Narkki näemmä ulkoisesta habituksesta sekä päivärytmistä (ei nuku) päätellen pesiytynyt vuokralaiseksi naapuriin/suoraan yläpuolelle. Kavereita tuppaa olemaan. Pistänyt merkille, että kolmena iltana klo 23-24 tullut putkeen sama henkilö tuonne. Tänään sama juttu, koputti oveen sen 5minuuttia kunnes poistui. Noh mulla oli tossa tikkaat talon vierellä kun olin korvausilmaventtiiliä asennellut. Tää kaveri siitä sitten tikkaat ylös, meikäläisen sisäänkäynnin katoksen päälle ja sieltä auki olevasta ikkunasta oli menossa sisään. Yllätin ns. Rysän päältä, eli minun sisäänkäynnin katoksen päältä kaiffarin. Käskin ystävällisesti painumaan helvettiin, minkä hän sitten tekikin.
Mitä noille pitää tehdä? Olen hallituksessa, joten sen puolesta asia ehkä helpottuu? Ajattelin soitella osakkaalle että jos ulkoisesta habituksesta päättelin sen että vaikka olisi viimeinen ihminen maailmassa jolle voisin vuokrata asunnon, pitäisin kämpän tyhjänä, niin miten hän ok nähnyt tämän hyvänä kandidaattina?
Mutta nro 1. Miten narkkien kanssa ”tulee toimeen” tarkoitan nyt sitä, ettei tarvitse jotain ilkivaltaa katsella.
Nro2. Kuinka nopeaa sellaiselle saa realistisesti häädön?
Ei mua periaatteessa kiinnosta mitä kukakin tekee asunnon sisällä, mutta kun epämääräistä porukkaa alkaa hyppimään katolla ja rapuissa, yöt valvotaan ja siirrellään (?) huonekaluja, niin alkaa hieman käyrät sojottamaan vääriin suuntiin.