Myytävä tuote:
Kasaamani pelikone
Hinta:
670€
Tuote ostettu (mistä ja milloin):
Eri kaupoista ja osa käytettynä TechBBS-foorumilta/ Torista.
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Osalle osista kyllä (alla tarkemmin eriteltynä).
Lisäksi vielä HUOM:
Joensuu
Toimitustapa:
1. sijalla nouto. Onnistuu myös postitus toisen kotelon laatikkoon hyvin pakattuna. 25e postikulut (XL-paketti + särkyvää-valinta).
Maksutapa:
1. sijalla tilisiirto/Mobilepay/Pivo. Postittaessa rahan näyttävä minulla tilillä ennen kuin paketti liikkuu.
Viimesijassa noutokaupoissa käy myös käteinen.
Muuta huomioitavaa:
Mainio kone 1080p-pelaamiseen! Paketissa helppo päivityspotentiaali, kun on kunnon 6-ytiminen Ryzen prosessori ja B550-emolevy sille pohjana. Runsaasti uutta/uudehkoa osaa. Virtalähteessä riittää mehuja esim. RTX 3080 Ti -tasoiselle näytönohjaimelle tulevaisuudessa!
Suorituskykyä voi ihailla:
Warzone 2.0:
Cyberpunk 2077:
Fortnite:
Täysin käyttövalmis, harrastajan siististi kasaama kone, joka on vailla vain huoletonta käyttöä!
Myynnissä myös muualla!
Koneen osat lisätietoineen:
Kasaamani pelikone
Hinta:
670€
Tuote ostettu (mistä ja milloin):
Eri kaupoista ja osa käytettynä TechBBS-foorumilta/ Torista.
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Osalle osista kyllä (alla tarkemmin eriteltynä).
Lisäksi vielä HUOM:
- Annan koneelle 3kk takuun, jos tulisi jotain yllättävää vikaa osille. Jos en saa järkevästi korjattua/ vaihdettua viallista osaa, ostan koneen samaan hintaan takaisin (ostajan kustannukselle jää mahd. postikustannukset). Rahojen palautus, kun tuote on takaisin minulla ja olen saanut sen tarkistettua. Takuu ei kata tietenkään ostokatumusta tai fyysisestä kaltoinkohtelusta koitunutta vikaa
Joensuu
Toimitustapa:
1. sijalla nouto. Onnistuu myös postitus toisen kotelon laatikkoon hyvin pakattuna. 25e postikulut (XL-paketti + särkyvää-valinta).
Maksutapa:
1. sijalla tilisiirto/Mobilepay/Pivo. Postittaessa rahan näyttävä minulla tilillä ennen kuin paketti liikkuu.
Viimesijassa noutokaupoissa käy myös käteinen.
Muuta huomioitavaa:
Mainio kone 1080p-pelaamiseen! Paketissa helppo päivityspotentiaali, kun on kunnon 6-ytiminen Ryzen prosessori ja B550-emolevy sille pohjana. Runsaasti uutta/uudehkoa osaa. Virtalähteessä riittää mehuja esim. RTX 3080 Ti -tasoiselle näytönohjaimelle tulevaisuudessa!
Suorituskykyä voi ihailla:
Warzone 2.0:
Cyberpunk 2077:
Fortnite:
Täysin käyttövalmis, harrastajan siististi kasaama kone, joka on vailla vain huoletonta käyttöä!
- Kauppaan kuuluu kone, RGB-kontrollerin kaukosäädin, virtajohto, prosessorijäähdyttimen lisäkiinnikkeet (Intel LGA1700 -prosessorikannan prosessoreille) + muutamat kotelon mukana minulle tulleet lisäruuvit.
- Windows 10 tai 11 Pro aktivoituu tälle emolevylle ilman aktivointiavaimia (digitaalinen lisenssi aktivoituna). Kone toimitetaan Windows käyttövalmiina juuri asennettuna + emolevyn ja näytönohjaimen ajurit sisässä. Suosittelen tälle koneelle Windows 11 käyttöä, niin ei enää tarvitse vaihtaa muutaman vuoden sisällä käyttöjärjestelmää.
- Annan koneelle 3kk takuun, jos tulisi jotain yllättävää vikaa osille. Jos en saa järkevästi korjattua/ vaihdettua viallista osaa, ostan koneen samaan hintaan takaisin (ostajan kustannukselle jää mahd. postikustannukset). Rahojen palautus, kun tuote on takaisin minulla ja olen saanut sen tarkistettua. Takuu ei kata tietenkään ostokatumusta tai fyysisestä kaltoinkohtelusta koitunutta vikaa
- Postitan vain särkyvänä Postin XL-pakettina, joten postikulut +25e. Ei alkuperäistä laatikkoa, mutta toisen kotelon laatikossa voin postittaa.
- Noutokaupat ensisijalla!
Myynnissä myös muualla!
Koneen osat lisätietoineen:
Emolevy |
|
Prosessori |
|
Näytönohjain |
|
Käyttömuisti |
|
Tallennustila |