Oikeasti väität, että ne konsolipelit saat omaksi? Oletkohan koskaan ostanut yhtään fyysistä peliä ja asentanutkinJälleen Ironia on vahva viestissäsiKuinkahan monta vuotta paukutit sitä "xboxin waiting gamea"
Se nyt vaan on fakta, et kaikille konsoleille saa ihan omaksi ostettua myös ne kaikista uusimmat pelit. Pc:eelle saat omaksi muutaman uuden ja kasan vanhoja. Mutta kyllä tuo on laskettava pc:een voitoksi, no doubt![]()

Hyvä kun vaihtoehtoja kerran on. Vaihtoehdot löytyy myös sieltä pc maailmasta vaikka kovasti yrität väittää muuta.Onneksi on olemassa vaihtoehtoja, myös silloin kun se 150€ sijoittaminen on liian paljon. Nyt poika pelaa mielissään uusiakin pelejä sillä uudella konsolillaja kaikki tämä ei maksa edes sen tupakki askin hintaa kuukaudessa.
Mihinhän mahdoit viitata tällä kun minulle laitoit. Sellaista sotkua nuo vastauksesi välillä.![]()
Helppokäyttöinen
helppokäyttöinen: kätevä. Mikä on helppokäyttöinen. Mitä tarkoittaa helppokäyttöinen. Ilmainen sivistyssanakirja.www.suomisanakirja.fi
Opiskelija voi kävästä joskus siellä töissä niin tulot nousi heti. Niin minä tein ja moni muu. Kun puhut omasta lapsestasi opiskelijan roolissa niin miksi et opiskelijalle hanki tietokonetta jolla voi pelata ja tehdä koulujuttuja?Minä annan samanlaisen vaihtoehdon=maalitolppien siirtäminentuossa linkissäsi ei muuten ollut näppistä ja hiirtä, niiden kans hintaa se 120€ enemmän. Mut eihän tuo ole mitään opiskelijalle jolla on 58€ kuukausitulot
![]()
Et siis tiedä tietokoneista tuon taivaallista. Takuulla tietokone on hiljaisempi kuin yksikään konsoli jos niin haluaa. Taas kerran valintojen maailma mihin ja miten haluaa satsata.Viihdekäyttö pitää sisällään pelaamisen ja kaikenlaisen katsomisen lukemattomilla formaateilla. Tuo katsominen onnistuu myös illalla muksujen nukkuessa, kiitos hiljaisen käyntiäänen joka ei peitä hiljaisella olevaa dialogiakova kampe 500€ hintaan
![]()
Viimeksi muokattu: