Onko ps+ aikaa nyt jossain tarjouksessa?
edit. Näköjään psn itsestään löytyi - 25% eli 44,99e
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko ps+ aikaa nyt jossain tarjouksessa?
Ja vielä halvemmalla muualta
![]()
Buy cheap Control Ultimate Edition Steam Key 🏷️ Best Price
Compare Prices from 19 stores to find the Best Deals for Control Ultimate Edition Steam CD key. Buy the game 82% cheaper with GG.deals!gg.deals
![]()
Control Ultimate Edition
isthereanydeal.com
Mikä vika siinä Voidussa on? Ei sieltä tule mitään piilokuluja.Taitaa tarvita bundle tilauksen olevan voimassa niin tuolta olisi €25.59
Mites noi Quaket. Voiko niitä pelata 1440p (16:9) resoluutiolla? Ja 240 kuvaa sekannissa? Pelannut ne viimeksi joskus 10v sitten
Kiinnostuneille tiedoksi, että vaatii Origin-tilin.![]()
The Humble Store: Great games. Fantastic prices. Support charity.
Choose from thousands of games for PC, Mac, Linux, and Android while supporting a charity of your choice. New games added every day!www.humblebundle.com
C&C Remastered 6,59 €
Yllättäen Origin-peli vaatii Origin-tilin.Kiinnostuneille tiedoksi, että vaatii Origin-tilin.
![]()
Steamissa ei origin tiliä käsittäkseni vaadita, mikä on ollut tarkennuksen tarkoituksena, yllättäen. Itseltäni meni tästä syystä ohi, muuten tarjous hyvä.Yllättäen Origin-peli vaatii Origin-tilin.
Juu mutta tuo ei ole Steam-avain vaan nimenomaan Originiin.Steamissa ei origin tiliä käsittäkseni vaadita, mikä on ollut tarkennuksen tarkoituksena, yllättäen. Itseltäni meni tästä syystä ohi, muuten tarjous hyvä.
Se tilaus pitää pausettaa joka kuukausi uudestaan. Ja kyllä, rahat saa takaisin supportista. Jos jostain syystä ei saa, nuo saa kyllä myytyä pois noin $14 summalla.Sattuipa taas vaihteeksi niin, että tauolla ollut Humble Choice -tilaus oli mennyt taas huomaamatta päälle. Mitään ilmoitusta päälle menemisestä ei ollut tullut enkä muutenkaan muistanut yhtään peruuttaa tilausta, joten sain nyt 12 peliä, joista minua kiinnostaa käytännössä vain yksi eikä sekään niin paljoa, että backlogin vuoksi ehtisin sitä varmaan vuosiin pelaamaan. On kyllä omaan makuuni varmaan heikoin kuukausi, jonka muistan... Pitääpä katsella, vieläkö rahat saisi tämän kuukauden osalta takaisin.
Onhan tuo tiedossa, että pitää itse muistaa pistää tauolle, mutta joskus sitä ei vain muista... >_> Oma vaivansa kyllä on myös tuossa rahaksi muuttamisessa, mutta onhan sekin aina mahdollista. Katsotaan nyt kuitenkin, saisiko rahat takaisin tukipyynnön avulla, kun en yhtään peliä valinnut vielä ja sitä myöten saanut itselleni avaimia.Se tilaus pitää pausettaa joka kuukausi uudestaan. Ja kyllä, rahat saa takaisin supportista. Jos jostain syystä ei saa, nuo saa kyllä myytyä pois noin $14 summalla.
Itse olen sen ~5 kertaa laittanut asiasta pyynnön asiakaspalveluun ja aina saanut rahat/tokenin takaisin. Eihän tuota tosiaan aina tule muistettua pausettaaOnhan tuo tiedossa, että pitää itse muistaa pistää tauolle, mutta joskus sitä ei vain muista... >_> Oma vaivansa kyllä on myös tuossa rahaksi muuttamisessa, mutta onhan sekin aina mahdollista. Katsotaan nyt kuitenkin, saisiko rahat takaisin tukipyynnön avulla, kun en yhtään peliä valinnut vielä ja sitä myöten saanut itselleni avaimia.
Komppaan, minulla tosin käynyt vain kerran. Rahat tuli aika nopsaan takaisin...Itse olen sen ~5 kertaa laittanut asiasta pyynnön asiakaspalveluun ja aina saanut rahat/tokenin takaisin. Eihän tuota tosiaan aina tule muistettua pausettaa![]()
Joo. Parin tunnin ajan oli Ea:n pelit tupla/tripla tms. Alella.Oliko toi Humble Storen C&C Remastered-tarjous joku hintavirhe vai mikä? Nyt näyttää hinnaksi -25% alennuksella 14,99€. Piti kaverille vinkata, mutta olikin eri hinta.
Pitäisi tytölle ostaa Sims 4 PC:lle. Näyttäisi Originilla ja Steamissa olevan jotain luokkaa 40€, mutta sivustoilta livekortti.fi ja gamecodes.fi saa alle kympillä
Onko noissa nyt joku koira haudattuna? Molemmat löytyy kuitenkin hintaseurannan kautta ja ainakin livekortin arvostelut ihan priimaa, muuten epäilisinkin jotain kusetusta..
Tulee pelattua nykyään niin vähän, että olen vähän pihalla pelien hinnoittelun logiikasta ynnf.
Pitäisi tytölle ostaa Sims 4 PC:lle.
Pitäisi tytölle ostaa Sims 4 PC:lle. Näyttäisi Originilla ja Steamissa olevan jotain luokkaa 40€, mutta sivustoilta livekortti.fi ja gamecodes.fi saa alle kympillä
Onko noissa nyt joku koira haudattuna? Molemmat löytyy kuitenkin hintaseurannan kautta ja ainakin livekortin arvostelut ihan priimaa, muuten epäilisinkin jotain kusetusta..
Tulee pelattua nykyään niin vähän, että olen vähän pihalla pelien hinnoittelun logiikasta ynnf.
Tästä tuli mieleen, kun tytär osti omilla rahoilla torilta PS4:lle kyseisen pelin. Tuli hieman ongelmia, kun kannessa oli sopiva ikäraja, mutta sitten netissä Sony rajoittaa peli-iän sen maan mukaan joka on antanut korkeimman ikärajan....Pitäisi tytölle ostaa Sims 4 PC:lle. Näyttäisi Originilla ja Steamissa olevan jotain luokkaa 40€, mutta sivustoilta livekortti.fi ja gamecodes.fi saa alle kympillä
Onpa siinä jo aika spesifi yhdistelmä.Far Cry 3 ilmaiseksi kiinan ubistoressa. Lunastus mobiiliselaimella.
Far Cry® 3 - The Lost Expeditions
Joo kieltämättä melko erikoinen yhdistelmä. Peli toki näytti ilmestyneen suoraan kirjastoon ongelmitta, joten ihan legit jakelu vaikuttaisi olevan kyseessä.Onpa siinä jo aika spesifi yhdistelmä.![]()
Onpa siinä jo aika spesifi yhdistelmä.![]()
mulla on uplay kirjastossaFar Cry 3 -tarjous Kiinan ubistoressa:
Mitäköhän teen väärin. Näppäilin ainakin 10 minuuttia ja kiinan/englannin sekoitus väittää, että peli on lisätty tiliini, mutta Uplayn kautta peliä ei näy lainkaan. Onko tätä kukaan saanut toimimaan?
Itsellä ainakin ilmestyi suoraan kirjastoon.Far Cry 3 -tarjous Kiinan ubistoressa:
Mitäköhän teen väärin. Näppäilin ainakin 10 minuuttia ja kiinan/englannin sekoitus väittää, että peli on lisätty tiliini, mutta Uplayn kautta peliä ei näy lainkaan. Onko tätä kukaan saanut toimimaan?
Itsellä ainakin ilmestyi suoraan kirjastoon.
Redditin sivuilta aiheesta voi käydä katselemassa löytyiskö apuja. r/GameDeals - [Uplay] Far Cry 3 (FREE/100% OFF)
Samaa ihmettelin.Näköjään tuo Epicin jakama ilmaispeli Into The Breach - Into the Breach on ollut ilmaisjaossa jo aiemminkin, itse napannut jo viime vuoden joulukuussa.
Varmaan aika pitkään. Laatuhan noissa vaihtelee paljon ja paljon uusintojakin näkynyt, niin tuskin mikää mahoton savotta kerätä 52 peliä vuodessa annettavaks pois.Nyt on tullut järjestään kaikki nämä epicin ilmaispelit nonstoppina geforce now:lle niin ollut uusien pelien testaus kyllä helppoa kuin heinänteko. Vielä kun sais steamin kirjastoa takaisin sinne niin on kyllä pro palvelu. Kuvanlaadussa peittoaa kyllä xcloudin 100 -0. Mitäs luulette kauanko epic vielä jakelee näitä ilmaispelejä?
Veikkaan että ensi vuoden alusta niitä jaetaan vaikka yksi peli/kk tai sit lopetetaan kokonaan.Nyt on tullut järjestään kaikki nämä epicin ilmaispelit nonstoppina geforce now:lle niin ollut uusien pelien testaus kyllä helppoa kuin heinänteko. Vielä kun sais steamin kirjastoa takaisin sinne niin on kyllä pro palvelu. Kuvanlaadussa peittoaa kyllä xcloudin 100 -0. Mitäs luulette kauanko epic vielä jakelee näitä ilmaispelejä?
Samoin, yksi peli oli mikä kiinnosti, mutta sekin jaettiin jossain muualla kesällä jo ilmaiseksi.Hyvä että jollekin maistuu, katselin että ihan OK pelejä vaikuttaa olevan, mutta omassa kirjastossa jäisivät varmaankin vain keräämään pölyä.
Pausella jatketaan siis.
Jep. Sama itsellä. Eikä se edes ole mitenkään erityisemmän hyvä. Hyvin optimoitu.Strange Brigade kiinnostaisi, mutta ostin jo kesällä aleista.. Enkä ole pelannut, niin tämä kertoo, paljon on pelattavia pelejä jonossa.
Dead By Daylight + Descend Beyond DLC (500 avainta per päivä)
He jakavat ilmaisia pelejä, jotta saisivat käyttäjiä kauppa-alustalleen. Tämän ideana on, että nämä ilmaispelien kerääjät myös toivottavasti joskus ostaisivat kaupasta jotain.Miten tuo Epic Games Store tienaa näillä ilmaispeleillä? Itse en ole killinkiäkään käyttänyt siellä ja avannut softan kahdesti. Kuitenkin ajattelin lähiaikoina ruveta pelaamaan tuota Total War: Troyta jonka luulisi olevan kuitenkin ihan rahan arvoinen peli, eikä tuo Hitmankaan varmaan kauhea ole. Nämä molemmat on siis viime aikaisia ilmaispelejä, enkä näe mitään takaporttia millä tienaisivat tästä muuten kuin saamalla ihmiset kokeilemaan heidän palveluaan?