PC, PlayStation, XBOX & Nintendo - yhteinen väittelyketju

En kai tuommoista ole väittänyt🤔 ihan vaan teidän omia listauksia pohdin🤷
Pohdit listauksia, totesit ettei jengi pelaa uusia pelejä ja kolme esimerkkiä uudesta pelistä ihan vain sattumalta on Mikkiksen julkaisemia:kahvi: tuskin sinä kuitenkaan noita minun mainitsemia pelejä pelasit kun olivat uusia, eli voimme todeta että pelaat vain Mikkiksen julkaisemat uudet pelit? Kuten sanoin, kapeakatseista.

Ps: yksi näistä "uusista peleistä" itselläni ajossa (onko ajankohta vai julkaisija tässä määrittelyssä sitten rajoittava tekijä) :smoke:
Loppuvuoden työkiireiden takia ei ole kunnolla ehtinyt istumaan alas tämän ääreen, mutta nelisen tuntia takana ja kyllä tämä vaan maistuu. Tomb Raider/Uncharted fanina luulin että siirtyminen 1st personiin olisi iso tottuminen, mutta eipä siinä mennyt kuin vartti niin tottui jo.
Viholliset nyt eivät ole penaalin terävimpiä kyniä, mutta muuten itse seikkailu, pulmanratkonta ja hubialueet toteutettu todella hyvin, tunnelmasta puhumattakaan. Jospa viikonloppuna pääsisi kunnolla istumaan yhtäjaksoisesti alas tämän pariin, mutta tähän mennessä tykkään paljon

Viimeksi muokattu:
En kai tuommoista ole väittänyt🤔 ihan vaan teidän omia listauksia pohdin🤷
Tulipa sitten mielenkiinnosta katsottua steamin neljän vuoden setit ja liikevaihto on ollu melkein 800 euroa, mutta miinuksella ollaan vain 25 euroa.
Eli pelaamiseen menny laitteita ja ohjelmistokuluja yhteensä 25 euroa. Pelituntia kohden on palanut rahaa siis joitakin senttejä.

Paljonko sulla? Konsoliin vissiin vajaa 500 euroa ja peleihin yli 500 euroa? Noin 40 kertaisesti siis palanut rahaa vs. mun PC pelaaminen samalla ajanjaksolla. :kahvi:

Entistä ihmeellisempää siispä kysellä niiden ostettuken pelien perään.

Kirjoitit aiemmin neljästä vuodesta. Tuona aikana en ole laittanut euroakaan koneeseen kiinni ja se on silti parin xboxin tehoinen. Nykymittapuulla toki nuhapumppu.
Kumpikin meistä saa käyttöoikeuden peliin, minä vuokraamalla sinä ostamalla. Ei me niitä pelejä omisteta, paitsi jos ostan fyysisenä ne, tosin sinä et voi tehdä sitä. Niin siis kai se sinun setuppi on jotain joskus maksanu? Minä olen 7v aikana ostanut kaksi konsolia, joten kovinkaan halpaa ei sen puoleen ole ollut🤷

Screenshot_20241212_130011.jpg

Ei me niitä pelejä omisteta, paitsi jos ostan fyysisenä ne, tosin sinä et voi tehdä sitä.
Miksen voisi ostaa pelejä GoG:sta?
En aidosti ymmärrä. :kahvi:
Miksi joku dvd levy vaadittaisiin omistusoikeuden saavuttamiseksi? Kovalevyt on keksitty.
Niin siis kai se sinun setuppi on jotain joskus maksanu?
Kuitenkin rajasit neljään vuoteen tuon jostain syystä. Voidaan me kattoa tilanne vaikka edellisenkin genin kohdalta, jos niin kovasti kiinnostaa. Sillon tuli ostettua jopa kaksi tietokonetta.

GoGista vain pelit ostamaan niin omistat ne sitten oikeasti. Steamissakin tosin onnistuu niin että lataat pelit mitä haluat pelata ja aseta steam/kone offline moodiin. Voi pelata niitä niin kauan kun jostain vain sähköä saa koneelle.

Pohdit listauksia, totesit ettei jengi pelaa uusia pelejä ja kolme esimerkkiä uudesta pelistä ihan vain sattumalta on Mikkiksen julkaisemia:kahvi: tuskin sinä kuitenkaan noita minun mainitsemia pelejä pelasit kun olivat uusia, eli voimme todeta että pelaat vain Mikkiksen julkaisemat uudet pelit? Kuten sanoin, kapeakatseista.

Ps: yksi näistä "uusista peleistä" itselläni ajossa (onko ajankohta vai julkaisija tässä määrittelyssä sitten rajoittava tekijä) :smoke:
Niin eli hyödynnän maksamani tilauspalvelun laajaa peli tarjontaa🤔 sen ulkopuolelta space marine 2 on sellainen jonka hommaan kun aikaa riittää 🤷 yks wolfestein on kesken, kuin myös Doom Eternal, ja toki Indiana Jones ja BO6 kamppis😵
Ps. Paljonko Indiana Jones maksoi?

Statistiikka

Viestiketjuista
261 390
Jäsenet
74 795
Uusin jäsen
karhuluu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom