Höpö löpö. Tuon on voinu pre-loadata.120GB latauksessa menee aikaa.
Tarkoitat varmaan asiantuntijoilla microsoftin insinöörejä.Pyörii myös hienosti 60fps vaikka täällä asiantuntijat tuomitsivat ihan ripuliksi suorituskyvyn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Höpö löpö. Tuon on voinu pre-loadata.120GB latauksessa menee aikaa.
Tarkoitat varmaan asiantuntijoilla microsoftin insinöörejä.Pyörii myös hienosti 60fps vaikka täällä asiantuntijat tuomitsivat ihan ripuliksi suorituskyvyn.
Jännä. Mulla on aina toiminut Microsoftin refundaus ihan moitteetta. Joku kolme tai neljä kertaa olen sitä käyttänyt ihan täysihintaisia pelejä koskien.Täytyy miettiä jääkö Microsoftin palautuspolitiikan takia Series X viimeiseksi Xbox konsoliksi, vaikka kaikki generaatiot olen matkan varrella omistanut.
Ostin BF alennuksista pelin, enkä huomannut ettei se ole Series optimoitu kuten monet sarjan muut pelit ja pyöri tyyliin 720p resoluutiolla 30fps, enkä sellaista jaksa pelata. Laitoin pelistä refundin ja sieltä tuli hylkäävä päätös saatesanoin: "Asiakkaat ovat oikeutettuja rajalliseen määrään hyvityksiä vuotta kohti, ja olet osaltasi saavuttanut tämän vuoden rajasi.". Tuo on sinänsä omituista, että en ole elämässäni hakenut hyvitystä yhdestäkään pelistä. Peli oli ollut päällä alle 30 minuuttia ja ostamisesta oli muutama tunti.
Peli maksoi ehkä 7€, mutta hinta ei ole se ongelma vaan periaate. En ihan ymmärrä minkä takia en saa hyvitystä ja jää kyllä vähän ikävä fiilis tuollaisesta.
No pitää jatkossa hankkia muutkin kuin yksinoikeuspelit PS5:lle ja yrittää oppia tykkäämään sen ohjaimesta. Xboxin kapula on vain tuntunut käteen kivemmalta.
Laitoin aiemmin chattiin viestin ja sieltä käskettiin riitauttamaan se vastaamalla mailiin joka tuli redundaukseen liittyen. Vastasin yhteen niistä yli viikko sitten, eikä siitä tullut mitään vastausta. Laitoin toiseen malliin eilen viestin, niin katsotaan tuleeko sieltä vastausta.Jännä. Mulla on aina toiminut Microsoftin refundaus ihan moitteetta. Joku kolme tai neljä kertaa olen sitä käyttänyt ihan täysihintaisia pelejä koskien.
Uskon että varmaan jostain Microsoftin chat-palvelusta saisit paremmin apua kuin täältä.
Kokeileppa täältä:
Xbox Support
support.xbox.com
Jos parempaa palautuspolitiikkaa haluat, niin Sonylla sitä ei ole. Palautusoikeus mitätöityy heti latauksessa peliajasta viis.Täytyy miettiä jääkö Microsoftin palautuspolitiikan takia Series X viimeiseksi Xbox konsoliksi, vaikka kaikki generaatiot olen matkan varrella omistanut.
Ostin BF alennuksista pelin, enkä huomannut ettei se ole Series optimoitu kuten monet sarjan muut pelit ja pyöri tyyliin 720p resoluutiolla 30fps, enkä sellaista jaksa pelata. Laitoin pelistä refundin ja sieltä tuli hylkäävä päätös saatesanoin: "Asiakkaat ovat oikeutettuja rajalliseen määrään hyvityksiä vuotta kohti, ja olet osaltasi saavuttanut tämän vuoden rajasi.". Tuo on sinänsä omituista, että en ole elämässäni hakenut hyvitystä yhdestäkään pelistä. Peli oli ollut päällä alle 30 minuuttia ja ostamisesta oli muutama tunti.
Peli maksoi ehkä 7€, mutta hinta ei ole se ongelma vaan periaate. En ihan ymmärrä minkä takia en saa hyvitystä ja jää kyllä vähän ikävä fiilis tuollaisesta.
No pitää jatkossa hankkia muutkin kuin yksinoikeuspelit PS5:lle ja yrittää oppia tykkäämään sen ohjaimesta. Xboxin kapula on vain tuntunut käteen kivemmalta.
Aijaa. Ehkä pitäisi vaan siirtää tietokone taas television viereen, niin voi pelailla kapulalla sohvalla ja korkeammalla FPS:lla. Jos tuota konetta ei tarvitsisi muuhun käyttöön, niin se olisi hyvä ratkaisu.Jos parempaa palautuspolitiikkaa haluat, niin Sonylla sitä ei ole. Palautusoikeus mitätöityy heti latauksessa peliajasta viis.
Tämä on kyllä ihan järjetöntä vuonna 2024.Jos parempaa palautuspolitiikkaa haluat, niin Sonylla sitä ei ole. Palautusoikeus mitätöityy heti latauksessa peliajasta viis.
Kyllä PC on näissä hommissa valovuosia edellä. Siinä missä Microsoft ja Sony vievät rahat ja nauravat matkalla pankkiin niin pelistä tarjotaan vielä 30fps versioita. PC:llä 8k240Hz ultra ultra ultra ja modaat pelin millaiseksi haluat ja pelaat vaikka läpi ja pyydät refundin jos pelasit läpi tarpeeksi lyhyessä ajassa. No questions asked.Aijaa. Ehkä pitäisi vaan siirtää tietokone taas television viereen, niin voi pelailla kapulalla sohvalla ja korkeammalla FPS:lla. Jos tuota konetta ei tarvitsisi muuhun käyttöön, niin se olisi hyvä ratkaisu.
rahalla saa ja hevosella pääsee...se että saat PC:llä tuon mainitsemasi 8K240Hz kaikissa peleissä tasaisena ulos niin vaatii jo huomattavasti suuremman sijoituksen kuin mitä nyky konsolit maksavat.Kyllä PC on näissä hommissa valovuosia edellä. Siinä missä Microsoft ja Sony vievät rahat ja nauravat matkalla pankkiin niin pelistä tarjotaan vielä 30fps versioita. PC:llä 8k240Hz ultra ultra ultra ja modaat pelin millaiseksi haluat ja pelaat vaikka läpi ja pyydät refundin jos pelasit läpi tarpeeksi lyhyessä ajassa. No questions asked.
PC:ssä vielä sekin hyvä puoli että sen ei tarvi olla edes telkkarissa kiinni. Itsellä striimaantuu jostain tuolta kellarista peli PC:ltä pelikuva telkkariin olohuoneeseen. Olen koijannut vieraitakin että pelataanpa tässä kaffea odotellessa vähän peliä 4k ultra ultra ultra ultra satasen Apple-boxilla. Ovat äimän käkenä miten voi satkun boksi pyörittää peliä nuin hienoilla path-tracing grafiikoilla ja native 4k. Sanon vain että nykyään kaikki on mahdollista ja nätisti painan kaverin leuan takaisin kiinni kun tuijottaa telkkaria äimänä.
Hei kaikilla itseään kunnioittavilla pelaajilla on sen verran heittää massia harrastukseen! Koska kato mitään köyhälistön suttuvaseliinia ruveta kahtelemaan!rahalla saa ja hevosella pääsee...se että saat PC:llä tuon mainitsemasi 8K240Hz kaikissa peleissä tasaisena ulos niin vaatii jo huomattavasti suuremman sijoituksen kuin mitä nyky konsolit maksavat.
Jos mennään 1:1 hinnalla PC vs konsoli niin silloin PC:llä on todella suuria vaikeuksia pystyä edes konsolitason tehoihin ja ulosantiin.
Riippuu että pelaako nettipelejä vai ei. Kuukausimaksut konsoleilla on loppupeleissä aika iso kulu.Jos mennään 1:1 hinnalla PC vs konsoli niin silloin PC:llä on todella suuria vaikeuksia pystyä edes konsolitason tehoihin ja ulosantiin.
Pitäähän siihen koneeseen upottaakkin monia tuhansia kun joutuu taistelemaan paskojen porttausten ja huonon suorituskyvyn takia.Hei kaikilla itseään kunnioittavilla pelaajilla on sen verran heittää massia harrastukseen! Koska kato mitään köyhälistön suttuvaseliinia ruveta kahtelemaan!
Riippuu että pelaako nettipelejä vai ei. Kuukausimaksut konsoleilla on loppupeleissä aika iso kulu.
Onko ihan oikeasti? Ne ostetut pelit kun edelleen maksaa. nuille peleille kun laittaa hinnaksi 10€ kipale, niin on siinä aika monen vuoden gamepassit makseltu tosin olen ollut huomaavinani, että nuo kk maksut on ongelma vain niille jotka ei niitä käytä..Riippuu että pelaako nettipelejä vai ei. Kuukausimaksut konsoleilla on loppupeleissä aika iso kulu.
Eikö olekin mahtavaa kulkea kehityksen aallonharjalla8k240Hz = huono suorituskyky
Niin huonot graafiset efektit että PC:llä ei kyetä niin surkeita efektejä edes laskennallisesti suorittamaan = Huippukokemus.
Karavaanikulkee ja sitä rataa...
Onko ihan oikeasti? Ne ostetut pelit kun edelleen maksaa. nuille peleille kun laittaa hinnaksi 10€ kipale, niin on siinä aika monen vuoden gamepassit makseltu tosin olen ollut huomaavinani, että nuo kk maksut on ongelma vain niille jotka ei niitä käytä..
Edit. Just katsoin niin tämä vuosi maksoi mulle 129.8€ eli n. 0.23€ per tunti
Isoja tuoreita nimikkeitä tuskin saa muutamilla euroilla? Starfield, BO6, Indiana Jones yms se oli minun postauksen pointti, ne pelit maksaa myös pc:eelle. Ellei ota saatanan keksintöä eli gamepassia, jolloin joutuu kuukausimaksu kurimukseenEpicin ja muiden ilmaispelit lunastamalla ja/tai esim. Humble Bundleja ostelemalla saa kymmeniä pelejä muutamalla eurolla. Eli mikä oli tän postauksen pointti?
Monesko kerta tämä nyt on kun tuot tämän olemattoman väitteen esille? Kukaan ei ole sanonut että pelit eivät maksa PC:llä missään vaiheessa.se oli minun postauksen pointti, ne pelit maksaa myös pc:eelle.
Niin siis se Gamepass joka on edullisempi PC:llä kuin konsolilla, jos näitä Indyjä ja BO6:sta haluaa päästä pelaamaan?Ellei ota saatanan keksintöä eli gamepassia, jolloin joutuu kuukausimaksu kurimukseen
Niin siis se Gamepass joka on edullisempi PC:llä kuin konsolilla, jos näitä Indyjä ja BO6:sta haluaa päästä pelaamaan?
Xbox GP sisältää joitain Xbox only pelejä, kuten PC GP sisältää joitain PC only pelejä. EA Play sisältyy PC Gamepassiin ja urheilupeleistä taitaa vain änäri olla vain konsolilla?Xboxin GP sisältää myös enemmän pelejä ymmärtääkseni. Siellä myös EA urheilu pelit.
Xbox GP sisältää joitain Xbox only pelejä, kuten PC GP sisältää joitain PC only pelejä. EA Play sisältyy PC Gamepassiin ja urheilupeleistä taitaa vain änäri olla vain konsolilla?
Onko tässä mitä listaa käytetty? Ite laskin tästä raasti ja ero on lähempänä 27 peliä (PC puolella tietty esim Valorant merkattu joka on muutenkin ilmaispeli, joten sitä en huomioinut)45 peliä näyttää olevan konsolin puolella enemmän.
Onko tässä mitä listaa käytetty? Ite laskin tästä raasti ja ero on lähempänä 27 peliä (PC puolella tietty esim Valorant merkattu joka on muutenkin ilmaispeli, joten sitä en huomioinut)
Pitäiskö sulla lukea uudestaan tuo viesti johon vastasin? Ai se gamepass on hyvä vaihtoehto?Monesko kerta tämä nyt on kun tuot tämän olemattoman väitteen esille? Kukaan ei ole sanonut että pelit eivät maksa PC:llä missään vaiheessa.
Niin siis se Gamepass joka on edullisempi PC:llä kuin konsolilla, jos näitä Indyjä ja BO6:sta haluaa päästä pelaamaan?
Voit lukea sen vaikka sata kertaa, kukaan ei silti väittänyt pelien olevan ilmaisia PC:llä vaikka kuinka paljon haluat uskoa siihen. Alkuperäinen lainauksesi oli viestiin "Riippuu että pelaako nettipelejä vai ei. Kuukausimaksut konsoleilla on loppupeleissä aika iso kulu." ja viestisi pointti oli että "ne pelit maksaa myös pc:eelle", eli asia jota kukaan ei väittänyt vastaan.Pitäiskö sulla lukea uudestaan tuo viesti johon vastasin?
En ole sanonut etteikö ole, voit jatkaa haamujen kanssa argumentointia omassa rauhassaAi se gamepass on hyvä vaihtoehto?
Lähtökohtaisesti konsolille jossa on levyasema ei kannata pelejä ostella digitaalisista kaupoista. Osta mielummin levy huuto/tori ja kun oot menny läpi -> laita levy eteenpäin. Digitaaliset kopiot ovat useimmiten kalliimpia mitä fyysiset ja tuosta syystä PC:llä kun olet näiden digikauppojen orja niin maksat keskimäärin peleistä enemmän mitä konsolipelaaja. Omien havaintojen perusteella tuplahinnan maksaminen ei ole mikään harvinainen juttu kun vertaa esim Steam hintaa fyysiseen Xbox peliin. Eikä tässä aina välttämättä edes ole vertailuna huutokaupoista saatava kopio kyseessä.Täytyy miettiä jääkö Microsoftin palautuspolitiikan takia Series X viimeiseksi Xbox konsoliksi, vaikka kaikki generaatiot olen matkan varrella omistanut.
Voit lukea sen vaikka sata kertaa, kukaan ei silti väittänyt pelien olevan ilmaisia PC:llä vaikka kuinka paljon haluat uskoa siihen. Alkuperäinen lainauksesi oli viestiin "Riippuu että pelaako nettipelejä vai ei. Kuukausimaksut konsoleilla on loppupeleissä aika iso kulu." ja viestisi pointti oli että "ne pelit maksaa myös pc:eelle", eli asia jota kukaan ei väittänyt vastaan.
En ole sanonut etteikö ole, voit jatkaa haamujen kanssa argumentointia omassa rauhassa
Minä en ole puhunut mitään ilmaisista peleistä ilman gamepassia nuo isot pelit maksaa myös pc:eelle, jolloin on ihan turha mussuttaa kuukausimaksujen kustannuksista.Epicin ja muiden ilmaispelit lunastamalla ja/tai esim. Humble Bundleja ostelemalla saa kymmeniä pelejä muutamalla eurolla. Eli mikä oli tän postauksen pointti?
Gamepassikin on pc:lle merkittävästi edullisempi. Konsolit maksaa extraa, koska … ?siinä aika monen vuoden gamepassit makseltu
Mitä pointtia sitten oikein argumentoit? Kerrottiin että "riippuu pelaako nettipelejä", koska niistä koituu kuukausimaksuja konsoleilla, PC:llä ei.Minä en ole puhunut mitään ilmaisista peleistä ilman gamepassia nuo isot pelit maksaa myös pc:eelle, jolloin on ihan turha mussuttaa kuukausimaksujen kustannuksista.
Hyvä sulle, en muista että kukaan olisi kysynyt tuotaPs. Mulle viimeisen 4v pelaaminen on maksanut konsolin kanssa n. 1035€
Koko ajan tuodaan esille miten halvempaa pc:eellä pelaaminen on, kun ei ole nettimaksuja. Minun 4v pelaaminen on maksanut 516€. Nyt vaan lukuja tiskiin niin nähdään miten halpaa se pelaaminen teille onMitä pointtia sitten oikein argumentoit? Kerrottiin että "riippuu pelaako nettipelejä", koska niistä koituu kuukausimaksuja konsoleilla, PC:llä ei.
E: gamepassilla nuo "isot pelit" ovat myös edullisemmin pelattavissa
Hyvä sulle, en muista että kukaan olisi kysynyt tuota
Sittenhän sinä voit laittaa kuinka paljon olet 4v (nykygeneraatio)aikana laittanut peleihin rahaaGamepassikin on pc:lle merkittävästi edullisempi. Konsolit maksaa extraa, koska … ?
(koska kyse on käytännössä osamaksumallista)
Pc on parempi JA halvempi. Kappas kummaa
378,57€ tuossa ajassa mennytKoko ajan tuodaan esille miten halvempaa pc:eellä pelaaminen on, kun ei ole nettimaksuja. Minun 4v pelaaminen on maksanut 516€. Nyt vaan lukuja tiskiin niin nähdään miten halpaa se pelaaminen teille on
Eli kuluneen 4 vuoden ajalta kaikki peleihin/tilauspalveluihin menneet rahat
Ei paha, mitä pelejä olet ostanut?378,57€ tuossa ajassa mennyt