Pelitarjoukset (kaikki pelialustat) keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 727
Kyllä tuossa eka on. Ihan ensimmäinen peli joka bundlen sivulla näkyy. Kakkosta ei ole koska sitä ei ole Steamissa tarjolla niin ei ole voitu bundleenkaan laittaa.
Eka Worms on kylläkin julkastu jo vuona 1995 toi Reloaded on 2010 tullu... smoke:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 176
Hmm... puhelimella toi eka tosiaan näyttäs tossa olevan, mutta tietokoneella Firefox ei tota kyllä listaa ja sen tilalla on toi Reloaded...
Ihan Firefoxilla tuo itsellä näkyy tuolla. Jokin add-on varmaankin sulla joka rikkoo sivua.
 
Liittynyt
20.02.2017
Viestejä
80
Ei ole luotettava eikä virallinen pelikauppa, vaan harmaan alueen avainkauppa.
Joo, toisella vilkaisulla huomasinkin, että onkin vain joku myyntiplatformi ja poistin viestin. Kiitos kuitenkin vastauksesta, siellä olis ollu uutta codia halvalla, mutta päätin skipata.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 333
Epicillä olis nyt Halloween Sale (Halloween Sale tosta ei löydä kaikkia tarjouksessa olevia mun mielestä), itelle ei oikein suorilta löytynyt mitään hyvää niin päätinkin kysäistä, onks joku löytänyt jotain tosi hyviä tarjouksia joita muidenkin kannattaisi ainakin harkita?
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 283
Epicillä olis nyt Halloween Sale (Halloween Sale tosta ei löydä kaikkia tarjouksessa olevia mun mielestä), itelle ei oikein suorilta löytynyt mitään hyvää niin päätinkin kysäistä, onks joku löytänyt jotain tosi hyviä tarjouksia joita muidenkin kannattaisi ainakin harkita?
Ylipäätänsä tää ajankohta tuo omat haasteensa.
Seuraavat 3-4kk on tarjolla erilaisia aleja eri kategorioihin, joten, jos juuri nyt ei ole tarvis, kannattaisi ehkä miettiä.
Toisaalta, jos se on vaan Epicin peli, niin sitä tuskin nähdään aleissa muissakaan alustoissa.
Sitten taas...
Kyllä ne vaan kannattaa itse metsästää, kukaan muu ei voi kertoa sulle mitä sää haluat.
 

totallynotrobot

Tukijäsen
Liittynyt
09.02.2019
Viestejä
675
Epicillä olis nyt Halloween Sale (Halloween Sale tosta ei löydä kaikkia tarjouksessa olevia mun mielestä), itelle ei oikein suorilta löytynyt mitään hyvää niin päätinkin kysäistä, onks joku löytänyt jotain tosi hyviä tarjouksia joita muidenkin kannattaisi ainakin harkita?
Paljonhan nämä on pelimieltymyksistä kiinni, mutta muutamia hyviä pelejä oli aika pilkkahintaan. Eli jos ei ole vielä pelattu läpi ja vaikuttaa itsestä mielenkiintoiselta niin kannattaa vaikka näitä harkita:

Alan Wake 3,12 €
+ jatko-osa: Alan Wake: American Nightmare - Alan Wake’s American Nightmare 1,74 €

The Talos Principle - About The Talos Principle 3,99 €

Trials Rising - Trials® Rising 3,99 €

Last Day of June 4,99 €

Amnesia: The Dark Descent 1,59 €

SOMA 2,49 €

Nämä oli nyt kaikki sen alle vitosen eli jos jonkun ostaa ja ei sitten iskekään niin ei ole iso menetys. Alan Wake on varmaan tosiaan kaikille jo tuttu. The Talos Principle on ehkä yksi parhaista puzzle-peleistä mitä olen pelannut. Trials Rising ei ole itselle demoa enempää tuttu, mutta lyhyehkön demon ja muiden mielipiteiden perusteella sarjan huonoimpia osia koska lootbox ja paljon kenttien grindausta, mutta tuolla hinnalla voisi jo ehkä harkita. Last Day of June tunnelmallinen ns. kävelysimulaattori, vitonen aivan maksimihinta tuosta. Hyvä, mutta lyhyehkö. Amnesia on varmasti myös edes nimenä tuttu, mutta todella hyvää kauhupeliä ja Soma saman firman kauhupeli eri genrellä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 333
Ylipäätänsä tää ajankohta tuo omat haasteensa.
Seuraavat 3-4kk on tarjolla erilaisia aleja eri kategorioihin, joten, jos juuri nyt ei ole tarvis, kannattaisi ehkä miettiä.
Toisaalta, jos se on vaan Epicin peli, niin sitä tuskin nähdään aleissa muissakaan alustoissa.
Sitten taas...
Kyllä ne vaan kannattaa itse metsästää, kukaan muu ei voi kertoa sulle mitä sää haluat.
Halusin tavallaan avata keskustelua tuosta juuri sillä idealla että jos joku on löytänyt mielenkiintoista niin voisi auttaa muitakin (vaikkakaan ei välttämättä minua)
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 122
Paljonhan nämä on pelimieltymyksistä kiinni, mutta muutamia hyviä pelejä oli aika pilkkahintaan. Eli jos ei ole vielä pelattu läpi ja vaikuttaa itsestä mielenkiintoiselta niin kannattaa vaikka näitä harkita:

Alan Wake 3,12 €
+ jatko-osa: Alan Wake: American Nightmare - Alan Wake’s American Nightmare 1,74 €

The Talos Principle - About The Talos Principle 3,99 €

Trials Rising - Trials® Rising 3,99 €

Last Day of June 4,99 €

Amnesia: The Dark Descent 1,59 €

SOMA 2,49 €

Nämä oli nyt kaikki sen alle vitosen eli jos jonkun ostaa ja ei sitten iskekään niin ei ole iso menetys. Alan Wake on varmaan tosiaan kaikille jo tuttu. The Talos Principle on ehkä yksi parhaista puzzle-peleistä mitä olen pelannut. Trials Rising ei ole itselle demoa enempää tuttu, mutta lyhyehkön demon ja muiden mielipiteiden perusteella sarjan huonoimpia osia koska lootbox ja paljon kenttien grindausta, mutta tuolla hinnalla voisi jo ehkä harkita. Last Day of June tunnelmallinen ns. kävelysimulaattori, vitonen aivan maksimihinta tuosta. Hyvä, mutta lyhyehkö. Amnesia on varmasti myös edes nimenä tuttu, mutta todella hyvää kauhupeliä ja Soma saman firman kauhupeli eri genrellä.
Jos ei ole pakko, niin en suosittele tuota Trials Risingia puuceella. Ollut taas todella karmea PC-käännös, toimii todella takkuisesti, eikä enää varmasti tule mitään parannusta...
Kiertäkää kaukaa... Ehkä se konsoleilla toimii paremmin?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 456
Halusin tavallaan avata keskustelua tuosta juuri sillä idealla että jos joku on löytänyt mielenkiintoista niin voisi auttaa muitakin (vaikkakaan ei välttämättä minua)
gg.deals sivustolla pystyy filtteröimään kaupan ja alennusprosentin mukaan, eli tässä esim Epic Store + vähintään 50% alennuksessa olevat pelit:

Shenmue 3 itselläni osui silmään, peruspeli 16,99€ ja Deluxe 22,09€.
Molempiin versioihin kelpaa kesäalen tai Rocket Leaguen mukana saatu 10€ alennuskuponki, joka vanhenee nyt ensi kuun alussa (tai siis kuponki toimii kaikkiin 14,99€ tai kalliimpiin peleihin).
 

totallynotrobot

Tukijäsen
Liittynyt
09.02.2019
Viestejä
675
Jos ei ole pakko, niin en suosittele tuota Trials Risingia puuceella. Ollut taas todella karmea PC-käännös, toimii todella takkuisesti, eikä enää varmasti tule mitään parannusta...
Kiertäkää kaukaa... Ehkä se konsoleilla toimii paremmin?
No joo... Demossakin ärsytti jo typerät menut kenttävalitsimineen eli sen sijaan että olisi ollut ruudukko tai lista mistä valita kenttä niin piti hyppiä pitkin maapalloa maasta toiseen. Tämän pelin kohdalla ei välttämättä pelatessa edes ärsyttäisi siihen käytetty raha vaan enemmänkin menetetty potentiaali hyvässä pelisarjassa... Ja hyvä huomio tuosta PC-version takkuisuudesta, näköjään onkin ollut konsolille nuo edelliset osat.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 625
Ylipäätänsä tää ajankohta tuo omat haasteensa.
Seuraavat 3-4kk on tarjolla erilaisia aleja eri kategorioihin, joten, jos juuri nyt ei ole tarvis, kannattaisi ehkä miettiä.
Toisaalta varmaan monella on umpeutumassa 10€ kuponki/kuponkeja 2.11. joten nyt voi olla ainoa mahis sellainen käyttää. Kupongilla esimerkiksi:

Darksiders 3 4,99€
GTA 5, 4,99€
Metro Exodus 5,99€
Crysis Remastered 9,49€
Civ Gathering Storm 9,99€ (Rise and Fall 4,99€)
RDR 30€
Borderlands 3, 19,99€
Control 17,99€

Nappasin Metron itse, ei tuota hintaa tulla varmaan ihan heti noin muuten alittamaan ja vaikka alitettais puhutaan jo euron säästöistä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 027
@perato , kiitokset tästä -^

Nappasin itsekin Control Ultimate Editionin 18€:n hintaan (Rocket League kupongilla). Toinen mikä vähän kiinnosteli oli Jedi Fallen Order, mutta täytyyhän sitä suomalaista pelisuunnittelua tukea :thumbsup:
 

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 012
Eipä tarvitse ostaa Epicistä mitään, kun ensin myydään toimimatonta peliä (Star Wars: Squadrons) ja sinne meni se alekuponki. Ja mitään hyvityksiähän ei tältä lafkalta ole tulossa. Pitäkööt typerät kuponkinsa.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 625
Eipä tarvitse ostaa Epicistä mitään, kun ensin myydään toimimatonta peliä (Star Wars: Squadrons) ja sinne meni se alekuponki. Ja mitään hyvityksiähän ei tältä lafkalta ole tulossa. Pitäkööt typerät kuponkinsa.
Nooh, noita kuponkeja on viljelty melko paljon. Onkohan sitä jo 5 peliä itellä ostettuna niillä ja joidenkin alejen aikaan nuo on "loputtomia".
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 122
Eipä tarvitse ostaa Epicistä mitään, kun ensin myydään toimimatonta peliä (Star Wars: Squadrons) ja sinne meni se alekuponki. Ja mitään hyvityksiähän ei tältä lafkalta ole tulossa. Pitäkööt typerät kuponkinsa.
Mikäs hänessä on onkelma?
Meinasin itse ostaa, kun on kehuttu VR:nä olevan aika hyvä kokemus...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 192
Nooh, noita kuponkeja on viljelty melko paljon. Onkohan sitä jo 5 peliä itellä ostettuna niillä ja joidenkin alejen aikaan nuo on "loputtomia".
Itsellä on jostain syystä kaksi kuponkia. Molemmat vanhenee viikon päästä.

Nyt ostin tuosta listastasi Controlin odottamaan ja mietin Jedi Fallen Orderia. Häiritsee vähän Origin-pakotus, mutta näyttää kuitenkin siltä, että pelaisin sitä - kunhan se RTX 3080 nyt sieltä tulee.

Myös virolaisten Disco Elysium on vahva ehkä ja toimisi jo nyt tällä RX 570:lla.

Kyllä se kuponki pitää silti käyttää, niin otan myös lisäehdotuksia vastaan :)
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
1 566
Itsellä on jostain syystä kaksi kuponkia. Molemmat vanhenee viikon päästä.

Nyt ostin tuosta listastasi Controlin odottamaan ja mietin Jedi Fallen Orderia. Häiritsee vähän Origin-pakotus, mutta näyttää kuitenkin siltä, että pelaisin sitä - kunhan se RTX 3080 nyt sieltä tulee.

Myös virolaisten Disco Elysium on vahva ehkä ja toimisi jo nyt tällä RX 570:lla.

Kyllä se kuponki pitää silti käyttää, niin otan myös lisäehdotuksia vastaan :)

Ite oon vähän tuota outwardia harkinnut, kupongin jälkee 6€ vois saada hyvin hinnalle vastinetta. :cool2:
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Torstaina sitten kai alkaisi Steamin Halloween-alennusmyynti. Ei ole suuret odotukset, tuskinpa Noitaakaan vielä alle kympillä tulee saamaan, kun se vasta pari kuukautta sitten julkaistiin. Tippuu tasaisesti ilmoituksia muidenkin kauppojen Halloween-alennusmyynneistä sähköpostiin.
 
Liittynyt
27.05.2019
Viestejä
411
Avovaimo netto käteen sen 30% enemmän kuin minä ja hän itse ehdotti, että kun tienaa enemmän niin hän voi talon sekä lapsen kuluja maksaa myös enemmän suhteessa minuun.

Talolaina, autolaina sekä talonkulut toistaiseksi menee kyllä ihan 50/50 eikä lapsi vielä harrasta mitään, kun on vasta 2vuotias.
Isot hankinnat ostetaan yhdessä, mutta elektroniikka enemmän lankeaa minun kukkarolle, koska haluan siihen enemmän panostaa.

Täytyy sanoa, että olen siinä onnellisessa asemassa, ettei rahasta ole juurikaan tapeltu, mielummin "tappelen" enemmin vaikka villakoirista kuin rahasta.
Eli avovaimo biffaa steamin halloween alesta ihan mitä ikinä haluat?
 
Liittynyt
27.05.2019
Viestejä
411
Epicissä tullut uusi 10e kuponki jostain vai bugaako mulla vaan? Sen rocket league kupongin käytin jo, ja nyt näyttää että on vielä 1.11 asti voimassa 10e kuponki ja menee ihan kassalle asti :hmm:
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 625
Epicissä tullut uusi 10e kuponki jostain vai bugaako mulla vaan? Sen rocket league kupongin käytin jo, ja nyt näyttää että on vielä 1.11 asti voimassa 10e kuponki ja menee ihan kassalle asti :hmm:
Ei ainakaan itellä. Toki itellä oli kaks kuponkia, josta toisesta en ollut varma, että mistä se oli edes ilmestynyt.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 772
Ei ainakaan itellä. Toki itellä oli kaks kuponkia, josta toisesta en ollut varma, että mistä se oli edes ilmestynyt.
Epicillä oli joskus (keväällä kai) Mega Sale, jolloin kaikille jaettiin yhdet kupongin. Vai pitiköhän tuolloin kirjautua sisään sen saadakseen.

Tämän lisäksi itse saanut Rocket League - kupongin, enkä muita ole ainakaan nähnyt.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 625
Epicillä oli joskus (keväällä kai) Mega Sale, jolloin kaikille jaettiin yhdet kupongin. Vai pitiköhän tuolloin kirjautua sisään sen saadakseen.

Tämän lisäksi itse saanut Rocket League - kupongin, enkä muita ole ainakaan nähnyt.
Kesällä tais viimeksi saada noita joka ostosta kuitenkin niin että inventoryssä oli yks max kerrallaan. Sittemmin ite kyl käytin sen mitä kesältä jäi yli.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 964
Epicissä tullut uusi 10e kuponki jostain vai bugaako mulla vaan? Sen rocket league kupongin käytin jo, ja nyt näyttää että on vielä 1.11 asti voimassa 10e kuponki ja menee ihan kassalle asti :hmm:
Sama juttu täällä. Ilmeisesti niitä kuponkeja voi olla kaksikin tilillä kun joskus kesällä sain yhden kun ostin pelin ja toisen tuosta Rocket Leaguesta ja nyt kun ostin pelin niin edelleen on kuponki käyttämättä.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 772
Kesällä tais viimeksi saada noita joka ostosta kuitenkin niin että inventoryssä oli yks max kerrallaan. Sittemmin ite kyl käytin sen mitä kesältä jäi yli.
Itse en ostanut mitään, mutta yhden sain. Sitten Rocket leaguesta toinen ja oli noita kaksi samaan aikaan.
Molemmat käytin pari viikkoa sitten pois.
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Onkos kukaan löytänyt mitään ostamisen arvoista Steamin Halloween-alesta?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 902
Onkos kukaan löytänyt mitään ostamisen arvoista Steamin Halloween-alesta?
Ai se on jo alkanut,jos vanhat merkit pitää paikkansa niin kaikki nyt alennuksessa olevat pelit on jo aikapäiviä sitten tullut ostettua joko halvemmalla tai samaan hintaan.
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Ai se on jo alkanut,jos vanhat merkit pitää paikkansa niin kaikki nyt alennuksessa olevat pelit on jo aikapäiviä sitten tullut ostettua joko halvemmalla tai samaan hintaan.
Tai sitten Epic on antanut ne ilmaiseksi. Elättelin toiveita, että se suomalainen peli Noita olisi ollut sopivan teeman mukaisesti alennuksessa, mutta eipä ollut. Ehkäpä sitten pääsiäisenä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 902
Tai sitten Epic on antanut ne ilmaiseksi. Elättelin toiveita, että se suomalainen peli Noita olisi ollut sopivan teeman mukaisesti alennuksessa, mutta eipä ollut. Ehkäpä sitten pääsiäisenä.
Itsellä on 15 vuoden kokemus Steamista ja käytännössä on viimeiset vuodet olleet surkeita alennuksien kanssa,lähinnä muka hauskoja kisoja joista saa kortteja,hymiöitä,taustakuvia ym.. muuta roskaa.
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 575
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 575
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover Blitz Edition, nyt 5,74 €

Ei nyt sinänsä että sillä olisi tässä tapauksessa mitään väliä, mutta suosittelen tarkistamaan hinnat aina isthereanydeal.com tai gg.deals kautta.

Tai esim. selaimen lisäosalla hintavertailu suoraan Steamiin:

Tässäkin tapauksessa pelin saa Steamiin halvemmalla muualta.
 

Aihio Sekasorto

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 264
En löytänyt haulla Playstation Storelle tai Playstation Plusille omaa ketjuaan, joten kysytään täällä. Miten tuon Bugsnaxin pitäisi saada ladattua? PS+ -tilaus siis löytyy ja tuo Middle-Earth: Shadow Of Warin ja Hollow Knight: Voidheart Editionin lataus onnistuu. Mutta huolimatta tästä:

Etkö omista vielä PS5-konsolia? Lisää Bugsnax pelikirjastoosi, se pysyy tallessa niin kauan kuin olet PS Plus -jäsen.
en keksi lataustapaa sen kummemmin sivuston kautta kuin konsolilta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 161
Peliä ei ole vielä julkaistu eli et saa sitä ladattua. Lupaavaa on sentään se, että sitä siellä tarjotaan, koska piti olla vain PS5 omistajille.
 

Aihio Sekasorto

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 264
Peliä ei ole vielä julkaistu eli et saa sitä ladattua. Lupaavaa on sentään se, että sitä siellä tarjotaan, koska piti olla vain PS5 omistajille.
Mjaahas. Julkaistaanko tuo nyt sitten vielä tämän kuun aikana, että sen latausoikeuden ehtii ottaa talteen ennen kuin vaihtuu Plus-pelit?
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 905
En löytänyt haulla Playstation Storelle tai Playstation Plusille omaa ketjuaan, joten kysytään täällä. Miten tuon Bugsnaxin pitäisi saada ladattua? PS+ -tilaus siis löytyy ja tuo Middle-Earth: Shadow Of Warin ja Hollow Knight: Voidheart Editionin lataus onnistuu. Mutta huolimatta tästä:



en keksi lataustapaa sen kummemmin sivuston kautta kuin konsolilta.
Enpä keksi mistä tuon saisi edes kirjastoon
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 662
Viestejä
4 220 973
Jäsenet
71 091
Uusin jäsen
TiieM

Hinta.fi

Ylös Bottom