Ei, siksi hankin kaikkiin niihin Chromen GoogleTVn, jotta saa asennettua kaikki haluamani suoratoistopalvelut, ml. SmarttubeTizen-käyttikselle ei varmaan ole olemassa mitään tuon SmartTuben kaltaista appia jolla saisi mainokset pois?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei, siksi hankin kaikkiin niihin Chromen GoogleTVn, jotta saa asennettua kaikki haluamani suoratoistopalvelut, ml. SmarttubeTizen-käyttikselle ei varmaan ole olemassa mitään tuon SmartTuben kaltaista appia jolla saisi mainokset pois?
Sama ~1350 mullakin on, mutta sen verran tuo liira laskettelee, että joka vuosi nostavat hintaa.Hyvä kysymys, katsoin itselläni voimassa olevaa tilausta ja se näyttää ensi talvelle uusimishintaa 1350liiraa. Olisiko sitten hinnat muuttumassa myös vanhoilla asiakkailla tulevaisuudessa.
Aikanaan itse tein toisella vanhalla "puhtaalla" android-puhelimella. Pitiköhän siinä olla ne "Turkin tilin" gmailit käyttäjänä.Kiitos hyvistä ohjeista. Onnistuisiko myös Android puhelimella?
Mulla on kyllä maksukorttikin linkitettynä edelleen Turkin Netflixiin, mutta olen silti varmuuden vuoksi maksanut tilausta Turkin lahjakorteilla.Onko tällä hetkellä netflixiin jotain paikkaa mistä eivät katko sitä kokoajan? Meni tuohon Turkkiin käpy niin vois kokeilla nyt jostain muualta. Samalla saa suositella millä VPN:llä ja metodilla on saanut tilattua.
Eikö Primevideo ole nostanut Turkin kk-hintaa, vaikka liira heikkenee koko ajan?Mulla Turkin Prime video,joka maksaa n. 0,70 euroa kuussa. Mitään muita Primen etuja ei tolla tosin saa, kuten musiikkia
Ilman SmartTubea ei osaisi edes olla enää. Sen verran kauan sitä on tullut jo käytettyä.SmartTube ollut nyt käytössä kuukauden ja hävettää myöntää, että laiskuuttani lykkäsin sen asennusta niin kauan, etenkin kun oli todella helppoa ottaa softa käyttöön.
Vielä kun jaksaisi virittää Smart niin, että kaukosäätimen tuubipainike ohjaisi siihen eikä television omaan sovellukseen niin avot.
Youtube heikensi palveluaan niin vastikään ettei aikaisemmin ollut mitään tarvetta käyttää muita palveluita mutta helpottaa tuo elämää( ennen käynnistin saman toisteen noin kuusi kertaa, jolloin mainokset 'ohittuivat') mutta nyt kun tulivat nuo ohittamattomat minuutin ja pidemmät mainokset niin tuli mitta täyteen.Ilman SmartTubea ei osaisi edes olla enää. Sen verran kauan sitä on tullut jo käytettyä.
Just katoin niin on se Turkin Prime noussut - 1,09€/kk.Sama ~1350 mullakin on, mutta sen verran tuo liira laskettelee, että joka vuosi nostavat hintaa.
Aikanaan itse tein toisella vanhalla "puhtaalla" android-puhelimella. Pitiköhän siinä olla ne "Turkin tilin" gmailit käyttäjänä.
Mulla on kyllä maksukorttikin linkitettynä edelleen Turkin Netflixiin, mutta olen silti varmuuden vuoksi maksanut tilausta Turkin lahjakorteilla.
Eikö Primevideo ole nostanut Turkin kk-hintaa, vaikka liira heikkenee koko ajan?
Turkin hinnat tais ~kolminkertaistua edellisellä kerralla ja sen jälkeen Puolan 11€/v oli selvästi halvempi.
Ilman SmartTubea ei osaisi edes olla enää. Sen verran kauan sitä on tullut jo käytettyä.
Otin sit itseänikin vihdoin niskasta kiinni ja Button Mapperilla laitoin SmartTuben aukeamaan YouTube-napista. Helpottaa kummasti elämää.
Samoin IPTV-appia tulee käytettyä usein, joten sekin nyt ohjelmoitu aukeamaan omaata napistaan
Youtube voi lyödä hyvän tarjouksen pöytään. Siitä ei varmaan ole koskaan ollut tarjouksia?Max voisi myös hyvän tarjouksen lyödä pöytään. Siitä en muista hirveästi tarjouksia nähneeni.
Tuo kyllä vähän kiinnostaisi, kattelen vierestä kun lapset kärsii mainoshelvetistä kämpän telkkareissa. Mutta oliko nyt niin, että jos meinaa ulkomailta keplotella Premiumia, niin pitää olla joku hiton maksuväline ko. maasta? Ei riitä VPN ja Revolut tai muu vastaava?Youtube premiumin saanut perheelle hintaan 6e/kk romaniasta, nyt hinta tosin nouseen joulukuussa n. 11e
Itselleni YouTube Premium tarjoaa kaksi kertaa vuodessa ilmaisen koekuukauden, koska en tilaa sitä palvelua ja koejakson aikana muistan aina perua. Eli käytän ilmaisversiota vain 10 kk vuodesta.Youtube voi lyödä hyvän tarjouksen pöytään. Siitä ei varmaan ole koskaan ollut tarjouksia?
Ketjun ekassa viestissä vinkki...Onko mahdollista saada Puolan Primeä kääntymään suomeen? On vuoden lisenssi nyt käytössä. Suurin haitta on, kun leffojen ja ohjelmien nimet Puolaksi.
Testattu, ei onnistu.Ketjun ekassa viestissä vinkki...
Kerro toki miten.Testattu, ei onnistu.
Edit: Onnistui vähän eri tavalla, kiitos.
Mikä ei onnistu? Mikä toimi? Jaa tietoa, äläkä pelkästään kerjää sitäTestattu, ei onnistu.
Edit: Onnistui vähän eri tavalla, kiitos.
Kuten ohjeistettiin. Ketjun ekassa viestissä vinkki.Mikä ei onnistu? Mikä toimi? Jaa tietoa, äläkä pelkästään kerjää sitä
Juu, tiedän, että siellä on vinkkejä, ku olen sen viestin kirjoittanut. En näillä tiedoin vielä mitään muuta, kun epäilen että ei välttämättä juuri tuo muutos ollut ratkaiseva, vaan sattumaa. Mut seuraillaan, voihan olla että jotain on muuttunut.Kuten ohjeistettiin. Ketjun ekassa viestissä vinkki.
Ainoa ero, että muutin osoiteriviltä ..prime.com/na -> /fi että tuli tuo vaihtoehto esiin.
Ainoa mikä lopulta toimi mulla.Juu, tiedän, että siellä on vinkkejä, ku olen sen viestin kirjoittanut. En näillä tiedoin vielä mitään muuta, kun epäilen että ei välttämättä juuri tuo muutos ollut ratkaiseva, vaan sattumaa. Mut seuraillaan..
Itse sain homman toimimaan vasta Amazonin chatin kautta, toki se lienee se viimeinen vaihtoehto. Siinäkin ihmettelivät, että miten mulla voi olla Puolan Amazon, jonka haluan suomeksi ja kun asun Suomessa, mutta vaihtoivat sitten asetukset.Ainoa mikä lopulta toimi mulla.
Toihan on lopulta jokin virhe amazonilla, ku eivät sais striimata muihin maihin lisenssoitua sisältöä toisiin maihin. Pitäis kyl automaattisesti näyttää Suomessa suomen valikoima.Itse sain homman toimimaan vasta Amazonin chatin kautta, toki se lienee se viimeinen vaihtoehto. Siinäkin ihmettelivät, että miten mulla voi olla Puolan Amazon, jonka haluan suomeksi ja kun asun Suomessa, mutta vaihtoivat sitten asetukset.
Väliaikainen normi tarjous, iha sopiva paikka siellä tarjousketjussa jo.Skyshowtimen vois pienellä varauksella lisätä aloitukseen (näkyy olleen jo lokakuun lopulla mainittu tarjous-ketjussa)
Muut - SkyShowtime jatkuva Premium kk -50%
Tuote: PREMIUM-TILAUS IKUISESTI –50 % Tarjoushinta: 6.49 €/kk Normaalihinta: 12.99 €/kk (tällä hetkellä) Kauppa: SkyShowtime Suomi | Katso elokuvia ja sarjoja verkossa Voimassa: -9.12.2024 Linkki: =FIHPFL2024AQ"]SkyShowtime Kommentti tarjouksesta: - 4K Ultra HD-tarkkuus - ei mainoksia, mutta...bbs.io-tech.fi
Ah, enpä huomannutkaan että ketjussa tällainen rajoitus, selvä juttu.Väliaikainen normi tarjous, iha sopiva paikka siellä tarjousketjussa jo.
Noita tarjouksia kyl löytyy kokoajan eri palveluihin, niin en aloitusta ole kokoaikaa päivittämässä. Täällä kikkaillaan mahd. halvalla palvelut Saa niitä tänne toki ilmoitella kuitenki. Aloituksessa lukee, että jos joku ei toimi niin ilmoittaa. Niin mikä ei nyt toiminut vai oliko vain tunteenpurkaus? Mm. apple-koodit on "vanhentunut" ikuisuus sit, mut toistaiseksi ovat edelleen toimineet.Ah, enpä huomannutkaan että ketjussa tällainen rajoitus, selvä juttu.
btw. aloituksen väliaikaisista etukoodeista vois poistaa jo vanhentuneet/toimimattomat.
Tähän riittää ihan mullvad vpn ja suomi kortti eikä ole vielä vinkunut ettei kelpaisiTuo kyllä vähän kiinnostaisi, kattelen vierestä kun lapset kärsii mainoshelvetistä kämpän telkkareissa. Mutta oliko nyt niin, että jos meinaa ulkomailta keplotella Premiumia, niin pitää olla joku hiton maksuväline ko. maasta? Ei riitä VPN ja Revolut tai muu vastaava?