G903 on painavampi kuin G603Itse olen katsellut myös tuota G903 seuraavaksi rotaksi. G603 on todella painava, en millään muotoa voi suositella sellaista kokeilleena.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
G903 on painavampi kuin G603Itse olen katsellut myös tuota G903 seuraavaksi rotaksi. G603 on todella painava, en millään muotoa voi suositella sellaista kokeilleena.
G903 on painavampi kuin G603
G603 on edelleen kevyin jos käyttää yhtä AA paristoa. Jos kevyt langaton kiinnostaa niin niin G305 tai G Pro kannattaa katsella.Sori mulla meni hiiret sekaisin, G703 tarkoitin.
G603 on 88,9g pelkkä runko.. 7g AAA lithiumilla tuo on vielä kepoisampi. G603 96g vs G703 107g/105g. Ei varmasti suurta merkitystä.G603 on edelleen kevyin jos käyttää yhtä AA paristoa. Jos kevyt langaton kiinnostaa niin niin G305 tai G Pro kannattaa katsella.
Onkohan verkkokauppa edes aikeissa toimittaa noita mx518 legendary hiiriä?
Keräsivätkö tuolla 39€ hinnalla vain rahat pois tyhmiltä ja nauravat matkalla pankkiin?
Itselläni ei toki ole hirveä kiire tuon kanssa, kun nyt on käytössä jo yksi vanha mx518 ja kaapissa varalla toinen. Mutta kun kerran maksettu on, niin pitäisi se myös joskus tämän millenniumin puolella kai toimittaakin?
Kuitenkin ymmärtääkseni esimerkiksi Gigantissa riittäisi, että kun kävelisi hyllylle ja ottaisi tuon hiiren kainaloon ja kävelisi tiskille.
Lähetetty minun TA-1004 laitteesta Tapatalkilla
Ootko saanut jo Divinaa?Mietin samaa.. Ja tilasin sitten tuollaisen S2:sen miehekkään pinkkinä. Katotaan miten passaa käteen.. Tilasin samalla CeeSA:lta keltaisen paracordin (älä kysy miksi keltainen, tais olla päähänpisto). @vjlle voi varmaan nää poistaa sitten multa jos ei jää käyttöön?
Just tänään noukin postista. Noin tunnin käyttöä takana ja täytyy kyllä sanoa, että istuu todella hyvin käteen ja finger/claw- gripille.Ootko saanut jo Divinaa?
Uusi MX 518 on yhä tilauksessa Verkkiksen 39,90 € hinnalla. Mulla on edelleen täysin toimiva alkuperäinen MX 518 käytössä, joten ajattelin ostaa tuon uudemman tilalle kun halvalla saa. Hoppua ei siis ole mihinkään, mutta meinasitko, että Gigantista luovuttaisivat samaan hintaan?Samaa olen miettinyt itsekin. Meinasin jo lähettää verkkokauppaan viestiä että aikovatko toimittaa vai peruutanko tilauksen ja haen gigantista samaan hintaan. Laiskuus iski, mitään ei tapahtunut ja verkkokauppa tilaus vielä sisässä. Olen kyllä muutenkin ajatellut peruuttaa koska vuosienkin takaa kyllä muistan mx518 muodon (oli oma luottohiireni vuosia) mutta en aidosti usko että sopisi omaan käteen paremmin kuin dx20, joka nyt käytössä.
Uusi MX 518 on yhä tilauksessa Verkkiksen 39,90 € hinnalla. Mulla on edelleen täysin toimiva alkuperäinen MX 518 käytössä, joten ajattelin ostaa tuon uudemman tilalle kun halvalla saa. Hoppua ei siis ole mihinkään, mutta meinasitko, että Gigantista luovuttaisivat samaan hintaan?
Aivan. Joskushan Gigantti on mainostanut, että myy aina halvemmalla kuin muut kivijalat jos esittää todisteet alemmasta hinnasta. Tavallaan omaa tilausta näyttällä tuo ehto voisi täyttyä jos sitä vielä noudattavat.Tuohon aikaan Gigantissa oli tarjouksessa MX518 samaan hintaan 39,9€ kun tuota pohdin.
G305.Paras halpa pieneen käteen sopiva langaton pelihiiri?
Mikä hiiri nykyään käytössä, niin voisi ehkä paremmin vertailla sen kanssa?Entäs corsairit ja g603
Ehkäpä tuo G603 voisi olla tuohon suuntaan passeli. Corsairilta en oikein osaa tarjota mitään.G402 hyperion fury, johto vituttaa liian korkea+pitkä ja peukalo ei ihan mahu oikein, ei käytössä haittaa kuin tuo johto ja korkeus.
Hommasin tähän kyllä tuon adapterin ja AAA-pariston. Hyvä hiiri mutta menee eteenpäin jos joku ostaa.Laita foliota ja lithium aaa paristo putoaa paino jonnekkin 80g
On varmasti. Täälläkin yksi tilaaja. Speksien puolesta lupaava tuote, mutta eniten jännittää build quality.. Toivottavasti tulee loistotuote.Onko kukaan vielä ennakkotilannut Gloriouksen Model O:ta? Vähän kutittelisi itseä tuon keveyden takia.
Uskoisin että Glorious hoitaa homman himaan tuon osalta. Tai ainakin luotto on kova.On varmasti. Täälläkin yksi tilaaja. Speksien puolesta lupaava tuote, mutta eniten jännittää build guality.. Toivottavasti tulee loistotuote.
150€ hiirestäLogitech G502 HERO LIGHTSPEED - Pelihiiri - optinen - 11 napit - musta
Siitäpä G502 -faneille langatonta LIGHTSPEED -versiota!
150€ hiirestä
Kyllä, tuo kyseinen hiiri on uskomattoman suosittu. En epäile yhtään etteikö menisi tuolla hintaa kaupaksi.Melkein täydellinen hiiri nyt langattomana. Jotkut arvostavat laatua ja hinta tippuu sinne satasen tienoille kuitenkin.
Tätä on rukoiltu ja toivottu, itse asiassa suoraan Logitechiltäkin ja nyt se toive viimein toteutui!! Tilaukseen lähtee viipymättä.Logitech G502 HERO LIGHTSPEED - Pelihiiri - optinen - 11 napit - musta
Kyllä, seuraavaksi kinutaan langaton G303 !Tätä on rukoiltu ja toivottu, itse asiassa suoraan Logitechiltäkin ja nyt se toive viimein toteutui!! Tilaukseen lähtee viipymättä.
@Kaotik tämä varmaan ansaitsee oman uutisen, sen verran suosittu hiiri.
Logitech G502 HERO LIGHTSPEED - Pelihiiri - optinen - 11 napit - musta
Kympin, eikä Jimm'sillä tule posteja. Tilasin omani Jimm'siltä. Gigantti myös hitain toimittaja.Gigantissa perinteiseen malliin parikymppiä halvemmalla.
Logitech G502 Lightspeed langaton pelihiiri - Hiiret ja näppäimistöt
Hakee suoraan Gigantista niin ei tule posteja.Kympin, eikä Jimm'sillä tule posteja. Tilasin omani Jimm'siltä. Gigantti myös hitain toimittaja.
Jos se on vaihtoehto ja malttaa odottaa että saavat noita. Tilaajan kannattaa ottaa suoraan Jimm'siltä.Hakee suoraan Gigantista niin ei tule posteja.
Sama homma..Pakko oli laittaa tulemaan Model O kun lauantaina kauppa aukesi.
Sama homma..
Oon nyt tilannut 27.3. alkaen; G305, S2 Divina, G Pro Hero 16K, ja nyt Model O... ilmeisesti joku keräilykausi menossa.
Meni melkein samantein hiiri vaihtoon kuitenkin. Ostin siis ~viikko sitten G203, näppärä hyvälaatuinen hiiri mutta pidemmissä tiiviimissä pelisessioissa tuo kananmunanmuoto alkoi käymään ranteelle, testasin tänään hyperx corea ja 25e hintaan olin täysin myyty, juuri sopivasti kookkaampi ja pidän rullasta enemmän. Softa on huonompi, eikä liu'u niin näppärästi kuin G203. Kyljen grippikuvio ja keulan lievä flare olisi voitu jättää pois, jälkimmäinen saattaisi häiritä isompikätistä mutta itselle onneksi jää tuo flare häiritsemästä palmish-fingertipillä.
En pysty jaksa kykene palautella tota G203:sta, jos joku tarvii 10e:llä G203:n niin voi Hyvinkäältä hakea, en jaksa postitella.
The new Pro IntelliMouse has a new tracking sensor, with a tracking speed of 400 inches per second and a report rate of 1,000 reports per second which can be customized through the Windows Mouse and Keyboard Center (MKC). The sensor is the PixArt PAW3389PRO-MS.
Kyseinen hiiri on siis "paranneltu" MasterMouse S..Oispa xornet muotoilulla, ostaisin niitä 100
CES:llä esitelty CM110 MasterMouse S:n muodolla on myös tulossa piakkoin ilman reikiä. Tuohan tulee vasta syyskuussa.Kyseinen hiiri on siis "paranneltu" MasterMouse S..
Tulossa 52g ja 57g versiot. Jonkunverran muutoksia tulee vielä noihin proto- malleihin, mm. nappien reikiä täytetään.
Onko se nyt ymmärrettävä että se 39€ mx518 legendary saattaa sittenkin tulla ennen joulua perille?! [emoji50]
Tuon vanhan alkuperäisen mx518 hiiren kanssa ei ole mitään ongelmia ja sen takia olenkin malttanut odotella kiltisti.
Ihmeen kauan verkkokaupalla menikin saada noille mx518 legendaryille jonkinlaista toimitusaika arviota.
Lähetetty minun TA-1004 laitteesta Tapatalkilla
Gigantilla oli vissiin joku etuoikeus ja sitten vasta muut kaupat.On muuten mukava vekotin, istuu kännyyn kuin vanha ja kuitenkin uudet sisuskalut. Onko nämö olleet loppu? Hain omani heti kun niitä tuli julkaisussa.