Penninvenyttäjän suoratoistopalvelut

Hyvä kysymys, katsoin itselläni voimassa olevaa tilausta ja se näyttää ensi talvelle uusimishintaa 1350liiraa. Olisiko sitten hinnat muuttumassa myös vanhoilla asiakkailla tulevaisuudessa.
Sama ~1350 mullakin on, mutta sen verran tuo liira laskettelee, että joka vuosi nostavat hintaa.
Kiitos hyvistä ohjeista. Onnistuisiko myös Android puhelimella?
Aikanaan itse tein toisella vanhalla "puhtaalla" android-puhelimella. Pitiköhän siinä olla ne "Turkin tilin" gmailit käyttäjänä.
Onko tällä hetkellä netflixiin jotain paikkaa mistä eivät katko sitä kokoajan? Meni tuohon Turkkiin käpy niin vois kokeilla nyt jostain muualta. Samalla saa suositella millä VPN:llä ja metodilla on saanut tilattua.
Mulla on kyllä maksukorttikin linkitettynä edelleen Turkin Netflixiin, mutta olen silti varmuuden vuoksi maksanut tilausta Turkin lahjakorteilla.
Mulla Turkin Prime video,joka maksaa n. 0,70 euroa kuussa. Mitään muita Primen etuja ei tolla tosin saa, kuten musiikkia
Eikö Primevideo ole nostanut Turkin kk-hintaa, vaikka liira heikkenee koko ajan?
Turkin hinnat tais ~kolminkertaistua edellisellä kerralla ja sen jälkeen Puolan 11€/v oli selvästi halvempi.
SmartTube ollut nyt käytössä kuukauden ja hävettää myöntää, että laiskuuttani lykkäsin sen asennusta niin kauan, etenkin kun oli todella helppoa ottaa softa käyttöön.

Vielä kun jaksaisi virittää Smart niin, että kaukosäätimen tuubipainike ohjaisi siihen eikä television omaan sovellukseen niin avot.
Ilman SmartTubea ei osaisi edes olla enää. Sen verran kauan sitä on tullut jo käytettyä.

Otin sit itseänikin vihdoin niskasta kiinni ja Button Mapperilla laitoin SmartTuben aukeamaan YouTube-napista. Helpottaa kummasti elämää.
Samoin IPTV-appia tulee käytettyä usein, joten sekin nyt ohjelmoitu aukeamaan omaata napistaan

Viimeksi muokattu:
Ilman SmartTubea ei osaisi edes olla enää. Sen verran kauan sitä on tullut jo käytettyä.
Youtube heikensi palveluaan niin vastikään ettei aikaisemmin ollut mitään tarvetta käyttää muita palveluita mutta helpottaa tuo elämää( ennen käynnistin saman toisteen noin kuusi kertaa, jolloin mainokset 'ohittuivat') mutta nyt kun tulivat nuo ohittamattomat minuutin ja pidemmät mainokset niin tuli mitta täyteen.
Se on sanottava, että säädettävää on jopa liikaa, jokaiselle jotain -tyyliin.

Sama ~1350 mullakin on, mutta sen verran tuo liira laskettelee, että joka vuosi nostavat hintaa.

Aikanaan itse tein toisella vanhalla "puhtaalla" android-puhelimella. Pitiköhän siinä olla ne "Turkin tilin" gmailit käyttäjänä.

Mulla on kyllä maksukorttikin linkitettynä edelleen Turkin Netflixiin, mutta olen silti varmuuden vuoksi maksanut tilausta Turkin lahjakorteilla.

Eikö Primevideo ole nostanut Turkin kk-hintaa, vaikka liira heikkenee koko ajan?
Turkin hinnat tais ~kolminkertaistua edellisellä kerralla ja sen jälkeen Puolan 11€/v oli selvästi halvempi.

Otin sit itseänikin vihdoin niskasta kiinni ja Button Mapperilla laitoin SmartTuben aukeamaan YouTube-napista. Helpottaa kummasti elämää.
Samoin IPTV-appia tulee käytettyä usein, joten sekin nyt ohjelmoitu aukeamaan omaata napistaan
Just katoin niin on se Turkin Prime noussut - 1,09€/kk.

Statistiikka

Viestiketjuista
257 819
Jäsenet
74 003
Uusin jäsen
S Mike

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom