Lisärit kyl jotenki hitusen iski itteenki paremmin. Kenttäsuunnittelussa ei taas ollut minun mielestä mitää ihmeellistä, Bordelli oli ihan hyvä, mut muuten todella tylsä ja tavanomaista suhteessa mahdollisuuksiin.Vaikeustaso oli mitä oli, mutta peliin luotu maailma ja kenttäsuunnittelu on ihan eri tasolla kuin valtaosassa nykypelejä. Ehdottomasti hankinnan arvoinen tapaus, ja lisäosissakin on poikkeuksellisesti oikeasti pelattavaa. Itse ainakin tykkäsin paljon.
No ykösessäkin on toki haaste, ettei upgreidata mitää skillejä, jolloin tosta hiippailusta tulee varmasti haastavampaa. Tappaminen oli todella helppoa pelkästään tuollakin.Dishonoredin lisäosat ovat minusta jopa parempia kuin itse pääpeli. Tarina on mielenkiintoisempi, vaikka liittyykin pääpeliin täysin saumattomasti. Jos hiippailusta tykkää, niin kyllä Dishonoredia kannattaa kokeilla. Ei se mikään Thief ole, mutta eipä ole mikään muukaan peli.
Dishonored 2:sta pystyykin sitten pelaamaan ilman teleporttailumahdollisuutta. Tulee mukavasti haastetta pelaamiseen. Pelinä D2 ei tosin ihan ensimmäisen tasolle yllä.