Myyty Pelikone Ryzen 5600 / GTX 1070 [JOENSUU] 670€

Liittynyt
07.10.2020
Viestejä
305
Myytävä tuote:
Kasaamani pelikone

Hinta:
670€

Tuote ostettu (mistä ja milloin):
Eri kaupoista ja osa käytettynä TechBBS-foorumilta/ Torista.

Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Osalle osista kyllä (alla tarkemmin eriteltynä).

Lisäksi vielä HUOM:
  • Annan koneelle 3kk takuun, jos tulisi jotain yllättävää vikaa osille. Jos en saa järkevästi korjattua/ vaihdettua viallista osaa, ostan koneen samaan hintaan takaisin (ostajan kustannukselle jää mahd. postikustannukset). Rahojen palautus, kun tuote on takaisin minulla ja olen saanut sen tarkistettua. Takuu ei kata tietenkään ostokatumusta tai fyysisestä kaltoinkohtelusta koitunutta vikaa :D
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa):
Joensuu

Toimitustapa:
1. sijalla nouto. Onnistuu myös postitus toisen kotelon laatikkoon hyvin pakattuna. 25e postikulut (XL-paketti + särkyvää-valinta).

Maksutapa:
1. sijalla tilisiirto/Mobilepay/Pivo. Postittaessa rahan näyttävä minulla tilillä ennen kuin paketti liikkuu.
Viimesijassa noutokaupoissa käy myös käteinen.


Muuta huomioitavaa:
Mainio kone 1080p-pelaamiseen! Paketissa helppo päivityspotentiaali, kun on kunnon 6-ytiminen Ryzen prosessori ja B550-emolevy sille pohjana. Runsaasti uutta/uudehkoa osaa. Virtalähteessä riittää mehuja esim. RTX 3080 Ti -tasoiselle näytönohjaimelle tulevaisuudessa!

Suorituskykyä voi ihailla:

Warzone 2.0:

Cyberpunk 2077:

Fortnite:


Täysin käyttövalmis, harrastajan siististi kasaama kone, joka on vailla vain huoletonta käyttöä!

  • Kauppaan kuuluu kone, RGB-kontrollerin kaukosäädin, virtajohto, prosessorijäähdyttimen lisäkiinnikkeet (Intel LGA1700 -prosessorikannan prosessoreille) + muutamat kotelon mukana minulle tulleet lisäruuvit.

  • Windows 10 tai 11 Pro aktivoituu tälle emolevylle ilman aktivointiavaimia (digitaalinen lisenssi aktivoituna). Kone toimitetaan Windows käyttövalmiina juuri asennettuna + emolevyn ja näytönohjaimen ajurit sisässä. Suosittelen tälle koneelle Windows 11 käyttöä, niin ei enää tarvitse vaihtaa muutaman vuoden sisällä käyttöjärjestelmää.

  • Annan koneelle 3kk takuun, jos tulisi jotain yllättävää vikaa osille. Jos en saa järkevästi korjattua/ vaihdettua viallista osaa, ostan koneen samaan hintaan takaisin (ostajan kustannukselle jää mahd. postikustannukset). Rahojen palautus, kun tuote on takaisin minulla ja olen saanut sen tarkistettua. Takuu ei kata tietenkään ostokatumusta tai fyysisestä kaltoinkohtelusta koitunutta vikaa :D

  • Postitan vain särkyvänä Postin XL-pakettina, joten postikulut +25e. Ei alkuperäistä laatikkoa, mutta toisen kotelon laatikossa voin postittaa.

  • Noutokaupat ensisijalla!

Myynnissä myös muualla!

Koneen osat lisätietoineen:

Emolevy
  • Gigabyte B550 Gaming X V2
  • Rev. 1.1
  • Ostin itse uutena Proshopilta & takuu 11/2024 saakka
Prosessori
  • AMD Ryzen 5 5600
  • 6 ydintä 12 säiettä
  • https://www.amd.com/en/products/cpu/amd-ryzen-5-5600
  • Max 4,4GHz
  • Säädetty niin, että precision boost overdrivessä väljemmät asetukset ja samalla curve optimizerissä -30mV alivoltitus ja hyvin tuntuu kulkevan!
  • Alkuperäinen omistaja ostanut Jimm’siltä marraskuussa 2022. Takuuta sieltä 3 vuotta (pyydän kuitin vielä).
Näytönohjain
  • MSI GTX 1070 Gaming X
  • 8GB GDDR5 muistia
  • Puhdistettu kunnolla, laitettu uudet tahnat & vaihdettu tarpeelliset lämpötyynyt 26.12.2022
  • Iäkäs, mutta edelleen hyvin pelit pyörittävä näytönohjain, joka on erinomaisessa kunnossa huollon jäljiltä.
  • Kulkee esim. vakiovoltein ja powerlimitein +100MHz core ja +450MHz Mem.
Käyttömuisti
  • Corsair Vengeance 2x8GB DDR4 3600 C18
  • 18-22-22-42 pääasialliset ajoitukset
Tallennustila
  • WD Blue SN570 500GB NVMe SSD
  • Takuuta 11/2025 saakka
Virtalähde
  • Cooler Master MWE V2 750W White
  • 750W potkua ja 2 PCIE-virtajohtoa, joissa yhteensä 4x6+2 pinninen PCIE pistoke.
  • 80+ White hyötysuhde
  • Takuuta 12/2024 ainakin? Ostin 19.12.2022 Multitronic-verkkokaupasta.
Prosessorijäähdytin
  • Arctic Freezer 34
  • Hyvä perustornijäähdytin 4 kupariputkella ja 120mm tuulettimella.
  • Takuuta 10/2028 saakka
Kotelo
  • Kolink Observatory Lite Mesh RGB
  • Aiempi omistaja hävittänyt takaa tuon PCIE-paikkojen ruuvien päälle sijoittuvan kosmeettisen peltilevyn. Ei haittaa menoa!
  • 4x 120mm ARGB tuulettimia, joille kotelon mukana tullut kontrolleri. Valoja voi säätää kotelon päältä/ mukana tulevalla kaukosäätimellä TAI suoraan emolevyn kautta erillisellä ohjelmalla (Gigabyte RGB Fusion).
  • Takuuta 04/2023 saakka.


Pelikone29 - Kuva1.jpg


Pelikone29 - Kuva3.jpg


Pelikone29 - Kuva4.jpg
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 607
Viestejä
4 217 219
Jäsenet
71 081
Uusin jäsen
ouzo

Hinta.fi

Ylös Bottom