No olinko väärässä? Enpä usko.
Mahdotonta sanoa. Itse uskon, että monen muun kanssa olisin huomattavasti useammasta asiasta samaa mieltä.
Ilmeisesti olet samaa mieltä siitä että sulavampi peli tuo paremman pelikokemuksen, muutenhan haastaisit vastaan sen sijaan että kieltäydyt keskustelemasta aiheesta?
Lähtökohtaisesti kyllä, mutta korostan, että siitä ei voi vetää yhtäläisyysmerkkejä siihen, että mitä enemmän fps:ää, sen parempi. Henkilökohtaisesti en koe, että yli 60 fps on tarve mennä (poislukien ehkä joku CS ym kilpailullisesti pelattavat räiskinnät, joita en itse harrasta) eikä sekään ole minulle mikään vaatimus (kuten hyvin tiedämme esim. Switch 1 tapauksessa). Esim. sinun esimerkkisi 60fps vai 90fps kysymyksen väliltä sanoisin, että ihan sama. Ihan oikeasti PC:lläkin pelatessa tulee toisinaan rajoitettua ruudunpäivitysnopeutta juurikin siihen 60 ruutuun sekunnissa, vaikka toki rauta pystyisi monessa tapauksessa paljon suurempaankin. Arvostan enemmän esimerkiksi hiljaisempaa konetta, mikä saavutetaan, kun GPU ja CPU pääsee vähemmällä freimejä rajoitettaessa. Myös konsolilla esim. PS5 Path of Exile 2:sta löytyy 120fps tila, jota myös töllöni tukee, mutta pelaan silti 60fps. En siinäkään pelissä tee mitään niillä lisäfreimeillä. Pääseepähän laite helpommalla.
On mulla läjä muitakin skenaarioita valmiiksi mietittynä joilla voidaan eristää erilaisia mitattavia suureita subjektiivisesta pelikokemuksesta.
Ihaltavaa omistautumista.

minä olen koko ajan ihmetellyt miksi otitte vertailuun alunperin sisäiset kovot, joten kohtalaisen omituista väärin ymmärtämistä jälleen kerran.
 minä olen koko ajan ihmetellyt miksi otitte vertailuun alunperin sisäiset kovot, joten kohtalaisen omituista väärin ymmärtämistä jälleen kerran. 

rapsaa laitettu, vaikka eipä tuosta taida paljon hyötyä olla
 rapsaa laitettu, vaikka eipä tuosta taida paljon hyötyä olla tätä se on kun ei jakseta uhrata yhtään aikaa toisten viestien lukemiselle/sisäistämiselle. Väännetään sivutolkulla toisia haukkuen, kun ei voida myöntää että on väärinymmärtänyt asian
 tätä se on kun ei jakseta uhrata yhtään aikaa toisten viestien lukemiselle/sisäistämiselle. Väännetään sivutolkulla toisia haukkuen, kun ei voida myöntää että on väärinymmärtänyt asian 

Mitähän sieltä performance tilasta löytyykään..Siellä on jouduttu tekemään pitkää päivää.
  Mitähän sieltä performance tilasta löytyykään..Siellä on jouduttu tekemään pitkää päivää.