Virallinen® Tsättithreadi

cl0

Korona tulee korvista ulos, pari päivää sitten katsoin Fast and Furious elokuvaa ja siinä Vin Diesel kysyi Paul Wakerilta " Haluatko Coronaa" viitaten alkoholiin. Eilen siivosin kämppää samalla kun kuuntelin Youtubesta jotain eurodance mixiä ja vilkaistessani monitoria huomasin että siinä soi artisti nimeltä Corona. Sitten vielä on Korona - peli ja Toyota Corona. Sitä sanaa ei pääse karkuun.

JHMK

-
Jonkun tavallisen ysärin lopun Opel Astran perässä oli tarra "tiedän että olen hidas, mutta tiedätkö, olen yhä edelläsi"

Pisti ihmetyttämään että miksi liimata tuollainen tarra. Kun tuskin auton kiihtyvyydestä oli kiinni, jos laittaa lapun lattiaan niin varmasti aivan hyvin pysyy liikennevirran mukana tavallinen ysäri-Opel.

JHMK

-
Toinenkin autoihmettely:

Näin 2006 BMWn jossa ei ollut EU-kilpeä. Miten tämä on mahdollista? Oikein katsoin rekkarilla Vianorin sivuilta että tosiaan 2006 oli se auto. EU-kilvethän taisi tulla ~1.1.2001 pakollisiksi, joten miten on mahdollista että jossakin tätä huomattavasti uudemmassa Suomiautossa ei ole EU-kilpeä? Jonkun EU-vastainen protesti :confused:

cl0

Jonkun tavallisen ysärin lopun Opel Astran perässä oli tarra "tiedän että olen hidas, mutta tiedätkö, olen yhä edelläsi"

Pisti ihmetyttämään että miksi liimata tuollainen tarra. Kun tuskin auton kiihtyvyydestä oli kiinni, jos laittaa lapun lattiaan niin varmasti aivan hyvin pysyy liikennevirran mukana tavallinen ysäri-Opel.
Eikö tuo ole pelkkää huumoria? Tuommoisia tarroja on joskus nähty 200D mersunkin perässä.

@Groomlake pitää myöntää että 7110i omistaneena, olen puolivakavissani mieittinyt samaa hankintaa. Olisihan tuo "läppä" hankinta :lol:

JHMK

-
Kokeilin laittaa lasagnen päälle paprikamajoneesia, ja yllättäen se passasikin oikein hyvin. Ihan tuli kebab mieleen

Chloe

Mestari
Team AMD
Team NVIDIA
Team Apple
Katohan, 10k täynnä!

Toinenkin autoihmettely:

Näin 2006 BMWn jossa ei ollut EU-kilpeä. Miten tämä on mahdollista? Oikein katsoin rekkarilla Vianorin sivuilta että tosiaan 2006 oli se auto. EU-kilvethän taisi tulla ~1.1.2001 pakollisiksi, joten miten on mahdollista että jossakin tätä huomattavasti uudemmassa Suomiautossa ei ole EU-kilpeä? Jonkun EU-vastainen protesti :confused:
Saahan autoon tilata erikoiskilvet, vanhempaan autoon EU-kilvet, tai toisinpäin uudempaan autoon vanhan mallin kilvet. Jopa mustavalkoiset kilvet saa, siinä on jotain vuosimallirajoituksia toki.

Asiasta kukkaruukkuun, se onkin täysikuu, muistin asian kun heräsin tässä just parin tunnin päikkäreiltä:sleep: No pian pääsee nukkumaan...

Ai herrajestas menee hermot jonkun vuokravakuustilin vapauttamisessa. Tähän asti hyvin toiminut S-"pankki" tarjosi niin puupää aspan, että meinasi mennä pahemman kerran hermot. Puhelimessa käsketään hoitamaan kaikki netissä, mutta eihän sieltä löydy mitään lappuja tai lippuja asian hoitamiseen.

Chloe

Mestari
Team AMD
Team NVIDIA
Team Apple
Kumpi parempi? Kännissä tussilla vedetään mun käteen. :D

1590006809438.png

Kyllä, on viiltojälki :(

Heh. Huomasin että kun juo 2kpl viking 12% olutta niin sehän on alkoholimäärältään suunnilleen yhden vinkkupullon verran.

Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
89 627
Jäsenet
39 015
Uusin jäsen
Abavi

Hinta.fi

Ylös Bottom