Nyt lukee vain "OUT OF STOCK" eli taisi mennä ohi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt lukee vain "OUT OF STOCK" eli taisi mennä ohi.
Halvin samasta syystä, kallein Owlboyn takia. Kieltämättä pari muutakin jonka vuoksi tuli hankittua. Edellinen näistä ollut HIB 14. Sitä ennen hankittuna 3, 4, 5, 6, 8, 9, 11, 12.Humble Indie Bundle 18 (pay what you want and help charity)
Humble Bundlessa vaihteeksi ihan OK pelejä, tuli hommattua tuo halvin Steamworld Heistin takia
Minulle tuli sama. Näinköhän se on tänään kaikille jaossa.Free Birthday Game 2017
Nyt taas saatavilla keneltä jäi eilen saamatta. Kassalla voucher kohtaan FREEGIFT ja muuttuu ilmaiseksi.
Itse sain peliksi three dead zed.
Free Birthday Game 2017
Nyt taas saatavilla keneltä jäi eilen saamatta. Kassalla voucher kohtaan FREEGIFT ja muuttuu ilmaiseksi.
Itse sain peliksi three dead zed.
Minulle tuli sama. Näinköhän se on tänään kaikille jaossa.
Huntsman: The Orphanage (Halloween Edition) Tommonen tuli minulle, en sitten tiedä onko yhtään parempi..
Sanottakoon vielä, että kun Zigguratin lisäsi tilille, nii tuli inventoryyn myös:Humble Indie Bundle 18 (pay what you want and help charity)
Humble Bundlessa vaihteeksi ihan OK pelejä, tuli hommattua tuo halvin Steamworld Heistin takia
Cities Skylines olisi jonkinlaisella alennuksella Steamissa. Osaisiko joku sanoa, mitä noista eripaketeista tuohon kannattaisi ottaa kylkeen? Meinasin lähteä näillä kahdella liikenteeseen.
Cities: Skylines Deluxe Edition
Cities: Skylines - Deluxe Upgrade Pack
Olipahan hyvä, että tarkistin täältä asian. Mä ostan aluksi tuon Deluxe editionin, kun siinä ei tosiaan sitä hintaeroa ollut tuohon normiversioon nähden. Onko toi After Darkin hinta halpa? Vai saako sitä myöhemmin mahdollisesti halvemmalla?
Samaa peliä saa edelleen euron halvemmalla CDKeys.comista.[emoji1]GOG.com
WITCHER 3: WILD HUNT, THE - GAME OF THE YEAR EDITION
PROMO ENDS ON MAY 29, 2017 AT 06:59 GMT - 50 % € 24.99
GOG:issa oletettavasti kukaan ei vedä välistä, koska kauppaa pitää pystyssä jokseenkin sama firma kuin joka on tehnyt pelin. Euron lisäpanostuksella (noin neljä prosenttia lisää) saa siis tuettua tekijöitä tuntuvasti enemmän. Jokainen päättäköön toki itse, mutta ehkä joku kokee tämänkin kiinnostavaksi tiedoksi.Samaa peliä saa edelleen euron halvemmalla CDKeys.comista.[emoji1]
The Witcher 3 Wild Hunt GOTY PC CD Key, Key - cdkeys.com
Vähän samasta syystä lisäsin postaukseeni neGOG:issa oletettavasti kukaan ei vedä välistä, koska kauppaa pitää pystyssä jokseenkin sama firma kuin joka on tehnyt pelin. Euron lisäpanostuksella (noin neljä prosenttia lisää) saa siis tuettua tekijöitä tuntuvasti enemmän. Jokainen päättäköön toki itse, mutta ehkä joku kokee tämänkin kiinnostavaksi tiedoksi.
Myöhästyit.Onko hinta jo noussut vai miksi mulla näkyy 16,79e tomb raiderille? Tuohon 13,19e hintaan olisi melkein voinut jo ostaakin.
Giveaway!
This game is free until May 24th at 10AM Pacific Time! Once you add the game it will remain in your account after the free period.
Tuo SG2 onko se ilmaista pelata siihen 24. asti vai onko se ilmaista pelata senkin jälkeen jos sen hankkii ennen sitä, yleensä nämä on Steam peleissä ilmaistu selvästi mutta tuon SG2:n yhteydessä käytetään sellaisia ilmaisuja että homma jää vähän auki että mitä oikein tarkoitetaan.
Tuo SG2 onko se ilmaista pelata siihen 24. asti vai onko se ilmaista pelata senkin jälkeen jos sen hankkii ennen sitä, yleensä nämä on Steam peleissä ilmaistu selvästi mutta tuon SG2:n yhteydessä käytetään sellaisia ilmaisuja että homma jää vähän auki että mitä oikein tarkoitetaan.
Vähintää kerran kuussa tuohon samaan hintaan ollut myynnissä. Ja ollut aika pitkään tuo sama alehinta, ties vaikka joskus tänä vuonna vähän tipahtaiski.GTA V on tämän kuun loppuun asti alennusmyynnissä Steamissa 35.99 €:n hintaan (norm. 59.99 €)
Nää on näitä tarjouksia kun tekisi mieli ostaa vaikka ei tiedä pelailisiko edes Sika moni kuitenkin kavereista omistaa niin välillä voisi kuitenkin vääntääOverwatch on 20€ / 40€ :
https://eu.battle.net/shop/en/product/overwatch
Vähän samasta syystä lisäsin postaukseeni ne
Legend of Grimrock:it on -50%
kun sattuu olemaan suomipelejä ja vielä sopivan vanhaa tyyliä noudattavia
Fallout 4 on myös pelattavissa ilmaiseksi Xboxilla jos löytyy Xbox Live Gold -jäsenyys. Samaan aikaan Fallout 4 ja Season pass on alennuksessa Steamissa, PlayStation Storessa and Xbox Livessa.Buy Rising Storm Game of the Year Edition from the Humble Store
Rising Storm Steamiin ilmatteeksi. Kestoa tällä tarjouksella ~47h
Jos omistaa Red Orchestra 2, nii sen DLC:ssä sit näkyy.
Fallout 4 Free Weekend
http://store.steampowered.com/app/377160/Fallout_4/
Buy Rising Storm Game of the Year Edition from the Humble Store
Rising Storm Steamiin ilmatteeksi. Kestoa tällä tarjouksella ~47h
Jos omistaa Red Orchestra 2, nii sen DLC:ssä sit näkyy.
Jos tässä nyt saa alkuperäisen Red Orchestra 2:n mukaan, nii tarjolla on moninpeliyksinpeliä botteja vastaan =P. On se 'kampanjan' nimellä, mutta käytännössä palikkabotit juoksentelee ympyrää moninpelikartoissa ja sinä valtaat objectiveja.Onko tässä pelissä yksinpeliä..? Vai pelkkää multiplayeria?
Jos haluaa preloadailla niin:Overwatch ilmaseks testattavana tän vklopun, vissii illasta saa alkaa lataa!
Cities Skyline + lisäreitä hyvässä (25-75%) tarjouksessa Greenmangamingsillä. Runkopeli esimerkiksi vajaa 10e.