Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oot mulle monesti tuota suositellut, pitäsköhän vihdoin pelata tuota? Tai siis oon ehkä tunnin pelannut joskus mutta eipä peli varsinaisesti alkanut, voisin ekan pelikerran vetää PS3:lla kun sillekin mulla löytyy tuo.Varmaan Resident Evil 6 jota pidän parempana omaan makuun kuin Ressa 4(OG) tai Ressa 5.
Seuraavana päivänä sain lähdöt Ressa faniclubista:
![]()
Minun arvostustani voi ehkä nostaa kun pelasin ihmisen kanssa sitä kahdestaan mutta jokatapauksessa myös ymmärrän miksi sitä dissattaan, onhan se vähän kosiskelua yrittää mielyttää kaikkia mutta ei sitten ihan täydellisesti osu maaliinsa missään ja kiitos Ressa6 "huonon" menestyksen niin Capcom otti itseään niskasta kiinni ja 5v päästä palattiin sitten enemmän oikeaan kauhun suuntaan RE7 toimesta.Oot mulle monesti tuota suositellut, pitäsköhän vihdoin pelata tuota? Tai siis oon ehkä tunnin pelannut joskus mutta eipä peli varsinaisesti alkanut, voisin ekan pelikerran vetää PS3:lla kun sillekin mulla löytyy tuo.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.