★ Pelitarjoukset ★ (kaikki pelialustat) *EI KESKUSTELUA*

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 143
Siis julkaisijahan nämä jutut päättää, ja varmastikin se on ihan yhtä aikaa tehnyt päätöksen panna pelin ilmaiseksi tarjolle kummallakin alustalla.
Jep. Steam-version omistajat saavat muutenkin GOG-version ilmaiseksi niin ihan sama laittaa molempiin samaan aikaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
55
Discshopissa näkyy olevan tällainen kampanja menossa.

Konsolipelit -50%
Tulemme pian suorittamaan inventaarion varastollamme ja sen kunniaksi tarjoamme nyt todella rajoitetun erän valikoituja konsolipelejä 50% tarjoushintaan koodilla 50PELIT.

Syötä koodi kassalla kenttään Lahjakortti / Alennuskoodi ja hinta päivittyy automaattisesti. Huomioi, että koodi on isoilla kirjaimilla.
Tarjous on voimassa 23.4. asti ja koskee ainoastaan "Konsolipelit -50%" -kampanjan tuotteita.

Konsolipelit -50% - Discshop.fi
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
776
on sen verran suolaset normihinnat että melkein kaiken saa muualta halvemmalla
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 106
Discshopissa näkyy olevan tällainen kampanja menossa.
on sen verran suolaset normihinnat että melkein kaiken saa muualta halvemmalla
Näinpä, kampanjassa ovh hinnat niin ei paljon tunnu 50% siitä. Ainut "oikeasti" hyvä tarjous tuolla on Gears of war 4 ultimate edition, mutta senkin season pass on oikeasti täysi susi, hinnaltaan kuitenkin ok tarjous :)
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
629
Vaatii ilmeisesti rekisteröitymisen ja nyt tuo rekisteröityminen on suljettu. :D

"Our apologies, but Ars registration is temporarily close for required maintenance."
Tais Reddit rikkoa tämänkin. :tdown: Parin tunnin pitäisi taas toimia.

New user reg will be re-enabled shortly (i.e., at some point in the next few hours as of the timestamp on this message) once we implement some more workarounds
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 559
Tuokin ollut myynnissä ties kuinka moneen otteeseen parilla eurolla. Näköjään ilmasten ämpärien jonottajat asialla ;)
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Viimeisiä? Eiköhän tuo oo parin joulun päästä vitosella tai kohta jossain humblebundlessa.
Enpä usko, kun Steamissä(kin) lukee että hinta nousee. Kerta täysi julkaisukin 8 päivän päässä. Toki onhan bundleissä muutenkin ollut täysihintaisia pelejä, niin tiedä sitten vaikka joskus olisikin jossain monthlyssä.
 
D

Deleted member 3664

Vieras (tunnus poistettu)
Enpä usko, kun Steamissä(kin) lukee että hinta nousee. Kerta täysi julkaisukin 8 päivän päässä. Toki onhan bundleissä muutenkin ollut täysihintaisia pelejä, niin tiedä sitten vaikka joskus olisikin jossain monthlyssä.
Kyllä Steam pelienkin hinnat laskevat julkaisun jälkeen. Eivät toki heti mutta aivan varmasti tuota saa taas esimerkiksi tämän vuoden joulualessa tai ehkä jo syysaleissa kuten black friday -seteissä halvalla. Tossa vaan nousee nyt se ennakkohinta julkkarihintaan vähäksi aikaa.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Kyllä Steam pelienkin hinnat laskevat julkaisun jälkeen. Eivät toki heti mutta aivan varmasti tuota saa taas esimerkiksi tämän vuoden joulualessa tai ehkä jo syysaleissa kuten black friday -seteissä halvalla. Tossa vaan nousee nyt se ennakkohinta julkkarihintaan vähäksi aikaa.
Niin siis toki aleista yms. saa varmasti halvemmalla, ei siinä :)
 

Diizzel

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
2 205
Duck Game tarjouksessa ja ilmeisesti viikonlopun yli ilmaisena. Itse ostin edellisellä kerralla, kun oli ilmainen viikonloppu ja ale. Nettipelaajia on ollut harmillisen vähän, mutta jospa tänä tarjous niitä lisäisi. Save 50% on Duck Game on Steam

Kyseessä siis "retro"-grafiikoilla varustettu areenräime. Ankat ampuvat toisiaan erinäisillä aseilla ja härpäkkeillä. Hieman ehkä muistuttaa vanhoja lieroja ja super smash brosia yhdistettynä. Sohva co-opina älyttömän suurta hupia ja ainakin itse diggailin frendin kans edellisen ilmaisdiilin aika ottaa samalta sohvalta nettiinkin, että saatiin täydet neljän pelaajan matsit.

Peliä ehkä hieman hankala kuvailla, mutta suosittelen ehdottomasti kokeilemaan vähintään co-opina!
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 476
Suosittelen vahvasti nyt -30% alennuksessa olevaa Red Rope: Don't Fall Behind. Yhä 5,6€, mutta esim. itse olen käyttänyt tähän jo 23h yksin- ja kaksinpelinä, ja yhä kesken molemmilla tavoilla.

Todennäköisesti vaikein ja samalla mielenkiintoisin kaksinpeli, jota olen koskaan pelannut. Yksinpelinäkin toimii mainiosti, jos haluaa haastaa itseään ohjastamalla kahta eri hahmoa yhtäaikaisesti ohjaimen kahdella eri tatilla.
 

neoflix

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
882
hrkgame.com sivulla näyttäs olevan alta 4€ hintaa.
 

apeaapina

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
348
3 vuotta sitten ollut 8,5e greenmangamingissa, että ei nyt hirveenä oo enää säästellyt viime vuosien aikana =P
Kaikki hokee kuinka tuo on hyvä peli, mutta mitä olen videoita katsellut, niin ei kyllä oikein iske. :sori: Thiiffimäistä menoa, jota on helpotettu jollain teleporttailulla. :facepalm:
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 620
Kaikki hokee kuinka tuo on hyvä peli, mutta mitä olen videoita katsellut, niin ei kyllä oikein iske. :sori: Thiiffimäistä menoa, jota on helpotettu jollain teleporttailulla. :facepalm:
Eipä tuo nyt mikää tajunnanräjäyttäjä ole. Semmonen 80/100, hauskempaa ku tappaa porukkaa eikä yritäkkää mitää pacifisteilua. Teleporttailu kyl kieltämättä rikko vaikeustason tosta.
 

JSoi

Make ATK Great Again
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
873
Kaikki hokee kuinka tuo on hyvä peli, mutta mitä olen videoita katsellut, niin ei kyllä oikein iske. :sori: Thiiffimäistä menoa, jota on helpotettu jollain teleporttailulla. :facepalm:
Vaikeustaso oli mitä oli, mutta peliin luotu maailma ja kenttäsuunnittelu on ihan eri tasolla kuin valtaosassa nykypelejä. Ehdottomasti hankinnan arvoinen tapaus, ja lisäosissakin on poikkeuksellisesti oikeasti pelattavaa. Itse ainakin tykkäsin paljon.
 

GPO

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
301
Vaikeustaso oli mitä oli, mutta peliin luotu maailma ja kenttäsuunnittelu on ihan eri tasolla kuin valtaosassa nykypelejä. Ehdottomasti hankinnan arvoinen tapaus, ja lisäosissakin on poikkeuksellisesti oikeasti pelattavaa. Itse ainakin tykkäsin paljon.
Dishonoredin lisäosat ovat minusta jopa parempia kuin itse pääpeli. Tarina on mielenkiintoisempi, vaikka liittyykin pääpeliin täysin saumattomasti. Jos hiippailusta tykkää, niin kyllä Dishonoredia kannattaa kokeilla. Ei se mikään Thief ole, mutta eipä ole mikään muukaan peli.

Dishonored 2:sta pystyykin sitten pelaamaan ilman teleporttailumahdollisuutta. Tulee mukavasti haastetta pelaamiseen. Pelinä D2 ei tosin ihan ensimmäisen tasolle yllä.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 281
Viestejä
4 193 184
Jäsenet
70 896
Uusin jäsen
sussu

Hinta.fi

Ylös Bottom