Myydään Pelihiirimattoja - Artisan Hien Mid L & Razer Atlas lasimatto [Vantaa]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zeden
  • Aloitettu Aloitettu
Tuote: Artisan Hien Mid L (20€), Razer Atlas lasimatto (40€)
Hinta: Vaihtelee
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Käytettynä
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei
Muuta huomioitavaa:

Artisan Hien Mid L Wine Red - 20€ - Ostettu Torin kautta, silloin käyttämätön. Itse käyttänyt n. 3-4kk. Pesty kerran varovaisesti vedellä. - Hiirimatto FX Hien - Mid - L - Wine Red

Razer Atlas lasihiirimatto - 40€ - Ostettu Torin kautta, huvin vuoksi halusin kokeilla lasimattoa. Ei toiminut itselle, itse käyttänyt ehkä joitain tunteja. - Atlas Lasinen Hiirimatto - Valkoinen
Endgame Gear MPC-450 Cordura - Ilmainen ensimmäiselle noutajalle - Ostettu kaupasta uutena, ollut käytössä n. 3kk. - Endgame Gear MPC-450 Cordura Gaming Mousepad -pelihiirimatto, tummansininen - 19,90€
X-Raypad Aqua Control II Black Galaxy XL - Ilmainen ensimmäiselle noutajalle - Ostettu uutena, ollut käytössä n. 4kk. Kuva ylivalottunut, kunto oikeasti livenä parempi - Aqua Control II Hiirimatto - Black Galaxy - XL
Fnatic Gear Focus 3 L - Ilmainen ensimmäiselle noutajalle. Ostettu uutena, ollut käytössä muutaman päivän. Tykkään nopeista matoista ja tää oli vaan mulle liian hidas. Kuva ylivalottunut, livenä lähes pakasta vedetyn näköinen - FOCUS 3 - L L Size Gaming Mousepad - Fnatic
X-Raypad Equate V2 Kiwami Black XL - Ilmainen ensimmäiselle noutajalle. Ostettu uutena, ollut käytössä n. viikon. Tämäkin oli liian hidas. - Equate Plus V2 Kiwami Pelihiirimatto - Musta - XL

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Vantaa, Tikkurila
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: Mobilepay, käteinen ei käy.

Hien.jpg

Viimeksi muokattu:
Voisin tulla huomenna ap noutamaan nämä X-raypadit, jos ei ehdi tänään jo mennä.
X-Raypad Aqua Control II Black Galaxy XL
X-Raypad Equate V2 Kiwami Black XL

Laitatko yv nouto-osoitetta, kiitos!

Statistiikka

Viestiketjuista
291 314
Jäsenet
80 041
Uusin jäsen
Sipimarket

Hinta.fi

Back