Pelejä joista enemmistö ei pidä mutta sinä pidät?

Aloitan helpolla kolmikolla. Final Fantasy II, Final Fantasy XIII ja Mirror's Edge Catalyst. Korkeintaankin "ihan ok" arvosanoja saaneet kaikkialta mutta omasta mielestäni taas top-15 joukkoon kuuluvia pelejä ikinä.

No... Borderlands 3. Peli haukuttiin niin maan rakoon, että vähän nolottaa myöntää tätä, mutta tykkäsin siitä kovasti - myös tarinasta, jota pidetään pelin heikoimpana lenkkinä. Stoori on kyllä huono, mutta se on sitä viihdyttävällä tavalla. Pahiksia on tarkoituskin vihata ja BL3 tekee sen helpoksi, vaikkakin vähän vääristä syistä. Juonessa on paljon mielenkiintoisia ideoita vaikkei toteutus aina toimikaan, ja muistan nauraneeni suurimmalle osalle pelin vitseistä.

Räiskinnän balanssi oli ihan mitä sattuu ja peli oli aivan liian helppo, mutta siinä oli tarpeeksi vaihtelua että onnistui silti kiinnostamaan loppuun asti. Ei pelin tarvitse aina olla vaikea että se olisi hauska.

Peli on mielestäni lähes yhtä hyvä kuin kakkonen.

Varmaan Resident Evil 6 jota pidän parempana omaan makuun kuin Ressa 4(OG) tai Ressa 5.
Seuraavana päivänä sain lähdöt Ressa faniclubista:

giphy.gif

Varmaan Resident Evil 6 jota pidän parempana omaan makuun kuin Ressa 4(OG) tai Ressa 5.
Seuraavana päivänä sain lähdöt Ressa faniclubista:

giphy.gif
Oot mulle monesti tuota suositellut, pitäsköhän vihdoin pelata tuota? Tai siis oon ehkä tunnin pelannut joskus mutta eipä peli varsinaisesti alkanut, voisin ekan pelikerran vetää PS3:lla kun sillekin mulla löytyy tuo.

En tiedä voidaanko tätä laskea haukutuksi, mutta Xenoblade Chronicles X on yksi suosikkipeleistäni, tarinaa myöten vaikka sitä on haukuttu aika paljon. Olen pelannut sen läpi neljästi (kerran Wii U:lla, kahdesti emulaattorilla, ja viimeisimpänä Switchillä).

Tykkäsin myös paljon Sword Art Online: Fatal Bullet -pelistä. Itseasiassa sen taistelumekaniikat ovat varmaan suosikkini ikinä, mutta pelin suurin ongelma on sisällön puute (ja balanssi); pelin dungeonit vetää läpi melko nopeasti eikä niihin ole juurikaan syytä palata, paitsi että vihollisten taso hyppää aika yhtäkkiä varsin korkealle joten joutuu grindaamaan aika paljon ettei tule tapetuksi yhdestä osumasta.

Muita pelejä, joista itse pidin mutta ilmeisesti moni muu ei niinkään (ei missään tietyssä järjestyksessä):
  • Final Fantasy XV (Windows Edition)
  • Postal 4: No Regerts
  • No Sleep for Kaname Date - From AI: The Somnium Files
  • AI: The Somnium Files - nirvanA Initiative
  • GRIP: Combat Racing
  • Astral Chain
  • Mario & Luigi: Brothership
  • Mario & Luigi: Dream Team Bros.
  • Heroes of Ruin
  • LEGO Star Wars III: The Clone Wars
  • LEGO City Undercover

Tää on ihan mulle tehty ketju selvästi :D

Sonic the hedgehog 06
Sonic chronicles: the dark brotherhood
Deadly premonition
Deadly premonition 2
Disaster report 4
Ghost rider
Shadow the hedgehog
Resident evil survivor
Resident evil dead aim
Resident evil survivor 2
Resident evil 6
Resident evil operation raccoon city
Sonic forces

Siinä nyt muutama.
Viime vuonna sonic 06 olis ollut mun vuoden peli, mutta sitten tears of the kingdom varasti ykkös paikan.
Sonic chornicles oli heti sen perässä. Onnea löytää netistä positiivisia videoita noista kahdesta.

Oot mulle monesti tuota suositellut, pitäsköhän vihdoin pelata tuota? Tai siis oon ehkä tunnin pelannut joskus mutta eipä peli varsinaisesti alkanut, voisin ekan pelikerran vetää PS3:lla kun sillekin mulla löytyy tuo.
Minun arvostustani voi ehkä nostaa kun pelasin ihmisen kanssa sitä kahdestaan mutta jokatapauksessa myös ymmärrän miksi sitä dissattaan, onhan se vähän kosiskelua yrittää mielyttää kaikkia mutta ei sitten ihan täydellisesti osu maaliinsa missään ja kiitos Ressa6 "huonon" menestyksen niin Capcom otti itseään niskasta kiinni ja 5v päästä palattiin sitten enemmän oikeaan kauhun suuntaan RE7 toimesta.
(Toki välissä julkaistiin myös RER2)

Statistiikka

Viestiketjuista
290 213
Jäsenet
79 742
Uusin jäsen
taunopeltonen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom