Moro,
Oon hankkimassa uutta pöytäkonetta lähinnä cs2 pelailuun 1080p 165hz low graffoilla ja oon tässä tullut siihen päätökseen, että en itse viitsi lähtee sekoilemaan koneen kokoamisen kanssa. Budjetti on n. 900-1200€ paikkeilla ja oon päätynyt nyt näihin seuraaviin vaihtoehtoihin. Olisi kiva tietää hyvät ja huonot puolet kyseisistä koneista ja mikä on 300€ hintaeroiltaan järkevin valinta.
Käsittääkseni benchmark testien perusteella kyseinen kone on hieman liian tehoton cs2 pelaamiseen sillä fps on about 150 keskimäärin? Vai meneekö samaan kastiin taitonetin koneen kanssa koska siinä huono cpu?
Käsittääkseni tämä on tehokkain valinta näistä, mutta myös ylivoimaisesti kallein. Onko tällä esimerkiksi kuinka suuri ero performanssin suhteen gigantin koneen tai taitonetin koneeseen verrattuna kun kuitenkin samat näytönohjaimet kaikissa?
Tähän ostaisin 1tb ssd:n jolloin hinta olisi 900€. Kuinka paljon tuo serveri cpu vaikuttaa performanssiin cs2 pelaamisessa?
Tämä vaikuttaa hintalaatusuhteeltaan tehokkaimmalta, mutta kyseessä on paketti kone, joten en tiedä mitä rajoituksia kyseisessä koneessa on esim haittaako 380w virtalähde jotain tai onko muita piilovikoja? Näitä näkee torissa vähän väliin kun porukka myy pois juuri ostettuna?
Kiitos paljon jo etukäteen jos jaksat nähdä vaivaa vastaamisessa.
Oon hankkimassa uutta pöytäkonetta lähinnä cs2 pelailuun 1080p 165hz low graffoilla ja oon tässä tullut siihen päätökseen, että en itse viitsi lähtee sekoilemaan koneen kokoamisen kanssa. Budjetti on n. 900-1200€ paikkeilla ja oon päätynyt nyt näihin seuraaviin vaihtoehtoihin. Olisi kiva tietää hyvät ja huonot puolet kyseisistä koneista ja mikä on 300€ hintaeroiltaan järkevin valinta.
Vortex | Takomo
Tehokas yhdistelmä AMD:n rautaa monipuoliseen käyttöön! Laadukas, hengittävällä etupaneelilla ja mielenkiintoisilla yksityiskohdilla varustettuun koteloon ra...
takomo.store
Graphite | Takomo
Intelin tehokas i5 suoritin ja RTX 4060 näytönohjain erittäin kilpailukykyisessä paketissa! Laadukas, hengittävällä etupaneelilla ja mielenkiintoisilla yksit...
takomo.store
Lenovo LOQ i5-13F/16GB/1TB/4060 pelitietokone
Voita kaikki taistelut Lenovo LOQ -pelitietokoneella, jossa on tehokas 13. sukupolven Intel-prosessori, GeForce RTX 4060 -näytönohjain, 16 GB DDR4 RAM-muistia ja 1 TB M.2 PCIe SSD -muistia erittäin lyhyitä käynnistys- ja latausaikoja varten.
www.gigantti.fi
Kiitos paljon jo etukäteen jos jaksat nähdä vaivaa vastaamisessa.