PC, PlayStation, XBOX & Nintendo - yhteinen väittelyketju

Mikäli gamepass toimisi kuten vaikka youtube premium, jossa maksamasi rahat jaetaan katteen poistamisen jälkeen katseluajan mukaan jyvittäen katsomiesi videoiden tekijöille, niin tuo olisi ihan hyvä huomio. Näin ei kuitenkaan ole.
Joidenkin julkaisijoiden kanssa menee juurikin noin.

Ei vastaa youtube premiumia. Erona on se että tubessa maksamasi kuukausimaksu jyvitetään katsottujen videoiden tekijöille, ei muille. Kohdassa kaksi pelifirma saa rahaa pelituntien mukaan. Se raha taas tulee kaikilta jotka palvelusta ylipäänsä maksavat. Maksamaasi palvelumaksua ei mitenkään korvamerkitä pelaamiesi pelien mukaan.

Kysy vaikka chat gpt:ltä :kahvi:

Ei vastaa youtube premiumia. Erona on se että tubessa maksamasi kuukausimaksu jyvitetään katsottujen videoiden tekijöille, ei muille. Kohdassa kaksi pelifirma saa rahaa pelituntien mukaan. Se raha taas tulee kaikilta jotka palvelusta ylipäänsä maksavat. Maksamaasi palvelumaksua ei mitenkään korvamerkitä pelaamiesi pelien mukaan.

Kysy vaikka chat gpt:ltä :kahvi:
Minä en kyllä ymmärrä miksi tuot tuota youtube premiumia. Minä väitin, että joillekin julkaisijoille maksetaan käytön mukaan. Jätän tämän tähän, ei selkeästi tämä edisty mihinkään. Jatkan edelleen game pass tilausta, vaikka et ehkä pidä siitä.

Minä en kyllä ymmärrä miksi tuot tuota youtube premiumia. Minä väitin, että joillekin julkaisijoille maksetaan käytön mukaan. Jätän tämän tähän, ei selkeästi tämä edisty mihinkään. Jatkan edelleen game pass tilausta, vaikka et ehkä pidä siitä.

Tiedän tunteen. 😂

No kaikille kuitenkin kävi varmaan selväksi, että game passiin liittyy useita eri malleja, joihin tulovirta voi perustua eikä ulkoapäin voida tietää, minkä pelin kohdalla mennään minkäkin mukaan. Enpä minäkään yöuniani menetä, vaikka olisikin niin, että multa joku ruplan sadasosa menee itse Mordoriin. Ei edelleenkään tule mieleen yhtään millään tavalla merkittävää venäläistaustaista peliä palvelussa.

Minä en kyllä ymmärrä miksi tuot tuota youtube premiumia. Minä väitin, että joillekin julkaisijoille maksetaan käytön mukaan.
Väitit myös että kompensaatio peliyhtiöille menee joskus samalla tavalla kuin youtube premiumissa. En ole nähnyt mitään siihen viittaavaa.
Jätän tämän tähän, ei selkeästi tämä edisty mihinkään. Jatkan edelleen game pass tilausta, vaikka et ehkä pidä siitä.
Näin oletinkin tapahtuvan. Olisi ensimmäinen kerta ketjun historiassa jos joku muuttuisi kenenkään pelaamisessa, vaikka millaisia faktoja löisi tiskiin.

Mikä ongelma tuossa loogisessa päättelyketjussa oikein oli?

Niin sallii ja se on ihan paskaa. Sentään omat rahat ei moiseen mene. Eikä steam alustana noita mitenkään korosta.

Tosiaan @Oxamin alotti ton kommunismisaarnansa tällä sivulla. Ihan nätisti lainasinkin sinulle jo.

Poliittiselle paskalle on oma alueensa foorumeilla. Turha tätä paskoa sillä
Mee nyt muualle kommunismi saarnojesi kanssa🤣

Niin sinun omista lähteistäsi löytyi se pelintekijän kertoma optimoinnin tarve jotta pelin saa jotenkin tuhnulootalla pyörimään. Nyt se näyttää vaatineen grafiikan karsimista ja Quality tilan 576p30 💩. Odotellaan kuitenkin DF poikien tarkempaa analyysiä niin nähdään mitä kaikkea siellä on tehty.

Ei tietenkään herätä pelaamisen halua koska se ei ole Game Passissa.

Jos siellä on venäläisiä pelejä niin silloin sinunkin Game Passiin upotetut roposesi menee niille. Vai pitääkö piirtää vielä sinulle tämä?
Mitäpä muutakaan se pelinkehittäjä sanoisi? "Meillä on nyt pikku diili sonyn kanssa, mut ei saada puhua siitä" 🤷
Pelkkää spekulaatiota toki.
Ostan playstation studion pelin xboxille, vai eikö gamepassin ulkopuolisia pelejä saa ostaa?
En tiedä venäläisistä, mutta stalker 2 on ukrainalainen peli jonka ajattelin ostaa kans omaksi. Oon minä sen verran hyviksien puolella💪

Statistiikka

Viestiketjuista
285 273
Jäsenet
78 961
Uusin jäsen
Korppiqt

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom