Pelinäytöt

Larske

Maataistelija
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
358
Itse venytin alkuperäistä +-300 euron budjettiani ja hommasin käytetyn xb271hu.

Tyytyväinen olen, paneeli hyvä ja takuutakin vielä pitkään. Keltaisuuden kanssa tosin joutui aluksi tappelemaan, ja sitä on ehkä vieläkin havaittavissa varsinkin jos vertaa aiempaan dellin p2314h näyttööni.

En tiedä oonko vaan tottunut tuohon delliin, ja omaksunut ns. väärät standardit hyvälle kuvalle, kun tuntuu että siinä on parempi mustan ja värintoisto kuin tässä monta kertaa kalliimmassa ruudussa. Tämän xb1 kuvaa voisi kutsua ns. eloisammaksi. Ja asetukset molempiin näyttöihin haettu netistä.
 
Liittynyt
24.11.2017
Viestejä
289
Oma pg279q oli kyllä niin paska, että en olisi ikinä uskonut maksaneeni siitä 650€. Joka reuna vuoti ns. ihan vitusti! Kerran sitä koitin vaihtaa, mutta ei siitäkään oikein tullut mitään kun DOA meni jostain syystä normi takuuvaihtona ja sitten mulla ei ollutkaan mitään kaapeleita siihen kun nimenomaan käskettiin laittaa ne sen viallisen näytön mukaan. Tuo pg279q kannattaa kyllä jättää hyllyyn jos ei halua lähteä useamman viikon/kuukauden vaihtelu rumbaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 358
Täällä sama PG279Q:n kanssa. Pistin pari riviä lottoakin vetämään. :cigar2: Työkaverille hommattiin lisäksi tuon Freesync versio eli MG279Q ja seki oli priimaa kerralla.
Itse sain emännältä lahjaksi MG279Q ruudun eikä kerrassaan mitään valittamista. Veli osti tuon PG ruudun eikä siinäkään mitään ongelmaa. Ehkä toisten silmät vuotaisi verta noissa mutta itse olen ainakin ollut todella tyytyväinen :tup: liiketoisto tietenkään ei ole IPS ruudulla sitä priimaa mutta hyvää silti.
 
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
1 311
Oma pg279q oli kyllä niin paska, että en olisi ikinä uskonut maksaneeni siitä 650€. Joka reuna vuoti ns. ihan vitusti! Kerran sitä koitin vaihtaa, mutta ei siitäkään oikein tullut mitään kun DOA meni jostain syystä normi takuuvaihtona ja sitten mulla ei ollutkaan mitään kaapeleita siihen kun nimenomaan käskettiin laittaa ne sen viallisen näytön mukaan. Tuo pg279q kannattaa kyllä jättää hyllyyn jos ei halua lähteä useamman viikon/kuukauden vaihtelu rumbaan.
Mulla on seitsemäs näyttö tulossa saksasta takuusta.

Kannattaa varautua vuosien rumbaan jos toimivan tahtoo.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 346
Kyllähän laatu kaikissa AUO 1440p 144hz+ paneelisissa näytöissä on melkosta kuraa. Itellä ollut yhteensä 9kpl ja noista yksi oli siedettävä ja nykyinen XB271HU virheetön. 7 muuta oli karmeinta kuraa ikinä. Löytyi kuolleita pikseleitä, jäätävää valovuotoa (tai kumpaakin samanaikaisesti), pölyä paneelin välissä ja kaikkea muuta mukavaa. Melkosta lottoamista siis on näiden kanssa jos hyvän haluaa saada.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
1 311
Kyllähän laatu kaikissa AUO 1440p 144hz+ paneelisissa näytöissä on melkosta kuraa. Itellä ollut yhteensä 9kpl ja noista yksi oli siedettävä ja nykyinen XB271HU virheetön. 7 muuta oli karmeinta kuraa ikinä. Löytyi kuolleita pikseleitä, jäätävää valovuotoa tai kumpaakin samanaikaisesti, pölyä paneelin välissä ja kaikkea muuta mukavaa. Melkosta lottoamista sii on näiden kanssa jos hyvän haluaa saada.
Mulle ASUS Tarjosi että jos seuraava näyttö kelpaa vaikka olisikin hiukan valovuotoinen ":D" (Varmaan ymmärtävät että paneelit paskaa ja 99% rikki) niin saan sille näytölle täydet 2 vuoden takuut sekä 50€ lahjakortin verkkokauppaan..
 

Marti77

Team H2O
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
4 443
Pitää kai odotella hieman vielä jos tulisi mahdollisesti joku 1440p G-sync HDR näyttö markkinoille.
4K näyttö ei kiinnosta kun pelamiseen ei sovellu ja näytön skaalaminen alhaisemmalle resoluutioille huonontaa kuvanlaatua sen verran että ei ole mitään järkeä sellaista ostaa.
Se on vähän kun ostaisi 15 vuotta vanhan näytön kun katselee.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
8 967
Onko ASUS pg278qr eroltaan aikaisempaan pg278q sillä, että tukee kellotettuna 165hz?
 
Liittynyt
13.03.2017
Viestejä
315
Onko ASUS pg278qr eroltaan aikaisempaan pg278q sillä, että tukee kellotettuna 165hz?
QR on TN-paneelilla, kun pelkkä Q on IPS-paneelilla. Gigantin tarjous oli ihan jees, mutta itse henk.koht laittasin vaikka parisataa lisää, että saa IPSin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 445
QR on TN-paneelilla, kun pelkkä Q on IPS-paneelilla. Gigantin tarjous oli ihan jees, mutta itse henk.koht laittasin vaikka parisataa lisää, että saa IPSin.
No ei se nyt ihan noinkaan mene. PG278Q on se alkuperäinen TN-paneelinen näyttö ja PG278QR on päivitetty versio siitä (oletettavasti R = revision). PG279Q on sitten se IPS-paneelilla varustettu versio. 8Q = TN, 9Q = IPS, PG = G-sync ja MG = freesync. Siitä en tiedä onko tuossa tehty jotain muuta pientä parantelua kuin ylikellottelu.
 

Osnow

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
31.10.2018
Viestejä
2 017
Mikä ois perushyvä 144hz näyttö alle 270e?
 
Liittynyt
08.11.2017
Viestejä
324
Asus ROG Swift PG278QR 27&quote; pelinäyttö (musta) - Pelinäytöt
Eli 479€ TN 165hz 1440p

Alkaa mietityttää että kannattaako black fridaytä odottaa enää ollenkaan.

IPS paneelia harkinnut pitkään mutta tämänkään vuoden mallit ei vakuuta valmistuslaadultaan. Hyvän yksilön saanti vaikuttaa olevan alle 50/50. Tiedä sitten mitä uutta on tulossa IPS puolelle ensivuonna. TN paneeleissa ei paljon odotella tarvi sinänsä

Itsellä tällähetkellä TN FHD 120hz Asus VG236H mihin oon ollut ihan tyytyväinen. Koneella en tee mitään muuta kuin pelaan BF satoja tuntia eli siksi TN on ollut ja voi olla tulevaisuudessakin
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.03.2017
Viestejä
243
Tarttisin uuden näytön. Näyttö tulisi tietokonekäyttöön ja PS4-pelailuun. Näyttö tulee pöydälle, koko alle 30". Virkistystaajuus riittänee se 60Hz kun PS4 ei tue nopeampaa? Hintaa voisi olla 200-300e. Jos jollain on myydä käytettyä ja hyvää (vain yksi näyttö), niin voi laittaa privaa. Kiitos :tup:
 
Liittynyt
08.11.2017
Viestejä
324
Oon lukenut koko päivän näytöistä. Lähinnä PG278QR ja sen muista TN kilpailijoista nopeiden näyttöjen markkinoilla. Törmäsin sellaiseen että porukka netissä on täysin tyytymättömiä anti glare kalvoon. Se likaa kuvaa liikaa. Muistelen että oman näytön valinnassa 2010 otin tuon huomioon ja valitsin Asus vg236he jossa kalvo oli vähiten häiritsevä. Meinasin jo tuon PG278QR tilata koska Gigantin 479€ on aika hyvä tarjous.

Mitäs porukka on mieltä tuosta TN näyttöjen anti glaresta? pystyykö sen kanssa elää? Onko muilla merkeillä parempi kalvo?

Tai sitten tuo on vain yksi ominaisuus jonka minun täytyy hyväksyä. Kuten myös muut TN paneelin huonot puolet. Mutta nyt haenkin parasta näyttöä nopeatempoiseen BF pelailuun. Olen valmis tinkimään monesta asiasta liiketoiston ehdoilla. Kuten tein 2010 ja ei tarvinnut vg236he ostoa katua. On vieläkin hyvä 120hz kampe. Ainostaan full hd:sta olis kiva tulla pykälä ylöspäin. Ja toivottavasti moni muukin asia on kehittynyt vuosien saatossa...
 

dude86

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
14.06.2017
Viestejä
1 719
Oon lukenut koko päivän näytöistä. Lähinnä PG278QR ja sen muista TN kilpailijoista nopeiden näyttöjen markkinoilla. Törmäsin sellaiseen että porukka netissä on täysin tyytymättömiä anti glare kalvoon. Se likaa kuvaa liikaa. Muistelen että oman näytön valinnassa 2010 otin tuon huomioon ja valitsin Asus vg236he jossa kalvo oli vähiten häiritsevä. Meinasin jo tuon PG278QR tilata koska Gigantin 479€ on aika hyvä tarjous.

Mitäs porukka on mieltä tuosta TN näyttöjen anti glaresta? pystyykö sen kanssa elää? Onko muilla merkeillä parempi kalvo?

Tai sitten tuo on vain yksi ominaisuus jonka minun täytyy hyväksyä. Kuten myös muut TN paneelin huonot puolet. Mutta nyt haenkin parasta näyttöä nopeatempoiseen BF pelailuun. Olen valmis tinkimään monesta asiasta liiketoiston ehdoilla. Kuten tein 2010 ja ei tarvinnut vg236he ostoa katua. On vieläkin hyvä 120hz kampe. Ainostaan full hd:sta olis kiva tulla pykälä ylöspäin. Ja toivottavasti moni muukin asia on kehittynyt vuosien saatossa...
Hommaa käytettynä joku hyvä IPS, "vapaa- tai gaysynkkä" taitaa olla aika turhia ominaisuuksia, jos sitä rautaakin löytyy ja jos ei löydy niin mitä eroa on sitten perus 60Hz näyttöön? Saahan noita paikotellen 300€:lla ihan kunnollisia 144Hz IPS näyttöjä, itsellä ei ole silmillä havaittavaa valovuotoa ja loisteenkin huomaa vasta katselualueen ulkopuolelta. Kameran kanssa en tiedä, mutta en kato kuvaa linssin läpi normaalistikaan. VA:ta löytyy kohtalaisen edukkaasti, mutta meinaa olla "puolalaisittain" mallia kurwa.
 
Liittynyt
08.11.2017
Viestejä
324
Käytettyä en osta. Näyttö menee firman piikkiin kun hoidan sen hommat myös.

Va kiinnostaa kyllä. Telkkarissakin va ollut puolitoista vuosikymmentä eikä kaduta. Mutta en halua yli 27” tai kaarevaa joten olen saanut pettyä tarjontaan tänäkin vuonna.

Mitäs uutuuksia on tulossa ensivuodelle? Jostain täältä luin että olisi tulossa nopea 1ms lg ips. Ilmeisesti ips näyttöjen seuraava sukupolvi. Onko näin? Koskahan mahtaa tapahtua? Olisi varmasti itsellekkin jo vaihtoehto ips muodossa jos laatu on hyvä.
 
Viimeksi muokattu:

jekkis

Tukijäsen
Liittynyt
28.10.2018
Viestejä
253
Kävin eilen hakemassa itse ko. näytön ja sen verran tuli siinä jutustelua myyjän kanssa, että kyseinen tarjous olisi voimassa enää tämän viikon ajan. Gigantti mainostaa tuota kuukauden gaming-diilinä ja oli pakko kysyä onko tarjous voimassa tosiaan koko kuukauden, kuten nimestä voisi päätellä. Jos olisi ollut, niin olisin varmaan jäänyt odottelemaan Black Fridaytä. Onhan tässä edelleen optio katsella ne BF-tarjoukset ja tarvittaessa palauttaa tuo näyttö.
 
Liittynyt
18.10.2017
Viestejä
53
Kävin eilen hakemassa itse ko. näytön ja sen verran tuli siinä jutustelua myyjän kanssa, että kyseinen tarjous olisi voimassa enää tämän viikon ajan. Gigantti mainostaa tuota kuukauden gaming-diilinä ja oli pakko kysyä onko tarjous voimassa tosiaan koko kuukauden, kuten nimestä voisi päätellä. Jos olisi ollut, niin olisin varmaan jäänyt odottelemaan Black Fridaytä. Onhan tässä edelleen optio katsella ne BF-tarjoukset ja tarvittaessa palauttaa tuo näyttö.
Itse tilasin saman näytön myös. Aiemmin oli TN-paneelinen Predator jonka kuitenkin omaa hölmöyttäni hajotin. Olin kyllä varsin tyytyväinen siihen, niin uskoisin että tämä on samaa tasoa.
 
Liittynyt
08.11.2017
Viestejä
324
Tilasin sitten tuon PG278QR. En jaksanut enää tätä pähkäilyä. Hintakin niin hyvä. Ihan kiva kun ei tartte BF tarjouksia niin kovasti valvoa nyt. Eikä olisi kännykällä pikkujouluissa niin helppoa tai järkevääkään.

Tuleehan kaapelit mukana? Vanhassa näytössä DVI. Ilmeisesti kannattaa liittää käyttää Displayporttia?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
235
Mitäs uutuuksia on tulossa ensivuodelle? Jostain täältä luin että olisi tulossa nopea 1ms lg ips. Ilmeisesti ips näyttöjen seuraava sukupolvi. Onko näin? Koskahan mahtaa tapahtua? Olisi varmasti itsellekkin jo vaihtoehto ips muodossa jos laatu on hyvä.
LG:n paneelin massatuotanto on viimeisten tietojen mukaan viivästynyt ja alkaisi ensi vuoden toisella neljänneksellä, sekä AUO:n pitäisi aloittaa 1440p165 ips-paneelin valmistus ensi kuussa.

The Acer Predator XB273K + Nitro XV273K Gaming Monitors Revealed!

Tuon artikkelin mukaan Acerilta voisi saada vielä tänä vuonna 4K144 ips-näytöt, joista freesync ja G-sync versiot maksaisivat arviolta 850 € ja 1250 €.

Tuleehan kaapelit mukana? Vanhassa näytössä DVI. Ilmeisesti kannattaa liittää käyttää Displayporttia?
Tulee ja pitää.
 
Liittynyt
08.12.2016
Viestejä
108
Mitäs FHD 144hz näyttöjä on tällä hetkellä tarjolla muulla kuin TN paneelilla? IPS paneeleissa oli ainakin viime vuonna paljon laadunvalvonta puutteita vaikka hinta oli 500e+, VA paneeleita ei saanut kuin curverdina onkos tähän tullut muutosta? Onkos 120hz näyttöjä enää missään?

Hintaluokka halvempi on parempi, reso mieluiten FHD jotta GTX1070 riittää potku, ei curved ja koko 24-27" max.

Oiskohan täs black fridayn kynnyksel jotain hyvää settiä tarjol?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
8 967
Juuuuri tänään vastasin toiseen ketjuun tuosta näytöstä. :D

AU Optronicsin paneeli mikä muissaki 144hz 1440p 27" IPS. Versio M270DAN02.3.

Asus MG279Q (Freesync) käyttää just samaa paneelia.
Acer XB271HU (G-Sync) M270DAN02.6.
Asus PG279Q (G-Sync) M270Q008 V0
Jne jne.
Näin ajattelinkin kun katselin muita speksei.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
8 967
Acer Predator XB271HU haettu ja punaisella kuollut pikseli. Onko toivoa saada toimivaa vai miten pitäisi edetä? Kannattaako edes yrittää vai suoraan vaan palautukseen?
Aikaisemmin hain Asus PG278QR ja tässäkin oli heti kuollut pikseli. Tämän kohdalla jo tiesin, että takaisin.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 346
Acer Predator XB271HU haettu ja punaisella kuollut pikseli. Onko toivoa saada toimivaa vai miten pitäisi edetä? Kannattaako edes yrittää vai suoraan vaan palautukseen?
Aikaisemmin hain Asus PG278QR ja tässäkin oli heti kuollut pikseli. Tämän kohdalla jo tiesin, että takaisin.
Palautukseen vaan, takuun piikkiin ei ainakaan mene yhden tai edes parin viallisen pikselin osalta.
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 710
Päädyin sitten blackfriday tarjousviikolla acer xf270hua näytön saksan amazonista 374€ hintaan posteineen.

Calibroin näytön ja näyttää seuraavaa:
sRGB 100%
NTSC 78%
AdobeRGB 80%

Ei kuolleita pikseleitä.

Suurin muutos mitä noihin valmiisiin juttuihin täytyi tehdä oli laittaa kirkkautta reippaasti alaspäin (brightness 25, Contrast 50, Black Boost 5)

Gamma 2.2 Color Temp Warm (muuten ainakin itselleni oli hieman liian sinertävä ns. oletusasetuksilla sekä aivan liian kirkas, myös kalibrointisoftan mukaan)

Tässä pienen valon turvin, täysin pimeässä pyrkii (ei sinänsä yllätys) heittämään salamaa..

Eli kaikki "nurkat" käytännössä hieman vuotavat valoa joten keskiosat sivuista, ylhäältä ja alhaalta on tummempi ja myös ruudun keskusta. Otaksun että kuitenkin enempi tai vähempi normaalia. En tiedä onko tekniikka muuttunut / kehittynyt mutta DELL:n versiossa tuota valoa tuli vain molemmista alareunoista eikä ylhäältä?

Nyt tarjouksessa oleva Vega56 Pulse tulossa joten eiköhän tuo ihan asiansa aja.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
8 967
Nyt on XB271HU keissi saateltu loppuun. Toisessa näytössä myös kuollutta pikseliä mutta tällä kertaa VK.com ei suostunut enää vaihtamaan uuteen ja Acerin takuuosasto sanoi, että näyttö on kunnossa. Voisivat kyllä vielä avata huoltotapauksen missä tutkitaan näyttö ja sen mukaan tulisi sitten korjauslasku minkä voi hyväksyä tai ei. Päätin vain palauttaa sitten näytön takaisin ja antaa asian olla.

Katsellaan joskus kun tulee uusia paneeleita tarjolle.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 459
Näytönohjaimen vaihdon yhteydessä (GTX 1070 -> RTX 2070) tuli ongelmaksi se, että nykyisessä BenQ ZOWIE XL2411 näytössä ei ole DisplayPort -liitäntää. Tutkin vaihtoehtoja että miten DisplayPort saataisiin kiinni DVI-D:llä varustettuun näyttöön ja halpaa ratkaisua ei ole kun tuon 144hz haluaa repiä irti. Halvimmat DisplayPort - DVI-D Dual Link Active adapterit näyttää maksavan kotimaassa mansikoita joten ajattelin katsella suosiolla uutta näyttöä. Kertokaa toki jos homma hoituu helposti jollain adapterilla tai johdolla :D

HP Omen 25 24,5" 144hz näyttäisi olevan kivassa tarjouksessa. Tekeekö tuolla mitään vai siirränkö katseet suosiolla esim ZOWIE:n malliin josta löytyy DisplayPort?

HP Omen 25 24,5&quote; pelinäyttö (musta) - Näytöt
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
219
Uutta näyttöä vailla mutta hivenen valinnan vaikeutta näiden välillä BenQ ZOWIE XL2411P , Acer Predator GN246HL vai ACER PREDATOR XB240HB.
Vai joku muu alle 300€ hintaluokassa, näytönohjaimena GTX1070ti


 
Liittynyt
12.11.2018
Viestejä
70
No itellä on tossa kotona jo paketissa tuo sama näyttö kun ei ole kaikkia osia koneeseen.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 057
Ei jumalauta. Piti ostaa reissunäyttö ja voi perkele, että ihmistä voi vituttaa.
Käytin sitten 209€, että sain jimms alesta tuon benqun XL2411P monitorin ja ei ole kyllä eläessään ollut näin paskaa monitoria. Värit on "washed out" eli onko nyt sitten laimeat oikea termi, mustaa ei ole panelissa lainkaan ellei virtoja laita pois. Edes "huonovärinen" PG258Q verrattuna premium ipseihin. Esimerkiksi IO tech sivulla leiskaa on vaikea vaalealla teemalla erottaa. Tätä tuskin saa millään kalibraatiolla edes siedettäväksi.
 

Leopardi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 620
Ei jumalauta. Piti ostaa reissunäyttö ja voi perkele, että ihmistä voi vituttaa.
Käytin sitten 209€, että sain jimms alesta tuon benqun XL2411P monitorin ja ei ole kyllä eläessään ollut näin paskaa monitoria. Värit on "washed out" eli onko nyt sitten laimeat oikea termi, mustaa ei ole panelissa lainkaan ellei virtoja laita pois. Edes "huonovärinen" PG258Q verrattuna premium ipseihin. Esimerkiksi IO tech sivulla leiskaa on vaikea vaalealla teemalla erottaa. Tätä tuskin saa millään kalibraatiolla edes siedettäväksi.
Gammamodeillahan tuota voi säätää, kun noissa jotain tyyliin 1.5 vakiona 2.2 sijaan. Yleensä kun pistää tappiin niin ihan hyviä nuo benq:t?
 
Liittynyt
22.12.2018
Viestejä
341
Ei jumalauta. Piti ostaa reissunäyttö ja voi perkele, että ihmistä voi vituttaa.
Käytin sitten 209€, että sain jimms alesta tuon benqun XL2411P monitorin ja ei ole kyllä eläessään ollut näin paskaa monitoria. Värit on "washed out" eli onko nyt sitten laimeat oikea termi, mustaa ei ole panelissa lainkaan ellei virtoja laita pois. Edes "huonovärinen" PG258Q verrattuna premium ipseihin. Esimerkiksi IO tech sivulla leiskaa on vaikea vaalealla teemalla erottaa. Tätä tuskin saa millään kalibraatiolla edes siedettäväksi.
Tämä sinulla on varmaan hallusssa, mutta jostain syystä monen näytön kanssa RGB output range on asetettu vakiona moodiin "limited" ja se saa värit haalistumaan. Tuon kun säätää "full" niin näyttää aika erilaiselta.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 057
Ei pääse noin helpolla tässä monitorissa. Gammat tosiaan joutui vetää tappiin.
 
Liittynyt
31.10.2018
Viestejä
218
Mitä eroa on Asus mg248qe ja Asus mg248qr välillä? Ei oikeen meinaa löytyä tietoa...
 

Aapo1

Tukijäsen
Liittynyt
13.11.2018
Viestejä
86
Kannattaakohan ostaa MSi:n MAG27C näyttöä? Olisi proshopissa 260e alessa. Jostain olen lukenut ettei kannattaisi ostaa 27 tuumasta full hd näyttöä.
 
Liittynyt
04.12.2018
Viestejä
8
Onko täällä 240hz näytöllisiä? Muistelen(kohan väärin?) että aikaisemmin vain muutamat 240hz oli oikeasti päteviä, onkohan näin vielläkin?
Nykyiseen 144hz benkkuun olen kyllä ollut enemmän kuin tyytyväinen, mutta cpu/emo/muisti päivityksen jälkeen alkanut kiinnostamaan 240hz.
Ehkä 144hz to 240hz päivitys ei ole se järkevin, mutta mm. Benq:n DyAc ja mahdollisesti Freesync kiinnostaa. 80% pelaamisesta on CS:GO:n parissa.

Eli jos on kokemuksia ja suosituksia näytöistä niin antaa tulla jakaen. :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 057
Kannattaakohan ostaa MSi:n MAG27C näyttöä? Olisi proshopissa 260e alessa. Jostain olen lukenut ettei kannattaisi ostaa 27 tuumasta full hd näyttöä.
Miksi ihmeessä ei 27" full hd jos vain pelinäyttöä haetaan?

Itse hankin juuri Benq Zowie XL2411P tilalle AOC C32G1, eli 31,5 " 1080p 144 Hz näytön. Varsin tyytyväinen olen toistaiseksi. Kaarevuus ei haittaa pelatessa, VA paneelissa loistava kuva verrattuna TN, lagia en pysty mittaamaan mutta ei ole ainakaan toistaiseksi häirinnyt.

Vieressä 32" 1440p 60 Hz näyttö ja onhan siinä kaikenkaikkiaan parempi kuva ja tietysti tarkempi. Työpöytäkäytössä huomattavasti parempi kuin tuo AOC. Ennemmin otan pelikäyttään kuitenkin tuon pienemmän lagin ja suuremman ruudunpäivityksen kuin paremman reson vaikka alkuun olin toista mieltä.
 
Liittynyt
27.06.2018
Viestejä
17
Koulujuttuja pitäs myös tehdä näytöllä ja omistan tällä hetkellä 27" ja 1080p resolla varustetun msi:n mutta aivan helevetin epätarkka kuva nettiselailussa sekä tekstin lukemisessa omaan silmään ainakin.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 441
Viestejä
4 199 545
Jäsenet
70 906
Uusin jäsen
Zawaro

Hinta.fi

Ylös Bottom