Joo en sitä sano, etteikö nyt pari kaljaa nauttineet jätkät olisi hieman kovempaa, kuin puheääni puhunut. Eise ääni nyt kummiskaan niin häiritsevä ollut ja jätkille muistuttelin aiheesta aika tasaseen.
Sitäkään en kiistä, ettenkö olisi ollut hieman hämmentynyt, kun herra pamauttaa 22.01 ovelle. Musiikki ei sillä tavalla kovalla mielestäni ollut, eikä mitään jytäbassopoppia.
Joo kyä ymmärrän naapurin pointin tossa, kun itsekkin vuorotyötä teen ja joskus pitää 22 viimeistään nukahtaa. Vanhempi talo kyseessä, että helpommin ääni kuuluu toiseen, mitä edellisessä asunnossa, mistä pitää tottua pois. Toki täysin humalaista mekastusta en allekirjoita. Ehkä pientä nousuhumalan hakua vasta ennen baaria oli silloin.
Itsekkin kyllä mietin, että missähän herran pelisilmä. Puhutaan kummiskin hyvin kertaluontoisesta ja ei oikeasti pahemmin häiritsevästä tilanteesta. Eriasia, jos joka viikonloppu menee yli tai arkisinkin sitten itsekkin olisin varmasti ovella, mutta kun ei.
Tässä asunnossa aikanaan tämä yläkerran ukko on saanut häädettyä jonkun "narkkarin". Jos oikeasti on narkkari, niin sitten ymmärrän, mutta tältä herralta voin uskoa, että siellä joku kovaäänisempi nuori vietellyt viikonloppuja asunnossa ja leimattu narkkariksi. Mun vuakranantaja vanhempi nainen ja sen kyä saa aika varmasti tohon "peloteltua".
Itselläni on myös kuulon kanssa ongelmia ja siitä johtuu, että välillä tekemiseni voi olla kovaäänisempiä, muttei häiritsevästi. Esimerkikis TV on auki kovemmalla volyymilla.
Itse myönnän pikkumaisuuteni ja olen soitellut musiikkia iltaisin siten, että 21.59 loppuu musiikki, ettei sekunttiakaan yli mene. Ihan periaatteesta ja jotenkin näen, kuinka herra puheenjohtaja on laittanut reinot jalkaan ja on ulko-oven kahvaa vääntämässä, mutta perkele lopetan musiikin, niin ei pääse sanomaan

.
Oon itse asiassa alkanut ottamaan hänen mekastuksiaan ylös. Uskon, että hiljaisuuden aikaan kuuluvat äänet on, kun koiraa viä aamuhädille, tai illalla/yöllä iltalenkille.
Mun tilanteessa hänellä oli edellisen nistiksi kutsutun savustamisesta kokemusta, ja tietää, että vuokranantajani on vanhempi nainen, jonka ajatuksenjuoksun voit puhua päälaelleen.
Mutta joo. Mennään eteenpäin ja katotaan, mitä aika tua tullessaan. Muuten naapurit ollut jees ja valittamista ei löydy

.