Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Osat valmiina harmittaa ku oisin just ostanu sieltä vaan kasaus palvelu muttaku osia ei ollut aina nii jouduin ostaa vähän kaikkialta.onko sulla osat valmiina? jos ostat liikkeestä ne, niin kannattaa ottaa kasaus palvelu.
jos on osat jo ostettu, niin suosittelen itse opettalemaan rohkeasti kasaamaan. näin itsekkin opettelin noin 20 vuotta sitten kun ekan koneen kasasin. youtube ja netti hyvä apu myös ohjeiden lisäksi.
Ei valitettavasti oo ketään joka osais kasata. Verkkokaupalta kokeilin voisko ne kasaa mutta tekee vaan jos ostaa niitten netti sivustolta.niin no jostain on lähdettävä ja opettelu tekee mestarin. eikö sulla ole osaavaa kaveria auttaa.
en ole ihan varma tekeekö liikkeet jo ostetuista osista. ehkä joku kivijalka tietokone paikka.
Tiedän vähän outo kysymys mutta haluaisitko sä rakentaa mun puolesta jos oot espoosta päin. Voisin maksaa pari kymppiä jos on ok.niin no jostain on lähdettävä ja opettelu tekee mestarin. eikö sulla ole osaavaa kaveria auttaa.
en ole ihan varma tekeekö liikkeet jo ostetuista osista. ehkä joku kivijalka tietokone paikka.
Selvä kiitos paljon näistä avuistajoo, no oma suositus on että opettelet rohkeasti kasaamaan. hyvin se menee.
itsellä ei oikeen ole aikaa, mutta kysy vaikka tuolla kauppapaikalla, jos on sallittua tämmöinen. jospa jollain io-techläisellä olisi aikaa auttaa.
Tämä 5 vuotta vanha video on vielä ihan kurantti:
Tämä 5 vuotta vanha video on vielä ihan kurantti:
Pelkään vaa laittaa cpu ku mulla am5 ja se jäykkä kohta pelottaa mua että rikon sitätämä on hyvä. tekemällä oppii.![]()
Pelkään vaa laittaa cpu ku mulla am5 ja se jäykkä kohta pelottaa mua että rikon sitä
haha no jep cpu se vaan on. Nohh huomenna tai perjantai alan kasaamaan. Täältä kyselen jos tarvitsen apua kiitoksia vielä paljoneihän siinä ole muutakuin cpu oikein loviin ja lukitus kiinni. taitaa olla samantyyppinen kuin intellin.
mun mielestä am4 haastavempi kun pinnit cpu:ssa.
itse vain kerran laittanut amd prossun kiinni ja sekin am4. muuten olen ehkä siitä erikoinen et vannon intellin nimeen![]()
haha no jep cpu se vaan on. Nohh huomenna tai perjantai alan kasaamaan. Täältä kyselen jos tarvitsen apua kiitoksia vielä paljon![]()