Perkeleen naapurit.

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
209
Amatöörit kusemassa. Itte joudun pahimmillaan 4 kertaa yössä kuselle ja ei, en juo mitenkään erityisen paljon nestettä ennen nukkumaanmenoa. No koska siellä joutuu juoksemaan usein olen kouluttautunut kusemaan pimeässä seisaalteen, koska valojen laitto häiritsee. Silloin vähän pakko kusta keskelle että kuulee osuvansa.

Muuten tuosta keskelle lorottamisesta, jotkut pöntöt on sellaisia että jos kusee reunalle niin sitä kusta roiskuu ylöspäin sprayn lailla. Liittyy kai reunan jyrkkyyteen tms.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
256
Mä kusen kotona aina mahdollisimman hiljaa pulloihin ja tyhjennän ne sitten seuraavana päivänä työmaan WC-tiloissa, ettei naapurit häiriinny. Vesilaskussakin tulee säästöä.
Ite käyn ulkona kusella. Siinä ulko-oven vieressä on sadevesikaivo mihin on kätevä tähdätä. Se on lähinnä autenttista pönttöönkusemista mitä tiedän. Tällöin tatsi pönttöön kusemiseen säilyy ja toisaalta ei häiritse ketään, win-win
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 325
Jaahas, alakerran uusi kaveri on alkanut mökäilee, mitä lie tekee (pelaa) kun pitää kovaan ääneen huudahdella, oiskos ryyppyputkipäällä, alkaen klo 21 ja loppuu joskus 23-02 välillä.
Ja on muuten armoton tömisteliä (kantapääkävelijä).
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
92
Jaahas, alakerran uusi kaveri on alkanut mökäilee, mitä lie tekee (pelaa) kun pitää kovaan ääneen huudahdella, oiskos ryyppyputkipäällä, alkaen klo 21 ja loppuu joskus 23-02 välillä.
Ja on muuten armoton tömisteliä (kantapääkävelijä).
Kuuluuko se noin selvästi sinne yläkerrokseen. (kantapääkävelijä)
 
Liittynyt
29.07.2018
Viestejä
477
Änäriä? Fifaa? Maddenia? Toivo vaan ettei tappioputki ala

Miten se tömistely sieltä alakerrasta yläkertaan kuuluu? Käsittäny aina et ylhäälläasuvista johtuva ongelma.

Ite monesti joutuu kuuntemaan naapurin sähkörumpujen soittoo, liekkö just sängyn kohalla seinän takana nurkassa.

Kajareista se kyl sillä kuuluu koska tomtomit tulee ni selvästi kiviseinän läpi.

Toki rapussamme 5 koiraa, asuntoja 8. Vituttaa aamusta herää siihen ku kusettavat pihalle ja rakki vetää joka-aamuiset haukut samaan syssyyn.

Joskus satuin yhden vanhan akan kanssa samaan aikaan pihalle ku kusetti samojediansa nurmikolle oven eteen, alko sit torumaan koiraansa ja vetämään perässä ku katoin pahasti. Eikai se jumalauta sen koiran vika oo jos idiootti omistaja antaa tarpeensa tehä mihin haluaa. :/ Kerrostaloasumisen ihanuutta. Eipä tuolla muuten väliksi mutta kusihan tuo lemus helteisenä kesänä ja talvella hanget keltaset kusesta
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 453
Ite käyn ulkona kusella. Siinä ulko-oven vieressä on sadevesikaivo mihin on kätevä tähdätä. Se on lähinnä autenttista pönttöönkusemista mitä tiedän. Tällöin tatsi pönttöön kusemiseen säilyy ja toisaalta ei häiritse ketään, win-win
Aikamoista nurkkiin kuseskelua.

Ennemmin nurmikolle niin tulee ilmainen lannoitus aina pienelle alueelle. Tai jos löytyy istutuksia niin ne tykkää ravinteista.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 325
Kuuluuko se noin selvästi sinne yläkerrokseen. (kantapääkävelijä)
Miten se tömistely sieltä alakerrasta yläkertaan kuuluu? Käsittäny aina et ylhäälläasuvista johtuva ongelma.
Kyllä se töminä vaan kuuluu, tiedä mikä dinosaurus on kyseessä. Tosin voi ollakkin että onkin sen joku kaveri kun ihan kokoajan ei kuulu tai tömistelee vain kun on armoton kiire kuselle.
 

ttppii

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
567
Istuen voi normaalissa huoneiston vesivessassa mies kusta kahdesta syystä: 1) Jos on samalla käymässä paskalla tai 2) jos on jokin terveydellinen syy kuten selkäkipua, jalka kipsissä yms. Jotenkin se täytyy kyetä itselleen uskottavasti perustelemaan, tai muuten ei enää kehtaa katsoa peiliin. Asia on vakava. :bored:
.
Aika heikolla pohjalla on seksuaali-identiteetti, jos miehisyys tuhoutuu istualtaan kusemisesta.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
482
No koska siellä joutuu juoksemaan usein olen kouluttautunut kusemaan pimeässä seisaalteen, koska valojen laitto häiritsee. Silloin vähän pakko kusta keskelle että kuulee osuvansa.
Minä laitoin yövalon vessan seinällä olevaan pistorasiaan, ei tarvitse yöllä laittaa valoja päälle mutta näkee juuri ja juuri sen mitä tarvitsee nähdä. Tokihan se palaa käytännössä 247 kun vessassa on aina pimeää, mutta taitaa viedä alle watin sähköä.
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 752
Mikä voi olla naapurilla tehtävänä, kun vähintään kerran kuukaudessa täytyy porata kiviseinää? Usein kyse on korkeintaan neljästä porauksesta, porauksien välissä on viitisen minuuttia jotain vikisevää ääntä.

Eihän tuo yksittäisenä tapauksena ole mitään, varsinkin kun yleensä iltapäivällä/illalla tapahtuu. Mutta miten ihmeessä sitä porattavaa riittää niin paljon? Tässä asuessani parisen vuotta, niin valehtelematta lähes joka kuukausi vähintään sitä porattavaa löytyy. Nyt sen verran kamelin selkä katkesi, että on pakko kysyä mistä voisi olla kysymys.:confused2:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
256
Voi ei, kerran kuussa poraa seinään niin nyt se kamelin selkä katkesi. Jumalauta, ei helvetti

Muuta omakotitaloon tai lopeta ihmisten kyttääminen
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 810
Mulla laiskemman puoleinen naapuri poraili keitttiön kaapistoja yks kerrallaan seinään monta kk.
 

Gremmy

NOSTO
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
397
Juu, eipä tuo kerran kuussa kovin kummoista vielä ole kun itsellä oli yhdessä aiemmista kämpistä naapuri joka koko sen kolmisen vuotta mitä siinä asuin poikkeuksetta kerran viikossa poras seiniä tunnin verran. Ei niin pahasti häirinny, että oisin alkanu selvittämään mistä on kyse mutta oispa tuo näin jälkikäteen ollu ihan jännä tietää mitä siellä oikeasti tuolla tahdilla porattiin vuosi kaupalla.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 282
Aika heikolla pohjalla on seksuaali-identiteetti, jos miehisyys tuhoutuu istualtaan kusemisesta.
Äijät on äijii ja aina joku vetoaa mm. latenttiin homouteen jne. Mut tosiasiassa jotkut vaan on miehisempiä miehiä. Ei se oo meiltä istupissaajilta mitenkään pois.
Ensinnäkään miehisyys ei käsitteenä ota kantaa suuntautumiseen. Toiseksi miehisyys nimenomaan on vahvalla pohjalla, jos ei alistu mihin tahansa kyykytykseen ja kehtaa jopa keskustella asiasta. En myöskään istu kassit rutussa julkisissa liikennevälineissä vaikka muu olisi manspreadingia, enkä vaikene sillä että puheitani kutsutaan mansplainingiksi.

Jotta kaikki rautalanka tulee käytetyksi, niin en minä edellä ihan sitä tarkoittanut, etteikö mies saisi vaikka sitten kusta istualtaan tai käyttää hametta, jos siltä tuntuu. Hyvin harva miehinen mies haluaa näitä asioita tehdä, ja hyvin yleisesti ainakin ensiksimainittuun painostetaan, jälkimmäiseenkin nykyään yritetään huumorin varjolla yllyttää, koska sateenkaari(poikalapsia jopa pakotetaan sairaimmissa tapauksissa, koska olisi trendikästä olla muunsukupuolisen äityli). Lähtökohta puheissa "pystykusemisesta" on, että normaali miesten tapa toimia on väärä, koska miehet ovat pahasta ja heidän pitäisi ainakin yrittää olla keskinkertaisia naisia. Jos joku muka huomaavaisuuttaan kusee istualtaan, hän on vässykkä. Tarkoitan nyt siis kuviteltua meluhaittaa paperitaloissa tai nalkuttavan ämmän hygieniapsykooseja. Tietenkin on aivan perusteltua kusta istualtaan lentokoneen vessassa tai vaikka makuultaan pitkittyneessä tulitaistelussa. Normaali tapa kuitenkin on seisaaltaan, ja se olisi suositeltava tapa normaalitilanteissa myös vässyköille, jotka eivät osaa itse muodostaa preferenssiään. Ei se kyky ainakaan parane, jos perusasioissakin myötäilee äänekästä mielenvikaisten porukkaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.04.2018
Viestejä
440
Tiedä siitä kuka sen on määritelly, että ollakseen mies pitää kusta seisaaltaan. Kotioloissa käytännössä aina kuseksin istuaaltaan koska se nyt on vaan käytännöllisempää. Julkisissa yleensä taas sit seisaaltaan. Hyvin otin taas kantaa keskustelun aiheeseen.
 

Sceppe

Team Tokmanni - on kahisevaa
Tukijäsen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 151
Mä aloitin saunaremontin helmikuussa.
Ehkä se kohtapuoleen alkaa olemaan loppusuoralla :)
Tuon rempan ei kuitenkaan pitäisi hirveästi meteliä aiheuttaa. Teet rivarissa vai kerrostalossa?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 282
Mikä voi olla naapurilla tehtävänä, kun vähintään kerran kuukaudessa täytyy porata kiviseinää? Usein kyse on korkeintaan neljästä porauksesta, porauksien välissä on viitisen minuuttia jotain vikisevää ääntä.

Eihän tuo yksittäisenä tapauksena ole mitään, varsinkin kun yleensä iltapäivällä/illalla tapahtuu. Mutta miten ihmeessä sitä porattavaa riittää niin paljon? Tässä asuessani parisen vuotta, niin valehtelematta lähes joka kuukausi vähintään sitä porattavaa löytyy. Nyt sen verran kamelin selkä katkesi, että on pakko kysyä mistä voisi olla kysymys.:confused2:
Jos se on joku harjoitteleva terveysintoilija joka tekee muistaessaan smoothieta.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 282
En tosissani epäile, että kuulisit niin pahasti väärin ja kuvauksesi ei täsmää tähän. Kuitenkin näitä on kuultu moneen kertaan. Jollain on niin pahaääninen blenderi, että vittuuntunut naapuri luulee ääntä seinien poraamisesta johtuvaksi. :rofl:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
505
En tosissani epäile, että kuulisit niin pahasti väärin ja kuvauksesi ei täsmää tähän. Kuitenkin näitä on kuultu moneen kertaan. Jollain on niin pahaääninen blenderi, että vittuuntunut naapuri luulee ääntä seinien poraamisesta johtuvaksi. :rofl:
Tai mehulinko... :vihellys:
 

Sceppe

Team Tokmanni - on kahisevaa
Tukijäsen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 151
En tosissani epäile, että kuulisit niin pahasti väärin ja kuvauksesi ei täsmää tähän. Kuitenkin näitä on kuultu moneen kertaan. Jollain on niin pahaääninen blenderi, että vittuuntunut naapuri luulee ääntä seinien poraamisesta johtuvaksi. :rofl:
Nää väärät olettamukset on hyviä. Itse sain aikanaan isännöitsijältä yhteydenoton, että mun parvekkeelta valuu verta kahden alemman kerroksen parvekkeille ja niiden lasituksille. Oli unohtunut lasinen mehupullo ämpäriin ja mehu jäätyi ja hajosi talvella ja lohjenneen ämpärin rakosesta sitten pikkuhiljaa valui sulanut mehu alaspäin. Toinen asukkaista ei koskaan uskonut mehuun ja pysyi veriteoriassaan. Kuulemma mehu ei jäätyessään laajene ja hajoita pulloa.

Mistähän se luuli veren tulleen?
 
Viimeksi muokattu:

MedHot

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 268
Nuo blenderit kyllä pitää niin hirveätä meteliä kun jäisiä marjoja sinne tunkee että jää itseltäni tekemättä kun aamuun herään neljän maissa. Saattaisi tulla jo ihan avokilta avautumista kun vehkeen täräyttää päälle marjat sisällä aamuyöllä. Ja koiralta, se pillastuisi täysin kun kesken makeimpien unien alkaa blenderi huutaa.
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Mulla laiskemman puoleinen naapuri poraili keitttiön kaapistoja yks kerrallaan seinään monta kk.
Mäkin oon poraillut lattialistoja paikalleen jo helmikuusta.
Nyt se homma kyllä pääsi loppumaan. Pitäisköhän ne sittenkin vaihtaa erilaisiin? :tdown:

Edit: Okei, touko-heinäkuussa homma oli kyllä tauolla.
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
7 857
Juu, eipä tuo kerran kuussa kovin kummoista vielä ole kun itsellä oli yhdessä aiemmista kämpistä naapuri joka koko sen kolmisen vuotta mitä siinä asuin poikkeuksetta kerran viikossa poras seiniä tunnin verran. Ei niin pahasti häirinny, että oisin alkanu selvittämään mistä on kyse mutta oispa tuo näin jälkikäteen ollu ihan jännä tietää mitä siellä oikeasti tuolla tahdilla porattiin vuosi kaupalla.
Yhdessä 1970-luvun betonikerrostaloasunnossa joskus kauan aikaa sitten oli alkanut vettä tulemaan jostakin asuntoon ja sitten lähtivät selvittelemään yläkerran huoneistoon isännöitsijän kanssa mikä siellä mättää kun vettä tulee alakertaan. Katselivat hetken kummissaan että miten tämä asunto on niin oudon näköinen kun pohja pitäisi olla identtinen alakerran naapurin kanssa. Sitten hoksasivat että asukas oli purkanut pikkuhiljaa yhden kantavan betoniseinän siitä pois ihan omalla luvallaan.

Oli ilmeisesti yli vuoden sitä seinää paloitellut jollakin käsityökaluilla (ei siis timanttisahalla) ja kantanut purkujätteen pienissä muovipusseissa taloyhtiön roskikseen. Ilmeisesti sen seurauksena oli mennyt jotain putkia poikki ja alakertaan tulleet vedet.

Ei harmainta hajuakaan miten se juttu päättyi kun muutettiin pois ennen sitä. Eiköhän siinä ole maksajan rooli ainakin ollut tiedossa kuka sen kantavan seinän ja vahinkojen korjaamisen maksaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 158
Tiedä siitä kuka sen on määritelly, että ollakseen mies pitää kusta seisaaltaan. Kotioloissa käytännössä aina kuseksin istuaaltaan koska se nyt on vaan käytännöllisempää. Julkisissa yleensä taas sit seisaaltaan. Hyvin otin taas kantaa keskustelun aiheeseen.
Pakko kai se on alkaa sitten kusemaan seisaaltaan jatkossa kun kerran on muuten vässykkä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 282
Nää väärät olettamukset on hyviä. Itse sain aikanaan isännöitsijältä yhteydenoton, että mun parvekkeelta valuu verta kahden alemman kerroksen parvekkeille ja niiden lasituksille. Oli unohtunut lasinen mehupullo ämpäriin ja mehu jäätyi ja hajosi talvella ja lohjenneen ämpärin rakosesta sitten pikkuhiljaa valui sulanut mehu alaspäin. Toinen asukkaista ei koskaan uskonut mehuun ja pysyi veriteoriassaan. Kuulemma mehu ei jäätyessään laajene ja hajoita pulloa.

Mistähän se luuli veren tulleen?
Varmaan hienoa asua kerrostalossa, jossa naapurin hullu luulee sinun paloittelumurhanneen jonkun, ja toisaalta pitää paloittelumurhaa epäillessään oikeana toimenpiteenä valittaa isännöitsijälle. Tai voihan se olla, että tyyppi on ottanut heti häkeen puhelun, mutta oli tuttu tapaus ja rauhoittui parin viikon sairaalajaksolla.
 

Sceppe

Team Tokmanni - on kahisevaa
Tukijäsen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 151
Joo määki alan. Ja suoraan veteen. Ja muutan sitä ennen takas kerrostaloon.

Tosipuheessa ei kyllä kiinnosta yhtään missä asennossa kukanenkin kuseksii kunhan yleisissä vessoissa osuu pönttöön.
Yleisissä vessoissa toivoisi, että muotoilu pisuaareissa/urinaaleissa olisi parempi tai sitten istumakuseminen on vienyt taidot. Aina saatana roiskuu pienesti vaikka kuinka yrittää loivassa kulmassa jotain seinää pitkin kusta.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 282
Joo määki alan. Ja suoraan veteen. Ja muutan sitä ennen takas kerrostaloon.

Tosipuheessa ei kyllä kiinnosta yhtään missä asennossa kukanenkin kuseksii kunhan yleisissä vessoissa osuu pönttöön.
Olisi myös kiva, kun tosimieskuseminen onnistuisi myös kusilaariin. Siihen ei sitten kuulu nuuskan ja purkan sylkeminen sekaan, koska muidenkin pitäisi kusta kuivin kengin. Kukaan ei kai ilmoita kusevansa niihinkin laitoksiin istuen?
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 748
Yleisissä vessoissa toivoisi, että muotoilu pisuaareissa/urinaaleissa olisi parempi tai sitten istumakuseminen on vienyt taidot. Aina saatana roiskuu pienesti vaikka kuinka yrittää loivassa kulmassa jotain seinää pitkin kusta.
Itellä vituttaa kun ne alkaa aina huuhdella kesken kaiken.

Olisi myös kiva, kun tosimieskuseminen onnistuisi myös kusilaariin. Siihen ei sitten kuulu nuuskan ja purkan sylkeminen sekaan, koska muidenkin pitäisi kusta kuivin kengin. Kukaan ei kai ilmoita kusevansa niihinkin laitoksiin istuen?
Vaikea sanoa, en ole kenenkään toki niissä istuvan nähnyt. Oon kyllä nägnyt kun nainen kusee istuen lavuaariin.

Itse toki kusen aina seisaaltani yleisissä koska loossit miellän varatun kakkosen vääntöön. Ja mulla on aina ollut "reissumaha" eli kylillä/automatkoilla ei juuri jööti liikahtele, tiiä mikä tossakin on.


Lähinnä oli tarkoitus viitata siihen, että en kovasta sovinismistani huolimatta miellä kusemisasennolla olevan mitään yhteyttä "vässykkänä" oloon tai miehekkyyteen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 282
Itellä vituttaa kun ne alkaa aina huuhdella kesken kaiken.
Minua vituttaa, kun ne kesken kaiken huuhdellessaan räiskivät kusia kusijan päälle. Myös se, että ne eivät huuhtele. Tai manuaalisia ei ole huuhdeltu oikein, joten kusi haisee. Tai pahimmillaan automaattihuuhtelu alkaa lorottaa vettä lattialle, koska sinne on syljetty nuuskaa, ei ole siivottu ja/tai automatiikka laskee liikaa vettä.
Vaikea sanoa, en ole kenenkään toki niissä istuvan nähnyt. Oon kyllä nägnyt kun nainen kusee istuen lavuaariin.
Tuota en ole nähnyt. Olen tosin nähnyt miehen kusevan miesten vessan lavuaariin ja/tai huljuttelevan muniaan muina miehinä siinä julkisesti. Ja naisoletetun kusevan pisuaariin seisaaltaan.

Itse toki kusen aina seisaaltani yleisissä koska loossit miellän varatun kakkosen vääntöön. Ja mulla on aina ollut "reissumaha" eli kylillä/automatkoilla ei juuri jööti liikahtele, tiiä mikä tossakin on.
Käyn minäkin kakalla yleisissä vain tarpeen vaatiessa ja toki suunnitellusti, koska ne ovat usein varsin saastaisia. Venäjällä tuli vastaan sellaisia, että ne, joiden oli pakko, kakkasivat mieluummin nurkan taakse.


Lähinnä oli tarkoitus viitata siihen, että en kovasta sovinismistani huolimatta miellä kusemisasennolla olevan mitään yhteyttä "vässykkänä" oloon tai miehekkyyteen.
Minäkin puhun tästä vain kontekstuaalisesti, kuten edellä selitin.
 

Raaka

Tukijäsen
Liittynyt
01.01.2018
Viestejä
641
Nuo blenderit kyllä pitää niin hirveätä meteliä kun jäisiä marjoja sinne tunkee että jää itseltäni tekemättä kun aamuun herään neljän maissa. Saattaisi tulla jo ihan avokilta avautumista kun vehkeen täräyttää päälle marjat sisällä aamuyöllä. Ja koiralta, se pillastuisi täysin kun kesken makeimpien unien alkaa blenderi huutaa.
Aikoinaan asuttiin 50-luvun kerrostalossa. Niin yksi yö luultiin, että naapuri tulee porakoneella makkarin katosta läpi. Aivan järkyttävä meteli.
Pieni tiedustelu retki paljastikin, että oli seurueella nälkä yllättänyt ja päättäneet tehdä smoothieta pahimpaan nälkään.
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
823
Mikä voi olla naapurilla tehtävänä, kun vähintään kerran kuukaudessa täytyy porata kiviseinää? Usein kyse on korkeintaan neljästä porauksesta, porauksien välissä on viitisen minuuttia jotain vikisevää ääntä.

Eihän tuo yksittäisenä tapauksena ole mitään, varsinkin kun yleensä iltapäivällä/illalla tapahtuu. Mutta miten ihmeessä sitä porattavaa riittää niin paljon? Tässä asuessani parisen vuotta, niin valehtelematta lähes joka kuukausi vähintään sitä porattavaa löytyy. Nyt sen verran kamelin selkä katkesi, että on pakko kysyä mistä voisi olla kysymys.:confused2:
Edellisessä kerrostalossa oli tämän kaltaista toimintaa. Porausta vähintään kerran viikossa ja kesti noin minuutin, kahden vuoden ajan. Ajat vaihtelivat päivän ja myöhäisillan välillä. Taloyhtiön kokouksessa otin asian puheeksi, mutta yllätys että kukaan ei tiennyt mitään. Porausta ei enää koskaan kuulunut, mutta selvisi, että naapurirapun mt-potilas laittoi poran päälle aina kun tietty henkilö tuli kotiin 3-vuorotöistä. Jätti myös roskapusseja hänen oven eteen jne. Tämä mt-potilaan uhri oli vielä poliisi. :D
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 748
Ainakin itselläni pahimpina aamustondis-vuosina oli ensinnäkin pakko kusta aamulla istualtaan (jottei kuse seinään/kattoon), ja sitten vielä puolipakolla ohjata se vehje alaspäin.
Mulla on juuri päinvastainen taktiikka, seisokin kera otetaan karmea etunoja otsa seinässä ja käsillä kammetaan kikkeliä kohti pönttöä :D

En tiiä onko mulla jotenkin pienet pöntöt ollu, mutta en mä kyllä kullia seisokissa saa istualtaan murjottua pöntön sisäpuolelle osoittamaan
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 810
Mulla on juuri päinvastainen taktiikka, seisokin kera otetaan karmea etunoja otsa seinässä ja käsillä kammetaan kikkeliä kohti pönttöä :D

En tiiä onko mulla jotenkin pienet pöntöt ollu, mutta en mä kyllä kullia seisokissa saa istualtaan murjottua pöntön sisäpuolelle osoittamaan
Tämähän se tapa oli. Mahtoi näyttää koomiselta. Ei ne pienet pöntöt vaan suuri mela :D
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 818
Mulla on juuri päinvastainen taktiikka, seisokin kera otetaan karmea etunoja otsa seinässä ja käsillä kammetaan kikkeliä kohti pönttöä :D

En tiiä onko mulla jotenkin pienet pöntöt ollu, mutta en mä kyllä kullia seisokissa saa istualtaan murjottua pöntön sisäpuolelle osoittamaan
Siellä on jo opittu yksi mestareiden taktiikka. Kuva ohjeistaa lisää:

How-to-pee-with-a-boner_o_90960.jpg
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 150
Uudemmassa betonikuutiossa saniteettitilat on muutenkin suunniteltu päin vittua. Koneellinen ilmanvaihto vie 30% tilasta eikä pesukoneelle ole järjestetty putkia (liitäntöjä / malliin tee se itse). Vessanpytty on sitten ahdettu siihen pienimpään nurkkaan suihkun kanssa ja siihen seinä väliin.
 

Taika-Jim

Lepäilyä ja rakkautta
Tukijäsen
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 231
OT/ joskus ysärin lopulla Kuopiossa oli baari, josta lopunpäivinä miestenvessasta oli revitty pönttö helevettiin. Piti tähtäillä siis suoraan siihen viemärinaukkoon. Siellä oli myös viiden markan keskiolutta. /OT

Asuin Sampo-ravintolan yläkerrassa, siinä vasta (alakerran)naapuri helvetistä. Se käristyneen kalan haju ja härskin voin tunnelma leijaili ikkunasta sisään joka ilta. Sen jälkeen en oo voinut syödä muikkuja. Tai muikkuja perunamuusilla. Tai asua Kuopiossa.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Naapuritalossa on koira jätetty yksin,ja on haukkunut jo aamusta lähtien.Että voi jotkut olla vastuuttomia lemmikiensä suhteen saatana!.
Soitin jopa hätäkeskukseen,niin neidin vastaus oli että ei ole vielä poliisiasia kun on haukkunut vasta 14 tuntia,ja ei ole ollut useampaa päivää yksin.
Sanoin kyllä että se haukkuminen on ihan jokapäiväistä,ja parvekkeen ovi on auki,niin pääsee koira herättämään kaikki keskellä yötäkin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 304
Naapuritalossa on koira jätetty yksin,ja on haukkunut jo aamusta lähtien.Että voi jotkut olla vastuuttomia lemmikiensä suhteen saatana!.
Soitin jopa hätäkeskukseen,niin neidin vastaus oli että ei ole vielä poliisiasia kun on haukkunut vasta 14 tuntia,ja ei ole ollut useampaa päivää yksin.
Sanoin kyllä että se haukkuminen on ihan jokapäiväistä,ja parvekkeen ovi on auki,niin pääsee koira herättämään kaikki keskellä yötäkin.
Ihmisten pitäis valita semmonen koira joka sopii niiden elinolosuhteisiin. Ruotsissahan noissa on otettu paljon tiukempi linja, kun siellä ei saa koiraa jättää 6h pitemmäksi aikaa yksin. Yleensä työssäkäyville se tarkoittaa hoitopaikan etsimistä koiralle ja jotakuta joka käy koiraa työpäivän aikana ulkoiluttamassa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 880
Mikä voi olla naapurilla tehtävänä, kun vähintään kerran kuukaudessa täytyy porata kiviseinää? Usein kyse on korkeintaan neljästä porauksesta, porauksien välissä on viitisen minuuttia jotain vikisevää ääntä.

Eihän tuo yksittäisenä tapauksena ole mitään, varsinkin kun yleensä iltapäivällä/illalla tapahtuu. Mutta miten ihmeessä sitä porattavaa riittää niin paljon? Tässä asuessani parisen vuotta, niin valehtelematta lähes joka kuukausi vähintään sitä porattavaa löytyy. Nyt sen verran kamelin selkä katkesi, että on pakko kysyä mistä voisi olla kysymys.:confused2:
Sama homma, ei minua niin haittaa muuten, mutta alkaa pelottamaan että sortuuko koko talo kun niin paljon porataan vuosikausia. Täytyy tolla poraamisella olla jo 90% seinien betonista hävinnyt.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 923
Viestejä
4 206 590
Jäsenet
70 996
Uusin jäsen
yoinks

Hinta.fi

Ylös Bottom