Niin, ei lapsellisilla perheillä tai edes sinkuilla, lapsista nyt vaan lähtee ääntä, koska eivät ymmärrä miten pitäisi elää. Sitten taas tällaisten lasten vanhemmista johtuu, että ne lapset isoiksi kasvettuaan eivät vieläkään ymmärrä miten pitäisi elää (kyllä, ad hominem). Auton korjaus suoritetaan siihen tarkoitetussa paikassa, eli korjaamolla. Tai jos itse pitää saada näprätä, monet huoltoasemat tarjoavat siihen soveltuvat tilat nostureineen ja muine härveleineen, joilla homman saa hoidettua nätisti.
Tuo aiemmin mainitsemasi 'vähän äänekkäämpi' musiikki ei todellakaan ole mitään normaalia elämistä vaan tahallista vittuilua naapuireille.
Minäkin voin sanoa, että se 'vähän äänekkäämpi' musiikki on ärsyttävämpää sen takia, kun soittaja tietää mitä tekee. Joku koliikkivauva on toki ärsyttävä, mutta kun se nyt ei ole 'tahallista', niin sen kanssa joutuu joskus elämään. Naapurin kakaran huilun soitto, niin ärsyttävää kuin onkin, on yleensä rajallisen aikaa ja 'normaaliin' kellonaikaan, joilloin häiritsevyys useissa tapauksissa on rajallista.
Lisäksi mikä ärsyttää naapureissa, ei oikeasti osata elää ihmisten kanssa... Kaikki mikä on taloyhtiön pihalla ja ei ole suoraan omassa omistuksessa on jotenkin vapaata riistaa rikottavaksi tai sotkettavaksi.
Mikä vittu siinä on, ettei voida jättää niitä roskia sinne astiaan, vaan heitetään paskat katokseen ja ollaan tyytyväisiä omaan erinomaisuuteen. Tai annetaan koirien paskoa pitkin pihoja tai parhaimmassa tapauksessa käydään itse kusemassa ja paskomassa sinne pihalle. Kyllä olen tämänkin omin silmin todistanut.
Olkoon tämä varoituksena teille junioreille, hankkikaa hyvät ihmiset kunnon ammatti, ettei tarvitse elää jossain lähiöapinatarhassa.