Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen käyttänyt noi kaikki aikaisemmin. Kokeilin viime viikolla, ei toiminut. Nyt yllättäen Norjan tarjous meni läpi ja taas on 3 kuukautta AppletvtäÄh. Neljäs apple tv+ koodi enää pelittänyt "koodiraja saavutettu".
Olen käyttänyt noi kaikki aikaisemmin. Kokeilin viime viikolla, ei toiminut. Nyt yllättäen Norjan tarjous meni läpi ja taas on 3 kuukautta Appletvtä
Olen käyttänyt noi kaikki aikaisemmin. Kokeilin viime viikolla, ei toiminut. Nyt yllättäen Norjan tarjous meni läpi ja taas on 3 kuukautta Appletvtä
Ok, pitääpä kokeilla myöhemmin taas.Noin se kävi mullakin viimeks, ensin vinkui että on käytetty koodirajat täyteen ja sit viikkoo tai paria myöhemmin homma pelitti kuitenkin.
Nämä on kai ne viimeisimmät koodit, vaikka vuosiluku niissä 2023? Itsellä ei myöskään mennyt mikään läpi, vaikka ensimmäisiä näistä käyttänyt joskus kauan sitten. Viimeisin ollut kesällä käytössä.Tämä Gigantin Apple TV+ -koodi ei ole mikään uusi juttu, mutta lisätietona sen voi käyttää useampaan kertaan hyödyntämällä muiden Pohjoismaiden linkkejä. Kunkin näistä neljästä voi käyttää samalle Apple-tilille, mutta vasta kun edellinen eri maan ilmaisjakso on loppunut. Toki jos tarjous lopetetaan jossain vaiheessa, niin sitten ei enää toimi.
fi: Elkjop Finland TVP 3M 2023
se: Elgiganten Sverige TVP 3M 2023
no: Elkjop Norway TVP 3M 2023
dk: Elkjop Denmark TVP 3M 2023
Nämä on kai ne viimeisimmät koodit, vaikka vuosiluku niissä 2023? Itsellä ei myöskään mennyt mikään läpi, vaikka ensimmäisiä näistä käyttänyt joskus kauan sitten. Viimeisin ollut kesällä käytössä.
Viikonloppuna just aktioivoin ruåtti-koodin. Ainoastaan fi-koodin olen aikaisemmin käyttänyt, koska on tullut käytettyä muita kautta saatuja koodeja tuota ennen.Nämä on kai ne viimeisimmät koodit, vaikka vuosiluku niissä 2023? Itsellä ei myöskään mennyt mikään läpi, vaikka ensimmäisiä näistä käyttänyt joskus kauan sitten. Viimeisin ollut kesällä käytössä.
Puolan Primen kanssa ei tule ongelmia"Prime-oikeutesi on keskeytetty laskutusongelman vuoksi.
Lisää kelvollinen maksutyökalu oikeuksiesi takaisin saamiseksi."
Turkin prime ei toimi enään op kortilla.
Sama homma. Ei auttanut vaikka vaihtoi nordean tai s-pankin kortin tilalle."Prime-oikeutesi on keskeytetty laskutusongelman vuoksi.
Lisää kelvollinen maksutyökalu oikeuksiesi takaisin saamiseksi."
Turkin prime ei toimi enään op kortilla.
Morrowin mastercardilla pelittänyt tähän asti,s-pankin kortti tais vuosi sitten lopettaa toimintansa.Sama homma. Ei auttanut vaikka vaihtoi nordean tai s-pankin kortin tilalle.
Auttaa kans, ku on vuosi kerrallaan.Puolan Primen kanssa ei tule ongelmia
Kyllä olen itse ainakin löytänyt tuolta Deezeristä kaiken kotimaisen musiikin mitä olen etsinyt. Uskoisin että nykypäivänä levy-yhtiöt julkaisee nuo biisit jokaiseen palveluun samanaikaisesti. Tosiaan tuossa on myös kuukauden ilmainen kokeilu niin sillähän se viimeistään selviää.Aivan unohdin koko youtube musicin. Sillläkin on meillä familyssä 4 käyttäjää
Onko deezerissä "kaikki" musa? Esim. youtubesta löytyi ns. heti erästä kotimaista musiikkia, kun sitä julkaistiin.