

Tottakai ne pilaa, niin kuin kaikkien muidenkin sipsien kohdalla. Perusteluna kai se ikivanha, etteivät suomalaiset pidä voimakkaista mauista ja mausteista.Syksyllä on odotettavissa pitkästä aikaa Suomen hyllyillekkin San Diego sipsejä. Toivottavasti eivät pilaa hyvää makua.
Syksyllä on odotettavissa pitkästä aikaa Suomen hyllyillekkin San Diego sipsejä. Toivottavasti eivät pilaa hyvää makua.
Ei sekään nyt huono olisi, ketsuppisipsit olivat myös aikoinaan hyviä, san diegot toki parempia. Koska taffel on kokoajan tarjonnut baltian maihin näitä san diegoja, niin toivon että kopioivat maun suoraan niiltä.Veikkaan että tulevat maistumaan lähinnä vaan joltain ketsupilta.
Erinäisillä messuilla muutama vuosi sitten pyöri ainakin koju, jossa kaveri lastutti perunaa porakoneeseen kiinnitetyllä kierreterällä ja paistoi siinä paikan päällä. Itse sai sitten valita mausteista makumaailman. Ne olivat ainakin tuoreita ja vielä lämpöisiä.
Sen sijaan tuo, että mainostetaan tuotetta "alle 30 päivää vanhoja" tms on aika samantekevää. Se sipsi tiedä onko se ollut pussissa kuukauden vai kuusi.
Noilla oli kanssa joku kebu-mausteinen versio. En ole vielä uskaltautunut, mutta molemmat kiinnostaa. JOS vaan on oikeasti mausteita, eikä niin kuin Taffel/Estrella.![]()
Onko joku jo kokeillut noita? Ovat varmaan uusi tuote Real Snacksiltä, ainakaan itse en ole ennen kaupoissa nähnyt, Lidlin mainoksesta sattumalta huomasin. Pitää varmaan käydä pussi hakemassa huomenna testiin, paprika makuna ainakin lähtökohtaisesti lupailee hyvää.

Noilla oli kanssa joku kebu-mausteinen versio. En ole vielä uskaltautunut, mutta molemmat kiinnostaa. JOS vaan on oikeasti mausteita, eikä niin kuin Taffel/Estrella.![]()
Meilläpäin noita on saanut jo jonkun aikaa. Ainakin omaan makuuni erittäin hyviä![]()
Onko joku jo kokeillut noita? Ovat varmaan uusi tuote Real Snacksiltä, ainakaan itse en ole ennen kaupoissa nähnyt, Lidlin mainoksesta sattumalta huomasin. Pitää varmaan käydä pussi hakemassa huomenna testiin, paprika makuna ainakin lähtökohtaisesti lupailee hyvää.
![]()
Näitä tulee yleensä ostettua, halpoja ja hyviä (1,55€/pss). Pussi kylläkin nykyään hieman erinäköinen. Joskus joutunut jostain k-kaupasta, lidlistä tms ostamaan jotain kartanon lastuja, perus taffeleita yms. mutta ei nuo oikeen enään maistu kun on päässyt näiden belgialais-ranskalais-saksalaisten maalaisperunoiden makuun.
Muutaman pussillisen olen syönyt näitä ja paprika sipseiksi hyviä. Maku aika voimakas.![]()
Mikähän paskaerä meidän lidliin on sattunut kun en löydä paprikan makua juuri nimeksikään. Toinen on tuo kaikilla mausteilla, ei kyllä maistu muu kuin hirmu mieto sinappi.Muutaman pussillisen olen syönyt näitä ja paprika sipseiksi hyviä. Maku aika voimakas.
Lidlestä ostin Chili sipsejä. Snack Day merkkisiä näyttävät olevan. Yllättävän voimakas polte lähtee näistä. Positiivisesti yllätyin.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.