Pelinäytöt

Itsehän aion roudata töihin tuon oman 27" 280Hz IPS näyttöni (Asus VQ279QM) korvaamaan Eizo FlexScan EV2456 60Hz. Vaikka Eizo ihan ok näyttö onkin niin häiritsee saakeli ihan hiirtä liikuttaessa ja vierittäessä rullalla tuo 60Hz. Olen vienyt töihin myös oman hiirimaton ja pelihiiren Razer Viper V3 Pron niin 60Hz näyttö jarruttaa kuvakkeisiin osumista. :D
Eikö olisi helpompaa pyytää työnantajaa hankkimaan asialliset työvälineet kuin roudata omia näyttöjä työpaikalle? Jos tarvii jotenkin perustella parempaa näyttöä niin sanoo vaikka että 60Hz taajuus aiheuttaa migreeniä ja silmien väsymistä tjsp.

Nykyisessä työssä kun aloitin niin pomo sanoi että valkkaa itse Verkkokaupasta näytöt ja oheistarvikkeet mitä haluat, sai heti sopivat 😁

Eikö olisi helpompaa pyytää työnantajaa hankkimaan asialliset työvälineet kuin roudata omia näyttöjä työpaikalle? Jos tarvii jotenkin perustella parempaa näyttöä niin sanoo vaikka että 60Hz taajuus aiheuttaa migreeniä ja silmien väsymistä tjsp.

Nykyisessä työssä kun aloitin niin pomo sanoi että valkkaa itse Verkkokaupasta näytöt ja oheistarvikkeet mitä haluat, sai heti sopivat 😁

Olisi paljon helpompaa, mutta luulen että ei onnistu omassa asemassani. Pitää kysyä ennen kuin rupeaa omaa roudaamaan.

Tollanen on hyvä meininki että saa ite valita vermeet.

Statistiikka

Viestiketjuista
303 801
Jäsenet
82 404
Uusin jäsen
SaSo94

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom