Perkeleen naapurit.

Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
515
Jooei. Vaikka offiksi meneekin niin ei tulisi mieleenkään juoda tuntemattomasta, korkatusta tai muuten avatusta pönikästä yhtään mitään. Valeviinat ja risiiniöljyllä terästetyt maitopurkit/muu eväät työpaikan jääkaapissa ovat niin herkullisia puheenaiheita :)
 
Liittynyt
18.01.2017
Viestejä
190
Helpompi olis vaan laittaa sen kossupullon kylkeen maalarinteippi jossa lukee "Tärpätti"..
Pahasti ohi aiheen, mutta tuli vaan mieleen kun nuorena poikana ulkojäille käydessä oli muut aina vinkumassa huikkaa juomapullostani. Ratkaisin asian huuhtelemalla isäni tyhjentämän kossupullon johon latasin vedet janojuomaksi. Loppui se kinuaminen ainakin lestadiolaisten pelureitten osalta. :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 849
Miksi jos siellä on metanolia?
Pienempi vaiva. Plus että vaikka olis kuinka vittumaisia varkaita ni en mä silti niitä tappaa haluis. Voihan siihen pulloon laittaa vaikka kusta mutta vähän veikkaan että se komero ja sen sisusta on sen jälkeen entinen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 249
Olen miettinyt taloyhtiölle omaa suljettua Facebook ryhmää, mutta itse olen vain vuokralainen enkä osakas joten ryhmän perustamisen jälkeen pitäisi saada osakkaita ryhmän ylläpitäjiksi / moderaattoreiksi.

Ongelmaksi tulisi varmaa juuri se, että ryhmään alkaisi tulemaan valitusviestejä naapureista, vaikka ne kuuluisivat isännöitsijälle.

Tietenkin jos ryhmän kaikki viestit ennakkomoderoisi ja päästäisi läpi vain asialliset viestit, mutta se taas vaatisi jatkuvaa ryhmän seurantaa ja useamman henkilön moderointioikeutta jotta homma oikeasti toimisi.

Taloyhtiössä asuu muutama kyttääjä, joista jo yksi otti sunnuntaina kännykällä valokuvan parkkipaikan autosta ja sen rekisterikilvestä. Tiedä sitten mikä ollut ajatuksen takana.

Parhaimmillaan ryhmän kautta saataisiin nostettua yhteishenkeä ja esim. tarpeettomat tavarat naapureille myydyksi / annetuksi.
Kuulostaa kivalta teoriassa, mutta käytännössähän tuo olisi vain yhtä suurta valitusta ja vittuilua ja kyttäämistä ellet sitten moderoisi 90% pois. Jos esim. täällä olisi ketju "ihanat naapurit" niin paljonkohan siellä olisi viestejä, ehkä puoli sivua? Mutta ehkä sitten joku fokusoitu talokirppis- ryhmä voisi toimia.
 

?..

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.04.2018
Viestejä
3 125
Pienempi vaiva. Plus että vaikka olis kuinka vittumaisia varkaita ni en mä silti niitä tappaa haluis. Voihan siihen pulloon laittaa vaikka kusta mutta vähän veikkaan että se komero ja sen sisusta on sen jälkeen entinen.
En silti ymmärrä miksi siihen metanolipulloon pitäisi kirjoittaa tärpättiä eikä metanolia? Vai etkö viitannut edelliseen keskusteluun?
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
7 826
Pahasti ohi aiheen, mutta tuli vaan mieleen kun nuorena poikana ulkojäille käydessä oli muut aina vinkumassa huikkaa juomapullostani. Ratkaisin asian huuhtelemalla isäni tyhjentämän kossupullon johon latasin vedet janojuomaksi. Loppui se kinuaminen ainakin lestadiolaisten pelureitten osalta. :D
Joskus täysi-ikäisyyyden tuntumassa taidettiin pari kertaa laittaa viinakset hyvin pestyyn Sinoli-pulloon kun jossain vappujuhlissa tai festareilla oltiin. Syystä tai toisesta kukaan ei silloin tullut huikkaa pyytelemään. :D
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
Vituttaa isolla V kirjaimella eräs asia.

Olen tässä viime kesästä asti seurannut kun naapuritaloon (tähän suht pieneen taloyhtiöön jossa vain 2 taloa) muutti nuorehko naikkonen ja hän piti keskellä viikkoa ja miten sattui bileitä kotonaan ja oma parveke on sitä vastapäätä.

Ei siinä mitään mitään, mutta lieveilmiönä samassa talossa on alkanut liikkumaan afrikkalaista syntyperää olevaa sakkia, jotka jäävät talon eteen kääntöpaikalle odottelemaan autossa "jotain" joka vaikuttaa huumeiden myynniltä. Kaverit kättelee, tavara ja raha vaihtaa omistajaa ja lähtee pois.

Tänään olin kaverin kanssa mun luona joka asuu juuri siinä talossa ja sanoi, että rapussa haisee monesti hasis ja joutunut häätämään niitä vittuun.

Ennen grillaamaan lähtemistä kääntöpaikalla kävi 30 minuutin sisällä 3 eri autoa ja kaikki tummahipiäisiä (somalin näköisiä), joita ei yhtään asu meidän taloissa.

Yhdestä autosta sain rekkarin talteen ja alan tästä lähtien ottamaan kaikista ja kaveri meinasi kanssa soittaa sheriffit paikalle kun rapussa alkaa tuoksumaan kukka.
 
Liittynyt
14.03.2019
Viestejä
879
Vituttaa isolla V kirjaimella eräs asia.

Olen tässä viime kesästä asti seurannut kun naapuritaloon (tähän suht pieneen taloyhtiöön jossa vain 2 taloa) muutti nuorehko naikkonen ja hän piti keskellä viikkoa ja miten sattui bileitä kotonaan ja oma parveke on sitä vastapäätä.

Ei siinä mitään mitään, mutta lieveilmiönä samassa talossa on alkanut liikkumaan afrikkalaista syntyperää olevaa sakkia, jotka jäävät talon eteen kääntöpaikalle odottelemaan autossa "jotain" joka vaikuttaa huumeiden myynniltä. Kaverit kättelee, tavara ja raha vaihtaa omistajaa ja lähtee pois.

Tänään olin kaverin kanssa mun luona joka asuu juuri siinä talossa ja sanoi, että rapussa haisee monesti hasis ja joutunut häätämään niitä vittuun.

Ennen grillaamaan lähtemistä kääntöpaikalla kävi 30 minuutin sisällä 3 eri autoa ja kaikki tummahipiäisiä (somalin näköisiä), joita ei yhtään asu meidän taloissa.

Yhdestä autosta sain rekkarin talteen ja alan tästä lähtien ottamaan kaikista ja kaveri meinasi kanssa soittaa sheriffit paikalle kun rapussa alkaa tuoksumaan kukka.
Tuosta kannattaa jo ilmottaa pollareille (ei 112:seen). Jokaisella poliisilaitoksella pitäis olla jokin suora numero, mihin soittaa "Ei kiireettömissä tapauksissa". Tosin joskus sitä on keleen vaikee löytää. Ja jos ei löydä, niin sitten 112 ja ilmoittaa heti et "EI KIIREETÖN" puhelu, niin he voivat sitten ohjeistaa lyömään luurin kiinni, jos HäKe on kiireellinen/tukossa, tai sitten he ottavat ilmoituksen vastaan ja välittävät eteenpäin, tai antavat sen paremman numeron mihin soittaa. Näin itse oon toiminu.

112:seen EI TODELLAKAAN PIDÄ soittaa kevyin perustein!

[edit] @living_death Sun perusteet on omasta mielestä kunnossa, kunhan osut "ei kiireettömään" kohtaan 112:seen. Sitä kun on vaikee tietää :).
 
Liittynyt
02.06.2017
Viestejä
374
Jos niistä ei ole varsinaista haittaa blossin tuoksun lisäksi, niin anna olla, pääsette vähemmällä. Meilläkin on rapussa joku joka kaupittelee kotoaan "jotain", mutta kun tästä ei ole erityistä haittaa, niin mitäpä sitä ilmoittelemaan.

Itse ainakin arvostan kerrostalossa sitä, että kukin pitää huolen omista asioistaan yhteisen viihtyvyyden rajoissa.
 

Melbac

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 544
Tai sitten vinkkaaja pääsee Hätösen porukan "seurantaan"...
Kun "kukkakaupasta" on kyse niin poliisi voi olla oikeasti kiinnostunut.Itsehän kyttäisi tyyppejä ja jos/kun siellä olisi esim joku tappelu niin poliisit paikalle ja toivoisin että sen jälkeen lähtisi juttu eteenpäin jos/kun ne poliisi löytäisi jotan aineita tyypeiltä.Siihen miten se mahdollinen tappelu on alkanut en ota kantaa.:think::D:kahvi:
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
1 069
Jos niistä ei ole varsinaista haittaa blossin tuoksun lisäksi, niin anna olla, pääsette vähemmällä. Meilläkin on rapussa joku joka kaupittelee kotoaan "jotain", mutta kun tästä ei ole erityistä haittaa, niin mitäpä sitä ilmoittelemaan.

Itse ainakin arvostan kerrostalossa sitä, että kukin pitää huolen omista asioistaan yhteisen viihtyvyyden rajoissa.
No onhan siitä haittaa: Kamapäät pihapiirissä ja niiden mukanaan tuomat lieveongelmat. Häkkikellarista kannattaa jo kantaa kaikki vähänkin arvokkaampi pihalle...
 

Melbac

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 544
Jos niistä ei ole varsinaista haittaa blossin tuoksun lisäksi, niin anna olla, pääsette vähemmällä. Meilläkin on rapussa joku joka kaupittelee kotoaan "jotain", mutta kun tästä ei ole erityistä haittaa, niin mitäpä sitä ilmoittelemaan.

Itse ainakin arvostan kerrostalossa sitä, että kukin pitää huolen omista asioistaan yhteisen viihtyvyyden rajoissa.
mjooh,itsekkin olen vähän samaa mieltä eli jos homma ei häiritse niin annan asian olla mutta jos porukka alkaa hengailla liikaa pihalla/rapussa yms ja avointa myyntiä niin voin hyvinkin pistää poliisille postia.Itsellä on vähän ei kuulu mulle asenne mutta nykyään melko varmasti pistäisi vinkkiä poliisille jos näkisin ulkomaalaisten myyvän jotain( :D ).Pienenä vinkkinä että jos myy aineita niin melko varma keino jäädä kiinni on myydä aineita himastaan niin että porukka ramppaa rappusissa ja huutelee vielä asioita rapussa/pihassa yms niin että varmasti kaikki kuulee.:think::D:kahvi:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.05.2018
Viestejä
1 776
Kasvatelkoot jokainen omat kukkansa ihan vapaasti, mutta jos taloyhtiön pihassa alkaa järjestäytynyt rikollisuus tekemään huumekauppaa, niin kyllä siinä on aihetta kilautella sheriffeille.
Olen samaa mieltä asiasta. Kannattaa muistaa myös kiinteistön arvon lasku, jos talo saa leiman "huumetalona" niin saattaa useampi tonni tipahtaa ykskaks asuntojen hinnoista pois. Lisäksi juuri tuo varastelu varmasti lisääntyy jos huumejengit alkaa pyöriä alueella enemmän.
 

Melbac

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 544
Eipä noi taida pahemmin asustella osaketaloissa vaan talot on vuokrataloja.Nykyään noiden myynti muuten taitaa olla ulkomaalaisen käsissä ja suomalaiset myyjät on vähemmistönä.Mitä tulee tohon varasteluun talossa niin se taitaa olla enemmänkin vuokratalojen ongelma eikä osaketalojen ongelma paitsi jos se osaketalo sijaitsee vuokratalojen läheisyydessä.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
276
tässä talossa kans, nuorella likalla koira huutaa ainakun ei ole kotona. välillä aamusta puoleenyöhön. muutenkin se tykkää käyttää kahdenaikaan yöllä sitä ulkosalla, niin se haukkuu sit jokaselle jänikselle ja lokille pihalla.

tänä aamuna men hermo, kun yläkerrassa kävellään kantapäillä tai muutenvain hyvinraskain askelein älytön tumina ettei saanu nukuttua. tokasin siinä sitten okei 10tuntia musiikkia tilattu itselleni mieluisalla voluumilla . aamuseittemästä lähtien on santanan kitara ulvonu, välillä tuntunu että olis itsekkin livekeikalla paikanpäällä :D
Jahas muillakin samoja ongelmia. Minulla ei kuulunut mitään seinänaapurista mutta sitten sinne vaihtui asukas ja alkoi pieneen yksiöön tungetut koirat räksyttää päivisin.

Sen jälkeen ongelma mennyt pahempaan suuntaan kun viime lauantaina 20.30->2.00 katkeamaton räksytys. Varmaan jatkui pidempäänkin kun viimeiset haukahdukset kuului korvatulppien läpi sängyssä makoillessa. Viime yönä sama, 0.30 alkoi ja jatkui ties minne. Viikonloput tarkoittaa varmaan just sitä että lähdetään ryyppäämään ja jätetään koirat yksin.

Juuri pistin korvatulpat taas korviin kun ei jaksanut yläkerran painimatsia enää kuunnella. Sielläkin tuntuu että kello 22-> jälkeen arkenakin elämä vasta alkaa ja ravataan ympäri kämppää puoleenyöhön asti.

Ei ole mikään 70-luvun läävä vaan valmistui viime joulukuussa. Eipä tunnu paljon kelluva välipohja auttavan. Olen tullut siihen tulokseen että kerrostalossa vain ylimmän kerroksen asunnot ovat asumiskelpoisia.
 
Viimeksi muokattu:

Freeze

Elitisti
Team Folding @ Home
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 113
.. rapussa haisee monesti hasis ja joutunut häätämään niitä vittuun ...
Poliisille vinkkiä vaan, narkkareita eikä niille tavaraa toimittavia ei tarvi sietää varsinkaan kotipiirissä. Muitakin perusteita on tässä välissäkin jo tullut, alkaen lieveilmiöistä ja päätyen asunnon arvon alenemiseen.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
735
Lähellä olevassa omakotitalossa asuu mustalaismies. Ei siitä mitään harmia tai vaivaa ikinä ole, mutta usean kerran päivässä eri autot ajaa tuosta ohi ja soittaa auton äänimerkkiä. Se vähän ärsyttää. Onko tuo joku yleinen mustalaistervehdys vai mistähän mahtaa olla kysymys?
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 890
eituo ny mikää yleinen meininki ole, tunnen ainaki sata mustalaista
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 251
mjooh,itsekkin olen vähän samaa mieltä eli jos homma ei häiritse niin annan asian olla mutta jos porukka alkaa hengailla liikaa pihalla/rapussa yms ja avointa myyntiä niin voin hyvinkin pistää poliisille postia.Itsellä on vähän ei kuulu mulle asenne mutta nykyään melko varmasti pistäisi vinkkiä poliisille jos näkisin ulkomaalaisten myyvän jotain( :D ).Pienenä vinkkinä että jos myy aineita niin melko varma keino jäädä kiinni on myydä aineita himastaan niin että porukka ramppaa rappusissa ja huutelee vielä asioita rapussa/pihassa yms niin että varmasti kaikki kuulee.:think::D:kahvi:
Jep, ei mitään typerämpää kuin myydä kotiosoitteessa. Kiinni joutaa jäädä. Tuossa todellakin haitallinen lieveilmiö se, että epämääräistä porukkaa ramppaa pihalla tai jopa rappusissa. Tupakan polttaminen sisällä voi häiritä rapussa kulkevia ja jopa muita asuntoja, "vihreän" lemu varmasti enemmän. Haisee ulkonakin todella pitkälle.

pk-seudulla huomannut, että täällä poltellaan aika avoimesti, vaikka se haju on todella tunnistettavissa ja kaukaa. Joskus, ku itsekin silloin tällöin poltteli, niin ei sitä paljastettu.
 
Viimeksi muokattu:

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
Poliisille vinkkiä vaan, narkkareita eikä niille tavaraa toimittavia ei tarvi sietää varsinkaan kotipiirissä. Muitakin perusteita on tässä välissäkin jo tullut, alkaen lieveilmiöistä ja päätyen asunnon arvon alenemiseen.
Sovittiin kaverin kanssa joka asuu ko. talossa, että jos hän ei uskalla soittaa shriffejä soittaa mulle, minä uskallan.

Vuokranantaja on KRP:ssä töissä, mutta en halua ensimmäisenä vaivata häntä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
969
Olin just parvekkeella röökillä ja taas tuli 6 somppua mersulla kääntöpaikalle.

Otin järjestelmäkameran isolla zoomilla kuvan salaman kanssa ja huusin, että loppuu toi huumeden myynti.

Hei kun salama välähti juoksi autoon. Vittu :rage:
Toivottavasti eivät nähneet miltä parvekkeelta se salama räpsähti tai voi kohta olla puukko ovessa.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
Toivottavasti eivät nähneet miltä parvekkeelta se salama räpsähti tai voi kohta olla puukko ovessa.
Juttelin hetki sitten kaverin kanssa ja sekin varoitteli.

Nyt on vaan semmoinen juttu jos kukaan muu ei tartu tähän, otan sen puukoniskun vaikka.

Mulla poika 2.luokalla ja tytär 4.luokalla ja olen etävanhempi ja he ovat sanoneet aina kuinka rauhallista ja mukavaa olla iskällä. He siis käyvät koulua Helsingin Jakomäessä mikä on täynnä muita kuin syntyperäisiä suomalaisia ja heitä pelottaa käydä ostarilla. Niin tekisi minuakin kun ...
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
1 168
Juttelin hetki sitten kaverin kanssa ja sekin varoitteli.

Nyt on vaan semmoinen juttu jos kukaan muu ei tartu tähän, otan sen puukoniskun vaikka.

Mulla poika 2.luokalla ja tytär 4.luokalla ja olen etävanhempi ja he ovat sanoneet aina kuinka rauhallista ja mukavaa olla iskällä. He siis käyvät koulua Helsingin Jakomäessä mikä on täynnä muita kuin syntyperäisiä suomalaisia ja heitä pelottaa käydä ostarilla. Niin tekisi minuakin kun ...
Oikein, mutta älä nyt itseäsi tapata. Soitto 112 ja kytille ilmotus aina ja heti jos huumehörhöjä pyörii taloyhtiön lähelläkin. Kyseessä on kuitenkin se harvoista rikoksista mihin vielä suhtaudutaan todenteolla, ja partio voi jopa tulla paikallekin. Joku harmiton rastapäähippi vielä itselle menisi, mutta lauma somalidiilereitä on kyllä sellainen asia josta soittaisin välittömästi.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
Katsotaan, tunteet menee monesti edeltä mikä ei ole järkevää.

Asun Vantaalla ja KRP näkyy parvekkeelta ja Vantaan pääpoliisiasema fillarilla teitä pitkin 1,5 km
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
Meillä on taloyhtiön (n. 100 asuntoa) fb-ryhmä, siihen liityin ja en ole katunut hetkeäkään. Ihan loistavaa viihdettä, saa duunissa kollegoiden kanssa naureskella miten helvetin typerää sakkia meidän talossa asuu. :D

Vähän semmosta samanlaista menoa kun jossain akkojen kirppareilla. Suosittelen ehdottomasti liittymään oman taloyhtiön ryhmään.
Just tätä ajattelin, että ei nyt ehkä viihdettä mutta parhaimmallaan homma toimii.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
Ennakkomoderointi, eli jokainen viesti tarkistetaan ennen kuin se tulee julkiseksi.

Ei tule känniviestejä ja naapurihaukkumisia.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
813
Eilen illalla "narkkinaapurille" tuli poliisisedät kylään. Pitkään jatkunut melu hiljaisuuden aikaan (bileitä, jalkapalloa sisällä??, ym huumesekoilua) saivat varmaankin isännöitsijän motin loppumaan. Viimeksi viikonloppuna turmeli oman ulko-oven, koska unohti avaimensa sisälle, eikä päässyt sisään..

Talossa on sen verran huono äänieristys, niin kuulee kaikki asiat aika selkeästi. -> Naapuri ei avannut ovea poliisille lukuisista pyynnöistä huolimatta, joten poliisisedät kiipesivät ikkunan kautta sisälle ja lamauttivat taserilla koko kaverin kylmäksi. :rofl:

Vaikuttaisi siltä, että pääsen kyseisestä herrasta eroon vihdoinkin. :tup:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
544
Parit varoitukset saanut naapuri on ollut hiljaisempi - jonkin aikaa. Poliisit ovat pyynnöstä käyneet pariin kertaan tyhjentämässä rähinäremmin sieltä ulos. Fiksuuden huippu oli keväällä kun asukin avain oli jäänyt sisälle. Avuliaiden kaveriensa kanssa pistivät mattotelineen seinustalle ja löivät keittiön kolmilasisen ikkunan sisään. Kiipesivät sitä kautta avaamaan ovensa. Huoltofirma olisi veloittanut pari- kolmekymppiä avaamisesta!
 
Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
1 309
KH parissa pyörineenä narkit on yksi vituttavimmista ryhmistä, niiden paapominen ja maksaminen pitäisi lopettaa asap.

Ovet paskana (jatkuvasti) asunto paskana, narkki velanperijä /pirihuora puoliso pöllii avaimet sitten ulistaan hätäsarjoitusta ja tietenkään ei pättäkkää maksaa kun ne on vedetty nenään tai suoneen, kymmeniä ovenavauksia voi narkilla olla puolenvuoden jaksolla ja mistään ei ole maksettu, PKS seudulla hinnat helposti lähempänä saturaista kun viittäkymppiä koska sijoittuvat yöaikaan niin siitä voi laskea paljonko persnettoa kys ryhmä tuottaa.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Eilen illalla "narkkinaapurille" tuli poliisisedät kylään. Pitkään jatkunut melu hiljaisuuden aikaan (bileitä, jalkapalloa sisällä??, ym huumesekoilua) saivat varmaankin isännöitsijän motin loppumaan. Viimeksi viikonloppuna turmeli oman ulko-oven, koska unohti avaimensa sisälle, eikä päässyt sisään..

Talossa on sen verran huono äänieristys, niin kuulee kaikki asiat aika selkeästi. -> Naapuri ei avannut ovea poliisille lukuisistä pyynnöistä huolimatta, joten poliisisedät kiipesivät ikkunan kautta sisälle ja lamauttivat taserilla koko kaverin kylmäksi. :rofl:

Vaikuttaisi siltä, että pääsen kyseisestä herrasta eroon vihdoinkin. :tup:
Harvinaisen tyhmiä poliiseja? Entinen naapuri kun ei avannut ovea niin poliisit meni ihan etuovesta sisään. Kesti huimat 2min ja ovi antautui.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
No on se avoimen ikkunan kautta fiksumpaa kuin pistää ovi paskaksi minkä uusimisen maksaa sitten muut asukkaat.
Siinä kun olisi ollut asukas puukon tms kanssa vastassa niin poliisille olisi tullut kiire ikkunan välissä.
 

Melbac

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 544
Ei, kun kyllä nettipalstalla tiedetään paremmin miten poliisin olisi tullut hoitaa tilanne. Ovesta läpi ja MP5:lla ottaan laukaus. :cigar2:
Tämä.Joutuu vielä muut asukkaat maksamaan sen naapurin ovenkin jonka poliisit rikko kun meni väkivalloin sisään.:(:kahvi:
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
176
Vaikuttaisi siltä, että pääsen kyseisestä herrasta eroon vihdoinkin. :tup:
Ehei :)

Ellei jantteria passiteta suoraan vankilaan kärsimään jo annettua tuomiota, niin tuo majaillee kämpässään vielä kauan - siitä huolimatta, aloitettiinko rikosoikeudelliset prosessit tai häätö taloyhtiön/vuokranantajan puolelta välittömästi.

Nimim. "Kokemusta on"
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
813
Ehei :)

Ellei jantteria passiteta suoraan vankilaan kärsimään jo annettua tuomiota, niin tuo majaillee kämpässään vielä kauan - siitä huolimatta, aloitettiinko rikosoikeudelliset prosessit tai häätö taloyhtiön/vuokranantajan puolelta välittömästi.

Nimim. "Kokemusta on"
No tätä ei olisi halunnut kuulla. Tiedän, että kyseinen henkilö on vuokralla. Luulisi häädön näin tapahtuvan hiukan nopeammin vs. omistusasunto.

E: Ja tässähän alkaa pelkäämään itsensäkin puolesta vähitellen. Sen verran hämärä tyyppi. :nb:
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
176
No tätä ei olisi halunnut kuulla. Tiedän, että kyseinen henkilö on vuokralla. Luulisi häädön näin tapahtuvan hiukan nopeammin vs. omistusasunto.
Juu. Tuossa on muutama inhottava juttu, vaikka sinällään vuokralaisesta pääsee teoriassa helpommin eroon:

Jos kyseessä on vuokralainen, on vuokranantajan ensin purettava vuokrasoppari. Tämä ei välttämättä ole läpihuutojuttu - siis se, että vuokranantaja reagoi. Vuokranantaja voidaan aina taloyhtiön toimesta sit laittaa reagoimaan, mutta ei oo ihan maailman nopein asia tämä.

Jos vuokranantaja sen sijaan purkaa sopparin suht nopeasti, mutta vuokralainen ei määräaikaan mennessä lähdekään, niin mitäs sitten tehdään? Viranomaisreittiä pitkin tuossa kestää ja kestää....

Ja yksittäinen tazerointi ei ole ilmiselvä syy purkaa vuokrasopimusta.

Itse taloyhtiön hallituksessa ollessani tällaisia tuli pari vastaan. Yhdestä ei päästy välittömästi eroon, vaikka yritti puukottaa taloyhtiön toista asukasta. Selkästi nopeiten tuollaisesta pääsee eroon, jos heebo pitää jo annettujen tuomioiden takia laittaa välittömästi vankilaan. Mutten ollaan viranomaisbyrokratian hampaissa, ja hankalaa on...

Eli sormet ristissä :)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 250
Viestejä
4 195 544
Jäsenet
70 881
Uusin jäsen
Ville_bb

Hinta.fi

Ylös Bottom