Penninvenyttäjän suoratoistopalvelut

Hyvä kysymys, katsoin itselläni voimassa olevaa tilausta ja se näyttää ensi talvelle uusimishintaa 1350liiraa. Olisiko sitten hinnat muuttumassa myös vanhoilla asiakkailla tulevaisuudessa.
Sama ~1350 mullakin on, mutta sen verran tuo liira laskettelee, että joka vuosi nostavat hintaa.
Kiitos hyvistä ohjeista. Onnistuisiko myös Android puhelimella?
Aikanaan itse tein toisella vanhalla "puhtaalla" android-puhelimella. Pitiköhän siinä olla ne "Turkin tilin" gmailit käyttäjänä.
Onko tällä hetkellä netflixiin jotain paikkaa mistä eivät katko sitä kokoajan? Meni tuohon Turkkiin käpy niin vois kokeilla nyt jostain muualta. Samalla saa suositella millä VPN:llä ja metodilla on saanut tilattua.
Mulla on kyllä maksukorttikin linkitettynä edelleen Turkin Netflixiin, mutta olen silti varmuuden vuoksi maksanut tilausta Turkin lahjakorteilla.
Mulla Turkin Prime video,joka maksaa n. 0,70 euroa kuussa. Mitään muita Primen etuja ei tolla tosin saa, kuten musiikkia
Eikö Primevideo ole nostanut Turkin kk-hintaa, vaikka liira heikkenee koko ajan?
Turkin hinnat tais ~kolminkertaistua edellisellä kerralla ja sen jälkeen Puolan 11€/v oli selvästi halvempi.
SmartTube ollut nyt käytössä kuukauden ja hävettää myöntää, että laiskuuttani lykkäsin sen asennusta niin kauan, etenkin kun oli todella helppoa ottaa softa käyttöön.

Vielä kun jaksaisi virittää Smart niin, että kaukosäätimen tuubipainike ohjaisi siihen eikä television omaan sovellukseen niin avot.
Ilman SmartTubea ei osaisi edes olla enää. Sen verran kauan sitä on tullut jo käytettyä.

Otin sit itseänikin vihdoin niskasta kiinni ja Button Mapperilla laitoin SmartTuben aukeamaan YouTube-napista. Helpottaa kummasti elämää.
Samoin IPTV-appia tulee käytettyä usein, joten sekin nyt ohjelmoitu aukeamaan omaata napistaan

Viimeksi muokattu:
Ilman SmartTubea ei osaisi edes olla enää. Sen verran kauan sitä on tullut jo käytettyä.
Youtube heikensi palveluaan niin vastikään ettei aikaisemmin ollut mitään tarvetta käyttää muita palveluita mutta helpottaa tuo elämää( ennen käynnistin saman toisteen noin kuusi kertaa, jolloin mainokset 'ohittuivat') mutta nyt kun tulivat nuo ohittamattomat minuutin ja pidemmät mainokset niin tuli mitta täyteen.
Se on sanottava, että säädettävää on jopa liikaa, jokaiselle jotain -tyyliin.

Sama ~1350 mullakin on, mutta sen verran tuo liira laskettelee, että joka vuosi nostavat hintaa.

Aikanaan itse tein toisella vanhalla "puhtaalla" android-puhelimella. Pitiköhän siinä olla ne "Turkin tilin" gmailit käyttäjänä.

Mulla on kyllä maksukorttikin linkitettynä edelleen Turkin Netflixiin, mutta olen silti varmuuden vuoksi maksanut tilausta Turkin lahjakorteilla.

Eikö Primevideo ole nostanut Turkin kk-hintaa, vaikka liira heikkenee koko ajan?
Turkin hinnat tais ~kolminkertaistua edellisellä kerralla ja sen jälkeen Puolan 11€/v oli selvästi halvempi.

Otin sit itseänikin vihdoin niskasta kiinni ja Button Mapperilla laitoin SmartTuben aukeamaan YouTube-napista. Helpottaa kummasti elämää.
Samoin IPTV-appia tulee käytettyä usein, joten sekin nyt ohjelmoitu aukeamaan omaata napistaan
Just katoin niin on se Turkin Prime noussut - 1,09€/kk.

Eipä haittaisi vaikka Viaplay-koodeja paketoitaisiin tuleviin Singles Day ja BF-tarjouksiin mukaan. Viaplay on petrannut sisältöään viime aikoina.

Max voisi myös hyvän tarjouksen lyödä pöytään. Siitä en muista hirveästi tarjouksia nähneeni.

Youtube premiumin saanut perheelle hintaan 6e/kk romaniasta, nyt hinta tosin nouseen joulukuussa n. 11e
Tuo kyllä vähän kiinnostaisi, kattelen vierestä kun lapset kärsii mainoshelvetistä kämpän telkkareissa. Mutta oliko nyt niin, että jos meinaa ulkomailta keplotella Premiumia, niin pitää olla joku hiton maksuväline ko. maasta? Ei riitä VPN ja Revolut tai muu vastaava?

Youtube voi lyödä hyvän tarjouksen pöytään. Siitä ei varmaan ole koskaan ollut tarjouksia?
Itselleni YouTube Premium tarjoaa kaksi kertaa vuodessa ilmaisen koekuukauden, koska en tilaa sitä palvelua ja koejakson aikana muistan aina perua. Eli käytän ilmaisversiota vain 10 kk vuodesta.

Onko mahdollista saada Puolan Primeä kääntymään suomeen? On vuoden lisenssi nyt käytössä. Suurin haitta on, kun leffojen ja ohjelmien nimet Puolaksi.

Kuten ohjeistettiin. Ketjun ekassa viestissä vinkki.
Ainoa ero, että muutin osoiteriviltä ..prime.com/na -> /fi että tuli tuo vaihtoehto esiin.
Juu, tiedän, että siellä on vinkkejä, ku olen sen viestin kirjoittanut. En näillä tiedoin vielä mitään muuta, kun epäilen että ei välttämättä juuri tuo muutos ollut ratkaiseva, vaan sattumaa. Mut seuraillaan, voihan olla että jotain on muuttunut.

Itse sain homman toimimaan vasta Amazonin chatin kautta, toki se lienee se viimeinen vaihtoehto. Siinäkin ihmettelivät, että miten mulla voi olla Puolan Amazon, jonka haluan suomeksi ja kun asun Suomessa, mutta vaihtoivat sitten asetukset. :D
Toihan on lopulta jokin virhe amazonilla, ku eivät sais striimata muihin maihin lisenssoitua sisältöä toisiin maihin. Pitäis kyl automaattisesti näyttää Suomessa suomen valikoima. 🤷‍♂️

Skyshowtimen vois pienellä varauksella lisätä aloitukseen (näkyy olleen jo lokakuun lopulla mainittu tarjous-ketjussa)

Skyshowtimen vois pienellä varauksella lisätä aloitukseen (näkyy olleen jo lokakuun lopulla mainittu tarjous-ketjussa)
Väliaikainen normi tarjous, iha sopiva paikka siellä tarjousketjussa jo.

Ah, enpä huomannutkaan että ketjussa tällainen rajoitus, selvä juttu.
btw. aloituksen väliaikaisista etukoodeista vois poistaa jo vanhentuneet/toimimattomat.
Noita tarjouksia kyl löytyy kokoajan eri palveluihin, niin en aloitusta ole kokoaikaa päivittämässä. Täällä kikkaillaan mahd. halvalla palvelut :) Saa niitä tänne toki ilmoitella kuitenki. Aloituksessa lukee, että jos joku ei toimi niin ilmoittaa. Niin mikä ei nyt toiminut vai oliko vain tunteenpurkaus? Mm. apple-koodit on "vanhentunut" ikuisuus sit, mut toistaiseksi ovat edelleen toimineet.

Viimeksi muokattu:
Tuo kyllä vähän kiinnostaisi, kattelen vierestä kun lapset kärsii mainoshelvetistä kämpän telkkareissa. Mutta oliko nyt niin, että jos meinaa ulkomailta keplotella Premiumia, niin pitää olla joku hiton maksuväline ko. maasta? Ei riitä VPN ja Revolut tai muu vastaava?
Tähän riittää ihan mullvad vpn ja suomi kortti eikä ole vielä vinkunut ettei kelpaisi

Statistiikka

Viestiketjuista
258 554
Jäsenet
74 222
Uusin jäsen
anuelisabeth

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom