Pelimaailman uutisia

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 741
Välillä myönteisiä uutisia:
Game Developer Using Piracy To Promote His Indie Game 'Danger Gazers'

Most types of digital entertainment are vulnerable to piracy. While illegally downloading a game is technically against the law, it is really quite easy and usually players are at no risk of getting caught whatsoever. What should a game developer do against such reckless criminals? Nothing, according to an indie developer that embraced piracy and profited from it greatly.

Piracy has been a big problem for game developers ever since torrenting came into existence. According to a 2016 study from PC Gamer, over a third of all PC gamers pirates a game every once in a while. We could accuse PC Gamer’s audience of being particularly criminal, but honestly, it’s more likely that the 35% piracy-rate among PC gamers is accurate across the board.

But that doesn’t necessarily have to be a bad thing. In a recent interview with Polygon, Shota Bobokhidze from ShotX Studio explains how and why he embraced the piracy of his newly released indie game Danger Gazers. In fact, he uploaded his game to Pirate Bay himself. According to the developer, some people are just unable to purchase the game legitimately.

I grew up pretty much in a situation where piracy was the only solution and way to obtain newly released software. There are many individuals in such positions, those who can’t afford to buy, but eager to support in other ways, be it word of mouth, sharing around social media or even a simple fan email sending their positive feedback and appreciations.

And the surprising move paid off. Bobokhidze received emails, (Steam) reviews, and even donations from gamers that wanted to express their support for the developer. He also estimates an increase of around 400% in sales after gamers found his game on Pirate Bay.

In 2013, a similar story unfolded (as reported by GamesIndustry.biz), where a developer published the game online for free for those who couldn’t afford the game otherwise. Even The Witcher 3 developer CD Projekt Red published a day-one patch on a torrenting site so that pirate players could still enjoy the game to the fullest potential. And before you buy that piece of excellence, you can check out our ‘5 years later’ review here.

It’s not that surprising, seeing gamers appreciate developers that embrace piracy. Gamers that can’t afford the game can still play, they’ll tell their friends and thus, strong word of mouth advertising is born. Besides, giving players a little preview of what the game is – even if that preview is actually the full game – could also help.

There’s no advertisement quite like enabling people to download and play a free version of the game. And with demo-versions becoming more rare as time goes on, the pirating of games will continue to fill the gap of trying a game and buying a game quite a bit. It’s just up to the player to be honest about their purchase behavior and if they can, they should always support the dedicated craftsmen and women that make their fantasies a reality for us to enjoy.
 

Dr. Who

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 238
Launchereista:

Jos olisi Akseli Aktiivipelaaja, joka tykkää pelata viimeisimmät isot julkaisut, niin nykyisellään pitää omistaa:

Uplay,
Origin,

Bethesda Launcher,
Steam,
Epic Game Store,
Rockstar Launcher,

(+ Gog Galaxy)
Nämä kaikki on mulla, pelaan ehkä 0-4h/vko ja ehkä 1-2h enemmän saatan viikossa konetta käyttää jos oikein aktiiviseksi innostun, eli en ole mikään aktiivipelaaja ja silti en koe tätä ongelmaksi.
 
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
747
Mulla on Steam, Galaxy 2, Uplay, Battle.net, Bethesda.net, Origin, Epic, Viveport, Oculus ja Rockstar. Eli kymmenen. Vähän huvittavaa, mutta ei tuo härdelli minusta mitenkään kovin ongelmallinen ole ja Galaxy 2 kokoaa kaikki kivasti samaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 575
@Luukkonen lainas vähän vanhaa viestiä, mut aiheeseen liittyen omalla kohdalla nuo alkuperäisen lainatun viestin melkeen kaikki huonot kohdat voi kumota. Ei se nyt ole niin vaikea pitää kymmentä launcheria asennettuna kun voi pelaamaan alkaessa käynnistää sen minkä haluaa. Ei niitä kannata edes asettaa käynnistymään automaattisesti koneen mukana. Huonona puolena ehkä se parin minuutin odottelu kun joskus joutuu launcheria tai peliä päivittämään, mutta ei todellakaan puhuta mistään satojen gigojen lataamisesta, todella harvinaista että yhteenkään peliin tulisi edes +10gb päivityksiä jos sitten ei ole pari vuotta edellisestä käynnistyksestä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 803
Commandos 2 tulee remasteroituna loppuvuodesta. :eek:

Tämän julkaisu olisi tämän viikon perjantaina, 24. päivä ja itse odotin tätä hartaasti, kunnes luin ettei pelissä ole alkuperäisen tyyliin co-opia ja esim natsisymbolit on sensuroitu. :facepalm:
Kiinnostaisi kovasti remasteroitu versio tästä huippupelistä mutta erityisesti tuo co-opin poisjättö on kyllä tosi iso miinus.
Tuota sensurointia pitää kyllä ihmetellä myös.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
309
Tämän julkaisu olisi tämän viikon perjantaina, 24. päivä ja itse odotin tätä hartaasti, kunnes luin ettei pelissä ole alkuperäisen tyyliin co-opia ja esim natsisymbolit on sensuroitu. :facepalm:
Kiinnostaisi kovasti remasteroitu versio tästä huippupelistä mutta erityisesti tuo co-opin poisjättö on kyllä tosi iso miinus.
Tuota sensurointia pitää kyllä ihmetellä myös.
Nuo symbolit varmaan joku modaa peliin jos siltä tuntuu.
Itselle suurinta ihmetystä näyttää tuo itse remasteroitu. Aika pirun pieni parannus grafiikoihin tuon videon perusteella ainakin. Tuntuu, että ei muuta kuin terävämpi grafiikka :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 803
Nuo symbolit varmaan joku modaa peliin jos siltä tuntuu.
Itselle suurinta ihmetystä näyttää tuo itse remasteroitu. Aika pirun pieni parannus grafiikoihin tuon videon perusteella ainakin. Tuntuu, että ei muuta kuin terävämpi grafiikka :)
Mutta jos se tuo esim QHD tai 4K tuen niin se on plussaa. Laitapa alkuperäinen peli pyörimään 32" 4K ruudulle ja hämmästy silmamunaa puukottavia, metrin kokoisia pikseleitä.. :dead:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
309
Mutta jos se tuo esim QHD tai 4K tuen niin se on plussaa. Laitapa alkuperäinen peli pyörimään 32" 4K ruudulle ja hämmästy silmamunaa puukottavia, metrin kokoisia pikseleitä.. :dead:
Joo voi olla noinkin. Tosin olisi tuohon videoon voinut vähän panostaa ja kertoa, että mitä on tehty ja parannettu. Nyt vähän jäi sellainen fiilis tosta videosta, että: "Sharpen 0 -> 100, done" :)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 741
Ubisoft is making changes to ensure its games feel more distinct | PC Gamer

Ubisoft vaihtamassa peliensä tyyliä, luulin että helvetti jäätyy ennenkuin tuo tapahtuu.

Writing for us last year, Rick Lane declared that Not every Ubisoft game needs to be a Ubisoft game. Like many players he was underwhelmed by Ghost Recon Breakpoint in particular, saying that, "Ubisoft basically released the same game again, only with additional systems scavenged from other projects and awkwardly stapled to Breakpoint’s head. These included the conversation system from Assassin’s Creed, and the loot system from The Division."

The similarities between every Ubisoft open-world game were blamed for disappointing sales of Breakpoint and The Division 2, two of Ubisoft's more significant 2019 releases. According to an exclusive published by VGC, the company's editorial team are being revamped in an effort to differentiate Ubisoft's future games.



The editorial team are a group of designers and producers based in Paris whose advice has been blamed for pushing Ubisoft's big-budget games toward their samey focus on open worlds with maps full of icons, online features, and according to VGC, "insisted that its narratives had a thematic basis in the real world, but avoided taking a political stance."

A reorganization and expansion of the editorial team is Ubisoft's proposed solution, with each of its vice president being assigned just one franchise to oversee and being given more autonomy to go their own way.

VGC adds that one in-development Ubisoft Montreal game has been canceled as part of this process, and several other games are being "reworked" to make sure each one feels unique.
Suomenkielienen versio:
Ubisoft keksi syyn vaatimattomiin myyntilukuihinsa: pelit eivät juurikaan eroa toisistaan - Muropaketti.com

Ubisoftin tuoreet julkaisut eivät ole olleet mitään varsinaisia hittipelejä.

Ghost Recon Breakpoint ja The Division 2 eivät ole käyneet kaupaksi sellaiseen tahtiin, kun Ubisoft on toivonut. Ubisoftin pelit eivät juurikaan eroa toisistaan, ja juuri sen vuoksi se on uudelleenjärjestelemässä yhtiön johtoporrasta.

Kyseessä on Ubisoftin tiimi, joka koostuu Pariisissa päämajaa pitävästä joukosta kehittäjiä ja tuottajia. Se on neuvonut Ubisoftia luomaan sellaisia ison kokoluokan pelejä, jotka ovat kaikki hyvin samantapaisia avoimen maailman julkaisuja.

Uudessa tiimissä tulee olemaan jokaista peliä varten yksi johtaja, joka valvoo kehitystyötä, ja antaa projekteille aiempaa suurempia vapauksia.

Uudistuksen myötä Ubisoft Montreal -studion pelin kehitystyö on lopetettu, ja useita muita julkaisuja ollaan muokkaamassa niin, että jokainen niistä tuntuu ainutlaatuiselta. Asiasta uutisoi PC Gamer.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
5 064
Ubisoftin pelit on silti aina jollaintapaa hengettömiä, sieluttomia. Ne on paikkapaikoin hienoja pelejä, mut se semmoi "se jokin" puuttuu niistä.
 
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
821
Ubisoftin pelit on silti aina jollaintapaa hengettömiä, sieluttomia. Ne on paikkapaikoin hienoja pelejä, mut se semmoi "se jokin" puuttuu niistä.
En nyt liikoja yleistäisi. Esimerkiksi Assassin's Creed 2-trilogia teki virikkeellistä parkouria laajassa kaupunkitilassa kohtalaisen räätälöidyillä välivideosivutehtävillä höystettynä karismaattisella miesäänellä ennen kuin muun muassa Witcher 3 noudatteli Ubisoft-pelimaailman kaavaa ensimmäisessä avoimen maailman pelissään. Tai en oikein keksi mistä muusta vastaavasta pelistä CD Projekt Red olisi ollut niin viehättynyt, että kartta oli lisäksi Ubisoft-höystetehtäväpisteillä ripoteltu tuotannon nopeuttamiseksi. Se kun oli samalla lailla staattinen. NPC:t oli lisäksi kaikesta RPG-reaktiivisuudesta riisuttu siinäkin.

Assassin's Creed 2-kaupungeissa oli vielä yksityiskohtia ja vertikaalisuutta parkourin myötä paljon enemmän kuin vaikka W3:n Novigradissa tai Horizon Zero Dawnin (joka myös on Ubisoft-pelimaailmakaavan varaan kyhätty peli) Meridian, joten oli se siinä yhteydessä vielä virikkeellinen pelimaailma.

Se pelisarja sitten Originsissa keksittiin uusiksi kopioimalla vuorostaan Witcher 3:n pelaajaa rajoittava pelisuunnittelu aikalailla yksi yhteen. Eikä siinä ollut taustalla Sapkowskin kaltaista valmista kuvastoa myyvine henkilöhahmoineen niin voi olla se pelisuunniteltu pelikin tulee vahvuuksien takaa esiin selvemmin. Parkourkin oli toisiksi uusimmassa lähinnä sitä että voit juosta seinää ylös yhtään ajattelematta mitä teet. Sama ei kuitenkaan soveltunut pelimaailmaan, missä jo järven vastarannalla oli ylilevelisiä vihollisia, joiden kanssa ei voi pelata eli vuorovaikuttaa mitenkään.
 

Raxama

Köyhä
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 420
Oho, joskus nekin jotain tajuaa. Samaa paskaahan ne on julkassut jo vuodesta 2011 lähtien hieman eri pelimekaniikoilla, mutta sisältö on pitkälti identtistä. Ei kyl tosin pätkääkään kiinnosta Ubisoftin pelit enää, mikromaksuilla ja uskomattoman laiskalla pelisuunnittelulla ollaan jo näytetty ettei oikeastaan kiinnosta mikään muu kuin myyntiluvut.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
300
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 741
Rockstarin perustaja, käsikirjoittaja Dan Houser jättää yhtiön

Rockstar Gamesin perustajiin kuuluva Dan Houser jättää studion maaliskuussa, emoyhtiö Take-Two Interactive kertoo.

Houser perusti Rockstar Gamesin yhdessä veljensä Samin kanssa vuonna 1998. Hänet tunnetaan ennen kaikkea studion pelien käsikirjoittajana ja tuottajana. Houser on ollut kirjoittamassa niin Grand Theft Auto -pelien kuin Red Dead Redemptioninkin tarinaa. Hänen lähtönsä on jatkoa pitkälle tauolle, sillä hän on ollut poissa studion palveluksesta viime vuoden keväästä saakka.

Lyhyessä sijoittajatiedotteessaan Take-Two Interactive kiittää Houseria tämän työstä Rockstarin pelien parissa. Houser ei ole toistaiseksi kommentoinut lähtöään julkisesti
Näkyyköhän tämä GTA6 kohdalla(?)
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
5 064

Ei näy, se on kyl sen kirjoittanut ajat sitte valmiiks ja jättäny projektin muun poppoon hoitoon. Mutta, onko tämä alamäen alkua Rockstarille, sen näyttää aika. Kuiteskin hän on se joka on rustaillut kaikki GTA-tarinat GTA III:sta lähtien. Leslie Benzieshän sai kenkää muutama vuosi sitten ja perusti sen uuden peliyhtiön, joka on tekemässä sitä mystistä Everywhere-peliä, josta pitäis tulla kilpailija GTA:lle. Mielenkiintoiseksi menee että onko Dan Houser menossa sit sinne, se oli Leslien kanssa hyvää pataa aina ja Leslie oli se joka piti niitä projekteja pystyssä. Sam Houser, Danin omituinen velipoika, jää kuiteskin vissiin Rockstarille.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 167
Leslie Benzieshän sai kenkää muutama vuosi sitten ja perusti sen uuden peliyhtiön, joka on tekemässä sitä mystistä Everywhere-peliä, josta pitäis tulla kilpailija GTA:lle.
Tästä en tiennytkään. Mielenkiinnolla odottelen kyllä mitä tuleman pitää.

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
3 579
GTA:n kirjotus on ollut kyl omasta mielestä yks sen heikoimmista osa-alueista, joskaan ei toki muihin sandboxeihin verrattuna mikään surkea. Semmonen kuitenki missä olis paljon parannettavaa, että muuten vastais nuita laatustandardeja mitä peleillään pitävät.
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
5 064
GTA:n kirjotus on ollut kyl omasta mielestä yks sen heikoimmista osa-alueista, joskaan ei toki muihin sandboxeihin verrattuna mikään surkea. Semmonen kuitenki missä olis paljon parannettavaa, että muuten vastais nuita laatustandardeja mitä peleillään pitävät.

Nii, mitä ny GTA aina asettaa ne standardit :kahvi:
 

escalibur

”Tietäjät, ne tietää.”
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 337
GTA:n kirjotus on ollut kyl omasta mielestä yks sen heikoimmista osa-alueista, joskaan ei toki muihin sandboxeihin verrattuna mikään surkea. Semmonen kuitenki missä olis paljon parannettavaa, että muuten vastais nuita laatustandardeja mitä peleillään pitävät.
Samaa mieltä. Yksikään GTA peli ei erityisesti jäänyt mieleen sen loistavan, tai edes hyvän tarinan takia.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
300

Eipä ollut kovin yllättävää, että tänäkin vuonna tulee uus CoD. Ja myös remasterointejakin on tulossa, mutta eivät vielä sen enempää ole paljastaneet niistä

Toimitusjohtaja Bobby Kotick taas kertoi studion suunnittelevan useampiakin remasterointeja Crash Bandicootin ja Spyron paluupelien suosion innoittamana. Kotick vihjasi yhtiön tuttujen pelisarjojen saavan myös muuta uutta sisältöä uusioversioide ohella, vaikka tarkempia yksityiskohtia saadaan odottaa tuleviin paljastuksiin.
 
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
821
Samaa mieltä. Yksikään GTA peli ei erityisesti jäänyt mieleen sen loistavan, tai edes hyvän tarinan takia.
Vice Cityssä oli hyvin karismaattisia hahmoja ja kuvastoa erinomaisesti hyödyntävää tehtäväsisältöä. Kuten vaikka GTA 2:ssa, mutta tällä kertaa välivideovetoisesti. Ajankuvaa tuotiin esiin mainiosti.

San Andreassa taas oli aika kunnianhimoinen ja immersiivinen tarinarakenne sidottuna roolipeliominaisuuksiin, joihin törmäsi pelimaailman tasolla. Tai vaikka radiossa. Sekin tavoitti hyvin ehkä suomipojille vieraampaa maailmaa.

GTA V oli sitten vähävirikkeisempää niin parodian kuin pelimaailman tasolla, kun maailman koristeet nousivat pääosaan.

Välivideopääjuonen sijaan nähdäkseni Grand Theft Autoissa tehtävänantajat ja tehtävät ovat huomattavan keskeisempiä viihdyttävyydelle. Vitonen on mitä olen viimeksi pelannut, mutta siitä on kyllä vaikein sanoa millaisten hahmojen kanssa oli tekemisissä kulloisenkin hahmon kanssa.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
300



Crash Bandicoot tulee takaisin aivan omassa uudessa pelissään.


Fanien pettymykseksi kyseessä ei ole suinkaan täysiverinen Crash-tasoloikinta, vaan mobiilipeli – ei edes järin omaperäinen sellainen. Candy Crush Saga -studio Kingin kehittämä tekele näyttäisi olevan perinteinen ”endless runner”, jossa ohjastetaan täysillä kirmailevaa Crashia ja pyritään napsimaan matkalta talteen omenoita ja muuta sälää.
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
11 077
Mä tykkäsin aikoinaan Temple Runeista, mut on se nyt kumma että liki 10 vuotta myöhemmin julkastaan edelleen grafiikoita lukuunottamatta täysin identtisiä pelejä kolmetoista tusinaan joka mahdollisesta IP:stä
 

escalibur

”Tietäjät, ne tietää.”
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 337
GTA IV on palaamassa Steamiin: GTA IV is returning to Steam with free Complete Edition upgrades for all owners

Starting 03/19/2020, Grand Theft Auto IV: Complete Edition will replace both Grand Theft Auto IV and Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City wherever it is currently digitally available. Grand Theft Auto IV: Complete Edition will as also be available via the Rockstar Games Launcher.
Current game save files will be compatible with Grand Theft Auto IV: Complete Edition.

As a result of this update the following services will no longer be available in Grand Theft Auto IV: Complete Edition:
  • Games for Windows Live
  • Multiplayer mode
  • Leaderboards

The following Radio Stations will be temporarily unavailable in Grand Theft Auto IV: Complete Edition
  • RamJam FM, Self-Actualization FM, and Vice City FM (previously available in Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City)

Note: Because Japanese is a supported language for Grand Theft Auto IV, but is not supported for Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City, players will continue to be able to play Grand Theft Auto IV with Japanese sub-titles but will need to select another language in order to play Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City.Current Players
Players who have previously installed and played Grand Theft Auto IV or Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City will be able to update their copy to Grand Theft Auto IV: Complete Edition through the following means:Steam Users
Depending on the game, players on Steam will need to install or update their current game:
  • Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City will be removed and replaced with GTAIV: Complete Edition in the launcher library. Update file size is expected to be approximately 22GB
  • Grand Theft Auto IV owners will download content from Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City and their game will update to GTAIV: Complete Edition. Update file size is expected to be approximately 6GB
Physical Media
  • Games not previously activated using Games for Windows Live will be able to use the Key on the back of the game manual to activate and update to Grand Theft Auto IV: Complete Edition
Games for Windows Live Digital Store Purchases
  • Games previously activated using Games for Windows Live will require players to create and/or link their Social Club accounts in replacement of Games for Windows Live to update to Grand Theft Auto IV: Complete Edition

Note: New activations from players trying to install current copies of Grand Theft Auto IV may be disrupted until Grand Theft Auto IV: Complete Edition is available. All users will need to be connected to the internet and authenticate their copy of the game.
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
5 064
Tämäpä hyvä uutinen. Joskus meinaan olisin halunnu pelata tota mut se aktivointihomma esti koko touhun ja se jäi sitte. Täytyyki itseasiassa nyt äkkiä ostaa ennakkoon halvalla se perusavain vanhaan versioon, kerta siihen pystyy upgradee tän uuden päivityksen.


Edit: On tainnu hinnat pompata heti ylös tän uutisen johdosta. Joskus tätä sai jokapuolelta tyyliin vitosella, nyt maksaa kakskymppiä.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
3 579
Tämäpä hyvä uutinen. Joskus meinaan olisin halunnu pelata tota mut se aktivointihomma esti koko touhun ja se jäi sitte. Täytyyki itseasiassa nyt äkkiä ostaa ennakkoon halvalla se perusavain vanhaan versioon, kerta siihen pystyy upgradee tän uuden päivityksen.


Edit: On tainnu hinnat pompata heti ylös tän uutisen johdosta. Joskus tätä sai jokapuolelta tyyliin vitosella, nyt maksaa kakskymppiä.
Steamistakin aikanaan ostanut koko paketin 9 eurolla.
 
Liittynyt
24.11.2018
Viestejä
1 148
Viimeaikoina Suomessa tullut 2 dokkaria ja nyt ensi viikko puhutaan vain peleistä:

Save and Quit?


Logged in


Maailma paranee pelaamalla - Puheen Aamun peliviikko


Ma 24.2. Puheen Aamussa sisäministeri Maria Ohisalo
Ti 25.2. puhutaan ongelmapelaamisesta
Ke 26.2. puhutaan pelikasvatuksesta
To 27.2. puhutaan pelien musiikista
Pe 28.2. maailma paranee pelaamalla


Elikkä dokkareissa on keskitytty rajuihin tapauksiin. Peliongelmaisiin, koulukiusattuihin ja syrjäytyneisiin. Pelit ovat tavallaan laitettu aika lailla huonoon valoon.
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
5 064
Ainahan ne on laitettu, jenkeissä etenkin on lukuisia keissejä tähän liittyen ollut jo 80-luvulta lähtien. Ja päättäjät ei näe että peleissä piilee todellisuudessa kultasuoni sensuhteen, että mitä ihmiset voi niistä oppia ja kehittyä niiden avulla. Ja ehkä asiaan vaikuttaa myös se että ku elokuva ja tv-ala on joutunu ahtaalle ajan saatossa pelialan kokoajan vain kasvaessa, ni ne yrittää ihmisiä käännyttää takas sinne perinteisiin viihteisiin. On myös totta että pelit joitain ihmisiä koukuttaa, mutta silloin pitäisi tutkia, että onko heillä taipumusta riippuvuuksiin muita herkemmin tai että sairastaako ne jotain neuropsykiatrista sairautta tai oireyhtymää, jotka herkemmin ajavat ihmisen koukkuun peleihin. Pitää myös muistaa että pelit ovat huomattavasti enemmän aivoja stimuloivia verrattuna elokuviin tai tv-ohjelmiin, joten ei ihme että ihmisiä kiinnostaa ne enemmän; pääsee aivot töihin kunnolla ja on sitä interaktiivisuutta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjuja
80 548
Viestejä
1 640 891
Jäsenet
36 236
Uusin jäsen
cloudis69

Hinta.fi

Ylös Bottom