Perunalastut

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 642
Kyllä nykyään löytyy kaupasta hyvää tuoreguacamolea. Toinen on Pirkan omaa, ja toisen valmistajan nimeä en muista. Löytyy siis ihan kylmätuotteiden joukosta, ja sisältää ihan kunnon aineksia.
Kiitos! Tämä täytyy muistaakin jatkossa jos ei itse jaksa tehdä :) En edes periaatteesta osa niitä guacamoleja joissa avokadoa on joku 3% :D
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
384
Nämä on hyviä lidlistä, ei toki tulisia, mutta maku ja koostumus hyvä. Pussi myös sopivan pieni niin vaikka tulee himo niin ähky ei pääse yllättämään.


Eikös nuo liiterin kaikki perussipsut (suolattu, sc&onion, sc&cheese, paprika) kaikki vaihtaneet viime vuonna pussia ja ovat nykyään isompia ja erinäköisiä?

edit. tällaisia oli siis ainakin jossain vaiheessa viime vuonna https://www.lidl.ch/catalog3media/ch/article/70296/gallery/preview/lg/70296_01.jpg
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
384
Eikö noi Crusti Crocit vaihtunut kokonaan niihin Snack Day mekkisiin?
Itse asiassa joo ne vaihtoi nimeäkin eikä vaan pussin ulkonäköä ja kokoa. Ja maku muuttui sc&cheese oli ennen parempaa tai sitten mun päässä on vikaa. En tiedä mistä olivat roudanneet silloin noita isomman säkin crusti croc paprikasipsuja, mutta eilen kun kävin pitkästä aikaa lidlissä niin eihän sielä perkele ollut paprikasispuja enää ollenkaan - paitsi niitä uusia uunitettuja perunamassalevyjä.
 

Tuuhea kasetti

Tuuhea Jäsen
BANNED
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
210
Itse asiassa joo ne vaihtoi nimeäkin eikä vaan pussin ulkonäköä ja kokoa. Ja maku muuttui sc&cheese oli ennen parempaa tai sitten mun päässä on vikaa. En tiedä mistä olivat roudanneet silloin noita isomman säkin crusti croc paprikasipsuja, mutta eilen kun kävin pitkästä aikaa lidlissä niin eihän sielä perkele ollut paprikasispuja enää ollenkaan - paitsi niitä uusia uunitettuja perunamassalevyjä.
On noitten juustosipsien maku muuttunut huonommaksi. Iha jees ne toki on vieläkin, mutta vanha pussi oli parempi. Itseasiassa noissa oli välissä ihan lyhyen aikaa joku samankokoinen pussi kuin ennnen(merkki taisi olla eri), mutta se oli ihan jäätävää shaibaa, onneksi muuttui edes vähän paremmaksi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 448
Kaiken näköisiä uutuuksia on tullu maisteltua ja aina tulee palattua samaan vanhaan, eli Fire Ballseihin. Jotenkin ei pitkään aikaan ole tullut hyviä uutuuksiakaan vastaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 588
On noitten juustosipsien maku muuttunut huonommaksi. Iha jees ne toki on vieläkin, mutta vanha pussi oli parempi. Itseasiassa noissa oli välissä ihan lyhyen aikaa joku samankokoinen pussi kuin ennnen(merkki taisi olla eri), mutta se oli ihan jäätävää shaibaa, onneksi muuttui edes vähän paremmaksi.
Joku on muuttunu koska Sourcream&onion oli ennen huomattavasti parempia. Nykyään jotenkin tosi tunkkaisia ja todella rasvaisia. Jää semmonen inha fiilis suuhun .
 

Tuuhea kasetti

Tuuhea Jäsen
BANNED
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
210
Joku on muuttunu koska Sourcream&onion oli ennen huomattavasti parempia. Nykyään jotenkin tosi tunkkaisia ja todella rasvaisia. Jää semmonen inha fiilis suuhun .
Eiköhän siellä ole vaan valmistaja vaihtunut, ja merkki pysynyt samana, kuten lidlin tuotteissa usein tapahtuu, taikka vaihtoehtoisesti resepti vaihdettu halvemmalla "parempaa" tyyliseksi.

E. Taisihan se merkkikin tosin olla vaihtunut.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 588
Eiköhän siellä ole vaan valmistaja vaihtunut, ja merkki pysynyt samana, kuten lidlin tuotteissa usein tapahtuu, taikka vaihtoehtoisesti resepti vaihdettu halvemmalla "parempaa" tyyliseksi.
Juu tätä ittekkin epäilen. Kauppojen omissa merkeissä on se huono puoli ettei koskaan tiiä mitä saa.. paitti että tässä oli kyllä jo "merkkikin" muuttunu.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 983
Nykyiset Taffelin Hot Rodit olivat ympärysmitaltaan pienempiä kuin ennen. Vai kultaako muistot?

Ennen niitä pystyi laittamaan jokaisen sormen päähän, mutta nyt teki tiukkaa saada mihinkään sormeen.

Ei haittaa. Ihan syötäviä oli kaikesta huolimatta, mutta en ihan hetkeen osta uudestaan.
 
Liittynyt
16.05.2018
Viestejä
1 844
Nykyiset Taffelin Hot Rodit olivat ympärysmitaltaan pienempiä kuin ennen. Vai kultaako muistot?

Ennen niitä pystyi laittamaan jokaisen sormen päähän, mutta nyt teki tiukkaa saada mihinkään sormeen.

Ei haittaa. Ihan syötäviä oli kaikesta huolimatta, mutta en ihan hetkeen osta uudestaan.
Tiiä häntä, mutta kyllähän ne tahtoo kaikkea mahdollista pienentää vuosi vuodelta :) roiskeläpät ja pakastepizzatkin on enään puolet 10 vuotta sitten myytyihin verrattuna. En sit tiiä miten ne onnistuu kusettamaan noissa painoissa kun paino kuitenkin näyttää olevan sama. Ehkä ne vaan paksuntaa pohjaa tai käyttää raskaampia jauhoja niin että täytteiden määrää voi pienentää.
 

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 028
Nykyiset Taffelin Hot Rodit olivat ympärysmitaltaan pienempiä kuin ennen. Vai kultaako muistot?

Ennen niitä pystyi laittamaan jokaisen sormen päähän, mutta nyt teki tiukkaa saada mihinkään sormeen.

Ei haittaa. Ihan syötäviä oli kaikesta huolimatta, mutta en ihan hetkeen osta uudestaan.
Tämä. Ihmettelin itsekin tovi sitten, että miksi nää ei enää mahdu sormiin. Ihan varmasti olen noita aiemmin sormiin pujottanut ja syönyt. Tai sit on vaan tullut läskiä sormiin :tdown:
 
Liittynyt
03.01.2019
Viestejä
34
Nykyiset Taffelin Hot Rodit olivat ympärysmitaltaan pienempiä kuin ennen. Vai kultaako muistot?

Ennen niitä pystyi laittamaan jokaisen sormen päähän, mutta nyt teki tiukkaa saada mihinkään sormeen.

Ei haittaa. Ihan syötäviä oli kaikesta huolimatta, mutta en ihan hetkeen osta uudestaan.
Saman havainnon tein jo vuosia sitten. Renkulat ovat pienempiä mutta onneksi maku on entisellään.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 476
Nykyiset Taffelin Hot Rodit olivat ympärysmitaltaan pienempiä kuin ennen. Vai kultaako muistot?

Ennen niitä pystyi laittamaan jokaisen sormen päähän, mutta nyt teki tiukkaa saada mihinkään sormeen.

Ei haittaa. Ihan syötäviä oli kaikesta huolimatta, mutta en ihan hetkeen osta uudestaan.
En mä muista kyllä aikuisiällä koskaan niitä saaneeni (+15v), joskus teininä vielä meni.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 833
Taffelin Bravot ilmeisen hyviä sipsejä, kun tuossa pussillisen olen viikossa niitä syönyt. Uusi tuttavuus itselle.
 
Liittynyt
16.05.2018
Viestejä
1 844
Taffelin Bravot ilmeisen hyviä sipsejä, kun tuossa pussillisen olen viikossa niitä syönyt. Uusi tuttavuus itselle.
Ei ne kovin hyviä voi olla kun kerran viikko mennyt eikä kerralla ole hotkittu. No ei vaine, hyviähän nuo oli ainakin viimeks kun söin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 588
Pussillinen viikossa? Kyllä mulla menee pussillinen päivässä jos sipsejä on. Pitäis vissii laihduttaa..
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 158
Nämä on hyviä lidlistä, ei toki tulisia, mutta maku ja koostumus hyvä. Pussi myös sopivan pieni niin vaikka tulee himo niin ähky ei pääse yllättämään.



Nämä kanssa hyviä, mutta kaikki ei tykkää, bonuksena taas se sopivan kokoinen pussi niin ei pääse ahky yllättämään vaikka vetää pussin kerralla.

Grilled Steak sipsit oli ihan jees vaikkei koko pussia mennyt kerralla.

Lidlistä kadonnut vanhat cheese and sour-cream sipsit. Melko suolaisia, mutta maku oli kohdallaan.
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
1 476


Nämä olivat harvinaisen hyviä, eurolla 200g pussi. Itse ainakin olen tykästynyt tuohon paprikan makuun sipseissä. Jotenkin simppeli ja toimiva maku perunalastuissa. Sopivan rapsakoita ja maistuvia ovat. Valmistaja ei vain selviä pussista, ainostaan että valmistettu Suomessa.



Nämä oli myös loistavia, tuli pari kertaa tilattua saksalaisesta nettikaupasta ruokaa ym. käyttötavaroita.
Valitettavasti eivät enää toimita mitään Suomeen. En ymmärrä miksi, koska alkoholia tuo kauppa ei koskaan toimittanut muutenkaan tänne.
Kaikkea muuta sai paljon halvemmalla kuin Suomesta. Gilleten partaterät, hyvät dödöt molemmille, valmisruokamaustesettejä Knorrilta ja Maggilta, biljoonaa eri mallia mitä ei myydä täällä, perunalastuja, maustekastikkeita, grillikastikkeita, currywurst-kastikkeita...

Mutta taitaa mennä off-topic plörinäksi.
 
Liittynyt
29.12.2016
Viestejä
123
Nuo Priima paprika perunalastut on kyllä parhaimmillaan todella hyviä, mutta välillä on kohdalle tullut pusseja, joissa ei makua juurikaan. Eli laatu heittelee.
 
Liittynyt
03.01.2019
Viestejä
34
Priima lastuissa ainoat hyvät olleet pelkällä suolalla maustetut. Niissä laatu on ollyt yllättävänkin tasaista ja suolaa aina riittämiin. Hyviä dippaukseen.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
335
Syksyllä on odotettavissa pitkästä aikaa Suomen hyllyillekkin San Diego sipsejä. Toivottavasti eivät pilaa hyvää makua.
 

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
Syksyllä on odotettavissa pitkästä aikaa Suomen hyllyillekkin San Diego sipsejä. Toivottavasti eivät pilaa hyvää makua.
Tottakai ne pilaa, niin kuin kaikkien muidenkin sipsien kohdalla. Perusteluna kai se ikivanha, etteivät suomalaiset pidä voimakkaista mauista ja mausteista. :D
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 313
ja "kuluttajien pyynnöstä vähensimme tuotteissamme transrasvojen ja suolan määrää ja pyrimme näin omalta osaltamme vähentämään hiilijalanjälkeämme ja lyömään kaikille tasapäistävää vihreää leimaa otsaan". Maailma pelastuu.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
335
Veikkaan että tulevat maistumaan lähinnä vaan joltain ketsupilta.
Ei sekään nyt huono olisi, ketsuppisipsit olivat myös aikoinaan hyviä, san diegot toki parempia. Koska taffel on kokoajan tarjonnut baltian maihin näitä san diegoja, niin toivon että kopioivat maun suoraan niiltä.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 378
Miltäs ajalta nuo sipsit ovat kun itse en kyllä yhtään muista moisia?
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 313
Noita oli siinä 2000-luvun alussa vielä. Jakavat mielipiteitä melkein yhtä paljon kuin etikkasipsit. Noh onhan ketsuppikin tietysti etikkainen, että varmasti samaa ostajakuntaa löytyy.

Itse en juuri kaipaile mitään sipsejä takaisin. Kartanon juusto&persilja olivat hyviä mutta noiden koostumus on nykyään sen verran hirveä, että aika lailla sama mikä tulisi mauksi enkä silti ostaisi. Estrellalla oli 90-luvun puolivälissä steak&onion ja ne olivat hyviä mutta parin vuoden takainen uusintaversio (eri nimellä) ei vastannut muistoja ja maku oli paljon vaisumpi.

Täällä kun ei taida olla erikseen mitään "tuokaa tuote x takaisin" -threadia niin valitetaan tässä: minttu domino. Perkele kakarasta saakka noita syönyt ja sitten fazer luopuu niistä, vaikka ehdottomasti olisi pitänyt tiputtaa joku muu variantti kuten vadelma tai joku lime tai muuta paskaa mitä nyt ollukkin josta vain marginaali tykkää. En sen sijaan tunne ketään kuka ei pitäisi minttudominoista.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 588
Mutta kuka muistaa niitä Taffelin Barbeque sipsejä joita oli joskus ysärin alussa? Ne oli pikkusen sellaisia makean makuisia. Ja paljon maustetta. Oli ihan järjettömän hyviä. Viimeisen kerran näin niitä vuonna -91 Tallinnassa :D
 
Liittynyt
16.05.2018
Viestejä
1 844
Nuo on bataattilastuja, ei perunalastuja ja lisäks huippuhyviä niin hinnan pitäisi olla oikeutettu.
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 313
Erinäisillä messuilla muutama vuosi sitten pyöri ainakin koju, jossa kaveri lastutti perunaa porakoneeseen kiinnitetyllä kierreterällä ja paistoi siinä paikan päällä. Itse sai sitten valita mausteista makumaailman. Ne olivat ainakin tuoreita ja vielä lämpöisiä.

Sen sijaan tuo, että mainostetaan tuotetta "alle 30 päivää vanhoja" tms on aika samantekevää. Se sipsi tiedä onko se ollut pussissa kuukauden vai kuusi.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 476
Erinäisillä messuilla muutama vuosi sitten pyöri ainakin koju, jossa kaveri lastutti perunaa porakoneeseen kiinnitetyllä kierreterällä ja paistoi siinä paikan päällä. Itse sai sitten valita mausteista makumaailman. Ne olivat ainakin tuoreita ja vielä lämpöisiä.

Sen sijaan tuo, että mainostetaan tuotetta "alle 30 päivää vanhoja" tms on aika samantekevää. Se sipsi tiedä onko se ollut pussissa kuukauden vai kuusi.
Noi messujen sipsit on muute hyviä. Tullu osteltua niitä.
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
1 476


Onko joku jo kokeillut noita? Ovat varmaan uusi tuote Real Snacksiltä, ainakaan itse en ole ennen kaupoissa nähnyt, Lidlin mainoksesta sattumalta huomasin. Pitää varmaan käydä pussi hakemassa huomenna testiin, paprika makuna ainakin lähtökohtaisesti lupailee hyvää.
 

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909


Onko joku jo kokeillut noita? Ovat varmaan uusi tuote Real Snacksiltä, ainakaan itse en ole ennen kaupoissa nähnyt, Lidlin mainoksesta sattumalta huomasin. Pitää varmaan käydä pussi hakemassa huomenna testiin, paprika makuna ainakin lähtökohtaisesti lupailee hyvää.
Noilla oli kanssa joku kebu-mausteinen versio. En ole vielä uskaltautunut, mutta molemmat kiinnostaa. JOS vaan on oikeasti mausteita, eikä niin kuin Taffel/Estrella. :hungry:
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
1 476
Noilla oli kanssa joku kebu-mausteinen versio. En ole vielä uskaltautunut, mutta molemmat kiinnostaa. JOS vaan on oikeasti mausteita, eikä niin kuin Taffel/Estrella. :hungry:
Se Flaming Kebab noilta on ihan jees, mutta jotenkin alkaa tökkimään jossain vaiheessa. Kaikilla Mausteilla on myös hyvä, kieltämättä tulee vähän mieleen että makkaraperunoitako tässä syö :lol:, mikä ei ole lainkaan huono asia. Uskaltaisin jopa väittää että noissa on keskimäärin enemmän mausteita kuin useimmissa Taffelin ja Estrellan sipseissä.
 
Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
64


Onko joku jo kokeillut noita? Ovat varmaan uusi tuote Real Snacksiltä, ainakaan itse en ole ennen kaupoissa nähnyt, Lidlin mainoksesta sattumalta huomasin. Pitää varmaan käydä pussi hakemassa huomenna testiin, paprika makuna ainakin lähtökohtaisesti lupailee hyvää.
Meilläpäin noita on saanut jo jonkun aikaa. Ainakin omaan makuuni erittäin hyviä :tup:.
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
1 476
Paprika Jamit testattu, hyviähän nuo ovat. Ehkä hitusen lisää makua/mausteita olisin vielä kaivannut, mutta kokonaisuudessaan nämä ovat todella hyviä ja paprikan maku se vain toimii sipseissä. :tup: Tulee ostettua toistekin.

Eivät vain taida valitettavasti pysyä Lidlin vakiovalikoimassa jos noita on vain erä tuolla niin kauan kuin riittää? 1,99€ pussi Lidlissä nuo Real Snacksit, kun taas paikallisessa Prismassa täällä 2,29€ pussi.
 
Liittynyt
11.03.2019
Viestejä
251


Näitä tulee yleensä ostettua, halpoja ja hyviä (1,55€/pss). Pussi kylläkin nykyään hieman erinäköinen. Joskus joutunut jostain k-kaupasta, lidlistä tms ostamaan jotain kartanon lastuja, perus taffeleita yms. mutta ei nuo oikeen enään maistu kun on päässyt näiden belgialais-ranskalais-saksalaisten maalaisperunoiden makuun.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 541
Nuo Rainbowin ovat kyllä kieltämättä hyviä perussipsejä ja tuo 200g pussikokokin on yleensä näppärämpi kuin nuo isot 300g pussit.
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
1 476


Näitä tulee yleensä ostettua, halpoja ja hyviä (1,55€/pss). Pussi kylläkin nykyään hieman erinäköinen. Joskus joutunut jostain k-kaupasta, lidlistä tms ostamaan jotain kartanon lastuja, perus taffeleita yms. mutta ei nuo oikeen enään maistu kun on päässyt näiden belgialais-ranskalais-saksalaisten maalaisperunoiden makuun.
En haluaisi saivarrella mutta tuo näyttää olevan 200g pussi, kun taas edellä olevat Real Snacksit olivat 300g pusseja.
Mutta täytyypä maistaa noitakin seuraavan kerran kun Prismassa käyn.

Oma Prisma näyttää tarjoavan kahta eri Rainbow-maalaisperunalastua, noita edellämainittuja ja sitten näitä mustapippuriversioita.
Molemmat testiin jossain vaiheessa.


 
Liittynyt
03.01.2019
Viestejä
34


Onko joku jo kokeillut noita? Ovat varmaan uusi tuote Real Snacksiltä, ainakaan itse en ole ennen kaupoissa nähnyt, Lidlin mainoksesta sattumalta huomasin. Pitää varmaan käydä pussi hakemassa huomenna testiin, paprika makuna ainakin lähtökohtaisesti lupailee hyvää.
Muutaman pussillisen olen syönyt näitä ja paprika sipseiksi hyviä. Maku aika voimakas.
Lidlestä ostin Chili sipsejä. Snack Day merkkisiä näyttävät olevan. Yllättävän voimakas polte lähtee näistä. Positiivisesti yllätyin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 855
Viestejä
4 291 343
Jäsenet
71 742
Uusin jäsen
AzzA

Hinta.fi

Ylös Bottom